-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне
Вугілля кам'яне для закладів освіти м.Торецьк Донецька обл.
Торги відмінено
2 476 993.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 384.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 384.97 UAH
Період оскарження:
26.11.2019 13:40 - 07.12.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення замовника
Номер:
fbc41dd62f64448ebc7539760c974850
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-26-002036-b.a4
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Орган оскарження: Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
вул. Митрополита Василя Липківського,45 м. Київ, 03680
Тел.: (044) 594-64-12 Факс: (044) 520-10-42
Найменування Замовника: Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк
Донецької області (ЄДРПОУ 02142827)
Місцезнаходження:
85200, Україна, Донецька область, м. Торецьк, вул. Освіти, 8
тел.: 380501554155, Факс: не відомий
e-mail: hozgrgoroo@gmail.com
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРКАРБО»
код ЄДРПОУ 37294061
Місцезнаходження:
93113, м. Лисичанськ, Луганської обл., вул. Московська, 302
Тел.: 050-324-44-65, e-mail: ukrkarbo.buh@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-26-002036-b
Підстави подання скарги: порушення Замовником під час проведення процедури закупівлі «ДК 021:2015, код 09110000-3 – Тверде паливо» при відхиленні тендерної пропозиції ТОВ «УКРКАРБО» та при визначенні переможця процедури закупівлі ст. ст. 3, 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
СКАРГА
на дії Замовника - Міського управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області про відхилення тендерної пропозиції
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРКАРБО»
та про визначення переможцем процедури закупівлі «ДК 021:2015, код 09110000-3 – Тверде паливо» Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрвуглепоставка»
26 листопада 2019 року Міським управлінням освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області (далі за текстом - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: «ДК 021:2015, код 09110000-3 – Тверде паливо» (ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-26-002036-b).
Згідно реєстру отриманих пропозицій, розміщеному на веб-порталі Уповноваженого органу тендерні пропозиції на участь у процедурі зазначеної закупівлі подали наступні учасники:
- ТОВ «ЮГ Теплоресурс» (код 42097427) з остаточною ціновою пропозицією за результатами аукціону 1 297 603,40 грн. з ПДВ;
- ПП «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» (код 33124465) з остаточною ціновою пропозицією за результатами аукціону 1 392 549,40 грн. з ПДВ;
- ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» (код 41280662) з остаточною ціновою пропозицією за результатами аукціону 1 563 000,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ «УКРКАРБО» (код 37294061) з остаточною ціновою пропозицією за результатами аукціону 1 563 010,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ «УКРВУГЛЕПОСТАВКА» (код 40283877) з остаточною ціновою пропозицією за результатами аукціону 2 474 941,24 грн. з ПДВ.
20 грудня 2019 року за результатами розгляду пропозиції ТОВ «УКРКАРБО», Замовником було прийнято рішення про відхилення нашої пропозиції (протокол розгляду тендерних пропозицій № 211 від 20.12.2019 р.), як такої, що не відповідає умовам тендерної документації, згідно з ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та яке оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 20 грудня 2019 о 09:48 год.
23 грудня 2019 року тендерним комітетом Замовника прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі «ДК 021:2015, код 09110000-3 – Тверде паливо» ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРВУГЛЕПОСТАВКА», код ЄДРПОУ 40283877 (протокол № 211 від 23.12.2019 р.) та 24 грудня 2019 року о 14:11 на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРВУГЛЕПОСТАВКА», код ЄДРПОУ 40283877.
ТОВ «УКРКАРБО» вважає, що рішення Замовника про відхилення нашої тендерної пропозиції та про визначення переможцем процедури закупівлі «ДК 021:2015, код 09110000-3 – Тверде паливо» ТОВ «УКРВУГЛЕПОСТАВКА» (ЄДРПОУ 40283877), та повідомлення про намір укласти договір, прийнято з грубими порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі», та такими, що взагалі суперечать принципам вказаного закону, за наступних підстав:
- ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно якої основними принципами здійснення публічних закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників;
- п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника лише у разі, якщо він не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Фактично, тендерна документація Замовника виконана таким чином, що її вимоги може виконати лише один учасник. Вимоги щодо усунення наявних дискримінаційних порушень Замовником самостійно не усунено, посилаючись на відповідність ЗУ «Про публічні закупівлі».
Крім того, рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРКАРБО» та про визначення переможцем процедури закупівлі «ДК 021:2015, код 09110000-3 – Тверде паливо» учасника з найвищою ціною ТОВ «УКРВУГЛЕПОСТАВКА», код ЄДРПОУ 40283877 та повідомлення про намір укласти договір із ним порушує наше право як учасника процедури закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, а також загальний принцип проведення публічних закупівель, який полягає у максимальній економії державних коштів, що гарантовано ЗУ «Про публічні закупівлі», та підтверджується з урахуванням нижчезазначеного.
По-перше:
Ознайомившись з підставами оприлюднення рішення про намір укладення договору Замовником з ТОВ «УКРВУГЛЕПОСТАВКА», код ЄДРПОУ 40283877, а також підставами надсилання повідомлення про намір укласти такий договір нами виявлено, що фактичні обставини прийняття такого рішення не відповідають дійсності, а його чинність не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 3 резулятивної частини протоколу №211 від 23.12.2019 членами тендерного комітету одноголосно вирішено:
- «Доручити секретарю тендерного комітету Догаліній Н.М. оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик протягом одного дня відповідно до вимог ст. 10 Закону та надіслати повідомлення про намір укласти договір переможцю Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ Україна».
Як вбачається із змісту протоколу №211 від 23.12.2019, протоколу розкриття тендерних пропозицій та реєстру поданих пропозицій закупівлі «ДК 021:2015, код 09110000-3 – Тверде паливо» (Ідентифікатор UA-2019-11-26-002036-b) при її проведенні взагалі відсутній учасник з назвою Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ Україна».
Враховуючи вищевикладене, станом на 27.12.2019 Замовником, в порушення вимог ст. 10 Закону, на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик оприлюднено рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «УКРВУГЛЕПОСТАВКА» (код ЄДРПОУ 40283877) та щодо них надіслано повідомлення про намір укласти договір, хоча такі дії одноголосно вирішено вчинити по відношенню до учасника який не брав участі у закупівлі, а саме – ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ Україна».
По-друге:
Ознайомившись з підставами відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРКАРБО», поданої на участь у процедурі закупівлі - «ДК 021:2015, код 09110000-3 – Тверде паливо», вважаємо їх суб’єктивними оціночними припущеннями тендерного комітету Замовника, та такими, що не відповідають вимогам Замовника, які визначені тендерною документацією та підтверджуються з наступних підстав.
