-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги щодо технічної допомоги у сфері інформаційних технологій (забезпечення технічного обслуговування мережевого обладнання Cisco з подовженням гарантії)
Завершена
3 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 500.00 UAH
Період уточнення:
15.11.2016 17:44 - 21.11.2016 17:49
Відповідь надана
Щодо сертифікованого інженера Cisco, рівня не нижче CCNP за спеціалізацією routing&switching
Номер:
245f99833d5c407f9d1111d7070ab2d0
Дата опублікування:
18.11.2016 13:48
Опис:
Пунктом 2.1 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації вимагається, як підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наявність у штаті сертифікованого інженера Cisco, рівня не нижче CCNP за спеціалізацією routing&switching, що підтверджується наданням копії діючого сертифікату.
Разом з тим, в попередній процедурі за предметом закупівлі «послуги щодо технічної допомоги у сфері інформаційних технологій (забезпечення технічного обслуговування мережевого обладнання Cisco з подовженням гарантії) (ДК 016:2010 – 62.02.3, код CPV 021:2015- 50312600-1)» (UA-2016-09-01-000094-a), як підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, вимагалась наявність у штаті сертифікованого інженера Cisco, рівня не нижче CCNP без деталізації спеціалізації.
Проаналізувавши пропозиції учасників зрозуміло, що вимога наявності сертифікованого інженера Cisco, рівня не нижче CCNP за спеціалізацією routing&switching по новій процедурі висунута Замовником лише з метою виключення одного з можливих учасників процедури (ТОВ «Інлайн Груп Захід»).
Тобто, Замовник скоріш за все бажає бачити переможцем даної процедури ПП «ПроНет» або ТОВ «ІТ-Інтегратор».
Дане твердження, підтверджується ще і тим, що Замовник у попередній процедурі безпідставно відхилив пропозицію учасника ТОВ «Інлайн Груп Захід» (рішення Антимонопольного комітету України № 1430-р/пк-ПЗ від 08.11.2016).
Зважаючи на викладене вище, можна припустити, що Замовник приймає участь у анти конкурентних узгоджених діях.
Отже, з метою створення конкурентного середовища звертаємось до вас із вимогою внести зміни до тендерної документації, та викласти пункт 2.1 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації у наступній редакції: «Наявність у штаті сертифікованого інженера Cisco, рівня не нижче CCNP. Підтверджується наданням копії діючого сертифікату».
Як доповнення, просимо надати роз’яснення чим керувався замовник коли у повторній процедурі по тому самому предмету закупівлі встановлював вимогу наявності у учасника в штаті сертифікованого інженера Cisco, рівня не нижче CCNP за спеціалізацією routing&switching з підтвердженням такої необхідності нормативними документами та/або вимогами виробника обладнання.
Відповідь:
З відкритих джерел видно, що сертифікат CCNP Routing and Switching дає можливість проектувати та установлювати, здійснювати настройку та ввод в експлуатацію корпоративного мережевого обладнання. Так як в замовника є необхідність в проведенні робіт/послуг з корпоративним мережевим обладнанням, обрано саме таку кваліфікаційну вимогу.
Тобто, вимога замовника щодо наявності у учасника в штаті сертифікованого інженера Cisco, рівня не нижче CCNP за спеціалізацією routing&switching не є дискримінаційною, а просто доповнює напрямок спеціалізації дипломованого технічного спеціаліста Cisco, який буде обслуговувати корпоративне мережеве обладнання Cisco, яке у замовника складається переважно з свічів та роутерів.
Таким чином, замовник повністю дотримувався максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів , принципів створення конкурентного середовища, не порушував основні принципи здійснення закупівель, закріплених статтею 3 Закону, та не встановлював дискримінаційних вимог.
Дата відповіді:
22.11.2016 20:14
Відповідь надана
Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Номер:
59f6609b2d4847a9ae0349e430a3a324
Дата опублікування:
17.11.2016 17:54
Опис:
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статтею 11 Закону, зокрема закріплено, що тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник може встановлювати, зокрема, такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Згідно з частиною третьою статті 16 Закону визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників або учасників попередньої кваліфікації про відповідність їх таким критеріям, зазначаються, зокрема, в документації конкурсних торгів.
Так, пунктом 3.1 розділу 6 технічної документації передбачено, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору є копії такого договору, який укладено не раніше 2014 року. При цьому, аналогічним замовник буде вважати договори в яких прямо вказано, що учасник у тому числі здійснював технічне обслуговування мережевого обладнання Cisco або еквівалент.
