-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дератизація, дезінсекція
Дератизація, дезінсекція
Торги відмінено
1 197 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 970.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 970.00 UAH
Період уточнення:
30.10.2019 15:30 - 04.11.2019 17:00
Відповідь надана
Щодо одержувача небезпечного вантажу
Номер:
6a27f7db40f74d7b98e0dce38ddd6303
Дата опублікування:
04.11.2019 10:11
Опис:
Законом України "Про перевезення небезпечних вантажів" ст. 9 встановлені вимоги до одержувача небезпечних вантажів, який зобов'язаний:
своєчасно прийняти небезпечний вантаж, що надійшов на його адресу, та документи на нього;
здійснювати заходи щодо збереження та забезпечення безпеки небезпечних вантажів;
забезпечувати проведення спеціального навчання, підвищення кваліфікації осіб, які займаються прийманням небезпечних вантажів, та їх медичного огляду;
надавати в установленому порядку необхідну інформацію про одержання небезпечних вантажів іншим суб'єктам перевезення та органам, зазначеним у статтях 10, 15 і 16 цього Закону;
здійснити в установленому порядку страхування відповідальності на випадок настання негативних наслідків перевезення небезпечних вантажів;
відшкодовувати витрати та збитки, заподіяні внаслідок несвоєчасного прийняття небезпечних вантажів і порушення ним законодавства з питань перевезення небезпечних вантажів.
Прошу надати адреси доставки небезпечних вантажів та ПІБ уповноважених осіб одержувача для погодження з Національною поліцією маршруту руху транспортних засобів учасника.
Відповідь:
У зв’язку з специфікою діяльності підприємства, що полягає у наданні вчасного та якісного обслуговування житлових будинків, відповідно до вимог ТД, для оперативного виконання послуг., замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у ТД інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників.
Дата відповіді:
06.11.2019 09:48
Відповідь надана
Щодо свідоцтв на перевезення небезпечних вантажів
Номер:
b3f2b8fd17b346e98282edfc31165102
Дата опублікування:
04.11.2019 09:58
Опис:
Відповідно до пп. 2.4 та 2.5 п.2 Додатку 2 учасник повинен надати Свідоцтва про підготовку водіїв транспортних засобів та уповноваженого з питань безпеки перевезення небезпечних вантажів.
Питання перевезення небезпечних вантажів регулюються спеціальним Законом України "Про перевезення небезпечних вантажів". Положеннями цього Закону встановлені ряд вимог як до перевізників так і до отримувачів небезпечних вантажів.
Оскільки вимоги Тендерної документації суперечать положенням Закону, то прошу уточнити:
1. Чи повинен учасник як перевізник небезпечних вантажів мати відповідну ліцензію, як це передбачено законами України "Про автомобільний транспорт" та "Про ліцензування видів господарської діяльності"?
2. Чи повинні транспортні засоби учасника, якими перевозяться небезпечні вантажі, відповідати вимогам державних стандартів, безпеки, охорони праці та екології, а також у встановлених законодавством випадках мати відповідне маркування і свідоцтво про допущення до перевезення небезпечних вантажів. У разі дорожнього перевезення небезпечних вантажів відповідні свідоцтва, згідно з законодавством, видаються територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України?
Відповідь:
У зв’язку з специфікою діяльності підприємства, що полягає у наданні вчасного та якісного обслуговування житлових будинків, відповідно до вимог ТД, для оперативного виконання послуг., замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у ТД інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників.
Дата відповіді:
06.11.2019 09:48
Відповідь надана
Щодо автомобілів 2
Номер:
2e629a66bf7a4932ae69e0960bf485e4
Дата опублікування:
01.11.2019 13:29
Опис:
У п. 1.2. Додатку 2 вказано, що обов'язкова наявність автомобілів (вантажний, малотонажний, пікап)...
Чи може учасник при наданні послуг використовувати автомобілі вантажопасажирські, легкові пасажирські, фургони?
Відповідь:
Вимога на грузопасажирський транспортний засіб (вантажний, малотоннажний, пікап) полягає в тому, що транспортними засобами такого типу перевезення вантажів, а саме хімічних засобів (дезінфектантів) 2 - 4 класів, відбувається відокремлено від пасажирів. У разі непередбачуваних наслідків, що можуть призвести до несприятливих випадків (розлиття, розсипання тощо хімічних препаратів) локалізація та ліквідація факторів токсичності має бути виконана в межах вантажного відділення транспортного засобу для безпеки людського життя та екологічної безпеки довкілля.
Дата відповіді:
01.11.2019 14:33
Відповідь надана
Перевезення небезпечних вантажів
Номер:
d8a87d14484e4479b160a9626090bdf4
Дата опублікування:
31.10.2019 17:06
Опис:
Відповідно до Дод 2 ТД "Кваліфікаційні критерії..." п. 2.4, 2.5 Замовником вказана дискримінаційна та безпідставна вимога щодо надання:
• свідоцтва про підготовку водія транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі;
• свідоцтва про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів.
При перевезенні небезпечних вантажів автомобільним транспортом класифікація небезпечних вантажів здійснюється на підставі частини 2 ДОПНВ і критеріїв, розроблених Комітетом експертів ООН. В Україні також діє ДСТУ 4500-3: 2006 Вантажі небезпечні. Класифікація, який замінив однойменний ГОСТ 19433 88. ДСТУ 4500-3: 2008 «Вантажі небезпечні. Класифікація » .