Згідно протоколу № 211 від 20.12.2019 р. підставою відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРКАРБО» стало те, що у складі тендерної пропозиції не надано копію договору для документального підтвердження наявності вугільного складу (або майданчика, або площадки) для зберігання вугілля яка не завірена двома сторонами, що на думку тендерного комітету суперечить та не відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно з п. 2.2. додатка №2 до тендерної документації, затвердженої за рішенням тендерного комітету, згідно протоколу засідання від «26» листопада 2019 року (далі за текстом - тендерна документація) учасник повинен: «для документального підтвердження наявності вугільного складу (або майданчика, або площадки) для зберігання вугілля надати копію договору оренди або користування або надання відповідних послуг (кожна сторінка копії договору повинна бути завірена двома сторонами) та копію свідоцтва про право власності та/або копію витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (кожна сторінка копії повинна бути завірена двома сторонами). Якщо учасник с власником цього майна, то надається лише скап-копія свідоцтва про право власності та/або скан-копія витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРКАРБО» міститься копія Договору оренди землі №25 від 08.07.2019», укладеного з Луганською обласною державною адміністрацією (з кадастровим планом земельної ділянки, з актом прийому - передачі, правовстановлюючими документами) предметом якого є оренда ТОВ «УКРКАРБО» земельної ділянки під кадастровим номером 4421610100:18:001:0005.
З огляду на вищевикладене, ТОВ «УКРКАРБО» виконало вимоги тендерної документації Замовника, а саме надало в складі тендерної пропозиції копію договору для зберігання вугілля, укладеного з Луганською обласною державною адміністрацією.
Крім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРКАРБО» міститься «Договір оренди приміщення від 10.08.2019», укладеного з Шемякіним Юрієм Геннадійовичем (з актом прийому - передачі у додатку) предметом якого є оренда ТОВ «УКРКАРБО» майданчика.
З огляду на вищевикладене, ТОВ «УКРКАРБО» виконало вимоги тендерної документації Замовника, а саме надало в складі тендерної пропозиції договір укладений з Шемякіним Юрієм Геннадійовичем, для документального підтвердження наявності майданчика для зберігання вугілля,
По-третє:
Згідно протоколу № 211 від 20.12.2019 р. підставою відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРКАРБО» стало те, що у складі тендерної пропозиції для документального підтвердження наявності вантажно-розвантажувальної техніки, не надано копію договору оренди або копію договору з надання відповідних послуг, а також копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (вантажно-розвантажувальної техніки), кожна сторінка копій яких повинна бути завірена двома сторонами, у зв’язку із чим зазначене на думку тендерного комітету суперечить вимогам тендерної документації.
Замовником визначено, що згідно з п. 2.2. додатка №2 до тендерної документації, учасник повинен: «для документального підтвердження наявності вантажно-розвантажувальної техніки надати копію договору оренди або копію договору з надання відповідних послуг, а також копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (вантажно-розвантажувальної техніки). Кожна сторінка копії повніша бути завірена двома сторонами. Якщо ця техніка належить учаснику праві власності, то надаються лише копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, завірені нотаріально; для документального підтвердження наявності транспортного засобу, яким буде постачатися товар, надати копію договору оренди або договору з надання відповідних послуг (якщо учасник користується ним на договірних засадах), а також копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Кожна сторінка копії повинна бути завірена двома сторонами. Якщо ця техніка належить учаснику на праві власності, то надається лише копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, яка повинна бути завірена нотаріально. Також учасники повинні надати копію документу про перевірку технічного стану транспортного засобу, яким буде постачатися товар. Кожна сторінка копії повинна 6ути завірена двома сторонами».
Замовником у протоколі №211 від 23.12.2019 підставою відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРКАРБО» стало те, що у ній міститься ОРИГІНАЛ Договору про перевезення вантажів територією України №0109 від 01.09.2019», укладеного з ТОВ «ТРІАДА СТС» предметом якого є надання послуг з перевезення автомобільним транспортом вантажів ТОВ «УКРКАРБО» з пункту відправлення до пункту призначення.
З огляду на вищевикладене, ТОВ «УКРКАРБО» виконало вимоги тендерної документації Замовника, а саме надало в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження наявності вантажно-розвантажувальної техніки та автомобільного транспорту.
По-четверте:
Згідно протоколу № 211 від 20.12.2019 р. підставою відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРКАРБО» стало те, що на думку Замовника нашим підприємством у складі тендерної пропозиції не надано нотаріально завірену копію Статуту або іншого установчого документу (остання редакція), як те визначено п.1.1. Додатку 2 тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРКАРБО» міститься копія Статуту підприємства,
та з огляду на вищевикладене, ТОВ «УКРКАРБО» виконало вимоги тендерної документації Замовника, а вимога Замовника щодо нотаріального посвідчення копії Статуту не відповідає вимогам ст. 3, ч. 3 ст. 5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
По-п’яте:
Згідно протоколу № 211 від 20.12.2019 р. підставою відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРКАРБО» стало те, що на думку Замовника нашим підприємством не надано довідки в довільній формі, які підтверджують відсутність підстав для відмови учасникові в участі у процедурі закупівлі. Замовником необґрунтовано суб’єктивно стверджується, що у наданій ТОВ «УКРКАРБО» довідці відсутні посилання на відповідні пункти статті 17, що суперечить вимогам тендерної документації.
Замовником визначено, що учасник торгів згідно умов тендерної документації, а саме п.5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» повинен надати довідки в довільній формі, які підтверджують відсутність підстав для відмови учасникові в участі у процедурі закупівлі, із зазначенням відповідної інформації за кожним з пунктів статті 17 (частина 1, 2) Закону окремо та містити посилання на відповідні пункти статті 17 Закону, крім пунктів 1 і 7 частини першої цієї статті.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРКАРБО» завантажено електронний файл «Лист гарантія ст.17.pdf» від 05.12.2019 року, у якій учасником надано достовірну інформацію в документах що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам встановлених статтею 17 Закону.
З огляду на вищевикладене, ТОВ «УКРКАРБО» виконало вимоги тендерної документації Замовника, а саме вимогу Замовника щодо надання довідки в довільній формі, для підтвердження відсутності підстав для відмови учасникові в участі у процедурі закупівлі, у відповідності до ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Звертаючи увагу на підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРКАРБО», які зазначені у протоколу № 211 від 20.12.2019 р., нами встановлено те, що такі підстави є суб’єктивними оціночними припущеннями тендерного комітету Замовника.
Виходячи з вищевикладеного, ТОВ «УКРКАРБО» вважає, що Замовник, безпідставно відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «УКРКАРБО» та безпідставно прийнявши рішення про намір укласти договір з ТОВ «УКРВУГЛЕПОСТАВКА», порушив вимоги пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», основні норми та принципи Закону в частині максимальної економії та права ТОВ «УКРКАРБО» на об’єктивну і неупереджену оцінку його тендерної пропозиції.
На підставі вищевикладеного. керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. На строк до винесення рішення за скаргою призупинити процедуру відкритих торгів, які проводяться Міським управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області (ЄДРПОУ 02142827) за предметом закупівлі - «ДК 021:2015, код 09110000-3 – Тверде паливо» (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-26-002036-b).
3. Прийняти рішення, яким зобов'язати Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області (ЄДРПОУ 02142827) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРКАРБО» (код 37294061) поданої за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015, код 09110000-3 – Тверде паливо».
