-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
79710000-4 - Охоронні послуги (фізична охорона та технічний нагляд за роботою тривожної сигналізації)
Торги не відбулися
1 095 480.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 180.00 UAH
мін. крок: 0% або 180.00 UAH
Період уточнення:
26.11.2019 14:57 - 01.12.2019 15:00
Відповідь надана
Підтвердження ПЦС та приміщення в Миколаєві
Номер:
711c543c85794372b84e17b693a763f4
Дата опублікування:
29.11.2019 16:15
Опис:
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що такий документ Вам зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у ЗМиколаєві. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Миколаєві та передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Миколаєві, розмістять ПЦС (хоза зараз все передається через мережу інтернет і не обов'язково фізично мати ПЦС саме в Миколаєві). Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Миколаєва, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання документів власності або оренди на ПЦС у Миколаєві.
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого питання про виключення вимоги про надання документів власності або оренди на ПЦС у Миколаєві, повідомляємо наступне.
Вимога у тендерній документації з проведення закупівлі: Охоронні послуги (фізична охорона та технічний нагляд за роботою тривожної сигналізації), а саме охорона приміщень Миколаївського національного аграрного університету щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасників закупівлі є такою, що не суперечить ст. ст. 5, 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації".
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення публічних закупівель: є максимальна економія та ефективність. Ефективність від закупівлі послуг охорони об`єктів полягає саме у збереженні матеріальних цінностей Замовника.
Згідно п.29 ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Відповідно до ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених вказаною статтею, зокрема «…один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону…».
Відповідно до ст. 16 Закону, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Враховуючи викладене, Замовник самостійно визначає перелік документів, які Учасники повинні надати на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявність обладнання та матеріально-технічної бази нами, як Замовником зазначено у тендерній документації умову - « Для підтвердження наявності пульту централізованого нагляду, розміщеного в м. Миколаєві, учасник надає скановану копію свідоцтва про право власності на нерухоме майно або договору оренди нерухомого майна в якому розміщено пульт, та документ, що підтверджує право власності на пульт централізованого нагляду (вимога п 1 додатку 3 до тендерної документації). Ваше посилання на те, що дана умова є дискримінаційною та обмежує коло учасників, є надуманим. Зокрема, в м. Миколаєві діють охоронні підрозділи багатьох охоронних фірм, серед яких і такі, що зареєстровані в інших регіонах України, мають на території нашого міста діючі підрозділи охорони, надають послуги з фізичної охорони та реагування власними групами швидкого реагування, що забезпечує достатню конкуренцію серед охоронних структур, здатних організувати надання послуг з охорони в м. Миколаєві на належному рівні, відповідно до законних вимог Замовника. Отже, ця умова жодним чином не перешкоджає участі у закупівлі охоронним компаніям, як зареєстрованим в м. Миколаїв, так і таким, що зареєстровані в інших регіонах України, за умови, що вони мають діючий підрозділ охорони, або філію, або представництво та необхідну матеріально-технічну базу в м. Миколаєві. Необхідність включення цієї умови до тендерної документації викликана прагненням ефективного використання бюджетних коштів на закупівлю послуг з охорони належної якості від учасника, який має реальну можливість ефективної організації надання послуг охорони, забезпечення своїх працівників необхідним матеріальним ресурсом, наявності автомобілів реагування, тощо, а також можливості контролю за несенням служби з боку представників охоронного підприємства безпосередньо на постах охорони та постійну взаємодію з представником замовника щодо якісного надання послуг з охорони.
Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерною документацією також передбачено підтвердження наявності груп швидкого реагування. Якщо учасник подає у складі пропозиції інформацію про можливість реагування в м. МиколаЇв власними групами швидкого реагування, але не в змозі підтвердити документально свою фактичну присутність в нашому місті , достовірність цієї інформації викликає сумніви, оскільки малоймовірно, що група швидкого реагування такого учасника, знаходячись в м. Миколаєві, не має опорного пункту для базування, не діє, не надає послуги, а чекає на результати конкретно цієї закупівлі, щоб обслуговувати конкретно об’єкти цього замовника.
Крім того, організацію діючих підрозділів охорони (філії або представництва) та забезпечення матеріально-технічної бази для виконання вимог зазначених в нашій тендерній документації в м. Миколаєві може здійснити будь-яка охоронна організація, без будь-яких обмежень.
Враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що встановлені тендерною документацією кваліфікаційні критерії до учасників відповідають діючому законодавству, не можуть бути визнані дискримінаційними, такими, що обмежують права можливих учасників торгів, або такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, тому не можуть бути виключені з тексту тендерної документації.
Дата відповіді:
03.12.2019 10:07