• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Персональні комп'ютери

Завершена

2 507 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 535.00 UAH
Період уточнення: 05.11.2019 12:41 - 11.11.2019 12:45
Відповідь надана

Прохання внести зміни до тендерної документації

Номер: f0865c9e5ea849738ab193c302ca537c
Дата опублікування: 08.11.2019 10:11
Опис: Шановний Замовник! Просимо Вас пояснити вимогу: «9.У часник у складі своєї пропозиції має подати підписаний та завірений печаткою (у разі наявності) лист в довільній формі - опис технології застосування заходів із захисту довкілля (на виконання п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»);». Що ви маєте на увазі під словами «технології застосування заходів із захисту довкілля»? Поясніть на прикладі, яку інформацію ви бажаєте отримати. Просимо внести зміни до тендерної документації і замінити дану вимогу з наступному формулюванні: «9. Учасником даних відкритих торгів повинні вживатися заходи захисту довкілля, що визначенні діючим законодавством України для його виду та способу господарської діяльності, технології виробництва тощо.. На підтвердження учасник у складі своєї пропозиції має подати підписаний та завірений печаткою (у разі наявності) лист в довільній формі – із зазначенням заходів із захисту довкілля (на виконання п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»);». Бо не буває технологій із захисту довкілля, можуть бути лише заходи із захисту довкілля. А поняття «технології» відноситься геть до іншого.
Відповідь: Дякуємо за звернення. Згідно п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. В тендерній документації вимагається надання Учасником у складі своєї пропозиції підписаний та завірений печаткою (у разі наявності) лист в довільній формі - опис технології застосування заходів із захисту довкілля (на виконання п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»). Таким чином, оскільки вимагається надання довідки в довільній формі про відповідність п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», лист будь-якого формулювання із засвідчення виконання учасником вказаної вимоги Закону буде вважатись виконанням вказаного пункту тендерної документації.
Дата відповіді: 11.11.2019 10:00
Відповідь надана

Питання до Замовника - Чи ви маєте погодження з незалежною комісією органу Інформаційна система технологічних досліджень?

Номер: 991d775a895141b0b0d56ea5e42d2b19
Дата опублікування: 07.11.2019 16:32
Опис: Оскільки з липня 2019 року діє порядок отримання дозволу (строк розгляду запиту за законом до 45 днів) просимо підтвердити наявність погодження у Замовника. Інакше в казначействі можуть не зареєструвати укладений за резултатами торгів договір та видаткові накладні. Просимо надати реестраційний номер вашої заявки до органу Інформаційна система технологічних досліджень та дату її поданн для перевірки стану її розгляду за телефонами (044) 207-17-35; (044) 207-17-34
Відповідь: Дякуємо за лист. Заявку до Державного агенства з питань електронного урядування України направлено прокуратурою Кіровоградської області 05.11.2019 за №13/3-61вих-19.
Дата відповіді: 11.11.2019 10:02
Відповідь надана