Отже, зазначеною вимогою документації, Замовником визначено, що показник за яким Замовник може оцінити аналогічність договору це є договори в яких прямо вказано, що учасник у тому числі здійснював технічне обслуговування мережевого обладнання Cisco або еквівалент, та надання копії такого договору, який укладено не раніше 2014 року.
Разом з тим, Закон не містить визначення терміну «аналогічні договори» або «еквівалент».
Таким чином, з метою максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів і створення конкурентного середовища звертаємось до вас із проханням внести зміни до тендерної документації, допустивши до участі у торгах всіх учасників, що мають аналогічні договори за предметом закупівлі, або надати роз’яснення чому Замовником було свідомо встановлено такі дискримінаційні вимоги та порушено основні принципи здійснення закупівель, закріплених статтею 3 Закону.
Також, просимо надати роз’яснення що на думку Замовника є еквівалентом мережевого обладнання Cisco, та надати цьому документальне підтвердження у вигляді специфікацій мережевого обладнання яке є на думку Замовника еквівалентом (якщо таке взагалі існує).
Відповідь:
Зважаючи на те, що в наданій Учасником копії договору може не міститься коду закупівлі, визначити аналогічність договору Замовником може бути неможливо.
Разом з тим, Закон не містить визначення терміну «аналогічні договори». Саме тому було наданно роз'яснення, що саме вважати аналогічними договорами, щоб уникнути непорозумінь .
Дата відповіді:
22.11.2016 20:13
Відповідь надана
Щодо вимоги стосовно надання забезпечення виконання договору.Замовником у порядку здійснення оплати за надані послуги (додаток 3 до документації) визначено, що оплата послуг здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами акта наданих послуг шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Отже, Замовник не має ризику втрати будь яких своїх активів, оскільки здійснення авансових платежів для надання послуг не передбачено. Разом з тим, зважаючи на фінансово-економічні показники країни, блокування коштів на строк дії виконання договору про закупівлю, призведе до їх поступового знецінення. За останній час відбулось знецінення національної валюти у три рази, що відповідним чином вплинуло на індекс інфляції і купівельну спроможність коштів. Крім того, проаналізувавши відкриті джерела, а саме Єдиний державний реєстр судових рішень, можна дійти наступних висновків. Обсяг фінансових зобов’язань державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» носить катастрофічний характер, зокрема, лише по справі № 910/25652/15 від 17.03.2016 року ДП «Центр державного земельного кадстру» зобов’язане сплатити борг у сумі 4 287 931,57 грн. (http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/56752560). Є підстава вважати, що рахунки підприємства можуть бути заблоковані у зв’язку із численними виконавчими провадженнями по рішенням суду (http://www.reyestr.court.gov.ua/). Таким чином, Учасник буде змушений компенсувати свої ризики за рахунок збільшення вартості послуг, а Замовник, при цьому, отримає безпідставне удорожчання послуг. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом максимальної економії та ефективністі. Зважаючи на зазначене, просимо внести зміни до тендерної документації виключивши вимогу щодо надання Виконавцем послуг забезпечення виконання договору про закупівлю або надати роз’яснення яким чином надання Виконавцем зазначеного забезпечення вплине на надання послуг та чому Замовником свідомо створено ситуацію порушення основного принципу, закріпленого у ст.. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Номер:
57dd763880ca457bb87f6425c5e30401
Дата опублікування:
17.11.2016 17:53
Опис:
Замовником у порядку здійснення оплати за надані послуги (додаток 3 до документації) визначено, що оплата послуг здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами акта наданих послуг шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.
Отже, Замовник не має ризику втрати будь яких своїх активів, оскільки здійснення авансових платежів для надання послуг не передбачено.
Разом з тим, зважаючи на фінансово-економічні показники країни, блокування коштів на строк дії виконання договору про закупівлю, призведе до їх поступового знецінення. За останній час відбулось знецінення національної валюти у три рази, що відповідним чином вплинуло на індекс інфляції і купівельну спроможність коштів.
Крім того, проаналізувавши відкриті джерела, а саме Єдиний державний реєстр судових рішень, можна дійти наступних висновків.
Обсяг фінансових зобов’язань державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» носить катастрофічний характер, зокрема, лише по справі № 910/25652/15 від 17.03.2016 року ДП «Центр державного земельного кадстру» зобов’язане сплатити борг у сумі 4 287 931,57 грн. (http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/56752560). Є підстава вважати, що рахунки підприємства можуть бути заблоковані у зв’язку із численними виконавчими провадженнями по рішенням суду (http://www.reyestr.court.gov.ua/).
