• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги щодо технічної допомоги у сфері інформаційних технологій (забезпечення технічного обслуговування мережевого обладнання Cisco з подовженням гарантії)

Завершена

3 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 500.00 UAH
Період оскарження: 15.11.2016 17:44 - 27.11.2016 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

ЗВЕРНЕННЯ (ВИМОГА) щодо унесення змін до тендерної документації

Номер: bc31ecdcf26e479c9aa4aaec7329dbc0
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-15-001673-a.b2
Назва: ЗВЕРНЕННЯ (ВИМОГА) щодо унесення змін до тендерної документації
Вимога:
В порядку п. 2 розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Тендерної документації за процедурою закупівлі – відкриті торги за предметом закупівлі «Послуги щодо технічної допомоги у сфері інформаційних технологій (забезпечення технічного обслуговування мережного обладнання Cisco з подовженням гарантії) (ДК 016:2010-62.02.3, код CPV 021:2015-50312600-1) (надалі по тексту – Тендерна документація) та ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЛАЙН ГРУП ЗАХІД» (надалі по тексту – Заявник) користується своїм правом на звернення до Державного Підприємства «Центр державного земельного кадастру» (надалі по тексту – Замовник) щодо внесення змін до тендерної документації та продовження строку на подання тендерних пропозицій. Звернення Заявника ґрунтується на наступному: При проведенні процедури закупівлі - відкриті торги Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі», відповідно до преамбули якого метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно п. 28 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендер (торги) – здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом. Таким чином, Замовник повинен створити конкурентне середовище у процесі проведення процедури закупівлі. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами як, зокрема, максимальна економія та ефективність та запобігання корупційним діям і зловживанням. Уважно вивчивши Тендерну документацію Заявник зазначає, що умови вказаної документації, а саме в розділах: «Забезпечення виконання договору про закупівлю», «Кваліфікаційні критерії до учасників» та «Додатку №2 до Договору» Тендерної документації , встановлюють надто вузьке коло осіб, які можуть брати участь у закупівлі та обмежують у можливості брати участь у публічних закупівлях та пропонувати свої послуги більшій кількості осіб, що призводить до порушення принципу створення конкурентного середовища в сфері публічних закупівель та обмежують права учасників стосовно прийняття їх участі в даному тендері. Ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Статтею 11 Закону, зокрема закріплено, що тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Відповідно до статті 16 Закону, Замовник може встановлювати, зокрема, такий кваліфікаційний критерій, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно з частиною третьою статті 16 Закону, визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників або учасників попередньої кваліфікації про відповідність їх таким критеріям, зазначаються, зокрема, в документації конкурсних торгів. Для підвищення ефективності закупівель та збільшення конкурентного середовища, дотримання вимог ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», пропонуємо унести зміни до Тендерної документації, а саме: 7. Щодо вимог зазначених в Додатку №2 до Договору в Тендерній документації. Відповідно до п.3 Додатку №2 до Договору в Тендерній документації, зазначається, що протягом гарантійного періоду Учасник забезпечує прибуття інженерів кваліфікації Cisco CCNP за спеціалізацією switching& routing, з моменту 2- х годин після зверення Замовника (фіксується за часом розміщення заявки у системі сервісдеск Учасника). Просимо п.3 Додатку №2 до Договору в Тендерній документації – вилучити. Відповідно до п.4 Додатку №2 до Договору в Тендерній документації, зазначається, що Інженери Учасника повинні мати відповідну кваліфікацію підтверджену сертифікатами від виробника або дипломами про проведення навчання у авторизованому навчальному центрі (для програмного забезпечення Microsoft обовязково повинен бути рівень Server administration або Cetrtified Professional або Windows Server 2008 (або 2012), для Vmware повинен бути не нижче VSP). Просимо п.4 Додатку №2 до Договору в Тендерній документації – вилучити. