• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Офісне канцелярське приладдя

Технічні, якісні, кількісні характеристики та опис предмета закупівлі визначені у тендерній документації (Додаток 3)

Завершена

430 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 300.00 UAH
Період уточнення: 05.11.2019 17:20 - 11.11.2019 00:00
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: 24315c7035e6480fb467c1a35379aea3
Дата опублікування: 06.11.2019 10:23
Опис: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Шановний Учасник! За результатом розгляду Вашого звернення від 06 листопада 2019 року (10:23 год.), оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Так, додатком 3 до тендерної документації для процедури закупівлі офісного канцелярського приладдя – відкриті торги, код CPV згідно ДК 021:2015 – 30190000-7 — «Офісне устаткування та приладдя різне», затвердженої рішенням тендерного комітету Київського апеляційного суду 05.11.2019, протокол № 63 від 05.11.2019 (далі – тендерна документація), визначені технічні, якісні, кількісні характеристики та опис предмета закупівлі. Зауважуємо, що у тендерній документації не визначено конкретні торгові марки або моделі, як Вами зазначено у першому питанні звернення. Так, згідно частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію, у тому числі, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, запропонований товар учасника повинен відповідати технічним, якісним, кількісним характеристикам та опису предмета закупівлі, визначеним у додатку 3 тендерної документації. Крім того зазначаємо, що згідно додатку 5 до тендерної документації замовником визначено вимогу щодо зазначення у Пропозиції для участі у відкритих торгах конкретного найменування запропонованого товару, у тому числі повне найменування підприємства-виробника, країну походження запропонованого товару. Також, відповідно до п. 3.6 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, у тому числі, підтвердження відповідності товарів та умов, які пропонуються учасником (тендерної пропозиції учасника), технічним, якісним та кількісним вимогам згідно додатку 3 до цієї тендерної документації та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно цієї тендерної документації. Щодо третього питання повідомляємо, що згідно пункту 35 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі – це фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Вимог щодо допущення до участі у процедурах публічних закупівель виключно фізичних осіб – підприємців, що є платниками податку на додану вартість, вищевказаний Закон не містить. Також звертаємо Вашу увагу, що перелік критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції визначені пунктом 5.1 тендерної документації. Так, оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість, у разі якщо учасник є платником ПДВ). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Дата відповіді: 06.11.2019 14:38