4. Встановити наявність порушень Міського управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області (ЄДРПОУ 02142827) порядку проведення процедури закупівлі - «ДК 021:2015, код 09110000-3 – Тверде паливо».
1. Прийняти рішення, яким зобов'язати Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області (ЄДРПОУ 02142827) скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі «ДК 021:2015, код 09110000-3 – Тверде паливо» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРВУГЛЕПОСТАВКА», код ЄДРПОУ 40283877 та повідомлення про намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРВУГЛЕПОСТАВКА», код ЄДРПОУ 40283877.
2. Провести завершення процедури закупівлі «ДК 021:2015, код 09110000-3 – Тверде паливо» згідно з вимогами чинного законодавства України та Закону України «Про публічні закупівлі».
ДОДАТОК:
1. Оригінал платіжного доручення в електронній формі № 662 від 27.12.2019 р. З відміткою про зарахування коштів до бюджету.
2. Протокол №211 від 23.12.2019 в електронній формі.
3. Протокол №211 від 20.12.2019 в електронній формі.
4. Договір оренди землі №25 від 08.07.2019 в електронній формі.
5. Договір оренди приміщення (майданчика) від 10.08.2019 в електронній формі.
6. Договір про перевезення вантажів територією України №0109 від 01.09.2019 в електронній формі.
7. Статут ТОВ «УКРКАРБО» в електронній формі.
8. Лист-гарантія що підтверджує відповідність ТОВ «УКРКАРБО» кваліфікаційним критеріям та вимогам встановлених статтею 17 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ ТОВ Укркарбо.pdf 28.12.2019 10:05
- ПД оплата.pdf 28.12.2019 10:05
- рішення від 03.01.2020 №91+ Лист Замовнику.pdf 03.01.2020 21:05
- Інформація про перенесення розгляду Скарги від 28.12.2019 № UA-2019-11-26-002036-b.a4.pdf 21.01.2020 22:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.01.2020 №1307 .pdf 23.01.2020 18:17
- рішення від 22.01.2020 № 1307.pdf 27.01.2020 21:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.12.2019 10:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.01.2020 21:12
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга до органу оскарження в порядку ст. 18 ЗУ "про публічні закупівлі"
Номер:
ca15197dff96445b9eadf8ff4ba2b2de
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-26-002036-b.b5
Назва:
Скарга до органу оскарження в порядку ст. 18 ЗУ "про публічні закупівлі"
Скарга:
Антимонопольний комітет України
(Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель)
03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Замовник, дії якого оскаржуються: Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області
85200, Україна, Донецька область, Торецьк, вул. Освіти, 8
Скаржник, заявник: Товариство з обмеженою відповідальністю
«НТК-ТРЕЙД ЛТД»
Код ЄДРПОУ 41280662,
04050, Україна, Київська область, м. Київ, вулиця Мельникова, будинок 18 Б , офіс 3.
Засоби зв’язку: (067) 654-61-01
СКАРГА
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro Замовником - Міським управлінням освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області було проведено відкриті торги Ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-26-002036-b, на закупівлю: ДК 021:2015, код 09110000-3 – Тверде паливо.
Аукціон за даною закупівлею відбувся 12.12.19 року.
Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій участь в закупівлі прийняли 5 учасників:
1. ТОВ "ЮГ ТЕПЛОРЕСУРС"
2 ПП ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС
3. ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД»;
4. ТОВ "УКРКАРБО"
5. ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА".
Протоколами № 207 та № 208 від 17.12.2019 року тендерні пропозиції ТОВ "ЮГ ТЕПЛОРЕСУРС" та ПП «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» були відхилені Замовником.
На підставі ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі -Закон) розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «НТК –ТРЕЙД ЛТД». За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД», Замовник, Протоколом №210 від 19.12.2019 року, відхилив тендерну пропозицію Скаржника та незаконно Протоколом № 211 від 23.12.2019 року визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА".
ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» (надалі - Скаржник) не погоджується з такими рішеннями Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також, грубо порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
Зокрема, ст.3 Закону передбачено, що одним з основних принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників, а також об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Згідно з п.4 ст.28 Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» вважає, що Замовником незаконно відхиллено його тендерну пропозицію з наступних підстав:
1. Відповідно до пп. 2.2 Додатку № 2 до тендерної документації, учасник повинен Надати скан документу підтверджуючого наявність вагового обладнання (договір купівлі-продажу або свідоцтво або інший документ про право власності). Якщо учасник є власником цього вагового обладнання, то надається лише скан-копія документу підтверджуючого наявність вагового обладнання (договір купівлі-продажу або свідоцтво або інший документ про право власності). Також учасники повинні надати копію документу з результатами повірки даного вагового обладнання в 2018 або 2019 році.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» надано:
- Завірена копія Договору купівлі-продажу № 1 від 01.01. 2019 року та Акту приймання-передачі товару до Договору купівлі-продажу від 01.01.2019 року від 01.01.2019 року, який підтверджує наявність вагового обладнання у Скаржника. (файл «12.7. Договір купівлі-продажу вагів.pdf»)
- Завірена копія Свідоцтва про повірку вагового обладнання у 2019 році (файл «12.8. Свідоцтво про повірку вагів.pdf»)
Зазначаємо, що тендерна документація, зокрема пп. 2.2 Додатку № 2 до тендерної документації не містить окремих вимог щодо надання скан. Оригіналу документу, документу підтверджуючого наявність вагового обладнання.
Відповідно до п. 1 Розділу 3 Тендерної документації, допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх пропозицій. Згідно положень даної тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням учасником тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Надання учасником скан завіреної копії документу, підтверджуючого наявність вагового обладнання замість скан оригіналу документу підтверджуючого наявність вагового обладнання не впливає на змість пропозиції учасника.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» виконало вимоги пп. 2.2 Додатку № 2 до тендерної документації у повному обсязі.
Отже, у Замовника не було законного права відхилити тендерну пропозицію ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД».
2. Відповідно до пп. 2.2 Додатку № 2 до тендерної документації, учасник повинен на водіїв транспортних засобів надати посвідчення водіїв категорії С або СЕ.
У складі ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» надано:
- Копія посвідчення водія категорії С та СЕ (файл «12.9. Посвідчення водійських прав.pdf»).
Зазначаємо, що тендерна документація, зокрема пп. 2.2 Додатку № 2 до тендерної документації не містить окремих вимог щодо надання оригіналу чи копії посвідчення водія категорії С або СЕ.
Відповідно до п. 1 Розділу 3 Тендерної документації, допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх пропозицій. Згідно положень даної тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням учасником тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Надання учасником завіреної копії водійського посвідчення замість оригіналу водійського посвідчення не впливає на змість пропозиції учасника.
Крім того, тендерна документація не містить окремих вимог щодо кількості водіїв транспортних засобів.
