• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Персональні комп'ютери

Завершена

2 507 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 535.00 UAH
Період оскарження: 05.11.2019 12:41 - 17.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 6b2db00d6a164e75811a54072b8813a2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-05-000421-c.b1
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника, щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Ваша вимога щодо неправомірних, на Вашу думку рішень та дій замовника (Прокуратури Кіровоградської області) відкритих торгів на закупівлю 109 персональних комп’ютерів (UA-2019-11-05-000421-c) розглянуто. Повідомляю, що 25.11.2019 за результатами аукціону (без зменшення первинної цінової пропозиції) та перевірки повноти поданих документів опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Мінтерн» тендерна пропозиція якого виявилась на 199666,20 грн. дешевшою від пропозиції ТОВ «Діавестенд комплексні рішення». Єдиним критерієм оцінки була визначена ціна. Частиною 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Одночасно нагадую, що порядок оскарження процедур закупівлі визначено в статті 18 Закону і передбачає подання Скарги до органу оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Незважаючи на вказане повідомляю, що у відповідності до ч.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом Прокуратури Кіровоградською області під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Мінтерн», яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, встановлені неточності, для усунення яких на підставі ч.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» отримані роз’яснення. Частину вказаних неточностей зазначена у Вашій вимозі. Так, ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» вказано, що у тендерній пропозиції ТОВ «Мінтерн» міститься довідка про наявність працівників в якій зазначено лише директора, що на Вашу думку свідчить про відсутність в переможця працівників відповідної кваліфікації для виконання умов договору. Звертаю увагу, що тендерною документацією не вимагалось визначення конкретної мінімальної кількості працівників для виконання даного договору та у разі її передбачення могло вважатись дискримінаційною вимогою, оскільки жодний законодавчий акт не містить такої вимоги та об’єктивні причини для її висунення в Замовника відсутні. Частиною 3 статті 5 Закону визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дійсно учасником у складі пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідно до кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 18.11.2019 вих.№18/11/19-7 згідно якої до виконання договору буде залучено лише директора учасника Спесивцева Д.О. За наслідками отриманої у відповідності до ч.7 ст.28 Закону інформації встановлено, що вказаний директор особисто буде приймати участь в його виконанні. Згідно ст.23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Незважаючи на вказане, жоден з учасників не звернувся до замовника за роз’ясненням або зміною вказаного пункту документації, що свідчить про його однозначну зрозумілість та правильне сприйняття учасниками. Також, ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» вважає, що замовником всупереч вимог п.5 розділу 3 тендерної документації не відхилено пропозицію ТОВ «Мінтерн» через відсутність окремих сторінок аналогічних договорів. Повідомляю, що статтею 22 Закону передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Згідно п.1 розділу 3 тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, наприклад: відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Звертаю увагу, що замовник, саме для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, вимагав від учасників надання довідки у довільній формі, оформлена на бланку підприємства (із зазначенням вихідного номеру та дати реєстрації) засвідченої уповноваженою особою Учасника з інформацією про виконання договорів в період 2017-2019 р.р. (не менше 2-х договорів з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації), з доданням підтверджуючих документів (договорів з усіма додатками та змінами, рекомендаційні листи або відгуки контрагентів або їх копії засвідчені Учасником). Учасником - ТОВ «Мінтерн» надано відповідні договори та документи, які підтверджують їх виконання (видаткові накладні). Замовник не вправі оцінювати вказані договори на орфографічні чи інші помилки, оскільки їх зміст та долучені учасником документи підтверджують визначений замовником кваліфікаційний критерій. Зокрема, нумерація пунктів розділу 5, 6 та 7 договору між ТОВ «Мінтерн» та ТОВ «Секур Інтеграція» №11018-1 від 25.09.2018 відміна від попередніх розділів, однак на зміст договору це не має жодного впливу. У наданих учасником договорах вивчалось питання періоду їх укладання, повноти виконання та аналогічності предмета закупівлі тому, що визначений замовником у даній тендерній документації. Аналогічним чином замовником перевірено поданий учасником договір №14/2018 від 09.07.2018 між ТОВ «Мінтерн» та ПАТ «Укрзалізниця», в якому на Вашу думку, відсутні пункти після 11.2. Також вказаний договір та його виконання перевірено та підтверджено замовником по системі «prozorro» (№UA-2018-06-27-000991-a)де міститься його сканована копія та звіт про виконання. Щодо відмінності материнської плати вказаної в технічному завданні вих.№20/11/19-10 від 20.11.2019 (файл Таблиця відповідності. pdf) від материнської плати вказаної ТОВ «Мінтерн» в своїй тендерній пропозиції вих.№20/11/19-19 від 20.11.2019 (файл цінова пропозиція. pdf) повідомляю наступне. Всі надані учасником документи, крім тендерної пропозиції, свідчили про пропозицію укомплектування персональних комп’ютерів материнською платою ASRock H310CM-HDV. З урахуванням зазначеного та відповіді отриманої згідно вимог ч.7 ст.28 Закону, вказану неточність вважаємо формальною та такою яка не вплинула на зміст поданої учасником пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено