-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
виконання заходів з аерофотозйомки, створення цифрових ортофотопланів масштабу 1:10 000 і цифрової моделі рельєфу на територію України
Торги не відбулися
276 585 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 382 927.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 382 927.00 UAH
Період уточнення:
26.11.2019 21:58 - 08.02.2020 10:00
Відповідь надана
Щодо проекту договору
Номер:
e9107be03e5744d98f0b66072016cd22
Дата опублікування:
25.12.2019 18:11
Опис:
Відповідно до проекту договору визначено, що "1.2. Найменування, обсяг та вартість Послуг за цим Договором визначені в калькуляції витрат (Додаток № 2 до цього Договору)."
Додатком №2 до договору передбачено заповнення стовбчика "кількість (обсяг)".
Просимо розяснити, чи правільно ми розуміємо що необхідно заповнювати обсяг Послуг 425516 кв.км?
Відповідь:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Відповідно до умов пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов викладено у Додатку № 3 до тендерної документації.
Вимоги до учасників щодо заповнення та/або внесення будь-яких змін чи інформації до оприлюдненого Замовником проекту договору тендерна документація не містить.
Разом з тим, оголошенням про проведення процедури закупівлі, а також пунктом 4.3 розділу «Загальні положення» тендерної документації визначені кількість, обсяг надання послуг: послуги надаються на території України площею 425516,0 кв. км.
Відповідь на запитання надана Департаментом топографо-геодезичної і картографічної діяльності
Дата відповіді:
03.01.2020 23:11
Відповідь надана
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Номер:
d8c916b078704b3cb38acfca9a150118
Дата опублікування:
24.12.2019 19:10
Опис:
Шановний Замовнику!
Тендерною документацією з предмету закупівлі, в частині підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам зазначено, що учасник має надати "Довідку, ... яка містить інформацію про наявність в учасника .... обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю відповідно переліку, передбаченого пунктом 7 технічного завдання (Додаток 1 до ТД)"
В довідці повинна бути відображена в повному обсязі інформація, серед іншого, про "- наявність не менше 5 (п’яти) цифрових аерофотокамер для виконання аерофотозйомочних робіт".
В Технічному завданні серед вимог до аерофотокамери, бортового та наземного обладнання, зазначено, цифрова аерофотокамера повинна мати чинний сертифікат (або інший документ) калібрування цифрової аерофотокамери.
Відповідно до вищезазначеного, просимо надати уточнення:
1. Серед документів, що підтверджують наявність у учасника обладнання зазначеного в довідці не зазначено чіткої вимоги надання у складі тендерної пропозиції учасника "сертифікату (або інший документ) калібрування цифрової аерофотокамери".
Чи правильно ми розуміємо,що надання такого документу на етапі подання тендерних пропозицій не вимагається,а його відсутність у складі тендерної пропозиції учасника не призведе до відхилення такої тендерної пропозиції?
Відповідь:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до умов пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям (подається в окремому файлі):
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
2. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник повинен надати, зокрема довідку, складену за встановленою в тендерній документації формою, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю відповідно переліку, передбаченого пунктом 7 технічного завдання. В довідці повинна бути відображена в повному обсязі інформація про наявність не менше 5 (п’яти) цифрових аерофотокамер для виконання аерофотозйомочних робіт.
В свою чергу пунктом 7 технічного завдання тендерної документації визначені вимоги до кожної з 5 (п’яти) аерофотокамер, якими передбачено, що аерофотокамера повинна мати чинний сертифікат (або інший документ) калібрування цифрової аерофотокамери.
Вимоги до учасників щодо надання у складі тендерної пропозиції чинного сертифікату (або іншого документу) калібрування цифрової аерофотокамери тендерна документація не містить.
Відповідь на запитання надана Департаментом топографо-геодезичної і картографічної діяльності
Дата відповіді:
03.01.2020 23:05
Відповідь надана
Щодо критеріїв оцінки тендерної пропозиції
Номер:
670ce5b8edc74621b4cc747e2c4304b5
Дата опублікування:
18.12.2019 12:23
Опис:
Шановний Замовнику! Вами у Тендерній документації зазначено, що єдиним критерієм оцінки ТП є «Ціна» (питома вага критерію – 100%) (з ПДВ**). Переможцем визначається учасник, який за результатами електронного аукціону надав пропозицію з найменшою ціною (з ПДВ**), та пропозиція якого не була відхилена на підставі вимог Закону. При цьому, ** вимога щодо урахування ПДВ не стосується учасників, які не є платниками ПДВ згідно чинного законодавства.