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема закріплено, що тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Згідно з ч. 1 ст. 12 Закону України «Про захист економічної конкуренції, суб’єкт господарювання займає монопольне (домінуюче) становище на ринку товару, якщо: - на цьому ринку у нього немає жодного конкурента; - не зазнає значної конкуренції внаслідок обмеженості можливостей доступу інших суб'єктів господарювання щодо закупівлі сировини, матеріалів та збуту товарів, наявності бар’єрів для доступу на ринок інших суб'єктів господарювання, наявності пільг чи інших обставин. Монопольним (домінуючим) вважається становище суб’єкта господарювання, частка якого на ринку товару перевищує 35 відсотків, якщо він не доведе, що зазнає значної конкуренції. Монопольним (домінуючим) також може бути визнане становище суб’єкта господарювання, якщо його частка на ринку товару становить 35 або менше відсотків, але він не зазнає значної конкуренції, зокрема внаслідок порівняно невеликого розміру часток ринку, які належать конкурентам. Згідно з ч. 4 ст. 12 Закону України «Про захист економічної конкуренції», вважається, що кожен із двох чи більше суб'єктів господарювання займає монопольне (домінуюче) становище на ринку товару, якщо стосовно певного виду товару між ними немає конкуренції або є незначна конкуренція і щодо них, разом узятих, виконується одна з умов, передбачених частиною першою цієї статті. Монопольним (домінуючим) вважається також становище кожного з кількох суб'єктів господарювання, якщо стосовно них виконуються такі умови: - сукупна частка не більше ніж трьох суб’єктів господарювання, яким на одному ринку належать найбільші частки на ринку, перевищує 50 відсотків; -сукупна частка не більше ніж п’яти суб’єктів господарювання, яким на одному ринку належать найбільші частки на ринку, перевищує 70 відсотків, і при цьому вони не доведуть, що стосовно них не виконуються умови частини четвертої статті 12. Відповідно до ст. 13 Закону України «Про захист економічної конкуренції», зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку є дії чи бездіяльність суб’єкта господарювання, який займає монопольне (домінуюче) становище на ринку, що призвели або можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції, або ущемлення інтересів інших суб’єктів господарювання чи споживачів, які були б неможливими за умов існування значної конкуренції на ринку. Зловживанням монопольним (домінуючим) становищем на ринку, зокрема, визнається: - встановлення таких цін чи інших умов придбання або реалізації товару, які неможливо було б встановити за умов існування значної конкуренції на ринку; - застосування різних цін чи різних інших умов до рівнозначних угод з суб’єктами господарювання, продавцями чи покупцями без об’єктивно виправданих на те причини; - обумовлення укладання угод прийняттям суб’єктом господарювання додаткових зобов’язань, які за своєю природою або згідно з торговими та іншими чесними звичаями у підприємницькій діяльності не стосуються предмета договору; - обмеження виробництва, ринків або технічного розвитку, що завдало чи може завдати шкоди іншим суб’єктам господарювання, покупцям, продавцям; - часткова або повна відмова від придбання або реалізації товару за відсутності альтернативних джерел реалізації товару за відсутності альтернативних джерел реалізації чи придбання; - суттєве обмеження конкурентоспроможності інших суб’єктів господарювання на ринку без об’єктивно виправданих на те причин; - створення перешкод доступу на ринок (виходу з ринку) чи усунення з ринку продавців, покупців, інших суб’єктів господарювання. Також Заявник зазначає, що дане звернення подається у встановлені чинним законодавством та оголошенням про проведення відкритих торгів строки (не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції). Окрім того наголошуємо, що Заявник має право, в порядку ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» подати скаргу до органу оскарження у випадку порушення процедури закупівлі та дій замовника, які, в тому числі ,не сприяють створенню конкурентного середовища та ініціювати проведення перевірки для запобігання проявам корупції в цій сфері ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, в тому числі, що замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до тендерної документації. З вище наведених підстав, Просимо: Розглянути дане Звернення (Вимогу) та внести всі вищеназвані зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – відкриті торги за предметом закупівлі «Послуги щодо технічної допомоги у сфері інформаційних технологій (забезпечення технічного обслуговування мережного обладнання Cisco з подовженням гарантії) (ДК 016:2010-62.02.3, код CPV 021:2015-50312600-1.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на ЗВЕРНЕННЯ (ВИМОГА) щодо унесення змін до тендерної документації
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Зверенння (вимога) щодо унесення змін до тендерної документації