Зазначаємо, що відповідно до вимог пп. 2 Додатку № 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання документального підтвердження наявності транспортного засобу, яким буде постачатися товар. Отже, Замовник, при встановлені даної вимоги визнав достатнім для підтвердження наявності кваліфікаційного критерію - наявності матеріально-технічної бази одного транспортного засобу. Для керування одним транспортним засобом достатньо одного водія. Крім того, водій, залучається ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» на підставі Договору надання послуг с ПП «БУД-ЮГ», що підтверджується наданими документами у складі тендерної пропозиції ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» (файл «13. Довідка про працівників.pdf», файл «13.1. Договір надання послуг (залучення водія).pdf»).
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» виконало вимоги пп. 2.2 Додатку № 2 до тендерної документації у повному обсязі.
Отже, у Замовника не було законного права відхилити тендерну пропозицію ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД».
3. Відповідно до пп. 3.2 Додатку № 2 до тендерної документації, учасник повинен
надати Документи, підтверджуючі наявність працівників (скан-копії трудових книжок працівників (першу сторінку з прізвищем, останню сторінку про прийняття на роботу) або договору чи контракту між працівником та роботодавцем, або наказу про призначення тощо), надаються лише ті документи, які передбачені чинним законодавством України про працю. На підтвердження наявності працівників надати скан звіту про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб ( форма № 4Д місячна ) за останній звітний місяць разом з квітанцією № 2 про прийняття звіту органами ГУ ДПС.
У складі ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» надано:
- Завірену копію наказу про прийняття на роботу Сиваченко А.Н.( Файл «13.2. Наказ про прийняття на роботу.pdf»)
- Завірену копію наказу про прийняття на роботу Цилауті Р.С. .( Файл «13.3. Наказ про прийняття на роботу.pdf»)
- Оригінал форми 4Д місяцна та квитанцію про прийнятя звіту (Файл «13.4. Форма 4Д місячна та квітанція 2.pdf»)
Зазначаємо, що тендерна документація, зокрема пп. 3.2 Додатку № 2 до тендерної документації не містить окремих вимог щодо надання скан. оригіналу документу, підтверджуючі наявність працівників, а міститься вимога надати скан-копії таких документів.
Відповідно до п. 1 Розділу 3 Тендерної документації, допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх пропозицій. Згідно положень даної тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням учасником тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Надання учасником скан завірених копій документів, підтверджуючіх наявність працівників замість скан оригіналів документів підтверджуючі наявність працівників не впливає на змість пропозиції учасника.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» виконало вимоги пп. 3.2 Додатку № 2 до тендерної документації у повному обсязі.
Отже, у Замовника не було законного права відхилити тендерну пропозицію ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД».
4. Відповідно до пп. 4.2 Додатку № 2 до тендерної документації, учасник повинен надати для підтвердження інформації, наданої в цій довідці, надати скан-копію аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці, та скан-копії документів, що підтверджують отримання вугілля покупцем згідно цього договору, скан-копію листа-відгуку за підписом керівника суб'єкта господарювання з яким укладено договір, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» надало:
- Скан копію Договору про закупівлю № 13 від 13.12.2018 року, копію видаткової накладної № 151 від 21.12.2018 року, відгук (файл 14.1. Копія аналогічного договору.pdf»)
- Скан копію Договору поставки № 01/08-01 від 01.08.2018 року, видаткову накладну № 110 від 03.08.2018 року, відгук (файл «14.3. Копія аналогічного договору.pdf»);
- Скан копію Договору поставки № 01/03-01 від 01.03.2019 року, копії видаткових накладних до Договору, оригінал відгуку (файл «14.2. Копія аналогічного договору.pdf»).
Зазначаємо, що тендерна документація, зокрема пп. 4.2 Додатку № 2 до тендерної документації не містить окремих вимог щодо надання скан-копію оригіналу аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці, та скан-копії оригіналу документів, що підтверджують отримання вугілля покупцем згідно цього договору, скан-копію оригіналу листа-відгуку, а міститься вимога надати скан-копії таких документів.
Відповідно до п. 1 Розділу 3 Тендерної документації, допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх пропозицій. Згідно положень даної тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням учасником тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Надання скан завіреної копії документу замість надання скан оригіналу документу не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника.
Щодо Договору поставки № 01/08-01 від 01.08.2018 року та видаткової накладної № 110 від 03.08.2018 року, повідомляємо, що у специфікація була допущена Сторонами технічна помилка та у специфікації ціна, помилково, зазначена ціна без ПДВ. Натомість, така помилка не впливає на зміст чи стан виконання договору чи на дійсність такого договору, з врахуванням положень ЦКУ та ГКУ.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» виконало вимоги пп. 4.2 Додатку № 2 до тендерної документації у повному обсязі.
Отже, у Замовника не було законного права відхилити тендерну пропозицію ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД».
5. Відповідно до п. 6 Розділу 3 Тендерної документації, учасники подають у складі пропозиції інформацію щодо відповідності кількісних, якісних та технологічних показників вугілля, що пропонується згідно пропозиції Учасника (в тому числі показники зольності на сухий стан палива, вологи на робочий стан палива, нижчої теплоти згорання), вимогам цієї документації, яка включає посилання на відповідні нормативні документи, вимогам яких відповідає вугілля, що буде постачатись згідно умов даної закупівлі по кожному показнику.
На виконання вказаної вимоги тендерної документації ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» надало:
- Інформацію щодо відповідності кількісних, якісних та технологічних
показників вугілля, що пропонується згідно пропозиції Учасника вих. № 09-12/16-1-19 від 09.12.2019 р. (Файл «16.1. Інформація щодо відповідності.pdf») із зазначенням інформації щодо відповідності кількісних, якісних та технологічних показників вугілля, що пропонується згідно пропозиції Учасника, в тому числі показники зольності на сухий стан палива, вологи на робочий стан палива, нижчої теплоти згорання, вимогам цієї документації, яка включає посилання на відповідні нормативні документи, вимогам яких відповідає вугілля, що буде постачатись згідно умов даної закупівлі по кожному показнику.
Враховуючи вищевикладене ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» виконало вимоги п. 6 Розділу 3 Тендерної документації у повному обсязі.
Відповідно до вимог Додатку № 3 до тендерної документації, Учасник повинен
надати оригінал протоколу випробувань та сертифікат якості на запропоновану марку вугілля, виданого незалежною лабораторією на ім'я учасника торгів у 2019 році (не лабораторіями на вугледобувних підприємствах та шахтах), яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025 або іншого стандарту, щодо якісних показників вугілля визначеного в цій документації.
Відповідно вимог Додатку № 3 Якісні показники вугілля встановлені у таблиці:
Марка вугілля Розмір кусків Зольність на робочий стан палива Загальна волога на робочий стан палива Нижча теплота згорання
- вугілля кам'яне марки ДГр від 0 до 200 мм не більше 40 % не більше 10 % не нижче 4300 кКал/кг
Як вбачається з вимог тендерної документації, учасники повинні підтвердити оригіналом протоколу випробування та сертифікатом якості відповідність наступним показникам: Зольність на робочий стан палива – не більше 40%, загальна волога на робочий стан палива- не більше 10%, нижча теплота згорання – не нижче 4300 ккал/кг, вугілля кам’яне марки ДГр, розмір кусків 0-200.