Вказане положення поширюється на потенційних учасників – нерезидентів, які не є платниками ПДВ в Україні? Якщо так, то як саме слід зазначити інформацію у Тендерній пропозиції (Додаток 1)? Адже, згідно з Додатком 1 до тендерної документації, передбачено надання у складі тендерної пропозиції учасників форми «Тендерна пропозиція», яка передбачає зазначення інформації про ціну з ПДВ. І чи потрібно у такому разі надавати лист – пояснення про невключення до загальної ціни Тендерної пропозиції ПДВ?
Відповідь:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до частини першої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до частини другої статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Тендерні пропозиції мають право подавати подають будь-які особи (юридичні та фізичні, у тому числі фізичні особи-підприємці) не залежно від форми власності, організаційно-правової форми, юридичного статусу та обраної системи оподаткування.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію визначені частиною першою розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Зважаючи на викладене, учасники процедури закупівлі (юридичні та фізичні, у тому числі фізичні особи-підприємці не залежно від форми власності, організаційно-правової форми, юридичного статусу та обраної системи оподаткування) вказують вартість тендерної пропозиції з урахуванням вартості всіх податків і зборів, що мають бути сплачені в процесі виконання договору про закупівлю, навантажувально-розвантажувальних робіт, витрат на логістику та інших витрат.
Відповідь на запитання надана відділом закупівель Департаменту фінансового забезпечення
Дата відповіді:
23.12.2019 16:49
Відповідь надана
Щодо субпідрядників
Номер:
3a0a3bba3c754784be8edd1428ad4ca1
Дата опублікування:
12.12.2019 11:18
Опис:
Відповідно до вимог документації "У разі, якщо до виконання робіт або надання послуг не буде залучено субпідрядника (субпідрядників) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то учасник у складі ТП повинен надати довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та в якій повинно бути зазначено про те, що субпідрядник (субпідрядники) до виконання робіт або надання послуг залучатись не будуть."
Просимо підтвердити, що в довідках учасника можливо вказувати обладнання, персонал, програмне забезпечення тощо субпідрядних організацій (з посиланням на них), при цьому інформацію про такі субпідрядні організації надавати не потрібно, в разі, якщо по нашим розрахункам, кожна з субпідрядних організацій буде залучена для надання послуг (виконання робіт), по нашим розрахункам, в обсязі менше 20% (наприклад 19,99%).
Відповідь:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Умовами пункту 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачена необхідність зазначити в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник буде залучати як субпідрядника до виконання робіт або надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Разом з тим, у випадку, якщо до виконання робіт або надання послуг не буде залучено субпідрядника (субпідрядників) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, яка містить відбиток печатки (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) учасника, складену в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та в якій повинно бути зазначено про те, що субпідрядник (субпідрядники) до виконання робіт або надання послуг залучатись не будуть.
Відповідь на запитання надана відділом закупівель Департаменту фінансового забезпечення
Дата відповіді:
17.12.2019 23:04
Відповідь надана
Про вигляд, кількість та формат представлення вихідних даних
Номер:
89a0386ac5aa425ebb8c2d8fbfbe76da
Дата опублікування:
12.12.2019 09:50
Опис:
Просимо Вас надати роз'яснення в якому вигляді, кількості та форматах представлення - будуть надані Замовником Виконавцю необхідні для надання Послуг вихідні дані, визначені технічним завданням в Додатку № 3 до ТД ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (Додаток № 1 до цього Договору).
Відповідь:
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Умовами тендерної документації не визначені розцінки за вихідні дані, які надаються Замовником для надання послуг.
Проектом договору про закупівлю та додатком 2 до тендерної документації визначений перелік необхідних вихідних даних, порядок і умови надання яких регулюється Положенням про порядок надходження, зберігання, використання та обліку матеріалів Державного картографо-геодезичного фонду України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 1999 року № 1344.
Вихідні дані будуть надані Замовником на підставі укладеного договору про закупівлю в кількості достатній для надання послуг в повному обсязі в паперовому та електронному вигляді. Формат надання вихідних даних буде визначений під час укладання договору про закупівлю з переможцем торгів.
Відповідь на запитання надана відділом закупівель Департаменту фінансового забезпечення спільно з Департаментом топографо-геодезичної і картографічної діяльності
Дата відповіді:
17.12.2019 22:53
Відповідь надана
Надання вихідних даних
Номер:
c66871b90944418da575d337990f8d69
Дата опублікування:
12.12.2019 09:48
Опис:
Просимо Вас надати роз'яснення на якій основі безоплатні чи відповідно до яких розцінок буде надані Замовником Виконавцю необхідні для надання Послуг вихідні дані, визначені технічним завданням в Додатку № 3 до ТД ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (Додаток № 1 до цього Договору).
