• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

виконання заходів з аерофотозйомки, створення цифрових ортофотопланів масштабу 1:10 000 і цифрової моделі рельєфу на територію України

Торги не відбулися

276 585 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 382 927.00 UAH
Період оскарження: 26.11.2019 21:58 - 14.02.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга щодо порушення процедури закупівлі

Номер: 0d99d9ae68cc4035926d5dd15812f6d3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-26-001209-c.a11
Назва: Скарга щодо порушення процедури закупівлі
Скарга:
Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру 26 листопада 2019 року на офіціальному порталі «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН» оголошена процедура закупівлі UA-2019-11-26-001209-с щодо виконання заходів з аерофотозйомки,створення цифрових ортофотопланів масштабу 1:10 000 і цифрової моделі рельєфу та території України. Вивчивши вимоги тендерної документації, ми дійшли висновку, що вона містить дискримінаційні вимоги, які порушують норми чинного законодавства України щодо проведення державних закупівель, що підтверджується нижченаведеним. В тендерній документації (надалі – ТД) визначено, що предметом закупівлі є послуги щодо виконання заходів з аерофотозйомки, створення цифрових ортофотопланів масштабу 1:10 000 і цифрової моделі рельєфу на територію України. Відповідно до п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» послугами є будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Разом з цим роботами, в розумінні цього закону є розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Законом України «Про топографо-геодезичну та картографічну діяльність» визначено,що, зокрема створення та оновлення державних топографічних карт і планів у графічній, цифровій, фотографічній та інших формах, точність і зміст яких забезпечують вирішення загальнодержавних, оборонних, науково-дослідних та інших завдань, видання цих карт і планів належить до загальнодержавних топографо-геодезичних і картографічних робіт. Враховуючи вищевикладене, замовником не правильно визначений предмет закупівлі, а саме,в даному випадку предметом закупівлі є топографо-геодезичні та картографічні роботи, які включають у свою вартість послуги з аеро- і супутникової фотозйомки. Разом з цим, ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, Замовник визначивши предметом закупівлі послуги, а не роботи завищив розмір фінансового забезпечення, встановивши його у розмірі 3 %. Отже, вищезазначені умови ТД є дискримінаційними у відношенні всіх учасників публічної закупівлі, та такими що порушують норми чинного законодавства України. З огляду на це просимо зобов’язати замовника змінити предмет закупівлі з послуг на роботи та встановити тендерне забезпечення у розмірі 0,5 %. Крім цього, вважаємо дискримінаційними вимоги щодо наявності обладнання, матеріально-технічно бази та кваліфікаційних співробітників у кількості не меншій ніж зазначено, у ТД, оскільки відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, але дані критерії не передбачають встановлення саме кількісного складу, зокрема того чи іншого обладнання чи кількості кваліфікаційних спеціалістів, яку планується залучити. Крім цього,ТД не обґрунтована наявність запитуваного обладнання, його кількості та кількості спеціалістів. Підсумовуючи зазначене, вказані вище умови ТД є дискримінаційними, оскільки їх відсутність жодним чином не може вплинути на погіршення якості надаваємих послуг, а їх наявність в ТД необґрунтованою, ні вимогами законодавства України, ні самою ТД. В зв’язку з чим просимо, зобов’язати замовника внести наступні зміни до тендерної документації в частині визначення кількісного складу окремих кваліфікаційних критеріїв, а саме: - В ТД зазначити, що «В довідці, яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази повинна бути відображена в повному обсязі інформація про обладнання та його кількість, необхідні для якісного виконання послуг у встановлені ТД строки; - В ТД зазначити, що «В довідці, яка містить інформацію про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю повинна бути відображена в повному обсязі інформація про кількість працівників, необхідну для якісного виконання послуг у встановлені ТД строки; Статтею. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що публічні закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та рівним ставленням до них,зокрема замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: - Прийняти дану скаргу до розгляду; - Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою; - Прийняти рішення про встановлення порушень закупівлі виконання заходів з аерофотозйомки, створення цифрових ортофотопланів масштабу 1:10 000 і цифрової моделі рельєфу на територію України. Ідентифікатор - UA-2019-11-26-001209-c; - Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови, що порушують норми чинного законодавства України, а також законні права та інтереси Товариства на прийняття участі у закупівлі, привести предмет закупівлі та тендерну документацію, у відповідності до норм чинного законодавства, у разі неможливості внести зміни до тендерної документації, відмінити закупівлю.
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.02.2020 14:12
Автор: ТОВ ГЕОБУД-ІНВЕСТПРОЕКТ, Данов Андрій Анатолійович +380671628888 geobudip@ukr.net
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до тендерної документації