Таким чином, Учасник буде змушений компенсувати свої ризики за рахунок збільшення вартості послуг, а Замовник, при цьому, отримає безпідставне удорожчання послуг.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом максимальної економії та ефективністі.
Зважаючи на зазначене, просимо внести зміни до тендерної документації виключивши вимогу щодо надання Виконавцем послуг забезпечення виконання договору про закупівлю або надати роз’яснення яким чином надання Виконавцем зазначеного забезпечення вплине на надання послуг та чому Замовником свідомо створено ситуацію порушення основного принципу, закріпленого у ст.. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Відповідь:
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом максимальної економії та ефективністі. Як раз для ефективності витрачання бюджетних коштів Замовником введено таку вимогу, як надання забезпечення виконання договору. Національний банк України останнім часом взяв курс на стабілізацію гривні відносно інших валют, і за останній час відбулось укріплення гривні, тому на нашу думку Виконавець не несе збитків, та твердження про удорожчення послуг є хибним, упередженим і безпідставним. На нашу думку, саме ця вимога протидіє недобросовісним учасникам, що не збираються виконувати умови опублікованого Договору, і ніяким чином не зачіпає інтересів добросовістних учасників.
Дата відповіді:
22.11.2016 20:11
Відповідь надана
Щодо надання копії сертифікату на впроваджену систему керуванням якості надання послуг у відповідності до стандарту ДСТУ ISO 9001:2009
Номер:
9bb066fe05d447d58f14e8473c70feba
Дата опублікування:
17.11.2016 17:53
Опис:
Щодо надання копії сертифікату на впроваджену систему керуванням якості надання послуг у відповідності до стандарту ДСТУ ISO 9001:2009
Вимогами тендерної документації передбачено надання в складі пропозиції копії сертифікату на впроваджену систему керуванням якості надання послуг у відповідності до стандарту ДСТУ ISO 9001:2009.
Сертифікація управління якістю в системі ISO 9001 для підприємств є не обов’язковою в Україні. У відповідності до Наказу № 28 від 01.02.2015 року «Про затвердження продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації», для послуги, що є предметом закупівлі, не передбачена обов’язкова сертифікація. Відповідно до Національного стандарту україни ДСТУ ISO 9001 вимоги до систем управління якістю, установлені у цьому стандарті, доповнюють вимоги до Товару. Згідно з розділом "НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП «національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління якості. Вимоги» цей стандарт рекомендовано застосовувати для сертифікації систем управління якості.
Отже, застосування стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 або ISO 9001 носить рекомендаційних характер, а його отримання є не обовязковим в Україні.
Зважаючи на вищевикладене, звертаємось до вас із проханням внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу стосовно надання в складі пропозиції копії сертифікату на впроваджену систему керуванням якості надання послуг у відповідності до стандарту ДСТУ ISO 9001:2009, або надати роз’яснення чому Замовником встановлено надання документу, який є не обов’язковим для отримання в Україні, чим необґрунтовано звузив потенційне коло учасників.
Відповідь:
Як було сказано у запитанні, сертифікація управління якістю в системі ISO 9001 для підприємств є не обов’язковою в Україні. Але в той же час згідно з розділом "НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП «національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління якості. Вимоги» цей стандарт рекомендовано застосовувати для сертифікації систем управління якості.
Компанії, які отримали сертифікат ISO 9001 , відповідають міжнародним вимогам, мають відповідність всіх виробничих і бізнес-процесів міжнародним стандартам, мають ефективне функціонування системи менеджменту якості вироблених в організації продукції, робіт або послуг. Для дотримання максимальної ефективності бюджетних коштів замовник вважає за необхідність наявність такого сертифікату.
