• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам'яне

Вугілля кам'яне для закладів освіти м.Торецьк Донецька обл.

Торги відмінено

2 476 993.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 384.97 UAH
Період уточнення: 26.11.2019 13:40 - 01.12.2019 21:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: f8d02ce1f1a1419cb35291851a440c2e
Дата опублікування: 29.11.2019 19:00
Опис: Шановний Замовнику! Щодо встановлення вимоги про надання довіреності на посадову особу замовника, повідомляємо, що відповідно ч. 7 ст. 28 Закону « Замовник МАЄ ПРАВО ЗВЕРНУТИСЬ за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника». ЗАКОНОМ ПЕРЕДБАЧЕНО ПРАВО ЗАМОВНИКА САМОСТІЙНО ЗВЕРНУТИСЬ ДО будья-яких органів, установ, підприємств, тощо. Отже, довіреність, доручення НЕ потрібно Замовнику. Вимагаємо виключити незаконну вимогу з тендерної документації. У разі відмови, МИ будемо вимушені звернутися до органу оскарження за захистом своїх прав та до контролюючих органів, зокрема ДАСУ, ДРПУ.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до ч. 7 ст. 28 Закону « Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника». В ч.7. ст. 28 не встановлено, що Замовник має право діяти без довіреності, тому ця вимога в тендерній документації не є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами). Згідно з ч.3 ст. 244 Цивільного кодексу довіреність — це письмовий документ, що видається однією особою іншій для представництва перед третіми особами. З цим також солідарний і Мін’юст України ( лист Мін’юсту від 13.01.2011 р. № 7-0-2-11-19). Крім того, Цивільним кодексом викладено загальні вимоги до її оформлення та змісту.У довіреності повинні обов’язково міститися: 1) дата її видачі (ч. 3 ст. 247 ЦКУ). Ці дані дозволяють встановити, з якого моменту представник набуває відповідних повноважень. 2) підпис особи, яка видає довіреність .Це зумовлене тим, що правочин вважається вчиненим у письмовій формі тільки тоді, коли його підписано стороною/сторонами (ч. 2 ст. 207 ЦКУ). Що стосується паспортних даних, то їх зазначати не обов’язково ( роз’ясненняМін’юстуУкраїни за адресою http://www.minjust.gov.ua/20083). Мін’юст також вказує на необхідність зазначення в довіреності місця її складання/підписання.
Дата відповіді: 03.12.2019 16:08
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: d2f4291e6f884304a69262718fa0a98e
Дата опублікування: 29.11.2019 18:55
Опис: Згідно ст. 22 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства. Позиція АМКУ: ч. 1 ст. 16 Закону встановлений перелік кваліфікаційних критеріїв (зокрема, досвід виконання аналогічного договору). Отже, вимога замовника про надання підтверджень виконання щонайменше трьох договорів є необґрунтованою, а відхилення пропозиції на підставі невиконання цих необґрунтованих вимог — незаконним. Вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги. Наголошуємо, що відповідно до рішень АМКУ, визнається дискримінаційною вимогою тендерної документації надання двох або більше аналогічних договорів. У іншому випадку Ми будемо вимушені звернутись до органу оскарення за захистом своїх прав та до контролюючих органів.
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерний комітет при складанні тендерної документації, а сааме встановлення вимоги щодо наявності документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв Учасника, а в даному випадку згідно Вашого запитання-досвіду виконання аналогічних договорів керувався офіційним листом від Департаменту регулювання публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, як уповноваженого органу з надання роз'яснень щодо застосування законодавства у сфері закупівель (відповідь на запит № 111/2017), яке опубліковано на офіційному веб-сайті Міністерства в розділі «Консультації»http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details, в якому вказана наступна позиція Міністерства з цього приводу : «повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому, Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.» Формування зазначеної вимоги в тендерній документації відповідає принципам та положенням Закону та не є дискримінацією для учасників закупівлі.
Дата відповіді: 03.12.2019 15:18
Відповідь надана

Незаконні, дискримінаційні вимоги.