Номер: e4c7f42b104244248978506b9a0b91e2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-26-001209-c.a10
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Для успішного виконання та досягнення поставленого завдання, тобто виконання умов договору в зазначений термін, просимо розділити предмет замовлення на лоти та/або продовжити термін його виконання до 1.12.2021року. З урахуванням досвіду попередніх завершених нами проектів, ми можемо оцінити можливість виконання замовлення, якщо: Швидкість літака 170 км/год Камера UltraCam Eagle M2 Висота знімання 5 200 м Роздільна здатність знімків 30 см Перекриття знімків повздовжнє/поперечне 60%/27% Максимальний час польоту літака при одній заправці 5 год Час дoльоту до об'єкту фотографування та повернення 1,5 год Час на виконання аерофотознімання 3,5 год Продуктивність на одне знімання 4 500 км.кв Площа знімання 425 000 км.кв Виходячи з вищенаведеного, можна розрахувати, що на виконання всього об'єму робіт (425 000 км.кв) потрібно 95 днів. Необхідно також прийняти ризики, що впливають на можливість фотографування, такі як погодні умови: дощ, хмарність, туман, тимчасова заборона польотів над територією в період сприятливих погодних умов, з нашого досвіду це складає мінімум 30%, що збільшує необхідну кількість днів для аерофотозйомки до 123. Якщо аерофотозйомка повинна бути виконана в часові терміни при відсутності листяного покриву на деревах , то це можна зробити лише у березні та квітні, оскільки знімки, зроблені в осінній період виконавець не зможе вчасно розсекретити та провести їх стереофотограмметричне опрацювання, і відповідно створити ортофотоплани. Враховуючи те, що початок аукціону по предмету закупівлі призначено на 10 березня 2020 року, договір може бути підписаний з переможцем аукціону якнайшвидше 25 березня 2020 року. Лише на підставі підписаного договору Виконавець може приступити до отримання дозволу на виконання аерофотозйомки від Міністерства оборони України та дозволу Державної авіаційної служби України на виконання аерофотознімальних робіт., в результаті чого він зможе розпочати аерофотозйомку не раніше 10 квітня 2020 року. Враховуючи вищезазначене, виконавцю залишиться у квітні орієнтовно 10 днів на виконання аерофотозйомки за нормальних погодних умов та приблизно 123 дні для зйомки одним повітряним судном, а це означає, що для виконання цього замовлення необхідно 12 літаків. Враховуючи вищенаведене, просимо розділити замовлення на 3 лоти, оскільки в Європі немає підрядника, який має 12 літаків і камер, а поділ замовлення на лоти зробить його можливим до виконання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом. Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, серед яких зокрема і опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Відповідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Уповноваженого органу від 17.03.2016 № 454, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578 (далі – Порядок визначення предмета закупівлі) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Уповноваженого органу від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Порядком визначення предмета закупівлі замовнику надається право, а не обов’язок чи імперативна вимога визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти). Тендерна документація на закупівлю Послуг складена Замовником відповідно до Примірної тендерної документації, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» (далі – Наказ № 680), яким рекомендовані форма та порядок заповнення тендерної документації. Відповідно до змісту пункту 4.2 розділу «Загальні положення» тендерної документації на закупівлю Послуг, окремі частини предмета закупівлі (лоти) – не встановлені Замовником. Відповідно до змісту пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю Послуг кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота), у разі їх встановлення). Оскільки Замовником не визначені окремі частини предмета закупівлі (лоти), учаснику необхідно подавати тендерну пропозицію стосовно предмета закупівлі в цілому. Подаючи свою Вимогу № UA-2019-11-26-001209-C.A10 учасник не довів, та документально не підтвердив наведені розрахунки щодо максимальних значень продуктивності, швидкості та терміну надання Послуг, а також про неможливість виконання ним в повному обсязі усіх послуг, передбачених технічним завданням в цілому та у встановлений строк. Тому Замовник не бачить підстав для внесення змін у тендерну документацію в частині виділення лотів та продовження терміну виконання робіт. Зважаючи на наведене, Замовник не бачить обґрунтованих підстав для задоволенні Вимоги учасника № UA-2019-11-26-001209-C.A10.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Зміни до Тендерної документації

Номер: 0efdc1ff4747400bb563d473377788c9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-26-001209-c.c9
Назва: Зміни до Тендерної документації
Вимога:
Відповідно до п.7 «Вимоги до виконання заходів» Додаток №2 до технічної документації: «Аерофотозйомка, як виключення, допускається в часові терміни при наявності листяного покриву на деревах тільки у разі використання одночасно з фотографуванням лазерного сканування, який за своїми технічними параметрами гарантує отримання висот рівня землі для ЦМР та характеристик рельєфу». Просимо Замовника надати можливість виконання аерофотозйомки на всю територію протягом усього авіаційного періоду, тобто з березня по жовтень, без необхідності використання технології лазерного сканування для побудови цифрової моделі рельєфу в лісових районах, оскільки наявні в даний час фотограмметричні технології дозволяють досягнути точності побудови цифрової моделі рельєфу, необхідної Замовнику, а також створити ортофотоплани в лісових районах протягом періоду повної вегетації, використовуючи лише стереоскопічні вимірювання на 3D-моделі, створеній за матеріалами аерофотозйомки. Ця зміна дозволить отримати необхідну кількість аерофотознімків, та мінімізує ризики, пов’язані з не можливістю їх отримання протягом 2-3 місяців періоду відсутності листяного покриву на деревах,а також зменшить витрати, пов'язані з необхідністю використання великого повітряного судна, обладнання якого забезпечує одночасно фотографування разом з лазерним скануванням. У разі неприйняття вищезазначених змін, просимо внести зміни до п.7 «Вимоги до виконання заходів» Додаток №2 до технічної документації, а саме вказати, що: « Аерофотозйомку можна виконувати протягом усього знімального періоду, тобто з березня по жовтень, для лісових ділянок, більших за 10 км2, при відсутності листяного покриву на деревах або ж допускається виконання аерофотозйомки в часові терміни при наявності листяного покриву на деревах тільки у разі використання одночасно з фотографуванням лазерного сканування, який за своїми технічними параметрами гарантує отримання висот рівня землі для ЦМР та характеристик рельєфу ».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Разом з тим, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зважаючи на наведене, та беручи до уваги порушене у Вимозі № UA-2019-11-26-001209-C.C9 питання, 27.01.2020 року Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації, які оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в порядку та у строки, визначені частиною першою статті 10 Закону, з урахуванням положень частини другої статті 23 Закону.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Розгляд припинено