Номер: e1b773aa66e2477aa9e04112f94f5ab0
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-15-001673-a.b1
Назва: Зверенння (вимога) щодо унесення змін до тендерної документації
Вимога:
В порядку п. 2 розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Тендерної документації за процедурою закупівлі – відкриті торги за предметом закупівлі «Послуги щодо технічної допомоги у сфері інформаційних технологій (забезпечення технічного обслуговування мережного обладнання Cisco з подовженням гарантії) (ДК 016:2010-62.02.3, код CPV 021:2015-50312600-1) (надалі по тексту – Тендерна документація) та ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЛАЙН ГРУП ЗАХІД» (надалі по тексту – Заявник) користується своїм правом на звернення до Державного Підприємства «Центр державного земельного кадастру» (надалі по тексту – Замовник) щодо внесення змін до тендерної документації та продовження строку на подання тендерних пропозицій. Звернення Заявника ґрунтується на наступному: При проведенні процедури закупівлі - відкриті торги Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі», відповідно до преамбули якого метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно п. 28 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендер (торги) – здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом. Таким чином, Замовник повинен створити конкурентне середовище у процесі проведення процедури закупівлі. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами як, зокрема, максимальна економія та ефективність та запобігання корупційним діям і зловживанням. Уважно вивчивши Тендерну документацію Заявник зазначає, що умови вказаної документації, а саме в розділах: «Забезпечення виконання договору про закупівлю», «Кваліфікаційні критерії до учасників» та «Додатку №2 до Договору» Тендерної документації , встановлюють надто вузьке коло осіб, які можуть брати участь у закупівлі та обмежують у можливості брати участь у публічних закупівлях та пропонувати свої послуги більшій кількості осіб, що призводить до порушення принципу створення конкурентного середовища в сфері публічних закупівель та обмежують права учасників стосовно прийняття їх участі в даному тендері. Ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Статтею 11 Закону, зокрема закріплено, що тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Відповідно до статті 16 Закону, Замовник може встановлювати, зокрема, такий кваліфікаційний критерій, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно з частиною третьою статті 16 Закону, визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників або учасників попередньої кваліфікації про відповідність їх таким критеріям, зазначаються, зокрема, в документації конкурсних торгів. Для підвищення ефективності закупівель та збільшення конкурентного середовища, дотримання вимог ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», пропонуємо унести зміни до Тендерної документації, а саме: 1. Щодо вимоги стосовно надання забезпечення виконання договору про закупівлю. «Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем торгів. Видом забезпечення виконання договору про закупівлю є застава грошових коштів. Розмір застави у відсотковому виразі становить 5 % (п’ять відсотків) вартості договору. Забезпечення виконання договору вноситься Учасником - переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору (підписання акту-приймання наданих послуг, що є предметом закупівлі), а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону України “Про публічні закупівлі”, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Наданням забезпечення виконання договору про закупівлю є платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на розрахунковий рахунок Замовника та призначенням платежу «Забезпечення виконання договору про закупівлю за предметом «Послуги щодо технічної допомоги у сфері інформаційних технологій (забезпечення технічного обслуговування обладнання Hitachi SVC VSP з подовженням гарантії) (ДК 016-2010 – 62.02.3, код CPV 021-2015- 50312600-1)» Отримувач: Державне підприємство «Центр державного земельного кадастру»; код ЄДРПОУ 21616582 р/р 26000052610261 МФО 300711 ПАТ Приватбанк Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до Державного бюджету України» Враховуючи вище зазначені вимоги тендерної документації зазначаємо, що зважаючи на фінансово-економічні показники країни, блокування коштів на строк дії виконання договору про закупівлю, призведе до їх поступового знецінення. За останній час відбулось знецінення національної валюти у три рази, що відповідним чином вплинуло на індекс інфляції і купівельну спроможність