Просимо надати пояснення та внести зміни до тендерної документації

Номер: c9322345686d4285b25c4e4ace33bfb8
Дата опублікування: 07.11.2019 16:08
Опис: Замовник вимагає на ст.4 ТД: «На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).» Тобто лише на особу що підписала документи пропозиції. При цьому Замовник вимагає на ст.6 ТД підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади, кваліфікації працівника та документи, що підтверджує кваліфікацію, досвід (стаж) роботи у галузі, що є предметом закупівлі (ДАНІ ЩО ВИМАГАЮТЬСЯ ПІДПАДАЮТЬ ПІД ВИМОГИ Закону України «Про захист персональних даних») . Посимо Замовника вимагати надання від всіх осіб що будуть зазначені у довідці лист-згоду на обробку персональних даних. Просимо внести зміни до тендерної документації зі зміною вимоги Замовника з вказівкою конкретної наявністі яких саме, Замовник вимагає мати Учаснику у штаті, працівників для виконання умов договору. Вимагаємо конкретно Замовнику зазначити чи мова йде про роботу у тендерному напрямку продажу товару що є предметом закупівлі чи якусь іншу? Також вимагаємо прибрати вимогу надати документи, що підтверджує кваліфікацію працівника. Якщо ні, то чи потрібно надавати переклад з російської на українську мову документу «ТРУДОВАЯ КНИЖКА», «Диплом» та інше? Замовник повідомляє на ст.6 ТД: "У разі встановлення замовником ......відсутності обладнання, машин і механізмів, тендерна пропозиція учасника буде відхилена, як така, що не відповідає кваліфікаційним вимогам.". Просимо внести зміни до тендерної документації зі зміною вимоги Замовника із зазначенням повного і кінцевого списку з перерахуванням обладнання, машин і механізмів, за думкої Замовника, які повинні бути у Учасника та у якій формі власності,. А також, просимо читко вказати які саме документи Замовник вимагає на підтвердження. Оскільки не зрозуміло які документи потрібно надати Учаснику за наступною вимогою Замовника: «Оскільки ціна за одиницю запропонованого товару включає вартість його доставки тому крім зазначеної довідки слід надати документи які підтверджують можливість поставки визначеного тендерною документацією товару замовнику.»
Відповідь: Дякуємо за запитання. 1) Згідно підпункту 2 пункту 5 розділу 3 Тендерної документації, подається засвідчена уповноваженою особою Учасника довідка у довільній формі (оформлена на бланку підприємства із зазначенням вихідного номеру та дати реєстрації), про наявність у Учасника працівників які перебувають із ним у трудових або цивільно-правових відносинах та будуть задіяні у наданні послуг, що є предметом закупівлі, яка містить в табличному вигляді інформацію про відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід для надання послуг, які є предметом закупівлі (ПІБ, посада, кваліфікація працівника та документи, що підтверджує кваліфікацію, досвід (стаж) роботи у галузі, що є предметом закупівлі). До довідки додаються завірені Учасником копії відповідних документів, що підтверджують факт перебування вказаних працівників у трудових або цивільно-правових відносинах із Учасником (копії наказів про призначення на посаду та/або трудова угода та/або цивільно-правова угода тощо). З урахуванням зазначеного, від учасників не вимагається подання будь-яких документів, що підтверджують кваліфікацію працівників. З приводу конкретизації працівників необхідних для виконання умов договору повідомляємо, що замовник не може внести вказані зміни оскільки дана вимога може вважатись дискримінаційною і обмежити кількість учасників. Водночас звертаємо Вашу увагу, що учасник повинен зазначити працівників які перебувають із ним у трудових або цивільно-правових відносинах та будуть задіяні у наданні послуг (зокрема із укомплектування предмета закупівлі, встановлення на ньому програмного забезпечення, доставлення, розвантаження). В кожному конкретному випадку, замовник буде перевіряти наявність вказаного документа та повноту його заповнення з урахуванням інших документів та інформації які будуть долучатись до тендерної пропозиції (зокрема, учасником власними силами чи на підставі договорів з іншими суб’єктами господарювання буде здійснюватися доставка, розвантаження та комплектування товару, установка програмного забезпечення). Згідно пункту 7 розділу 1 Тендерної документації, не перекладаються з російської на українську мову такі документи: первинні документи, документи на бланках типових і спеціалізованих форм, а також ті, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською (російською) мовою. 2)Шановний учасник звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація складається з розділів та пунктів. Пункт 6 розділу 1 «Інформація про валюту (валюти), у якій (яких) повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції», розділ 2, 4 та 5 не містить пункту 6, пункт 6 розділу 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі », пункт 6 розділу 6 « Забезпечення виконання договору про закупівлю », розділ 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю». У пункті 5 розділу 3 тендерної документації визначено, що у разі встановлення замовником порушення умов раніше укладених договорів, стосовно неналежного їх виконання, відсутності обладнання, машин і механізмів, тендерна пропозиція учасника буде відхилена, як така, що не відповідає кваліфікаційним вимогам. Визначити виключний перелік обладнання, машин і механізмів замовник не може оскільки це може вважатись дискримінаційною ознакою та обмежити коло учасників. Звертаю увагу, що вказаний перелік визначається у кожному конкретному випадку. Для прикладу якщо учасник буде здійснювати доставку та розвантаження товару самостійно він має зазначити в довідці та надати документи які підтверджують можливість поставки визначеного тендерною документацією товару замовнику (зокрема транспортних засобів). У випадку участі в закупівлі виробника, останній може зазначити в довідці та надати документи, щодо виробництва товару. Замовник не вимагає надання учасниками закупівлі разом зі своєю тендерною пропозицією згоди на розголошення персональних даних від працівників, які будуть задіяні з наступних питань. Згідно статті 10 Закону України «Про захист персональних даних», використання персональних даних передбачає будь-які дії володільця щодо обробки цих даних, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб'єктам відносин, пов'язаних із персональними даними, що здійснюються за згодою суб'єкта персональних даних чи відповідно до закону. Використання персональних даних працівниками суб'єктів відносин, пов'язаних з персональними даними, повинно здійснюватися лише відповідно до їхніх професійних чи службових або трудових обов'язків. Ці працівники зобов'язані не допускати розголошення у будь-який спосіб персональних даних, які їм було довірено або які стали відомі у зв'язку з виконанням професійних чи службових або трудових обов'язків, крім випадків, передбачених законом. Відповдіно до статті 2 Закону, володілець персональних даних - фізична або юридична особа, яка визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено законом. Підстави для обробки персональних даних наведені у статті 11 вказаного Закону та включають: 1) згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних; 2) дозвіл на обробку персональних даних, наданий володільцю персональних даних відповідно до закону виключно для здійснення його повноважень;3) укладення та виконання правочину, стороною якого є суб’єкт персональних даних або який укладено на користь суб’єкта персональних даних чи для здійснення заходів, що передують укладенню правочину на вимогу суб’єкта персональних даних;4) захист життєво важливих інтересів суб’єкта персональних даних;5) необхідність виконання обов’язку володільця персональних даних, який передбачений законом;6) необхідність захисту законних інтересів володільця персональних даних або третьої особи, якій передаються персональні дані, крім випадків, коли потреби захисту основоположних прав і свобод суб’єкта персональних даних у зв’язку з обробкою його даних переважають такі інтереси. Таким чином, учасник як володілець персональних даних повинен у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних» вжити заходів до захисту персональних даних своїх працівників, які будуть використані при надані тендерної пропозиції .
Дата відповіді: 11.11.2019 11:58
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: aeee4277ab7b4b5e826c671effab4f8a
Дата опублікування: 06.11.2019 11:02
Опис: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Дякуємо за звернення. 1)Згідно додатку 2, у разі, якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати "або еквівалент". Вказана вимога повністю відповідає ст.22 Закону України «Про публічні закупувлі». Учасниками повинні надаватися тендерні пропозиції у відповідності до вимог тендерної документації, в тому числі і відносно характеристик предмету закупівлі, визначених додатком 2 тендерної документації. Відповідно до вимог тендерної документації та додатку 2 до неї еквівалентом не вважається товар, або його частина які містять гірші технічні характеристики ніж визначені для предмету закупівлі, або його складових частин у даному технічному завданні. 2) Усі вимоги щодо інформації, яка повинна бути надана Учасником у його тендерній пропозиції, чітко визначені тендерною документацією. Це цілком відповідає принципам здійснення публічних закупівель, у тому числі - відкритості та прозорості. Звертаємо увагу, що формою тендерної пропозиції затвердженої у додатку №1 до тендерної документації передбачено зазначати найменування та технічні характеристики запропонованого товару. 3) Так, допускаємо. Відповідно до п. 35 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі": учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників. Звертаємо Вашу увагу на статтю 28 Закону, де вказано, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки є ціна. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Звертаємо увагу, що пунктом 1 розділу 5 тендерної документації, формою тендерної пропозиції затвердженої у додатку №1 до тендерної документації та проектом договору передбачено, що ціна вказується з ПДВ, якщо учасник є платником даного податку, або без ПДВ – якщо учасник не є його платником.
Дата відповіді: 07.11.2019 11:15
Відповідь надана