СКАРГА щодо порушення процедури закупівлі в частині встановлення Замовником дискримінаційних вимог до учасників торгів

Номер: fb6782b8ed694e2ea2db484ef0478695
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-26-001209-c.c8
Назва: СКАРГА щодо порушення процедури закупівлі в частині встановлення Замовником дискримінаційних вимог до учасників торгів
Скарга:
26 листопада 2019 року Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення закупівлі послуг «Виконання заходів з аерофотозйомки, створення цифрових ортофотопланів масштабу 1:10 000 і цифрової моделі місцевості на територію України. The implementation of aerial photography, creation of digital orthophoto plans with a scale 1:10 000 and digital surface model for the whole territory of Ukraine», код ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії, ідентифікатор закупівлі - UA-2019-11-26-001209-c (надалі – Предмет закупівлі). Оприлюднена Замовником тендерна документація містить положення, які суперечать чинному законодавству України в частині наявності дискримінаційних умов, які обмежують право участі суб’єктів господарювання, що можуть надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі, чим порушено законні інтереси нашого підприємства. Посилання на порушення процедури закупівлі Замовником, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, з наданням відповідного обґрунтування наводяться у тексті скарги.
Опис причини скасування: Замовником задоволені вимоги по суті скарги.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 20.01.2020 19:39
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 27.01.2020 17:14
Автор: ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР", Лілія Бібік +380444615488 bibik@avia.org.ua http://avia.org.ua
Вимога
Залишено без розгляду

ЩОДО ПЛАНОВО-ВИСОТНОЇ ПРИВЯЗКИ

Номер: e6be454e0d2245c4a643dd84058e67d3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-26-001209-c.b7
Назва: ЩОДО ПЛАНОВО-ВИСОТНОЇ ПРИВЯЗКИ
Вимога:
Замовником по тексту технічних вимог до предмету закупівлі по встановлені умови щодо надання етапу послуг з планово-висотної прив’язки, зокрема: «кількість опорних (розпізнавальних) точок прийняти в середньому – одна точка на номенклатурний аркуш масштабу 1:10 000 (з рівномірним розміщенням) кількість контрольних точок прийняти в середньому – одна точка на два номенклатурних аркуші масштабу 1: 10 000 (з рівномірним розміщенням)має буди не менше п’яти на кожен блок аеротиангуляції» Дані вимога не є стандартною характеристикою, не передбачена існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, а отже суперечить вимогам статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки методологія планово-висотної прив’язки залежить від обладнання, що використовується учасником (зокрема аерофотокамери та інерціальної навігаційної системи, а отже для забезпечення заданої точності кінцевого результату послуг (ортофотоплану), учасник може використовувати як меншу кількість опорних точок так і значно більшу їх кількість, а відповідно д цього і формує свою цінову пропозицію. Відповідно для забезпечення максимальної ефективності надання послуг по предмету закупівлі пропонуємо вищевказані положення замінити на: «кількість опорних (розпізнавальних) точок прийняти в середньому – одна точка на номенклатурний аркуш масштабу 1:10 000 (з рівномірним розміщенням) має такою, щоб гарантовано забезпечити точність виготовлення ортофотопланів ; кількість контрольних точок прийняти в середньому – одна точка на два номенклатурних аркуші масштабу 1: 10 000 (з рівномірним розміщенням)має буди не менше п’яти на кожен блок аеротриангуляції повинна становити не менше 10% від кількості опорних точок на має буди не менше п’яти на кожен блок аеротриангуляції; для планово-висотної прив’язки даних авіаційного лазерного сканування повинні бути використані контрольні полігони із сітки точок розміром не менше 5х5 точок через 1 м, розміщених на плоскій твердій поверхні рельєфу (асфальт, бетон, щільний грунт). кількість контрольних полігонів та їх розташування повинні гарантовано забезпечувати точність виготовлення ЦМР»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Разом з тим, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовником буде розглянуто на черговому засіданні тендерного комітету, яке відбудеться орієнтовно 08-09 січня 2020 року питання про доцільність та можливість внесення відповідних змін до тендерної документації в частині, що стосується порушеного у вимозі UA-2019-11-26-001209-c.b7 питання. Результати рішення тендерного комітету будуть оприлюдненні в порядку та у строки, визначені частиною першою статті 10 Закону та з урахуванням положень частини другої статті 23 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