Як вбачається за наданих ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» оригіналу протоколу випробувань та сертифікату якості, марка ДГ з розміром кусків 0-200, Зольність на робочий стан палива – не більше 40%, загальна волога на робочий стан палива- не більше 10%, нижча теплота згорання – не нижче 4300 ккал/кг.
Крім того, ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» в підтвердження відповідності товару надало Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на ДГр (0-200) у якому зазначається, що марка вугілля за ДСТУ 3472:2015 – ДГ, а вихід летких речовин 40,3/39,3%.
Отже, ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» не порушувало вимог тендерної документації та надало документи у відповідності вимог тендерної документації.
Зазначаємо, невиконання вимог, що не зазначені у тендерній документації Замовника не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, керуючись ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Отже, у Замовника не було законного права відхиляти тендерну пропозиції ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД».
6. Відповідно до 2.1. Додатку № 2 до тендерної документації, учасник повинен надати Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема вугільного складу (або майданчика, або площадки), транспортних засобів, вагового обладнання та інших допоміжних об'єктів, що використовуються учасником для здійснення поставок вугілля, та знаходиться у власності учасника, або використовується ним на договірних засадах. В даній довідці має бути обов'язково зазначено назву обладнання або тип об'єкта нерухомості, зазначено відомості про право володіння або право користування таким майном, виробник та термін експлуатації (для обладнання та транспортних засобів), відомості про технічний стан та наявну кількість (для обладнання та транспортних засобів).
Відповідно до пп. 2.2 Додатку № 2 до тендерної документації необхідно надати Документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених в цій довідці.
На виконання вищевказаних вимог ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» надало усі документи, що підтверджується наданими файлами у складі тендерної пропозиції Скаржника:
- «12. Довідка про матеріально-технічну базу.pdf»;
- «12.1 Договір оренди.pdf»
- «12.2 Витяг права власності.pdf»
- «12.3 Договір надання послуг.pdf»
- «12.4. Свідоцтво трансп засобів.pdf»
- «12.5 Протокол технічного стану транспортного засобу.pdf»
- «12.6. Довідка про вагове обладнання.pdf»
- «12.7. Договір купівлі-продажу вагів.pdf»
- «12.8. Свідоцтво про повірку вагів.pdf»
- «12.9. Посвідчення водійських прав.pdf».
Натомість, Замовником було прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» у зв’язку з тим, що Учасник має склад у Одеській області, користується 1 транспортним засобом, 1 навантажувачем, що знаходяться у Одеській області.
Зазначаємо, що тендерна документація не містить окремих вимог щодо місця розташування матеріально-технічної бази, також, не містить окремих вимог щодо кількості транспортних засобів чи навантажувачів.
Відповідно до вимог Додатку № 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання документального підтвердження наявності транспортного засобу, складу, тощо. Отже, Замовник, при встановлені даної вимоги визнав достатнім для підтвердження наявності кваліфікаційного критерію - наявності матеріально-технічної бази одного транспортного засобу, одного складу без зазначення місць їх розташування.
Зазначаємо, невиконання вимог, що не зазначені у тендерній документації Замовника не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, керуючись ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Отже, у Замовника не було законного права відхиляти тендерну пропозиції ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД».
Крім того, Учасникам не заборонено законом, у разі перемоги у даній процедурі закупівлі укласти договір оренди складу/площадки у Донецькій області чи укласти договір зберігання з третіми особами, чи укласти договори оренди транспортних засобів, чи укласти договір надання послуг (у тому числі послуг перевезення, тощо.)
ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» виконало усі вимоги тендерної документації, натомість, Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника з надуманих, незаконних підстав, тим самим Замовник порушив принципи здійснення закупівель, які встановлені ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: принципи добросовісної конкуренція серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінка тендерних пропозицій.
Звертаємо увагу, що згідно до п.4 ст.28 Закону, Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації та має право відхилити тендерну пропозицію учасника лише на підставах, визначених ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дії Замовника щодо акцептування пропозиції учасника ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" через неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД», прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» не погоджується з рішенням Замовника про визначення ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" переможцем, оскільки його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, з наступних підстав:
1. Відповідно до вимог Додатку № 3 до тендерної документації, Учасник повинен
надати оригінал протоколу випробувань та сертифікат якості на запропоновану марку вугілля, виданого незалежною лабораторією на ім'я учасника торгів у 2019 році (не лабораторіями на вугледобувних підприємствах та шахтах), яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025 або іншого стандарту, щодо якісних показників вугілля визначеного в цій документації.
Відповідно вимог Додатку № 3 Якісні показники вугілля встановлені у таблиці:
Марка вугілля Розмір кусків Зольність на робочий стан палива Загальна волога на робочий стан палива Нижча теплота згорання
- вугілля кам'яне марки ДГр від 0 до 200 мм не більше 40 % не більше 10 % не нижче 4300 кКал/кг
Як вбачається з вимог тендерної документації, учасники повинні підтвердити оригіналом протоколу випробування та сертифікатом якості відповідність наступним показникам: Зольність на робочий стан палива – не більше 40%, загальна волога на робочий стан палива- не більше 10%, нижча теплота згорання – не нижче 4300 ккал/кг, вугілля кам’яне марки ДГр, розмір кусків 0-200.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" надано:
- Протокол випробувань № 9/164/2019 від 21.01.2019 року (файл «протокол ДГР 0-200»
- Сертифікат якості № 8/164/2019 від 21.01.2019 року (файл «сертифікат ДГР 0-200»)
За змістом даних документів, вбачається, невідповідність даних документів вимогам Додатку №3 до тендерної документації, адже зазначені документи не містить показника «Зольність на робочий стан палива», а містять лише інформацію, про показник «Зольність на сухий стан палива».
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція підлягає відхиленню на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Отже, Замовник при розгляді тендерних пропозиції застосовує дискримінаційний підхід та не відхиляє тендерну пропозицію в супереч нормам Закону.
2. Відповідно до п. 6 Розділу 3 Тендерної документації, учасники подають у складі пропозиції інформацію щодо відповідності кількісних, якісних та технологічних показників вугілля, що пропонується згідно пропозиції Учасника (в тому числі показники зольності на сухий стан палива, вологи на робочий стан палива, нижчої теплоти згорання), вимогам цієї документації, яка включає посилання на відповідні нормативні документи, вимогам яких відповідає вугілля, що буде постачатись згідно умов даної закупівлі по кожному показнику.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" надано:
- Довідку без вих/номера з датою підпису 09.12.2019 року (файл «технічна специфікація»).
У даній довідці ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" зазначає інформацію, яка не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема п. 6 розділу 3 Тендерної документації:
- фракція 0-200 мм; - не зазначено нормативний документ, якому відповідає показник вугілля.
