• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Папір для друку

Завершена

105 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
Період уточнення: 05.11.2019 15:16 - 10.11.2019 15:21
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: 98fa638a4de842c89fa51a8f72ee8449
Дата опублікування: 06.11.2019 10:47
Опис: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України, розглянувши ваше звернення, повідомляє наступне. 1) Додатком 3 тендерної документації передбачено, що «У разі якщо дане Технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічне завдання (технічні вимоги) містить(ять) вираз «або еквівалент». Отже, учасники в складі тендерних пропозицій можуть пропонувати товар будь-яких торгових марок, який відповідає технічним вимогам ЦОЗ ДКВС України, наведеним у таблиці додатку 3 тендерної документації. 2) Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі – фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Отже, в процедурі закупівлі можуть брати участь як юридичні особи, так і фізичні особи та фізичні особи-підприємці не залежно від того, чи є вони платниками/не платниками ПДВ. 3) Згідно з розділом V тендерної документації «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки є ціна. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ)». Звертаємо увагу, що система Prozorro автоматично визначає переможця за найменшою ціною. При цьому система не робить винятку для ціни з ПДВ чи без ПДВ. Враховуються всі пропозиції. Отже, відповідно до Закону вартість закупівлі товарів, робіт та послуг повинна відображати всі витрати замовника на закупівлю, у т. ч. і ПДВ. Таким чином, учасники, подаючи свої тендерні пропозиції, повинні формувати ціну з врахуванням свого статусу платника податку на додану вартість. Якщо учасник не є платником ПДВ, то його пропозиція (за результатами аукціону) на час підписання договору не зміниться, отже буде розглядатися як остаточна.
Дата відповіді: 11.11.2019 16:42
Відповідь надана

офісний папір щільністю 75гр/м2

Номер: 632ee3acbf5f4737a326f4f7ba33cf9f
Дата опублікування: 05.11.2019 16:25
Опис: У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу: - формат А4 - щільність аркушів у пачці-500 - щільність ISO 536 - 67-83гр/м2 - білизна ISO 11475 – від 161% - непрозорість ISO 2471 від 92% Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2. В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2. Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії. При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози. Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України, розглянувши ваше звернення, повідомляє. Технічні вимоги до паперу для друку визначені з вираховуванням технічних характеристик офісної техніки, яка використовується структурними підрозділами ЦОЗ ДКВС України. Враховуючи викладене, тендерний комітет не вбачає за доцільне вносити зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 08.11.2019 17:53