ЩОДО АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ

Номер: b002fb223ddc4698bc0657efb2a6b402
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-26-001209-c.b6
Назва: ЩОДО АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ
Вимога:
Відповідно до п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» замовником вимагається надання довідки, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору. При цьому, «Під аналогічним договором у цій ТД розуміється виконання учасником договору щодо виконання робіт (надання послуг) з аерофотозйомки, створення цифрових ортофотопланів, створення цифрової моделі місцевості…». Відповідно до СОУ 71.12 – 37-944:2014 Стандартизація у сфері топографо-геодезичної та картографічної діяльності – «БАЗА ТОПОГРАФІЧНИХ ДАНИХ Загальні вимоги» визначена наступна термінологія: «3.42 цифрова модель місцевості; (ЦММ) (digital terrain mode; DTM) Цифрове подання просторових об’єктів, що відповідають складу топографічних карт; множина, елементами якої є топографо-геодезична інформація про місцевість та правила поводження з нею» Оскільки відповідно до умов технічного завдання, не передбачається створення просторових обєктів, що відповідають складу топографічних карт, тобто цифрової моделі місцевості просимо внести зміни до документації видаливши дану вимогу або замінивши її на «цифрову модель рельєфу» Окрім того, зважаючи на значний обсяг надання послуг по предмету закупівлі, на нашу думку не визначення конкретних умов до виконаних алогічних договорів в частині обсягів наданих по ним послуг відносно цього предмету закупівлі є дискримінаційними умовами, оскільки ставлять в один ряд учасників що надали аналогічні послуги на територію маленького населеного пункту, наприклад площею 2 кв.км. та учасників, що надали послуги територію області, наприклад площею 20000 кв.км. Відповідно просимо внести зміни шляхом встановлення вимог до загального обсягу наданих послуг за аналогічними договорами, наприклад за останні 5-ть років.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Разом з тим, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовником буде розглянуто на черговому засіданні тендерного комітету, яке відбудеться орієнтовно 08-09 січня 2020 року питання про доцільність та можливість внесення відповідних змін до тендерної документації в частині, що стосується порушеного у вимозі UA-2019-11-26-001209-c.b6 питання. Результати рішення тендерного комітету будуть оприлюдненні в порядку та у строки, визначені частиною першою статті 10 Закону та з урахуванням положень частини другої статті 23 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо вимог технічного завдання

Номер: 95a1e05dcbbe4e4b9ac5f4a235cb81ce
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-26-001209-c.b5
Назва: Щодо вимог технічного завдання
Вимога:
Замовником по тексту технічних вимог до предмету закупівлі по всьому тексту вимагається створення (використання) цифрової моделі рельєфу. Разом з тим, відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;» Відповідно до СОУ 71.12 - 37 – 948:2014 Стандартизація у сфері топографо-геодезичної та картографічної діяльності - «БАЗА ТОПОГРАФІЧНИХ ДАНИХ, Правила цифрового опису рельєфу), визначена наступна термінологія: «3.19 цифрова модель рельєфу; ЦМР (digital terrain model, DTM; digital elevation model, DEM; Digital Terrain Elevation Data, DTED) Цифрова модель рельєфу – цифрове подання рельєфу у вигляді тривимірного покриття» Відповідно до СОУ 71.12 – 37-944:2014 Стандартизація у сфері топографо-геодезичної та картографічної діяльності – «БАЗА ТОПОГРАФІЧНИХ ДАНИХ Загальні вимоги» визначена наступна термінологія: «3.42 цифрова модель місцевості; (ЦММ) (digital terrain mode; DTM) Цифрове подання просторових об’єктів, що відповідають складу топографічних карт; множина, елементами якої є топографо-геодезична інформація про місцевість та правила поводження з нею 3.43 цифрова модель рельєфу; (ЦМР) (digital terrain model; DTM; digital elevation mode;, DEM; Digital Terrain Elevation Data; DTED) Цифрове подання тривимірних просторових об’єктів (поверхонь, рельєфів) у вигляді тривимірних моделей даних сукупності висотних відміток або відміток глибин та інших значень аплікат у вузлах нерегулярної мережі трикутників або у вузлах регулярної сітки з утворенням матриці висот або як сукупність записів даних про горизонталі (ізогіпси, ізобати) або інші ізолінії» Відповідно до світової практики (стандартна термінологія), визначено що ортофотоплан – це фотографічний план місцевості на точній геодезичній опорі, отриманий шляхом аерофотознімання з подальшим перетворенням аерознімків (з центральної проекції в ортогональну) на основі ефективного методу їх диференціального ортофототрансформування, з урахуванням цифрової моделі рельєфу (ЦМР). В світовій практиці відсутня методологія або стандарти виготовлення ортофотопланів з використанням цифрової моделі місцевості. Також, в документації конкурсних торгів відсутнє посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, які стосуються виготовлення ортофотопланів з використанням цифрової моделі місцевості. Зважаючи на вищезазначене, просимо замінити в усій документації конкурсних торгів термін «цифрова модель місцевості» на «цифрова модель рельєфу»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Разом з тим, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовником буде розглянуто на черговому засіданні тендерного комітету, яке відбудеться орієнтовно 08-09 січня 2020 року питання про доцільність та можливість внесення відповідних змін до тендерної документації в частині, що стосується порушеного у вимозі UA-2019-11-26-001209-c.b5 питання. Результати рішення тендерного комітету будуть оприлюдненні в порядку та у строки, визначені частиною першою статті 10 Закону та з урахуванням положень частини другої статті 23 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