Номер: 6470f65484e343c59fb9bf3a7521d394
Дата опублікування: 29.11.2019 18:48
Опис: Шановний Замовнику! Згідно ст. 22 п.3 Закону «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Назолошуємо, що Замовник має право включити вимоги ВІДПОВІДНО до чинного законодавства, а не ті вимоги, яки обмежують конкуренцію і які вигадає Замовник. По-перше, жоден нормативно-правовий акт не містить вимогу, що учасник повинен замовляти банківську гарантію у банку якому він обслуговуюється. По-друге, законодавство не містить поняття "покриття" або "без покриття". Враховуючи вищевикладене, Ваші вимоги є необгрунтовані та не законні. Вами вірно зазаначено, що Як передбачено п. 8 ч. 1 ст. 1 Закону № 922, забезпечення тендерної пропозиції — це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Отже, проясніть, яким чином банківська гарантія видана обслуговуючим банком впливає на суть банківської гарантії в розумінні Закону та на суть тендерної пропозицї? у відповіді просимо посилатись на нормативно-правові акти чинного Законодавства України, а не на ваші особисті міркування. У іншому випадку ми будемо змушені звернутись до органу оскарження та до контролюючих органів (ДАСУ, ДРПУ, тощо).
Відповідь: Шановний Учаснику! Згідно роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06 щодо розробки тендерної документації: «Забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія (пункт 8 частини першої статті 1 Закону). Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Поряд з цим, частиною першою статті 560 Цивільного кодексу України встановлено, що виконання зобов’язання може забезпечуватися, зокрема гарантією. Водночас за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку. Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов’язання боржником. Враховуючи викладене, замовник може встановити вимогу надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії. При цьому гарантами можуть виступати суб’єкти, визначені Цивільним кодексом України.» Тендерною документацією передбачено вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна безвідклична банківська гарантія, оформлена обслуговуючим банком та оформлення її під забезпечення власними коштами, тобто учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає платіжне доручення або квитанцію, що не суперечить законодавству України та мінімізує ризики проведення тендерної закупівліі усуває ризик того, що переможець тендеру відмовиться укладати договір на поставку товару . Замовником ніяким чином не обмежені Ваші права щодо вибору банківської установи для оформлення тендерної гарантії. Ви можете за власним бажанням вибрати банківську установу, відкрити в ній розрахунковий рахунок (це досить спрощена та безкоштовна процедура ) для внесення необхідної суми коштів грошового забезпечення (покриття) за гарантією та оформити там гарантію.
Дата відповіді: 03.12.2019 15:17
Відповідь надана