Дата відповіді:
22.11.2016 20:17
Відповідь надана
Щодо забезпечення виконання договору про закупівлю
Номер:
2dc89727198549409adc1573c04ce013
Дата опублікування:
17.11.2016 17:49
Опис:
Вимога розділу 4 тендерної документації щодо забезпечення виконання договору про закупівлю в частині «Наданням забезпечення виконання договору про закупівлю є платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на розрахунковий рахунок Замовника та призначенням платежу «Забезпечення виконання договору про закупівлю за предметом «Послуги щодо технічної допомоги у сфері інформаційних технологій (забезпечення технічного обслуговування обладнання Hitachi SVC VSP з подовженням гарантії) (ДК 016-2010 – 62.02.3, код CPV 021-2015- 50312600-1)» не відповідає предмету закупівлі. Предметом закупівлі відповідно до тендерної документації є послуги щодо технічної допомоги у сфері інформаційних технологій (забезпечення технічного обслуговування мережевого обладнання Cisco з подовженням гарантії) (ДК 016:2010 – 62.02.3, код CPV 021:2015- 50312600-1)
Таким чином, з метою приведення у відповідність до предмету закупівлі розділу 4 тендерної документації звертаємось до вас із проханням внести зміни до тендерної документації, виклавши частину розділу 4 у наступній редакції «Наданням забезпечення виконання договору про закупівлю є платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на розрахунковий рахунок Замовника та призначенням платежу «Забезпечення виконання договору про закупівлю за предметом «Послуги щодо технічної допомоги у сфері інформаційних технологій (забезпечення технічного обслуговування мережевого обладнання Cisco з подовженням гарантії) (ДК 016:2010 – 62.02.3, код CPV 021:2015- 50312600-1)».
Відповідь:
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом максимальної економії та ефективністі. Як раз для ефективності витрачання бюджетних коштів Замовником введено таку вимогу, як забезпечення виконання договору про закупівлю. Національний банк України останнім часом взяв курс на стабілізацію гривні відносно інших валют, і за останній час відбулось укріплення гривні, тому на нашу думку Виконавець не несе збитків, та твердження про удорожчення послуг є хибним, упередженим і безпідставним. На нашу думку, саме ця вимога протидіє недобросовісним учасникам, що не збираються виконувати умови опублікованого Договору, і ніяким чином не зачіпає інтересів добросовістних учасників.
Дата відповіді:
22.11.2016 20:09
Відповідь надана
Щодо наявності у учасника в штаті сертифікованого інженера Cisco, рівня не нижче CCNP за спеціалізацією routing&switching
Номер:
990204015dc846fb9a4e2871a82ab2b1
Дата опублікування:
17.11.2016 17:48
Опис:
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статтею 11 Закону, зокрема закріплено, що тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник може встановлювати, зокрема, такий кваліфікаційний критерій, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Згідно з частиною третьою статті 16 Закону визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників або учасників попередньої кваліфікації про відповідність їх таким критеріям, зазначаються, зокрема, в документації конкурсних торгів.
Так, пунктом 2.1 розділу 6 технічної документації передбачено, як підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наявність у штаті сертифікованого інженера Cisco, рівня не нижче CCNP за спеціалізацією routing&switching, що підтверджується наданням копії діючого сертифікату.
За даними відкритих джерел (http://learninglocator.cloudapps. cisco.com/LLocatorHome.do) Cisco Learning Locator проводить навчання за наступними напрямками:
Назва курку Рівень сертифікації
Реалізація рішення по управлінню загроз Cisco (SITCS) 1.0
CCNP Security
Будівництво конвергентної (Cisco) Багатошарові мережі з комутацією пакетів (BCMSN) 3.0
CCNP
Реалізація мережі Cisco Unified Wireless Voice (IUWVN) 1.0
CCNP Wireless
Розгортання мережі Cisco Wireless Enterprise (WIDEPLOY) 1.0
CCNP Wireless
Впровадження Cisco Постачальник послуг наступного покоління Прикордонний Network Services (SPEDGE) 1.2
CCNP Провайдер послуг
Настроювання даних про центр обробки даних Unified Computing (DCUCS) 3.0
CCNP центр обробки даних
Центр Cisco, що реалізують дані Unified Fabric (DCUFI) 5,0
CCNP центр обробки даних
Впровадження Cisco Unified Communications Manager, частина 2 CIPT2) 9.0
CCNP Voice
Впровадження рішень Cisco Secure Access (SISAS) 1.0
CCNP Security
Пошук та усунення несправностей Cisco Data Center Unified Fabric (DCUFT) 5,0
CCNP центр обробки даних
Проектування Cisco Wireless Enterprise Networks (WIDESIGN) 1.0
CCNP Wireless
Пошук та усунення несправностей Cisco Wireless Enterprise Networks (WITSHOOT) 1.1
CCNP Wireless
Пошук та усунення несправностей Cisco Wireless Enterprise Networks (WITSHOOT) 1.0
CCNP Wireless
Cisco Data Center Unified Computing System C-SeriesTroubleshooting (DCUCSCTS) 1,0
CCNP центр обробки даних
Виконує Cisco Unified Wireless Mobility Services (IUWMS) 2.0
CCNP Wireless
Дані курси готують професіоналів мережі з інформацією про розгортання бездротових мереж з використанням обладнання Cisco і єдиної політики в області комутації архітектурі передового досвіду, а також забезпечення належного дотримання стандартів мобільності і правильного налаштування всіх аспектів серверного та мережевого обладнання Cisco.