ЩОДО ПОЕТАПНОЇ ОПЛАТИ

Номер: 36bdb9bf056b421abd8994072de25ac6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-26-001209-c.b4
Назва: ЩОДО ПОЕТАПНОЇ ОПЛАТИ
Вимога:
Відповідно до умов проекту договору та проекту технічного завдання, передбачається надання послуг на територію більше 425 тис. кв. км. з бюджетом закупівлі більше 275 млн. грн. При цьому, для гарантії виконання договору учасник, який переможе в закупівлі повинен надати банківську гарантію в розмірі 1% від цінової пропозиції. А підписання акту про надані послуги і оплата послуг, відповідно до умов договору, відбувається лише після завершення надання послуг в цілому, при цьому навіть при не виконання незначного обсягу Послуги, замовник може не прийняти продукцію в повному обсязі. При цьому, для подібного надання послуг, світова практика, говорить про те що кожний з етапів надання послуг є цілком завершеним результатом, відповідно до частини обсягу надання послуг. І оплата відбувається відповідно до частини завершеного обсягу надання послуг, для покриття витрат виконавця щодо їх та подальшого виконання робіт. Більше того, це дає змогу замовнику планомірно перевіряти надані послуги частинами, та використовувати такі частини наданих послуг в своїй діяльності. При цьому, не враховані ризики учасника-переможця торгів пов’язані з погодними умовами при виконанні аерофотознімальних робіт. Більше того, такий підхід забезпечить планомірне та ефективне виконання доручення Прем’єр-міністра України Гончарука О.В. від 18.10.2019 № 36395/0/1-19. Відповідно, такі умови документації конкурсних торгів є дискримінаційними по відношенню до учасників, які є фінансово незахищеними в процесі надання послуг, а умови договору непрозорими щодо прийняття результатів наданих послуг. Враховуючи вищенаведене, просимо доповнити умови договору положеннями про: - можливість прийому-передачі та оплати частини наданих послуг, наприклад обсягом 5% від загального обсягу послуг, - можливість поетапного прийняття послуг - відповідним порядком прийму-передачі наданих послуг. Відповідно пропонуємо внести наступні зміни до проекту договору: 1. Слово «Послуги» у всіх відмінках замінити на «Послуги або частина загального обсягу Послуги» 2. Викласти розділ 5 в наступній редакції: «5.1. Строк (термін) надання Послуг: до 01.12.2020 року. Етапи і терміни надання Послуг, визначаються календарним планом (Додаток № 3 до цього Договору). 5.2. Місце надання Послуг: територія України в її адміністративних межах за виключенням Львівської, Волинської, Донецької та Луганської областей, тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим, а також 20-ти кілометрової буферної зони вздовж державного кордону з усіма сусідніми державами. 5.3. Виконавець надає Послуги за цим Договором виключно в межах обсягу замовлень Замовника та відповідно до технічного завдання, визначеного Додатком № 1 до цього Договору. 5.4. Протягом 20 (двадцяти) робочих днів після підписання цього Договору Замовник передає Виконавцю необхідні для надання Послуг вихідні дані, визначені технічним завданням (Додаток № 1 до цього Договору). 5.5. Приймання Послуги або частини загального обсягу Послуги оформлюється відповідним Актом, після надання результатів виконання Послуги або частини загального обсягу Послуги (не менше в обсязі 5% загального обсягу Послуг за цим договором). У випадку виконання частини загального обсягу Послуги, приймання та оплата здійснюється за фактичним обсягом наданої Послуги відповідно до вартості за одиницю площі, встановлену у калькуляції витрат (Додаток №2 до Договору). 5.6. По завершенню виконання Послуги або частини загального обсягу Послуги , Виконавець готує технічний звіт з виконання конкретної частини загального обсягу Послуги та Акт і надає його Замовнику. Виконавець може скласти Акт на частину наданої Послуги. До Акту додається результат Послуги або частини загального обсягу Послуги . Замовник протягом 10 (десяти) робочих днів перевіряє достовірність Акта в частині обсягів, відповідності технічним вимогам, якості та результатів наданої Послуги або частини загального обсягу Послуги , підписує його в межах цього строку, або надає Виконавцю вмотивовану відмову від його підписання в письмовій формі. 5.7. У випадку отримання вмотивованої відмови від підписання Акту, Сторонами складається двосторонній акт з переліком недоліків та доопрацювань, в якому визначаються терміни їх усунення. 