Відповідь:
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Умовами тендерної документації не визначені розцінки за вихідні дані, які надаються Замовником для надання послуг.
Проектом договору про закупівлю та додатком 2 до тендерної документації визначений перелік необхідних вихідних даних, порядок і умови надання яких регулюється Положенням про порядок надходження, зберігання, використання та обліку матеріалів Державного картографо-геодезичного фонду України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 1999 року № 1344.
Відповідь на запитання надана відділом закупівель Департаменту фінансового забезпечення спільно з Департаментом топографо-геодезичної і картографічної діяльності
Дата відповіді:
17.12.2019 22:50
Відповідь надана
Перелік "Дозвіл або ліцензія"
Номер:
37fdfde60df1471b9ffc5ed3347f8df0
Дата опублікування:
12.12.2019 09:42
Опис:
В відповідності до Технічного завдання Додаток 1 до ТД необхідно виконати – аерофотозйомку, створення цифрових ортофотопланів масштабу 1:10 000 і цифрових моделей рельєфу.
Відповідно до пункту 1, розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТП подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в ТД, а також розміщення (завантаження) в Системі електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами, а саме: 13) дозвіл або ліцензія на право займатися відповідною господарською діяльністю (у випадку, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством);
Прошу доповнити ТД переліком ліцензій та дозволів необхідних для надання послуг, щоб подані ТП учасника відповідала кваліфікаційним вимогам ТД.
Відповідь:
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Умовами пункту 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в ТД, а також розміщення (завантаження) в електронній системі закупівель електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами, зокрема: дозвіл або ліцензія на право займатися відповідною господарською діяльністю (у випадку, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством).
Умовами тендерної документації не визначений перелік ліцензій та дозволів необхідних для надання послуг, що становлять предмет закупівлі.
Разом з тим, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Наявність необхідного дозволу або ліцензії на право займатися відповідною господарською діяльністю з надання послуг, що становить предмет закупівлі, визначається чинним законодавством для такого учасника.
Додатково повідомляємо, що інформація та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону наведені у пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідь на запитання надана відділом закупівель Департаменту фінансового забезпечення.
Дата відповіді:
17.12.2019 22:40
Відповідь надана
Щодо працівників
Номер:
c34926b7924644e6bb647a9aee67f1e2
Дата опублікування:
11.12.2019 19:40
Опис:
Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен надати, окрім іншого, "документи про вищу освіту (або інші відповідні документи, що їх замінюють згідно із законодавством, видані компетентним органом) працівників, вказаних у довідці" (п. 5 Інструкції з підготовки тендерних пропозицій).
Разом з тим, спеціалісти нашого підприємства (топографи, картографи, фотограмметристи, геодезисти), які мають достатній кваліфікаційний рівень для виконання технічного завдання з предмета закупівлі, не мають вищої освіти, а мають середню спеціальну освіту, отриману ще за часів СРСР.
У звязку з цим просимо видалити вимогу з документації щодо надання документів саме про ВИЩУ освіту , оскільки дана вимога є дискримінаційною та такою, що штучно обмежує потенціне коло учасників.
Окрім цього, в цьому ж пункті вимагається надати "Документи (наприклад: трудова книжка та наказ про прийняття на роботу, або трудова угода, або цивільно-правова угода), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками".
Разом з тим, документацією не заборонено залучення субпідрядних організацій, які мають власний персонал, відповідної кваліфікації, а, отже вимога наявності у працівників субпідряднихї організацій трудових відносин безпосередньо з учасником, є дискримінаційною і такою, що обмежує потенціне коло учасників.
У звязку з цим просимо видалити вимогу щодо надання "документів, які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками".
Відповідь:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Разом з тим, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до абзацу 2 статті 51 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю можуть займатися особи, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі геодезії.
Замовником враховане Ваше звернення та підготовлений для затвердження тендерним комітетом проект змін до тендерної документації, зокрема в частині зміни кількості працівників, що мають вищу освіту вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі геодезії, а також в частині способу підтвердження наявності у таких працівників вищої освіти.
Засідання тендерного комітету орієнтовно відбудеться 17-18 грудня 2019 року, за результатами якого комітетом будуть прийняті і оприлюднені в порядку та у строки, визначені частиною першою статті 10 Закону рішення, з урахуванням положень частини другої статті 23 Закону.
Крім того, умовами тендерної документації передбачена необхідність відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», а також визначений перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію (підпункти 2.1 – 2.4 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). Зазначений перелік є вичерпним.