Незаконна вимога

Номер: 12d6fbe4b58d4ebe948c11200fb0dd5a
Дата опублікування: 27.11.2019 15:27
Опис: Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. З цією метою у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині 1 статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації. Шановний Замовнику! Дана вимога є такою, що суперечить чинному законодавству України, зокрема і ЗУ "Про публічні закупівлі". Відповідно до ч. 7 ст. 28 ЗУ "про публічні закупівлі" амовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Отже, Замовник МАЄ право САМОСТІЙНО звернутись за підтвердженням інформації до будь-якого органу, підприємства, установи за підтвердженням інформаціїї БЕЗ довіреності/доручення від учасника. Крім того, Учасники не можуть виписувати довіреність, дорученя на особу, персональні дані (паспорт, інн) якої не відомі учаснику. Вищевказана вимога є незаконною та підлягає виключенню з ТД.
Відповідь: Шановний Учаснику! Щодо встановлення вимоги про надання довіреності на посадову особу замовника, повідомляємо, що відповідно ч. 7 ст. 28 Закону « Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника». Згідно з ч.3 ст. 244 Цивільного кодексу довіреність — це письмовий документ, що видається однією особою іншій для представництва перед третіми особами. Крім того, цим Кодексом викладено загальні вимоги до її оформлення та змісту, зокрема там повинні бути указані лише дані уповноваженого представника (тобто в даному випадку особи, яка уповноважена підписувати тендерну документацію). Тендерною документацією не вимагається указувати персональні дані посадової особи Замовника, цілком достатньо указати П.І.Б. посадової особи замовника, яка уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками (розділ І «Загальні положення» п.2.3 тендерної документації).
Дата відповіді: 29.11.2019 16:21
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 60d47c4aae1f4fe3b12dd3f147e589d1
Дата опублікування: 27.11.2019 11:37
Опис: 2. Документи, які повинен надати учасник для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази: 2.2. Документи*, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених в цій довідці: - для документального підтвердження наявності транспортного засобу, яким буде постачатися товар, надати копію договору оренди або договору з надання відповідних послуг (якщо учасник користується ним на договірних засадах), а також копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Кожна сторінка копії повинна бути завірена двома сторонами. Якщо ця техніка належить учаснику на праві власності, то надається лише копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, яка повинна бути завірена нотаріально. Також учасники повинні надати копію документу про перевірку технічного стану транспортного засобу, яким буде постачатися товар. Кожна сторінка копії повинна бути завірена двома сторонами. На водіїв транспортних засобів надати посвідчення водіїв категорії С або СЕ. Вимога щодо надання копію документу про перевірку технічного стану транспортного засобу є незаконною та дискримінаційною, адже учасники можуть залучати транспорт на підставі договору надання послуг. Крім того, Відповідно до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" кваліфікаційній крітерій є - НАЯВНІСТЬ матеріальнотехнічної бази. Законом не встановлено вимог щодо підтвердження технічного стану матеріальної бази, отже, це положення ТД підлягає виключенню з ТД. Просимо внести відповідні зміни та не встановлювати дискримінаційні вимоги.
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимога щодо надання копії документу про перевірку технічного стану транспортного засобу викликана тим, що доставка вугілля до закладів освіти здійснюється автотранспортом Учасника торгів за його рахунок. В підтвердження законності встановлення зазначеної вимоги та відсутності обставин дискримінації учасників закупівлі повідомляємо, що ч. 2 ст. 16 Закону встановлено: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: -наявність обладнання та матеріально-технічної бази; -наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; -наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Ст. 35 Закону України «Про дорожній рух» встановлює обов’язковість проходження технічного контролю для вантажних автомобілів вантажопідйомністю більше 3,5 тони, причепів до них незалежно від строку експлуатації – щороку. На кожний транспортний засіб, що пройшов обов'язковий технічний контроль і визнаний технічно справним, суб'єкт проведення обов'язкового технічного контролю складає протокол перевірки його технічного стану. Якщо Учасники залучатимуть транспорт на підставі договору надання послуг ( цей транспорт вони указують в довідці , а також надають копію договору з надання відповідних послуг), власник транспортних засобів повинен надати вам копії документу про перевірку технічного стану транспортного засобу. Стосовно того, що як ви пишете «Законом не встановлено вимог щодо підтвердження технічного стану матеріальної бази», хочемо зазначити що ч. 2 ст. 16 Закону встановлено: «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям». Також ч. 3 ст. 16 Закону встановлено: «Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації».Замовником не порушені вимоги закону України "Про публічні закупівлі".Формування зазначеної вимоги в тендерній документації відповідає принципам та положенням Закону та не є дискримінацією учасників закупівлі.
Дата відповіді: 29.11.2019 16:20
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 94367b3b1a774562ae2c39507d8a8ae6
Дата опублікування: 27.11.2019 11:32
Опис: 4.1. Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про повне виконання аналогічного договору ( не менше 3-х договорів) . Довідка повинна містити інформацію про дату укладення та номер договору; найменування та обсяг вугілля, поставленого згідно договору; повне найменування підприємства (організації, установи), для якої здійснювались поставки вугілля, із зазначенням її адреси, прізвище, ім'я та по батькові контактної особи та контактних телефонів. • Вимога замовника про підтвердження досвіду виконання не менше трьох аналогічних договорів. Позиція АМКУ: ч. 1 ст. 16 Закону встановлений перелік кваліфікаційних критеріїв (зокрема, досвід виконання аналогічного договору). Отже, вимога замовника про надання підтверджень виконання щонайменше трьох договорів є необґрунтованою, а відхилення пропозиції на підставі невиконання цих необґрунтованих вимог — незаконним. Вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги.
Відповідь: Шановний Учаснику! Згідно ст. 22 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Чинне законодавство, а також Закон України «Про публічні закупівлі» надає право Замовнику торгів самостійно встановлювати вимогу щодо наявності документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв Учасника, а в даному випадку згідно Вашого запитання – досвіду виконання аналогічних договорів, бо в Законі не встановлена чітка норма, що аналогічний договір може бути тільки один. Це також підтверджується офіційним листом від Департаменту регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, як уповноваженого органу з надання роз'яснень щодо застосування законодавства у сфері закупівель (відповідь на запит № 111/2017), яке опубліковано на офіційному веб-сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі в розділі «Консультації» (копія надається). Замовником не порушені вимоги закону України "Про публічні закупівлі". Формування зазначеної вимоги в тендерній документації відповідає принципам та положенням Закону та не є дискримінацією учасників закупівлі.
Дата відповіді: 29.11.2019 16:10
Відповідь надана

Диcкримінаційні вимоги.