5.8. Виконавець безоплатно в термін не більше 10 робочих днів усуває недоліки, виявлені під час приймання Послуги або частини загального обсягу Послуги. При цьому, за умови всіх передбачених результатів Послуги (п. 5.11 цього Договору), на площу не менше 5% загального обсягу Послуг за цим договором, Виконавець має право здати, а Замовник зобов’язаний прийняти, належно виконану частину загального обсягу Послуги. В такому разі сторонами підписується Акт із зазначенням вартості, розрахованої відповідно до калькуляції витрат (Додаток №2 до Договору), та фактичної площі, за якою послуги надані належної якості та в повному обсязі, передбаченому етапом Послуги. Термін усунення недоліків у наданих етапах Послуги з виконання аерофотознімальних робіт продовжується пропорційно терміну несприятливих метеорологічних умов, визначених відповідно до Основних положень створення топографічних планів масштабів 1:5000, 1:2000, 1:1000 і 1:500 та ГКИНП-09-32-80 Основные положения по аерофотосъемке, з наданням підтверджуючих документів щодо терміну вказаних несприятливих метеорологічних умов. 5.9. Датою надання Послуги або частини загального обсягу Послуги є дата підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного Акту. 5.10. Після усунення недоліків та доопрацювань згідно зі складеним актом, Сторонами підписується Акт. 5.11. За результатами наданих Послуг або частини загального обсягу Послуги Замовнику передаються: 5.11.1. В електронному вигляді в 1 (одному) примірнику на фізичних носіях інформації: 5.11.1.1. Проект виконання аерофотозйомки, в тому числі схема планування АФЗ та схема розташування ГНСС станцій (формат .PDF, .SHP); 5.11.1.2. Дані вимірів ГНСС-обладнанням (формат .RINEX); 5.11.1.3. Каталог координат та висот центрів знімків та їх елементів зовнішнього орієнтування отриманих після обробки даних навігаційного та інерційного обладнання в момент експозиціювання (аерозйомки) (формат .XLS, .ТХТ або .CSV); 5.11.1.4. Каталог координат та висот планово-висотних опорних точок (опознаків) в системі координат УСК-2000, схема розміщення опознаків (з фотофіксацією) та їх опис (формат .XLS – каталог, .JPG – фотографії); 5.11.1.5. Цифрові ортофотоплани у видимому кольоровому діапазоні (RGB) з розподільною здатністю піксела на земній поверхні не більше 30 см з прив’язкою до системи координат УСК-2000 (формат .GEOTIFF); 5.11.1.6. Цифрова модель рельєфу (ЦМР) на територію виготовлення ортофотоплану (з кроком регулярної сітки 10 х10 м) (формат .ESRI GRID або аналогічні формати); 5.11.1.7. Лінії зшивки мозаїки ортофото повинні бути надані у векторному вигляді (формат .SHP); 5.11.1.8. Звіт з аеротріангуляції з координатами і висотами знімків та елементами зовнішнього орієнтування (формат .PDF, .TXT); 5.11.1.9. Технічний звіт створення цифрових ортофотопланів зі схемою виконання аерофотозйомки (формат .PDF, .SHP); 5.11.2. В паперовому вигляді в 1 (одному) примірнику: технічний звіт створення цифрових ортофотопланів зі схемою виконання аерофотозйомки. 5.12. Надані Послуги, матеріали, інформація, інші дані, виготовлені Виконавцем, що є результатом виконання умов цього Договору, є власністю Замовника, порядок використання та розпорядження якою визначається законодавством України. 5.13. Виконавець зобов'язується власними силами та засобами забезпечити та надати весь комплекс супутніх послуг, що включені до вартості Послуг та пов’язані з їх наданням, а саме: здійснити навантажувально-розвантажувальні, логістичні та інші необхідні роботи і послуги, що є необхідними для своєчасного і якісного надання Послуг. Такі супутні послуги Замовником не відшкодовуються. 5.14. Передання-прийняття майнових прав на результати наданих Послуг не передбачають додаткових витрат Замовника, крім тих, що визначені умовами цього Договору. 5.15. Передання-прийняття вихідних даних, визначених технічним завданням (Додаток № 1 до цього Договору) здійснюється з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.1999 № 1344 «Про затвердження Положення про порядок надходження, зберігання, використання та обліку матеріалів Державного картографо-геодезичного фонду України». 3. Доповнити розділ 7 текстом наступного змісту: «Виконавець звільняється від відповідальності за прострочення термінів надання Послуги/частини загального обсягу Послуги , пов’язаних з виконанням аерофотознімальних робіт, за період протягом якого були відсутні метеорологічні умови, сприятливі для виконання аерофотознімальних робіт, відповідно до Основних положень створення топографічних планів масштабів 1:5000, 1:2000, 1:1000 і 1:500 та ГКИНП-09-32-80 Основные положения по аерофотосъемке, також за період затримок, пов’язаних з недотриманням уповноважених органів влади, що видають дозволи на виконання аерофотознімальних робіт та/або здійснюють контрольний перегляд результатів їх виконання строків вчинення таких дій, встановлених законодавством. При цьому Виконавець звільняється від відповідальності за прострочення термінів надання Послуг/частини загального обсягу Послуги у вказаних в цьому пункті випадках при умові надання ним відповідних підтверджуючих документів щодо існування вказаних в цьому пункті випадків та їх термінів (періоду).»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Разом з тим, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовником буде розглянуто на черговому засіданні тендерного комітету, яке відбудеться орієнтовно 08-09 січня 2020 року питання про доцільність та можливість внесення відповідних змін до тендерної документації в частині, що стосується порушеного у вимозі UA-2019-11-26-001209-c.b4 питання. Результати рішення тендерного комітету будуть оприлюдненні в порядку та у строки, визначені частиною першою статті 10 Закону та з урахуванням положень частини другої статті 23 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