Умови тендерної документації передбачають наявність саме у учасника процедури закупівлі трудових відносин із працівниками, вказаними у підпункті 2.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
При цьому умови тендерної документації не містять обмежень для учасника процедури закупівлі щодо обрання певного способу оформлення трудових відносин із відповідними працівниками відповідно до законодавства (прийняття в штат підприємства, за трудовою угодою (контрактом тощо), за угодою цивільно-правового характеру), у тому числі і з працівниками, які мають трудові відносини із суб’єктами господарювання, яких учасник планує залучати до виконання субпідрядних робіт за договором про закупівлю.
Разом з тим, у випадку, якщо до виконання робіт або надання послуг буде залучено субпідрядника (субпідрядників) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасники процедури закупівлі повинні зазначити в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного такого юридичного суб’єкта господарювання, а також надати документи та інформацію, передбачену пунктом 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Відповідь на запитання надана відділом закупівель Департаменту фінансового забезпечення.
Дата відповіді:
16.12.2019 20:43
Відповідь надана
Щодо вимог до ліній зшивки мозаїки ортофото
Номер:
de2867f441ee4d04943d7bb2c7c82dfe
Дата опублікування:
10.12.2019 19:02
Опис:
Розділом 9 «Очікувані результати» пункт 7, встановлено, що «Лінії зшивки мозаїки ортофото повинні бути надані у векторному вигляді». Разом з тим не надано вимог щодо формування вищевказаних ліній зшивки.
Для коректного розрахунку цінової пропозиції, просимо доповнити технічне завдання щодо вимог до створення «ліній зшивки мозаїки ортофото повинні бути надані у векторному вигляді»?
Відповідь:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Разом з тим, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до умов тендерної документації в результаті наданих послуг Замовнику передаються у векторному вигляді лінії зшивки мозаїки ортофото (у форматі SHP).
Інших вимог до ліній зшивки мозаїки ортофото, які передаються Замовнику за результатами наданих послуг умовами тендерної документації не встановлено.
Додатково повідомляємо, що лінії зшивки у векторному вигляді генеруються ліцензійним програмним забезпеченням для фотограмметричної обробки аерофотозйомки та виготовлення ортофотопланів, яким комплектується аерофотокамера.
Згенеровані лінії зшивки у векторному вигляді коригуються оператором-фотограмметристом з урахуванням наявності забудови, рослинності тощо, а також таким чином, щоб вони проходили на відкритих місцях по поверхні землі (або заасфальтованих поверхнях), не різали будівлі тощо.
Відповідь на запитання надана Департаментом топографо-геодезичної і картографічної діяльності спільно з відділом закупівель Департаменту фінансового забезпечення.
Дата відповіді:
13.12.2019 21:20
Відповідь надана
Щодо вимог до створення ортофтопланів
Номер:
6a1f2f9ce8d24a83b02cc3bd68c2801c
Дата опублікування:
10.12.2019 18:53
Опис:
Відповідно до розділу 7 «Вимоги до виготовлення ортофотопланів», окрім іншого встановлена вимога до якості ортофотопланів, а саме: «граничні відхилення в плановому положенні контрольних точок на ортофотоплані не повинні перевищувати 0,3 мм в масштабі ортофотопланів для рівнинних районів, 0,5 мм - для гористої місцевості (планова RMSE x/y не гірше 1.2 m, по висоті RMSE h не гірше 1.7 m, CE90 не гірше 2.6 m. CE95 не гірше 3.0 m)»
Разом з тим, просимо надати роз’яснення, яким чином Замовником будуть визначатися вимоги відхилення «по висоті RMSE h не гірше 1.7 m», якщо ортофтоплан не містить інформацію щодо висоти? А в разі неможливості забезпечення виміру ортофтоплану по висоті просимо видалити дану вимогу з документації конкурсних торгів.
Відповідь:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Разом з тим, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зважаючи на наведене, та беручи до уваги порушене питання Замовником підготовлений для затвердження тендерним комітетом проект змін до тендерної документації, відповідно до яких умови тендерної документації не передбачатимуть вимог до граничних відхилень по висоті в плановому положенні контрольних точок на ортофотоплані.
Засідання тендерного комітету орієнтовно відбудеться 16-18 грудня 2019 року, за результатами якого комітетом будуть прийняті і оприлюднені в порядку та у строки, визначені частиною першою статті 10 Закону рішення, з урахуванням положень частини другої статті 23 Закону.
Відповідь на запитання надана Департаментом топографо-геодезичної і картографічної діяльності спільно з відділом закупівель Департаменту фінансового забезпечення.
Дата відповіді:
13.12.2019 21:08