Документація

Номер: 3216ee1879c94bb499885e74f4a713ee
Дата опублікування: 05.11.2019 20:25
Опис: Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Дякуємо за звернення. Так, допускаємо. Згідно додатку 2 до тендерної документації, у разі, якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати "або еквівалент". Проте, прошу звернути увагу, що еквівалентом не вважається товар, або його частина які містять гірші технічні характеристики ніж визначені для предмету закупівлі, або його складових частин у даному технічному завданні.
Дата відповіді: 07.11.2019 11:09
Відповідь надана

Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows

Номер: b492687253ad4f80a8d134ff377bea4f
Дата опублікування: 05.11.2019 13:10
Опис: Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Відповідь: Дякуємо за звернення. Пунктом 11 додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі своєї пропозиції має подати гарантійний лист що на товар, який буде постачатись буде встановлене програмне забезпечення, Microsoft Office HOME AND BUSINESS 2019, мова інтерфейсу –українська та операційна система, Microsoft Windows 10 Professional 64-bit Ukrainian, з україномовним інтерфейсом, а також підтверджуючі документи, що учасник має право на встановлення та використання зазначеного програмного забезпечення від корпорації Microsoft. Крім того, пунктом 6.3.4 проекту договору викладеного у додатку 3 до тендерної документації передбачено, що постачальник зобов'язаний поставити товар на який встановлене ліцензійне програмне забезпечення безстрокового терміну дії, Microsoft Office HOME AND BUSINESS 2019, мова інтерфейсу –українська та ліцензійна операційна система безстрокового терміну дії, Microsoft Windows 10 Professional 64-bit Ukrainian, з україномовним інтерфейсом. Кожна партія товару повина, крім іншого, супроводжуватись документами, які підтверджую, що встановлено саме вказане ліцензійне програмне забезпечення та постачальник має право на його встановлення та використання від корпорації Microsoft. Таким чином, вважаємо що замовником вжито всі необхідні та достатні заходи для придбання товару з ліцензійним програмним забезпеченням. Водночас, оскільки замовником не конкретизовано перелік документів які учасник має подати на підтвердження встановлення ліцензійного програмного забезпечення від корпорації Microsoft, у разі надання учасником документів, які вказані у Вашому запиті, замовник вважатиме їх достатніми для підтвердження даної вимоги. Одночасно звертаємо увагу, що запропоновані Вами зміни до тендерної документації стосуються вимог до учасника, водночас після укладання договору з переможцем закупівлі, виконанню підлягають не вимоги тендерної документації, а зобов’язання за договором. Тому замовником включено відповідний пункт до тендерної документації.
Дата відповіді: 07.11.2019 11:07