- зольність на сухий стан не більше ніж 40,0 % (згідно умов тендерної документації); - тендерна документація не є нормативним документом, отже, не зазначено нормативний документ, якому відповідає показник вугілля. Крім того, тендерною документацію встановлено показник «Зольність на робочий стан палива». Отже, учасник у складі тендерної пропозиції надає неправдиві відомості.
- загальна волога на робочий стан палива не більше ніж 10,0 % (згідно умов тендерної
документації); -тендерна документація не є нормативним документом, отже, не зазначено нормативний документ, якому відповідає показник вугілля.
- нижча теплота згорання не менше ніж 4300 ккал/кг (згідно умов тендерної документації);- тендерна документація не є нормативним документом, отже, не зазначено нормативний документ, якому відповідає показник вугілля.
- масова частка кусків менше нижчої границі – не більше 17% (згідно ДСТУ 7146:2010); ДСТУ 7146:2010 не містить вимог до вугілля кам’яного ДГр з розмірами кусків 0-200. Учасник надає недостовірну інформацію у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 14 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про стандартизацію», нормативний документ - документ, що встановлює правила, настанови чи характеристики щодо діяльності або її результатів.
Враховуючи вказане, тендерна пропозиція ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" не відповідає вимогам п. 6 розділу 3 Тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вказане підтверджує, що Замовник при розгляді тендерних пропозиції застосовує дискримінаційний підхід, порушує принципи встановлені ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не відхиляє тендерну пропозицію в супереч нормам Закону.
3. Відповідно до ч. 1 Розділу 3 Тендерної документації, Учасники торгів повинні надати довідку в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання) про те, чи використовує такий учасник у своїй діяльності печатку (якщо не використовує, то відколи і чим це підтверджується).
ТОВ «УКРВУГЛЕПОСТАВКА» не надало у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання) про те, чи використовує такий учасник у своїй діяльності печатку (якщо не використовує, то відколи і чим це підтверджується).
Зазначене підтверджує невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «УКРВУГЛЕПОСТАВКА» вимогам п. 1 Розділу 3 Тендерної документації, отже, Тендерна пропозиція такого учасника підлягає відхиленню на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «про публічні закупівлі»
4. Відповідно до п. 1 Розділу 3 Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді у вигляді сканованих копій виготовлених з оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином, які містять: інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
Відповідно до п. 5 Розділу 3 Тендерної документації, Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається учасниками у складі тендерної пропозиції в довільній формі. Учасник повинен надати довідки в довільній формі, які підтверджують відсутність підстав для відмови учасникові в участі у процедурі закупівлі, із зазначенням відповідної інформації за кожним з пунктів статті 17 (частина 1, 2) Закону окремо та містити посилання на відповідний пункт статті 17 Закону, крім пунктів 1 і 7 частини першої цієї статті.
ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" у складі тендерної пропозиції надало
- Довідку б/н (стор 10 файлу «Довідки ст. 17») у якій повідомляє, що в Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена п.9 частини другої ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» Відкритий реєстр: https//kap.minjust.gov.ua/ - Кабінет електронних сервісів.
Натомість, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" в Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань не міститься. Законодавчих підстав не зазначення відомостей кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань не зазначено таким учасником.
Замовник ігнорує даний факт та не відхиляє тендерну пропозицію ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА".
5. Відповідно до п 2.2 Додатку № 2 до тендерної документації, - для документального підтвердження наявності транспортного засобу, яким буде постачатися товар, надати копію договору оренди або договору з надання відповідних послуг (якщо учасник користується ним на договірних засадах).
ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" у складі тендерної пропозиції надало:
- Договір позички транспортного засобу від 02.01.2019 року на DAF реєстраційний номер AH 7087 КВ та Причіп- NOVATRAIL реєстраційний номер AH 3314 ХМ
- Договір позички транспортного засобу від 03.06.2019 року на RENAULT, реєстраційний номер AH 1675 КО.
Зазначені документи не підтверджують наявність транспортних засобів у учасника, в розумінні вимог тендерної документації, так як тендерною документацією чітко визначено, що для документального підтвердження наявності транспортного засобу надати копію договору оренди або копію договору з надання відповідних послуг, а договір позички не є ані договором оренди, а ні договором надання послуг, відповідно до вимог чинного законодавства, зокрема ст.ст. 759, 901, 827 ЦК України.
Враховуючи вказане, тендерна пропозиція ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" не відповідає вимогам п. 2.2 Додатку № 2 до та не підтверджує наявність матеріально-технічної бази, зокрема транспортних засобів. Тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі 4 ч. 1 ст. 30 «Про публічні закупівлі».
Натомість, Замовник ігнорує вищевикладені порушення та не відхиляє тендерну пропозицію ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА", чим порушує чинний ЗУ «Про публічні закупівлі».
Зазначене підтверджує дискримінаційних підхід Замовника, адже виходячи з документів, що надані у складі тендерної пропозиції ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" , то даний учасник підтвердив наявність лише одного транспортного засобу- VOLVO – модель FM 440, тип – спеціалізований вантажний самоскид, реєстраційний номер AH 8387 КC, залучений на підставі договір на надання послуг за № 020119-2 від 02.01.2019 р., натомість, Замовник не відхиляє його тендерну пропозицію, але відхиляє на цій підставі тендерну пропозицію ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» та визначає переможцем даної процедури закупівлі ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА".
Крім того, відповідно до п. 3.4 Договору №020119-2 надання послуг від 02.01.2019 р., даний Договір є дійсним до 31.12.2019 року. Натомість, Замовник не ставить під сумнів, що ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" зможе виконати договір поставки вугілля кам’яного у 2020 році.
Вищезазначене ставить під сумнів законність проведення даної закупівлі в цілому та підтверджує, що Замовником порушено принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінка тендерних пропозицій.
6. Відповідно до ч. 2 розділу 5 Тендерної документації, Усі довідки, витяги, відомості, реєстри, що видаються учаснику сторонніми установами, організаціями, підприємствами, повинні бути видані не раніше дати виходу оголошення про ці торги.
В порушення вказаної вимоги ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" у складі тендерної пропозиції надало:
- Відгук виданий Відділу освіти Бахмутської районої державної адміністації від 11.06.2019 року (файл «аналогічний договір Бахмут освіта-1»);
- Довідку видану Краматорської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату № 33 Донецької обласної ради від 31.03.2019 р № 51 (файл «аналогічний договір Краматорськ»);
- - Довідку № 229 від 07.05.2019 р. видану КЗ Слов’янської районної ради Донецької області «Центр з обслуговування закладів освіти Слов’янського району» (файл «аналогічний договір Слов’янськ освіта»),
- Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності виданий 15.01.2016 року (файл «копія витяг приміщення»);
Зазначене підтверджує невідповідність даних документів вимогам ч. 2 розділу 5 Тендерної документації.
Натомість, Замовник ігнорує такі порушення, з невідомих підстав. Зазначаємо, що у Протоколі про визначення переможцем ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" Замовник не відносить вказану невідповідність формальною помилкою, отже виникають сумніви щодо ретельності вивчення тендерної пропозиції ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" Замовником, як про це зазначає сам Замовник у протоколі № 211 від 23.12.2019 року.