ЩОДО ОЦІНКИ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ

Номер: 6c6022f5eb3841afb284377699d196a5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-26-001209-c.b3
Назва: ЩОДО ОЦІНКИ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ
Вимога:
Відповідно до оголошення про закупівлю очікувана вартість закупівлі визначена Замовником з врахуванням ПДВ та відповідно до п. 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» визначено критерії та методика оцінки, а саме: «Єдиним критерієм оцінки ТП є «Ціна» (питома вага критерію – 100%) (з ПДВ**). Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна ТП учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування. Переможцем визначається учасник, який за результатами електронного аукціону надав пропозицію з найменшою ціною (з ПДВ**), та пропозиція якого не була відхилена на підставі вимог Закону.» При цьому, відповідно до примітки до вищевказаного розділу «** вимога щодо урахування ПДВ не стосується учасників, які не є платниками ПДВ згідно чинного законодавства» Відповідно до вимог діючого законодавства наше підприємство зареєстроване платником ПДВ. Відповідно до частини першої статті 3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Разом з тим, згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вищевказане положення оцінки тендерної пропозиції створює дискримінаційні умови для учасників що є платниками ПДВ на загальних підставах за ставкою 20% порівняно з учасниками-нерезидентами України, учасниками, що є платниками єдиного податку, з врахуванням нижченаведеного: 1) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно зі статтею 28 Закону “Про публічні закупівлі” (надалі – Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна. 2) Відповідно до Податкового кодексу України (надалі – ПКУ):  «ринкова ціна - ціна, за якою товари (роботи, послуги) передаються іншому власнику за умови, що продавець бажає передати такі товари (роботи, послуги), а покупець бажає їх отримати на добровільній основі, обидві сторони є взаємно незалежними юридично та фактично, володіють достатньою інформацією про такі товари (роботи, послуги), а також ціни, які склалися на ринку ідентичних (а за їх відсутності - однорідних) товарів (робіт, послуг) у порівняних економічних (комерційних) умовах;» - ст.14.1.219.  Податок на додану вартість - непрямий податок, який нараховується та сплачується відповідно до норм розділу V цього Кодексу - ст.14.1.178.  Податкове зобов'язання для цілей розділу V цього Кодексу - загальна сума податку на додану вартість, одержана (нарахована) платником податку в звітному (податковому) періоді - ст.14.1.178  База оподаткування і порядок її визначення встановлюються цим Кодексом для кожного податку окремо – ст.23.2.  База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов’язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв’язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб’єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів) – ст.188.1.  відповідно до п.186.4 ст.186 ПКУ місцем постачання послуг є місце реєстрації постачальника, крім операцій, зазначених у пунктах 186.2 і 186.3 статті 186 ПКУ Таким чином, враховуючи норми ПКУ, оскільки предмет закупівлі, а саме послуги за код ДК 021:2015 – 71350000-6 «науково-технічні послуги в галузі інженерії» (виконання заходів з аерофотозйомки, створення цифрових ортофотопланів масштабу 1:10 000 і цифрових моделей рельєфу цифрової моделі місцевості на територію України) є об’єктом оподаткування ПДВ, при визначенні ціни продажу послуги, що передбачається до закупівлі, наше підприємство, як платник ПДВ, повинно включати до неї передбачені законодавством податки й збори (насамперед, ПДВ). Саме така ціна відповідає ринковій й саме ця ціна відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Згідно пункту 9 частини другої статті 22 Закону, у одному з обов’язкових складників тендерної документації — в описі методики оцінки тендерних пропозицій, за критерієм «ціна» повинна бути вказана інформація про врахування ПДВ. Отже, відповідно до Закону вартість закупівлі товарів, робіт та послуг повинна відображати всі витрати замовника на закупівлю, у т. ч. і ПДВ. 3) Згідно листа ДФС України від 08.12.2015 26639/10/28-10-06-11: «у випадку надання резиденту послуг, визначених у пп. «в» п.186.3 ст.186 ПКУ, місцем постачання зазначених послуг є митна територія України, а тому такі послуги підлягають оподаткуванню податком на додану вартість на загальних підставах за основною ставкою податку незалежно від того резидентом чи нерезидентом вони надаються. Крім цього, слід зазначити, що при постачанні нерезидентом (неплатником податку на додану вартість) послуг резиденту, такий резидент є відповідальним за нарахування та сплату податку до бюджету.» Тобто учасник-нерезидент не є платником ПДВ в Україні. 4) Спроба Замовника застосовувати при розгляді тендерних пропозицій учасників (які є або не є платниками ПДВ) оцінку ціни пропозицій з урахуванням ПДВ та укладення в подальшому договору про закупівлю за ціною без ПДВ є такою, що не відповідають Закону й є дискримінаційною враховуючи наступне: а) Відповідно до ПКУ у учасника, який не є платником ПДВ, не виникає обов’язку нарахування та сплати податкового зобов’язання на суму ПДВ, а у учасника який у встановленому законодавством порядку зареєстрований як платник ПДВ такі зобов’язання виникають. б) Сума податку у розмірі 20% у будь-якому разі буде нарахована учасником – платником ПДВ на суму цінової пропозиції й в подальшому, у разі надання послуг, сплачена до бюджету. Таким чином (у разі неврахування в ціні суми ПДВ) фактично отриманий від продажу послуги Замовнику дохід учасника, який є платником ПДВ, буде на 20% нижче від доходу учасника, який не є платником ПДВ. Такі дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до тих учасників, зокрема нашого підприємства, які є платниками ПДВ, та порушують основні принципи державних закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема не дискримінацію учасників. Це значить, що при здійсненні оцінки пропозицій учасників повинна прийматися методика порівняння цінових пропозицій учасників незалежно від того, який режим оподаткування застосовується учасником, тобто порівнянню підлягають пропозиції з урахуванням ПДВ для учасників, які мають статус платника ПДВ, а для учасників, які не є платниками цього податку - ціна без ПДВ. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести зміни до документації конкурсних торгів, а саме п. 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції», шляхом зміни методики оцінки цінових пропозицій учасників: 1. Або здійснювати оцінку всіх учасників без врахування ПДВ: «у разі якщо учасником процедури закупівлі є учасник - платник ПДВ, такий учасник повинен зазначити в електронній системі закупівель ціну тендерної пропозиції, яка розраховується наступним чином: - ціна тендерної пропозиції учасника, від якої вираховується ПДВ в розмірі 20%.» Електронний аукціон (пониження ціни) проводиться в гривні з урахуванням ПДВ». 2. Або пропонуємо здійснювати оцінку всіх учасників з врахуванням ПДВ: «у разі якщо учасником процедури закупівлі є учасник - не платник ПДВ (або платник ПДВ за ставкою 0%, або учасник, що є платниками єдиного податку), такий учасник повинен зазначити в електронній системі закупівель ціну тендерної пропозиції, яка розраховується наступним чином: - ціна тендерної пропозиції учасника, до якої додається ПДВ в розмірі 20%. Електронний аукціон (пониження ціни) проводиться в гривні з урахуванням ПДВ».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Разом з тим, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовником буде розглянуто на черговому засіданні тендерного комітету питання про доцільність та можливість внесення відповідних змін до тендерної документації в частині, що стосується порушеного у вимозі UA-2019-11-26-001209-c.b3 питання. Результати рішення тендерного комітету будуть оприлюдненні в порядку та у строки, визначені частиною першою статті 10 Закону та з урахуванням положень частини другої статті 23 Закону Засідання тендерного комітету орієнтовно відбудеться 08-09 січня 2020 року, за результатами якого комітетом будуть прийняті і оприлюднені в порядку та у строки, визначені частиною першою статті 10 Закону рішення, з урахуванням положень частини другої статті 23 Закону. Зважаючи на наведене, станом на дату відповіді на вимогу UA-2019-11-26-001209-c.b3 Замовником прийнято рішення про відмову у задоволенні Вимоги учасника № UA-2019-11-26-001209-c.b3
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Про приведення до порядку Нормативно-правову базу для виконання заходів відповідно до Додаток № 2 до тендерної документації