коштів. Крім того, проаналізувавши відкриті джерела, а саме Єдиний державний реєстр судових рішень, можна дійти наступних висновків. Обсяг фінансових зобов’язань державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» носить катастрофічний характер, зокрема, лише по справі № 910/25652/15 від 17.03.2016 року ДП «Центр державного земельного кадстру» зобов’язане сплатити борг у сумі 4 287 931,57 грн. (http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/56752560). Є підстава вважати, що рахунки підприємства можуть бути заблоковані у зв’язку із численними виконавчими провадженнями по рішенням суду (http://www.reyestr.court.gov.ua/). Таким чином, Учасник буде змушений компенсувати свої ризики за рахунок збільшення вартості послуг, а Замовник, при цьому, отримає безпідставне удорожчання послуг. Також Замовником у порядку здійснення оплати за надані послуги визначено, що оплата послуг здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами Акту наданих послуг шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Отже, Замовник не має ризику втрати будь яких своїх активів, оскільки здійснення авансових платежів для надання послуг не передбачено. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом максимальної економії та ефективності. Зважаючи на вище зазначені обставини, просимо внести зміни в розділ 4 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Тендерної документації: - виключивши вимогу щодо надання Виконавцем послуг забезпечення виконання договору про закупівлю (змінити на –«не вимагається»). - надати роз’яснення яким чином надання Виконавцем зазначеного забезпечення вплине на надання послуг? - надати роз’яснення чому Замовником свідомо створено ситуацію порушення основного принципу, закріпленого у ст.. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»? 2. Щодо наявності цілодобової автоматизованої системи обробки сервісних заявок. п.п.1.2 п.1 розділу 6 Кваліфікаційні критерії до учасників установлені ст.16 Закону Тендерної документації, зазначено: «Наявність власної цілодобової автоматизированої системи обробки сервісних заявок згідно вимогам викладеним у додатку № 2. Підтверджується наданням опису системи з наданням керівництва користувача, графічної схемою процесу обробки заявки, скриншотами та тестовим обліковим записом (надається у складі тендерної документації) для перевірки відповідності функціонала опису та вимогам цієї документації». Просимо змінити на: «Наявність цілодобової автоматизированої системи обробки сервісних заявок згідно вимогам викладеним у додатку № 2. Підтверджується наданням опису системи з наданням керівництва користувача, графічної схемою процесу обробки заявки, скриншотами та тестовим логіном для перевірки відповідності функціонала опису та вимогам цієї документації». 3. Щодо наявності партнерських статусів з виробниками програмного забезпечення Microsoft, VMware. Підпункту 1.3. п. 1 Розділу 6 в частині «Кваліфікаційні критерії до учасників, установлені статтею 16 Закону» Тендерної документації, зазначено: «Наявність партнерських стосунків з виробниками програмного забезпечення Microsoft, VMware. Підтверджується наданням посилання на сторінку сайтів вказаних виробників програмного забезпечення, які мають бути вказано в інформаційній довідці про підприємство». Просимо змінити на: «Наявність у штаті сертифікованого інженера Microsoft та VMware підтверджується наданням копії сертифікату» 4. Щодо наявності у штаті сертифікованого інженера Cisco, рівня не нижче CCNP за спеціалізацією routing&switching. п.п.2.1 п.2 розділу 6 в частині «Кваліфікаційні критерії до учасників, установлені статтею 16 Закону» Тендерної документації, передбачено, як підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наявність у штаті сертифікованого інженера Cisco, рівня не нижче CCNP за спеціалізацією routing&switching, що підтверджується наданням копії діючого сертифікату. За даними відкритих джерел (http://learninglocator.cloudapps. cisco.com/LLocatorHome.do) Cisco Learning Locator проводить навчання за наступними напрямками: Назва курсу Рівень сертифікації Реалізація рішення по управлінню загроз Cisco (SITCS) 1.0 CCNP Security Будівництво конвергентної (Cisco) Багатошарові мережі з комутацією пакетів (BCMSN) 3.0 CCNP Реалізація мережі Cisco Unified Wireless Voice (IUWVN) 1.0 CCNP Wireless Розгортання мережі Cisco Wireless Enterprise (WIDEPLOY) 1.0 CCNP Wireless Впровадження Cisco Постачальник послуг наступного покоління Прикордонний Network Services (SPEDGE) 1.2 CCNP Провайдер послуг Настроювання даних про центр обробки даних Unified Computing (DCUCS) 3.0 CCNP центр обробки даних Центр Cisco, що реалізують дані Unified Fabric (DCUFI) 5,0 CCNP центр обробки даних Впровадження Cisco Unified Communications Manager, частина 2 CIPT2) 9.0 CCNP Voice Впровадження рішень Cisco Secure Access (SISAS) 1.0 CCNP Security Пошук та усунення несправностей Cisco Data Center Unified Fabric (DCUFT) 5,0 CCNP центр обробки даних Проектування Cisco Wireless Enterprise Networks (WIDESIGN) 1.0 CCNP Wireless Пошук та усунення несправностей Cisco Wireless Enterprise Networks (WITSHOOT) 1.1 CCNP Wireless Пошук та усунення несправностей Cisco Wireless Enterprise Networks (WITSHOOT) 1.0 CCNP Wireless Cisco Data Center Unified Computing System C-SeriesTroubleshooting (DCUCSCTS) 1,0 CCNP центр обробки даних Виконує Cisco Unified Wireless Mobility Services (IUWMS) 2.0 CCNP Wireless Дані курси готують професіоналів мережі з інформацією про розгортання бездротових мереж з використанням обладнання Cisco і єдиної політики в області комутації архітектурі передового досвіду, а також забезпечення належного дотримання стандартів мобільності і правильного налаштування всіх аспектів серверного та мережевого обладнання Cisco. Тобто, сертифікованого інженера Cisco, рівня не нижче CCNP достатньо для виконання умов договору: забезпечення технічного обслуговування мережевого обладнання Cisco з подовженням гарантії. Виходячи з вище викладеного, звертаємо увагу на те, що Cisco Learning Locator не здійснює навчання та сертифікацію CCNP за спеціалізацією routing&switching, а отже вимога Замовника щодо наявності у учасника в штаті сертифікованого інженера Cisco, рівня не нижче CCNP за спеціалізацією routing&switching - є неправомірною. Разом з тим, (http://learninglocator.cloudapps.cisco.com/LLocatorHome.do) Cisco Learning Locator здійснює навчання за спеціалізацією routing&switching при наявності сертифікації CCNP. За результатами такого навчання видається сертифікат CCIE Routing & Switching або CCNA Routing and Switching. Наявність сертифікату CCIE Routing & Switching або CCNA Routing and Switching дає можливість проектувати та установлювати, здійснювати налаштування та ввод в експлуатацію корпоративного мережевого обладнання. Тобто, вимога Замовника щодо наявності у учасника в штаті сертифікованого інженера Cisco, рівня не нижче CCNP за спеціалізацією routing&switching є дискримінаційною, так як дана спеціалізація може бути лише при рівні специфікації CCIE або CCNA, що є вищою за ту що вимагається CCNP. Таким чином, з метою максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів і створення конкурентного середовища звертаємось до вас із проханням внести зміни до п.п.2.1 п.2 розділу 6 Кваліфікаційні критерії до учасників установлені ст.16 Закону Тендерної документації, а саме: - допустивши до участі у торгах всіх учасників, що мають в штаті сертифікованого інженера Cisco, рівня не нижче CCNP (без конкретизації спеціалізації). - надати роз’яснення чому Замовником було свідомо встановлено такі дискримінаційні вимоги та порушено основні принципи здійснення закупівель, закріплених статтею 3 Закону. - надати роз’яснення на які джерела та технічні вимоги обладнання опирався Замовник коли встановлював вимогу наявності у учасника в штаті сертифікованого інженера Cisco, рівня не нижче CCNP саме за спеціалізацією routing&switching, та надати цьому документальне підтвердження. 5. Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в підпункті 3.1 та підпункту 3.2 Тендерної документації. п.п. 3.1 п.3 розділу розділу 6 Кваліфікаційні критерії до учасників установлені ст.16 Закону Тендерної документації передбачено, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору є копії такого договору, який укладено не раніше 2014 року. При цьому, аналогічним замовник буде вважати договори в яких прямо вказано, що учасник у тому числі здійснював технічне обслуговування мережевого обладнання Cisco або еквівалент. п.п. 3.2 п.3 розділу розділу 6 Кваліфікаційні критерії до учасників установлені ст.16 Закону Тендерної документації передбачено, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору необхідно надати оригінал або завірену копію листа відгуку від організації з якою було укладено аналогічний договір, щодо його належного виконання, який вказаний в п.3.1. Отже, зазначеними вимогами документації, Замовником визначено, що показник за яким Замовник може оцінити аналогічність договору це є договори в яких прямо вказано, що учасник у тому числі здійснював технічне обслуговування мережевого обладнання Cisco або еквівалент, та надання копії такого договору, який укладено не раніше 2014 року та надання оригіналу або завірену копію листа відгуку від організації з якою було укладено цей аналогічний договір. Разом з тим, Закон не містить визначення та роз’яснень терміну «аналогічні договори» або еквівалент. Таким чином, з метою максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів і створення конкурентного середовища звертаємось до вас із проханням внести зміни до п.