Тобто, сертифікованого інженера Cisco, рівня не нижче CCNP достатньо для виконання умов договору: забезпечення технічного обслуговування мережевого обладнання Cisco з подовженням гарантії.
Виходячи з вище викладеного, звертаємо увагу на те, що Cisco Learning Locator не здійснює навчання та сертифікацію CCNP за спеціалізацією routing&switching, а отже вимога Замовника щодо наявності у учасника в штаті сертифікованого інженера Cisco, рівня не нижче CCNP за спеціалізацією routing&switching є неправомірною.
Разом з тим, (http://learninglocator.cloudapps.cisco.com/LLocatorHome.do) Cisco Learning Locator здійснює навчання за спеціалізацією routing&switching при наявності сертифікації CCNP. За результатами такого навчання видається сертифікат CCIE Routing & Switching або CCNA Routing and Switching.
Наявність сертифікату CCIE Routing & Switching або CCNA Routing and Switching дає можливість проектувати та установлювати, здійснювати настройку та ввод в експлуатацію корпоративного мережевого обладнання.
Тобто, вимога Замовника щодо наявності у учасника в штаті сертифікованого інженера Cisco, рівня не нижче CCNP за спеціалізацією routing&switching є дискримінаційною, так як дана спеціалізація може бути лише при рівні специфікації CCIE або CCNA, що є вищою за ту що вимагається CCNP.
Таким чином, з метою максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів і створення конкурентного середовища звертаємось до вас із проханням внести зміни до тендерної документації, допустивши до участі у торгах всіх учасників, що мають в штаті сертифікованого інженера Cisco, рівня не нижче CCNP (без конкретизації спеціалізації), або надати роз’яснення чому Замовником було свідомо встановлено такі дискримінаційні вимоги та порушено основні принципи здійснення закупівель, закріплених статтею 3 Закону.
Також, просимо надати роз’яснення на які джерела та технічні вимоги обладнання опирався Замовник коли встановлював вимогу наявності у учасника в штаті сертифікованого інженера Cisco, рівня не нижче CCNP саме за спеціалізацією routing&switching, та надати цьому документальне підтвердження.
Відповідь:
З відкритих джерел видно, що сертифікат CCNP Routing and Switching дає можливість проектувати та установлювати, здійснювати настройку та ввод в експлуатацію корпоративного мережевого обладнання. Так як в замовника є необхідність в проведенні робіт/послуг з корпоративним мережевим обладнанням, обрано саме таку кваліфікаційну вимогу.
Тобто, вимога замовника щодо наявності у учасника в штаті сертифікованого інженера Cisco, рівня не нижче CCNP за спеціалізацією routing&switching не є дискримінаційною, а просто доповнює напрямок спеціалізації дипломованого технічного спеціаліста Cisco, який буде обслуговувати корпоративне мережеве обладнання Cisco, яке у замовника складається переважно з свічів та роутерів.
Таким чином, замовник повністю дотримувався максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів , принципів створення конкурентного середовища, не порушував основні принципи здійснення закупівель, закріплених статтею 3 Закону, та не встановлював дискримінаційних вимог.
Дата відповіді:
22.11.2016 20:07
Відповідь надана
Щодо наявності партнерських стосунків з виробниками програмного забезпечення Microsoft, VMware
Номер:
619ddbd264a040d3b3d9776154047446
Дата опублікування:
17.11.2016 17:42
Опис:
пунктом 1.3 розділу 6 технічної документації передбачено, як підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, є наявність партнерських стосунків з виробниками програмного забезпечення Microsoft, VMware, що підтверджується наданням посилання на сторінку сайтів вказаних виробників програмного забезпечення, які мають бути вказано в інформаційній довідці про підприємство.
Разом з тим, офіційний домашня сторінка Microsoft (https://www.microsoft.com/uk-ua/) не містить посилань на партнерські стосунки Microsoft, як виробника програмного забезпечення Microsoft, з іншими господарюючими суб’єктами.