Номер: a9e1a5573b024e6ba93ebc06b44977cb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-26-001209-c.a2
Назва: Про приведення до порядку Нормативно-правову базу для виконання заходів відповідно до Додаток № 2 до тендерної документації
Вимога:
Неправомірна встановлення вимоги в Додаток № 2 до тендерної документації «Вимоги до аерофотокамери, бортового та наземного обладнання» - «Цифрова кадрова аерофотокамера з розміром зображення не менше 80 мегапикселів або скануючого типу з шириною полоси захвату 8 кілопікселів, з фокусною відстанню об’єктиву 60-250 мм (згідно вимог ГКНТА-2.04-02-98 п.7.1, таблиця 15, п. 7.1.20) для отримання якісної інформації про рельєф та місцевість;» Дана вимога порушує регламент виконання робіт, Нормативно-правову базу для виконання заходів та висуває невідповідні вимоги до Кваліфікаційних критерії до учасників закупівлі. Визначення вимог використання до аерофотокамери, бортового та наземного обладнання згідно вимог ГКНТА-2.04-02-98 п.7.1, таблиця 15, п. 7.1.20 суперечить предмету виконання закупівлі код ДК 021:2015 – 71350000-6 «науково-технічні послуги в галузі інженерії» (виконання заходів з аерофотозйомки, створення цифрових ортофотопланів масштабу 1:10 000 і цифрових моделей рельєфу на територію України) • ГКНТА-2.04-02-98 – це Інструкція з топографічного знімання у масштабах 1:5000 - 1:500. (ГКНТА-2.04-02-98) «Інструкція обов’язкова для всіх суб’єктів підприємницької діяльності, незалежно від форм власності, які виконують топографічні знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500», а предметом закупівлі та результати послуги/роботи є «Цифрові ортофотоплани масштабу 1:10 000 є основою для складання топографічних карт масштабу 1:10 000 та топографічних карт дрібніших масштабів» «Вони будуть використовуватися також, як картографічна основа для створення (оновлення) державної базової топографічної карти масштабу 1:10 000» вимога використання даного документу суперечить предмету закупівлі та результату послуги/роботи. • п.7.1, таблиця 15 ГКНТА-2.04-02-98 – це таблиця «Вибір масштабу аерофотознімання і фокусної відстані АФА для планів масштабу 1:1000 і 1:500», встановлена вимога використання даного положення суперечить предмету закупівлі та результату послуги/роботи. • п. 7.1.20 ГКНТА-2.04-02-98 «Фотографування місцевості для стереоскопічного знімання рельєфу рівнинних районів виконують аерофотоапаратами з fk=70 мм, горбистих і гірських територій — fk= 100 мм» - це пункт регулює створення топографічних планів та суперечить предмету закупівлі та результату послуги/роботи, встановлена вимога використання даного положення суперечить предмету закупівлі та результату послуги/роботи. В Вимагаємо вести зміни та викласти новій редакції ТД відповідно до яких документів Нормативно-правової бази для виконання заходів потрібно виконати ДК 021:2015 – 71350000-6 «науково-технічні послуги в галузі інженерії» (виконання заходів з аерофотозйомки, створення цифрових ортофотопланів масштабу 1:10 000 і цифрових моделей рельєфу на територію України) та встановити заново вимоги до Кваліфікаційних критерії до учасників закупівлі. Згідно "Переліку діючих нормативних актів і документів колишнього СРСР на виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт" - при виконанні топографічних зйомок в масштабі 1:10 000 (в т.ч. аеротопографічними методами) є чинною "Инструкция по топографическим съемкам в масштабе 1:10 000 и 1:25 000". Полевые работы. Утверждена ГУГК 26.04.1977 г. – М.: Недра, 1978 г. (сфера действия общеобязательная).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Разом з тим, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зважаючи на наведене, та беручи до уваги порушене питання Замовником підготовлений для затвердження тендерним комітетом проект змін до тендерної документації, відповідно до яких технічне завдання на надання послуг буде приведене у відповідність до чинних нормативно-правових актів, що регулюють предмет закупівлі цих торгів. Засідання тендерного комітету орієнтовно відбудеться 18 грудня 2019 року, за результатами якого комітетом будуть прийняті і оприлюднені в порядку та у строки, визначені частиною першою статті 10 Закону рішення, з урахуванням положень частини другої статті 23 Закону. Зважаючи на наведене, Замовником прийнято рішення задовольнити Вимогу учасника № UA-2019-11-26-001209-c.a2.
Статус вимоги: Задоволено