Номер: fcfa20c875db48dfa078919f39531c9b
Дата опублікування: 27.11.2019 11:16
Опис: Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна безвідклична банківська гарантія, оформлена обслуговуючим банком. Також учасник торгів повинен надати в складі тендерної пропозиції платіжне доручення (квитанцію тощо), яке підтверджує внесення у повній сумі покриття забезпечення тендерної пропозиції на відповідний рахунок в обслуговуючому банку, і яке має бути оформлено згідно вимог чинного законодавства та завірене печаткою банку. Вимога щодо того, щоб банківська гарантія була видана обслуговуючимбанком є дискримінаційною, так як обмежує учасників у виборі банківської установи. Крім того, відповідно до чинного законодавства України, банк-гарант - банк, який надає гарантію на користь бенефіціара; Підстава видачі банківської гарантія є заява та наявіність банківської ліцензії. Учасники мають законе право обирати банк для видачі банківської гарантії на вибір, а Замовник обмежує права учасників. Крім того, банк видає банківську гарантію на умовах, відповідно до Договору банківської гарантії, та може списувати кошти банківської гарантії з рахунку учасника або "арештовувати" кошти на рахунку. Отже, вимога тендерної документації щодо надання платіжного доручення (квітанції) є незаконною і дискримінаційною та підлягає виключенню з ТД. Крім того, Постанова ПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ 15.12.2004 № 639 містить положення щодо обовязковості виплати банківської гаранії банком -гарантом у випадку настання гарантійного випадку. Таким чином Замовник є захищеним з боку Законодавства. Просимо виключити дискримінаційні вимоги з ТД.
Відповідь: Шановний Учаснику! Згідно ст. 22 ч.2п.14Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) тендерна документація повинна містити: «розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати». Відповідно до ст. 24 ч.1Закону «Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.» Як передбачено п. 8 ч. 1 ст. 1 Закону № 922, забезпечення тендерної пропозиції — це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Відповідно до ч. 1 ст. 560 ЦКУ за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку. При цьому гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов’язання боржником. Згідно ст. 22 п.3 Закону «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тендерною документацією передбачено вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна безвідклична банківська гарантія, оформлена обслуговуючим банком.Безвідклична –це гарантія, умови якої не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром; якщо в гарантії немає прямого застереження про її відкличність, вона є безвідкличною (ч, 3 ст. 561 ЦК України)Банківська гарантія для участі в тендері оформлюється на вимогу організатора тендера і усуває ризик того, що переможець тендеру відмовиться укладати договір на поставку товару або виконання робіт. Через особливості в оформленні прийнято розділяти банківські гарантії на покриті та непокриті. Тендерною документацією вимагається «покриття» банківської гарантії, тобто оформлення її під забезпечення власними коштами, а для цього вимагається надання платіжного доручення або квитанції, що не суперечить законодавству України та мінімізує ризики проведення тендерної закупівлі. Як Ви самі зазначили «банк видає банківську гарантію на умовах, відповідно до Договору банківської гарантії, та може списувати кошти банківської гарантії з рахунку учасника або "арештовувати" кошти на рахунку». Незрозуміла Ваша фраза «вимога тендерної документації щодо надання платіжного доручення (квитанції) є незаконною і дискримінаційною». Ви суперечите самі собі. Вашою установою для здійснення господарської та фінансової діяльності відкриті поточні рахунки в будь-яких банках, з якими ви співпрацюєте. Не розуміємо, що Вам заважає оформити банківську гарантію в обслуговуючому банку і чим саме Замовник обмежує Ваші права , якщо Ви вже співпрацюєте з цим банком. Формування зазначеної вимоги в тендерній документації відповідає принципам та положенням Закону та не є дискримінацією учасників закупівлі.
Дата відповіді: 29.11.2019 16:07