п. 3.1 п.3 розділу розділу 6 Кваліфікаційні критерії до учасників установлені ст.16 Закону Тендерної документації, а саме: - Інформаційна довідка на фірмовому бланку, складена у довільній формі та завірена печаткою учасника, яка містить відомості про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, та надання копії такого договору за останні два роки 2014 та/або 2015 р. - п.п. 3.2 п.3 розділу розділу 6 Кваліфікаційні критерії до учасників установлені ст.16 Закону Тендерної документації, а саме: - надати оригінал або копію листа завірену печаткою учасника відгуку від організації з якою було укладено аналогічний договір, щодо його виконання. -надати роз’яснення чому Замовником було свідомо встановлено такі дискримінаційні вимоги та порушено основні принципи здійснення закупівель, закріплених статтею 3 Закону. - надати роз’яснення що на думку Замовника є еквівалентом мережевого обладнання Cisco, та надати цьому документальне підтвердження у вигляді специфікацій мережевого обладнання яке є на думку Замовника еквівалентом. 6. Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в підпункті 3.3 Тендерної документації. Вимогами Тендерної документації передбачено надання учасником в складі пропозиції копію сертифікату на впроваджену систему керуванням якості надання послуг у відповідності до стандарту ДСТУ ISO 9001:2009. Зазначаэмо, що сертифікація управління якістю в системі ISO 9001 для підприємств - є не обов’язковою в Україні. У відповідності до Наказу № 28 від 01.02.2015 року «Про затвердження продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації», для послуги, що є предметом закупівлі, не передбачена обов’язкова сертифікація. Відповідно до Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001, вимоги до систем управління якістю, установлені у цьому стандарті, доповнюють вимоги до Товару або Послуги. Згідно з розділом "НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП «національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якості. Вимоги» - цей стандарт рекомендовано застосовувати для сертифікації систем управління якості. Отже, застосування стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 або ISO 9001 носить рекомендаційних характер, а його отримання є не обов’язковим в Україні. Зважаючи на вищевикладене, звертаємось до вас із проханням внести зміни до п.п. 3.3 п. 3 розділу 6 Кваліфікаційні критерії до учасників установлені ст.16 Закону Тендерної документації, а саме: -виключити вимогу стосовно надання в складі пропозиції копії сертифікату на впроваджену систему керуванням якості надання послуг у відповідності до стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 -надати роз’яснення чому Замовником встановлено надання документу, який є не обов’язковим для отримання в Україні, чим необґрунтовано звузив потенційне коло учасників. З вище наведених підстав, Просимо: Розглянути дане Звернення (Вимогу) та внести всі вищеназвані зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – відкриті торги за предметом закупівлі «Послуги щодо технічної допомоги у сфері інформаційних технологій (забезпечення технічного обслуговування мережного обладнання Cisco з подовженням гарантії) (ДК 016:2010-62.02.3, код CPV 021:2015-50312600-1.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: відповідь на питання Зверенння (вимога) щодо унесення змін до тендерної документації та ЗВЕРНЕННЯ (ВИМОГА) щодо унесення змін до тендерної документації
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Розгляд припинено

Щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: 26dc4141adc540df986fe58c1fbbcdc2
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-15-001673-a.b3
Назва: Щодо внесення змін до тендерної документації
Скарга:
Викладені обґрунтування порушень у сфері публічних закупівель допущених Центром ДЗК, вимагаємо внести зміни до тендерної документації від 23.11.2016 р. за предметом закупівлі «Послуги щодо технічної допомоги у сфері інформаційних технологій (забезпечення технічного обслуговування обладнання Cisco з подовженням гарантії) (ДК 016-2010 – 62.02.3, код CPV 021-2015- 50312600-1)».
Опис причини скасування: Не плануємо приймати участь.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 29.11.2016 17:33
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 30.11.2016 20:31
Автор: ТОВ «Глобал Інтегрейшн Груп», Малахов Євген Євгенович +380445911408 evm@gigroup.com.ua http://www.gigroup.com.ua/index.html