Зважаючи на те, що Замовник не уточнив на якому саме сайті має бути відображена інформація про партнерські стосунки, затребувана відповідно до вимог технічної документації, існує імовірність двозначного тлумачення даної вимоги тендерної документації.
Таким чином, з метою уникнення двозначного тлумачення вимоги тендерної документації щодо наявності партнерських стосунків з виробниками програмного забезпечення Microsoft, VMware звертаємось до вас із проханням внести зміни до тендерної документації, виклавши пункт 1.3 розділу 6 технічної документації наступним чином: «Наявність можливості обслуговування програмного забезпечення Microsoft, VMware. Інженери Учасника повинні мати відповідну кваліфікацію підтверджену сертифікатами від виробника або дипломами про проведення навчання у авторизованому навчальному центрі (для програмного забезпечення Microsoft обов’язково повинен бути рівень Server administration або Cetrtified Professional або Windows Server 2008 (або 2012), для Vmware повинен бути не нижче VSP)», або надати роз’яснення чому Замовником було свідомо встановлено такі дискримінаційні вимоги та порушено основні принципи здійснення закупівель, закріплених статтею 3 Закону.
Відповідь:
В технічних умовах даної закупівлі є перелік послуг, які повинні виконуватись з серверним програмним забезпеченням Microsoft та VMware. Зважаючи на значний рівень складності даних послуг, замовником встановлено вимоги до професійного рівня інженерів Учасника та самого Учасника.
Таким чином, замовник повністю дотримувався максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів , принципів створення конкурентного середовища, не порушував основні принципи здійснення закупівель, закріплених статтею 3 Закону, та не встановлював дискримінаційних вимог.
Дата відповіді:
22.11.2016 20:25
Відповідь надана
Щодо наявності партнерських стосунків з виробниками програмного забезпечення Microsoft, VMware
Номер:
6cafe9ef1d114cb9a28bcebc3206b586
Дата опублікування:
17.11.2016 17:38
Опис:
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статтею 11 Закону, зокрема закріплено, що тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Пунктом 1.3 розділу 6 технічної документації передбачено, що підтвердженням наявності обладнання та матеріально-технічної бази, є наявність партнерських стосунків з виробниками програмного забезпечення Microsoft, VMware. Партнерські стосунки мають бути підтверджені наданням посилання на сторінку сайтів вказаних виробників програмного забезпечення, які мають бути вказано в інформаційній довідці про підприємство.
Просимо надати документальне підтвердження необхідності мати учаснику партнерські стосунки з виробниками програмного забезпечення Microsoft, VMware, зважаючи на те, що предметом закупівлі є послуги щодо технічної допомоги у сфері інформаційних технологій (забезпечення технічного обслуговування мережевого обладнання Cisco з подовженням гарантії), а пункт 4 технічних вимог до предмету закупівлі містить вимоги стосовно інженерів Учасника, які повинні мати відповідну кваліфікацію підтверджену сертифікатами від виробника або дипломами про проведення навчання у авторизованому навчальному центрі (для програмного забезпечення Microsoft обовязково повинен бути рівень Server administration або Cetrtified Professional або Windows Server 2008 (або 2012), для Vmware повинен бути не нижче VSP).
Наявність в тендерній документації вимоги наявності партнерських стосунків з виробниками програмного забезпечення Microsoft, VMware по предмету закупівлі забезпечення технічного обслуговування мережевого обладнання Cisco з подовженням гарантії, вказує на те, що Замовник свідомо намагається звузити коло потенційних учасників.
Отже, з метою приведення вимог тендерної документації щодо наявності партнерських стосунків з виробниками програмного забезпечення Microsoft, VMware у відповідність до технічних вимог предмету закупівлі, звертаємось до вас із проханням внести зміни до тендерної документації, виключивши вимогу тендерної документації встановлену пунктом 1.3 розділу 6 технічної документації, або надати роз’яснення чому Замовником було свідомо встановлено такі дискримінаційні вимоги та порушено основні принципи здійснення закупівель, закріплених статтею 3 Закону.
Відповідь:
В технічних умовах даної закупівлі є перелік послуг, які повинні виконуватись з серверним програмним забезпеченням Microsoft та VMware. Зважаючи на значний рівень складності даних послуг, замовником встановлено вимоги до професійного рівня інженерів Учасника та самого Учасника.
Таким чином, замовник повністю дотримувався максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів , принципів створення конкурентного середовища, не порушував основні принципи здійснення закупівель, закріплених статтею 3 Закону, та не встановлював дискримінаційних вимог.
Дата відповіді:
22.11.2016 20:24