7. Відповідно до ч. 1 розділу 3 Тендерної документації Скан-копії документів, які долучаються Учасником до тендерної пропозиції, повинні мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ та всі реквізити документа, при цьому повинно бути відтворено 100% інформації, що містить паперовий носій цього документу, з якого було виготовлено відповідну сканкопію документ.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" міститься нотаріальна копія Статуту (файл «нотаріально завірена копія статуту») на 13, 14 сторінці даного документу відсутній рівень чіткості, що не дає можливості коректно прочитати документ, що суперечить вимогам тендерної документації Замовника, зокрема ч. 1 розділу 3 Тендерної документації.
Натомість, Замовник також не звертає увагу на вказану невідповідність, з невідомих причин і у Протоколі про визначення переможцем ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" Замовник не відображає вказуну невідповідність вимогам тендерної пропозиції формальною помилкою, отже виникають сумніви щодо ретельності вивчення тендерної пропозиції ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" Замовником, як про це зазначає сам Замовник у протоколі № 211 від 23.12.2019 року. Зазначене підтверджує, що Замовником порушено вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі».
8. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації У зв'язку з тим, що постачання вугілля буде відбуватися у 2020 р., учасник торгів повинен підтвердити наявність договірних відносин з виробником вугілля або будь-яким іншим суб’єктом господарювання (постачальником), що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля, які будуть дійсні протягом всього строку поставки вугілля відповідно до умов тендерної документації, я саме договір повинен бути дійсним до кінця 2020 року (не вимагається для учасників, що є безпосередніми виробниками вугілля, за умови надання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження такого статусу), шляхом подання у складі пропозиції оригіналу або копії договору щодо відвантаження вугілля кам’яного (купівлі-продажу, поставки, тощо) разом з додатками та специфікаціями (обов'язково ) на користь такого учасника (господарський договір, що за своєю формою відповідає вимогам частини першої статті 181 Господарського кодексу України), в якому вказано вугілля вказаної в даній документації марки та кількість не менше, ніж 600 т .
Учасник ТОВ «УКРВУГЛЕПОСТАВКА» надає Договір поставки №09/12-1 від 9 грудня 2019 року (файл «копія договір виробник») у преамбулі якого зазначені сторони Договору- Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРВУГЛЕПОСТАВКА» - Покупець та Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМПЕКС ФОРМ» - Постачальник. Натомість у розділу 11 даного Договору зазначено, що Постачальником є ТОВ «УКРВУГЛЕПОСТАВКА», а Покупцем -ТОВ «ІМПЕКС ФОРМ». Отже, розділ 11 суперечить преамбулі даного Договору та ставить під сумнів, що ТОВ «ІМПЕКС ФОРМ» є постачальником учасника ТОВ «УКРВУГЛЕПОСТАВКА», а не навпаки.
Натомість, Замовник ігнорує вказану невідповідність та не відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «УКРВУГЛЕПОСТАВКА», що підтверджує порушення Замовником ЗУ «Про публічні закупівлі» та підтверджує застосування Замовником дискримінаційного підходу при розгляді тендерних пропозиції.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: максимальна економія та ефективність; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Скаржник є Учасником відповідної процедури закупівлі і претендує на визнання його тендерної пропозиції найкращою та на укладення Договору з Замовником у майбутньому. Зазначаємо, що Скаржник є учасником вугільного ринку та має досвід з постачання вугільної продукції.
Підсумовуючи вищевикладене, рішеннями Замовника було порушено права та охоронювані законом інтереси ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД».
Відповідно до ч. 9 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», За результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» та рішення про визначення переможцем ТОВ «УКРВУГЛЕПОСТАВКА».
4. За неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги на 1 арк.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 28.12.2019 13:17
- Скан-копія платіжного доручення 28.12.2019 13:17
- Рішення від 03.01.2020 № 111 (+лист Замовнику).pdf 03.01.2020 21:50
- Рішення про перенесення розгляду скарги від 21.01.2020 № 873.pdf 21.01.2020 22:28
- резолютивна частина рішення від 22.01.2020 № 1305.pdf 23.01.2020 17:22
- рішення від 22.01.2020 № 1305.pdf 27.01.2020 20:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.12.2019 13:18
Дата прийняття рішення по скарзі:
27.01.2020 20:30
Вимога
Відхилено
Вимога до Замовника
Номер:
f3c3e01c971d47529200746aa682a450
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-26-002036-b.a3
Назва:
Вимога до Замовника
Вимога:
Статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації вимог щодо надання не менше 3х аналогічних договорів порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Додатково пояснюємо, що Замовник встановлюючи вимогу про надання не менше 3х аналогічних договорів обмежує коло учасників, які мають 1 або 2 аналогічних договорів.
Встановлення зазначеної вимоги Документації обмежує коло потенційних учасників Процедури закупівлі лише тими, які мають щонайменше три аналогічні договори (що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, зокрема, Скаржника).
Виконання одного аналогічного договору є належним підтвердженням кваліфікаційного критерію визначеного ст. 16 Закону.
Відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол відповідь на вимогу 1.pdf 03.12.2019 15:51
Дата подачі:
30.11.2019 11:07
Вирішення:
Щодо усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
03.12.2019 15:56
Підтвердження вирішення:
Тендерна документація відповідає принципам та положенням Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога
Відхилено
вимагаємо внести зміни до ТД
Номер:
723e114bd1134894a3198d87e6013eed
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-26-002036-b.b2
Назва:
вимагаємо внести зміни до ТД
Вимога:
Шановний Замовник! Вимагаємо внести зміни до тендерної документаціїї,
а саме до 2. Документи, які повинен надати учасник для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази у частині: «кожна сторінка копії договору повинна бути завірена двома сторонами».
Одним із необхідних етапів створення службового документа є його погодження відповідальними працівниками. Ця процедура більш відома як візування. Візування документа – це процес узгодження компетентною особою проекту документа, складеного іншим структурним підрозділом чи установою, що потребує відповідного узгодження.
Основні положення щодо візування документів зазначено в Типовій інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженій постановою КМУ від 30.11.11 р. № 1242 (далі – Постанова № 1242, Типова інструкція № 1242), та в Уніфікованій системі організаційно-розпорядчої документації (Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003), затвердженій наказом Держспоживстандарту від 07.04.03 р. № 55 (далі – Стандарт). Згідно з п. 14 Типової інструкції № 1242 одним із класів управлінської документації, що забезпечує організацію процесів управління, є організаційно-розпорядча документація, реквізити якої та порядок їх розташування визначаються ДСТУ 4163-2003 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів», тобто Стандартом. Пунктом 1.1 Стандарту передбачено, що він поширюється на організаційно-розпорядчі документи – постанови, розпорядження, накази, положення, рішення, протоколи, акти, листи тощо, створювані в результаті діяльності: органів державної влади України, органів місцевого самоврядування; підприємств, установ, організацій та їх об’єднань усіх форм власності.
Згідно з п. 5.25 Стандарту візу розміщують як на лицьовому, так і на зворотному боці останнього аркуша документа.
Гриф погодження ставиться нижче підпису на лицьовому боці останнього аркуша проекту документа.
Отже, жодним з переліченних законотворчих документів не встановлена вимога щодо візування кожної сторінки документа.
Крім того: згідно п.48 Постанови КМУ № 55 від 17.01.2018р. « Деякі питання документування управлінської діяльності»
48. Посадові особи підписують документи в межах своїх повноважень, визначених актами законодавства, іншими нормативно-правовими актами відповідно до Інструкції з діловодства в електронній формі та інструкції з діловодства установи.
Крім того, ст. 179 ГКУ та ст. 207 ЦКУ, які регулюють питання щодо складання господарських договорів, не має вимоги підпису кожної сторінки договору двома сторонами.
Вимагаємо внести зміну у ТД та викреслити дискримінаційні вимоги, які прописані під конкретного учасника всупереч законодавства України.
Втім нагадуємо про відповідальність згідно до Стаття 38. Відповідальність за порушення вимог Закону«Про публічні закупівлі», а саме:
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Коментар:
Види можливої відповідальності:
• Дисциплінарна (Кодекс законів про працю, колективний договір (за наявності)): Догана, де преміювання, попередження, звільнення.
• Адміністративна (Кодекс про адміністративні правопорушення): Законом внесено зміни до статті 16414 КУпАП.
Згідно із Законом голова тендерного комітету несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій, а члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) — персональну відповідальність за прийняті ними рішення відповідно до законів України.
При цьому, відповідно до статті 38 Закону відповідальність у сфері публічних закупівель зазначені вище особи несуть не тільки в разі порушення вимог, установлених цим Законом, а й у разі порушення вимог, установлених нормативно-правовими актами, розробленими для його реалізації, а саме: «накладення штрафу на членів тендерного комітету та уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, - тягнуть за собою накладення штрафу на посадових (службових) осіб та уповноважених осіб від тисячі до тисячі п'ятисот
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян». Відповідно це становить від 11900 грн. до 17000 грн. у першому випадку та від 17000 грн. до 25000 грн. у другому.
• У разі доведення відповідними органами факту наявності в діях голови, членів тендерного комітету ознак злочину, ці посадові особи можуть нести відповідальність за вчинення «службових злочинів», склад яких передбачений розділом XVII Кримінального кодексу України (далі – ККУ), зокрема за такими статтями ККУ:
- стаття 364 (Зловживання владою або службовим становищем) ККУ, відповідальність, зокрема за частиною першою якої: арешт на строк до шести місяців або обмеження волі на строк до трьох років, або позбавлення волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, із штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та зі спеціальною конфіскацією;
- стаття 367 (Службова недбалість), відповідальність, зокрема за частиною першою якої: штраф від двохсот п'ятдесяти до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк до двох років, або обмеження волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років;
- а також статті ККУ щодо неправомірної вигоди (стаття 368 (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою), стаття 368-2 (Незаконне збагачення)).
Пов'язані документи:
Учасник
- Торецк продолжение.docx 27.11.2019 15:24
- відповідь на вимоги.pdf 29.11.2019 16:36
Дата подачі:
27.11.2019 15:24
Вирішення:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
29.11.2019 16:38
Підтвердження вирішення:
Вимога не задоволена, у зв'язку з тим що тендерна документація відповідає принципам та положенням Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога
Відхилено
Вимагаємо внести зміни до тендерної документаціїї
Номер:
9df68dc2e8c2450db0c49b19de784fe5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-26-002036-b.b1
Назва:
Вимагаємо внести зміни до тендерної документаціїї
Вимога:
Шановний Замовник! Вимагаємо внести зміни до тендерної документаціїї, а саме до п.3.2. та до п. 2.2.:
«3. Документи, які повинен надати учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
3.2. Документи, підтверджуючі наявність працівників (скан-копії трудових книжок працівників (першу сторінку з прізвищем, останню сторінку про прийняття на роботу) або договору чи контракту між працівником та роботодавцем, або наказу про призначення тощо), надаються лише ті документи, які передбачені чинним законодавством України про працю. На підтвердження наявності працівників надати скан звіту про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб ( форма № 4Д місячна ) за останній звітний місяць разом з квітанцією № 2 про прийняття звіту органами ГУ ДПС».
Вважаємо що зазначена вимога є протизаконною, що порушує права учасників закупівлі виходячи з наступного:
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовнику надано право вимагати від учасників виключно інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, та не надано право встановлювати додаткові вимоги, як – то надання копій документів про освіту, копії трудових книжок, а тим паче бухгалтерські звіти.. Трудові книжки, містять персональні дані, розповсюдження яких заборонено чинним законодавством України. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована (згідно частини 1 статті 11 Закону України “Про інформацію”).
В яких документах є відомості про особу за допомогою яких вона може бути ідентифікована. Це, наприклад:
дипломи про закінчення навчальних закладів;
накази про призначення;
трудові книжки;
паспортні дані тощо.
Таким чином, вимога про надання трудових книжок, наказів про прийняття на роботу, є порушенням норм законодавства з боку Замовника. А розголошення персональних даних є грубим порушенням законодавства України з боку учасника.
Про це є позитивне оскарження такої вимоги тендерної документації, яка відбулась в тендері UA-2017-05-12-000685-b, де Постачальник оскаржив вимогу Замовника про надання в складі тендерної пропозиції документів, що містять персональні дані працівників підприємства - трудових книжок працівників.
2. Документи, які повинен надати учасник для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази:
2.2. Документи*, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених в цій довідці:
- для документального підтвердження наявності транспортного засобу, яким буде постачатися товар, надати копію договору оренди або договору з надання відповідних послуг (якщо учасник користується ним на договірних засадах), а також копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Кожна сторінка копії повинна бути завірена двома сторонами. Якщо ця техніка належить учаснику на праві власності, то надається лише копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, яка повинна бути завірена нотаріально. Також учасники повинні надати копію документу про перевірку технічного стану транспортного засобу, яким буде постачатися товар. Кожна сторінка копії повинна бути завірена двома сторонами. На водіїв транспортних засобів надати посвідчення водіїв категорії С або СЕ.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовнику не надано право встановлювати додаткові вимоги, як – то надання посвідчення водіїв категорії С або СЕ.
Відповідне рішення по цьому питанню АМКУ № 2339-р/пк-пз від 04.03.2019р
Тому вимагаємо видалити данні вимоги та внести зміни в тенд.документацію
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо персонала.docx 27.11.2019 10:29
- відповідь на вимоги.pdf 29.11.2019 16:33
Дата подачі:
27.11.2019 10:29
Вирішення:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог у тендерній пропозиції
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
29.11.2019 16:35
Підтвердження вирішення:
Вимога не задоволена, у зв'язку з тим, що тендерна пропозиція відповідає принципам та положенням Закону України "Про публічні закупівлі"