-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Завершена
7 811 395.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 191.50 UAH
мін. крок: 0% або 1 191.50 UAH
Період уточнення:
07.11.2019 09:35 - 27.11.2019 10:30
Відповідь надана
Просимо надати ґрунтовне роз’яснення стосовно часового діапазону (2018-2019 роки) виконання аналогічних договорів
Номер:
b7fda2c80b454ca9a4a19355b1cd5c99
Дата опублікування:
25.11.2019 08:35
Опис:
Шановний Замовнику, Висловлюємо свою повагу та звертаємося до Вас з приводу наступного.
Згідно п. 1.3. додатку 2, з метою підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам, у складі тендерної пропозиції учасником надається «1.3. Довідка за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору* не пізніше 2018 року , датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі , за формою».
Просимо надати ґрунтовне роз’яснення стосовно часового діапазону (2018-2019 роки) виконання аналогічних договорів, а у разі неможливості надати такі пояснення, виключити дану дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
У відповідь на ваше запитання щодо відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам, у складі тендерної пропозиції учасником надається «1.3. Довідка за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору* не пізніше 2018 року , датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі , за формою» повідомляємо, що відповідно до роз’яснення, опублікованого на офіційному сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (запит 111/2017) Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Відповідно до положень ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013, за критеріями можливої небезпеки для життєдіяльності людей, які перебувають зовні об’єкта та обсягів можливого економічного збитку котельні КП «ДОБРО» Добропільської міської ради відносяться до класів наслідків (відповідальності) СС3 значні наслідки та СС2 середні наслідки. Та є об’єктом підвищеної небезпеки серед потенційно небезпечних об’єктів. Ступінь небезпеки підприємства визначається згідно з наказом МНС України від 23.02.2006 року № 98 "Про затвердження Методики ідентифікації потенційно небезпечних об'єктів".
Для забезпечення стабільної роботи об’єктів житлово-комунального господарства області в осінньо-зимовий період 2019-2020 років, а саме забезпечення вжиття заходів щодо своєчасного початку та сталого проходження опалювального періоду 2019-2020 років в населених пунктах області, створення необхідного запасу твердого палива на вугільних котельних, враховуючи рішення колегії облдержадміністрації від 24 вересня 2019 року «Про стан підготовки підприємств житлово-комунального господарства та електроенергетики області до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 років» відповідно до розпорядження голови Донецької обласної державної адміністрації, керівника Донецької обласної військово-цивільної адміністрації №10525/5-19 від 08.10.2019 року та протокольного доручення 69/14-19 від 12.11.2019 наради при голові Донецької облдержадміністрації, керівнику обласної військово-цивільної адміністрації.
З метою недопущення виникнення надзвичайних ситуацій під час проходження осінньо-зимового опалювального періоду 2019-2020 років та не наразити на небезпеку життєдіяльності людей, саме вище зазначений кваліфікаційний критерій дає змогу зрозуміти, що Виконавець вже має достатній досвід виконання послуг, аналогічні предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що цей Виконавець надійний, і він виконає взяті на себе зобов'язання.
Дата відповіді:
27.11.2019 10:45
Відповідь надана
Просимо надати ґрунтовне роз’яснення стосовно необхідності розташування матеріально-технічної бази у відстані не більш ніж 50 (п`ятдесяти) кілометрів від об’єктів КП «ДОБРО»
Номер:
fe6eb3260b604cd3bc3b4e9baf59f78c
Дата опублікування:
25.11.2019 08:35
Опис:
Шановний Замовнику, Висловлюємо свою повагу та звертаємося до Вас з приводу наступного.
Згідно п. 1.1. додатку 2, з метою підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам, у складі тендерної пропозиції учасником надається «1.1. Довідка в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про наявність обладнання (із зазначенням марки та моделі) та матеріально-технічної бази у відстані не більш ніж 50 (п`ятдесяти) кілометрів від об’єктів КП «ДОБРО» Добропільської міської ради, які необхідні для виконання договору (власних чи орендованих транспортних засобів, автомобілів аварійної служби тощо), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі.»
Просимо надати ґрунтовне роз’яснення стосовно необхідності розташування матеріально-технічної бази у відстані не більш ніж 50 (п`ятдесяти) кілометрів від об’єктів КП «ДОБРО» Добропільської міської ради, які необхідні для виконання договору, а у разі неможливості надати такі пояснення, виключити дану дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
У відповідь на ваше запитання щодо відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам, у складі тендерної пропозиції учасником надається «1.1. Довідка в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про наявність обладнання (із зазначенням марки та моделі) та матеріально-технічної бази у відстані не більш ніж 50 (п`ятдесяти) кілометрів від об’єктів КП «ДОБРО» Добропільської міської ради, які необхідні для виконання договору (власних чи орендованих транспортних засобів, автомобілів аварійної служби тощо), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі.» повідомляємо, що відповідно до роз’яснення, опублікованого на офіційному сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (запит 111/2017) Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Відповідно до положень ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013, за критеріями можливої небезпеки для життєдіяльності людей, які перебувають зовні об’єкта та обсягів можливого економічного збитку котельні КП «ДОБРО» Добропільської міської ради відносяться до класів наслідків (відповідальності) СС3 значні наслідки та СС2 середні наслідки. Та є об’єктом підвищеної небезпеки серед потенційно небезпечних об’єктів. Ступінь небезпеки підприємства визначається згідно з наказом МНС України від 23.02.2006 року № 98 "Про затвердження Методики ідентифікації потенційно небезпечних об'єктів".
Для забезпечення стабільної роботи об’єктів житлово-комунального господарства області в осінньо-зимовий період 2019-2020 років, а саме забезпечення вжиття заходів щодо своєчасного початку та сталого проходження опалювального періоду 2019-2020 років в населених пунктах області, створення необхідного запасу твердого палива на вугільних котельних, враховуючи рішення колегії облдержадміністрації від 24 вересня 2019 року «Про стан підготовки підприємств житлово-комунального господарства та електроенергетики області до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 років» відповідно до розпорядження голови Донецької обласної державної адміністрації, керівника Донецької обласної військово-цивільної адміністрації №10525/5-19 від 08.10.2019 року та протокольного доручення 69/14-19 від 12.11.2019 наради при голові Донецької облдержадміністрації, керівнику обласної військово-цивільної адміністрації.
З метою недопущення виникнення надзвичайних ситуацій під час проходження осінньо-зимового опалювального періоду 2019-2020 років та не наразити на небезпеку життєдіяльності людей, через один із ризикових чинників який зможе вплинути на несвоєчасне виконання умов договору через недодержання кваліфікаційних критеріїв визначених в тендерній документації це:
- оперативне реагування в разі аварії або непередбачених ситуацій яка тягне за собою зрив подачі транспорту.
- у зв'язку з можливим погіршенням погодних умов (сніг, замет, ожеледиця) з метою попередження зриву транспортних послуг.
- віддаленість від бази впливає на загальну вартість послуг в умова нестабільної економіки.
Саме вище зазначений кваліфікаційний критерій дає змогу зрозуміти, що Виконавець зможе виконати взяті на себе зобов'язання.
Дата відповіді:
27.11.2019 10:44