Вимога, викладена в п.п. 2,4;2,5 суперечить нормативно-правовим актам, чинним на момент проведення закупівлі щодо вказаного "Предмету закупівлі" в тому числі Закону України "Про пеервезення небезпечних ванатжів"-ВР, далі Закон.
Відповідно до ст.1 Закону залежно від ступеня їх впливу на довкілля або людину віднесено до одного з класів небезпечних речовин;
клас 6.1 - токсичні речовини не містить в переліку засобів та речовин, які можуть використовуватися в заявленій сфері діяльності щодо Предмету закупівлі ( відповідно до Коду та № небезпечності). Серед дезінфекційних засобів, зареєстрованих МОЗ України ( Реєстр дез. засобів - 2019р) та дозволених для проведення робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації також відсутні речовини та сполуки, які входять в перелік ДСТУ 4500-3: 2008 «Вантажі небезпечні. Класифікація". Засоби, які мають державну реєстарцію МОЗ для проведення робіт з дезінфекції, дезінсекції не відносяться до " Небезпечних вантажів" відповідно до Класифікатору ДСТУ 4500-3:2008.
Так як Враховуючи безпідставність та дискримінаційність вимоги Замовника в ТД, просимо вилучити п.п. 2.4; 2.5 з Дод 2 тенедної документації .
Відповідь:
Відповідно до статті 16 Закону України «Про перевезення небезпечних вантажів», Закону України «Про приєднання України до Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ)», статті 52 Закону України «Про дорожній рух», статті 23 Закону України «Про Національну поліцію» та керуючись наказом від 04.08.2018 № 656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», задля забезпечення безпеки перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом необхідно мати свідоцтво про підготовку водія транспортного засобу, що здійснюють внутрішнє перевезення небезпечних вантажів.
Дератизаційні, дезінсекційні засоби відносяться до 2-4 класу небезпечних речовин, про що зазначено у висновках державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які зареєстровані в МОЗ України, тому перевезення зазначених засобів регламентується вищезазначеними нормативними документами.
Згідно з частиною 1 та частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників подання ними документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких критеріїв, зокрема, щодо наявності обладнання та матеріально – технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації (далі – ТД) та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у ТД інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників.
Дата відповіді:
01.11.2019 15:47
Відповідь надана
Щодо мобільних бригад
Номер:
3871122ca0604827b3c742646a9d1f9c
Дата опублікування:
31.10.2019 11:44
Опис:
У п. 2.6. Додатку 2 передбачена вимога щодо надання довідки про наявність не менше двох мобільних бригад із робітників для оперативного реагування з надання послуг дератизації та дезінсекції, складена за запропонованою формою.
Прошу уточнити.
1. Якщо згідно п. 2.6. для надання послуг необхідні дві бригади РОБІТНИКІВ, то навіщо у штаті підприємства учасника наявність інженерно-технічних ПРАЦІВНИКІВ (п. 2.2.), яких не передбачається залучати до надання послуг?
2. Яка кількість робітників повинна бути у складі однієї мобільної бригади?
3. Яким нормативно-правовим актом передбачений кількісний склад мобільних бригад?
Відповідь:
Шановний учасник, у зв’язку з специфікою діяльності підприємства, що полягає у наданні вчасного та якісного обслуговування житлових будинків мобільна бригада повинна бути забезпечена всіма необхідними матеріальними та людськими ресурсами достатніми для надання послуг згідно предмету закупівлі, а також включати транспортний засіб відповідно до п. 1.2 Додатку 2 тендерної документації та обладнання і механізми, які плануються залучати для надання цих послуг. Кількісний склад бригад має бути достатнім для щомісячної обробки всього адресного переліку об’єктів згідно технічного завдання (технічних вимог). Інженерно-технічні працівника залучені до організаційних питань, матеріально-технічного забезпечення, дотримання вимог охорони праці, промислової санітарії тощо.
Дата відповіді:
01.11.2019 13:20
Відповідь надана
Щодо документів про трудові відносини
Номер:
5ee4a739ed224834a748eeb2223122c4
Дата опублікування:
31.10.2019 11:33
Опис:
П. 2.3. Додатку 2
Вказаний пункт містить вичерпний перелік документів, які мають підтверджувати трудові відносини із ПРАЦІВНИКАМИ.
Проте у п. 2.1 вимагається довідка про РОБІТНИКІВ, а у п. 2.2 довідка про інженерно-технічних ПРАЦІВНИКІВ...
Прошу уточнити.
1. Документи про трудові відносини згідно п. 2.3. надавати тільки на працівників, які зазначені у довідці п.2.2?
2. У формах довідок про робітників та працівників передбачена однакова колонка "Штатний/найманий працівник", то чи потрібно у Довідку про робітників у п. 2.1 вносити працівників, які вказуються у довідці про інженерно-технічних працівників?
3. Як надати ОРИГІНАЛИ посвідчень, що вимагаються у пп. 2.1.1. та пп. 2.1.2 та інших?
4. Яка різниця між штатним та найманим працівником, що зазначається у Довідках п.2.1. та 2.2., якщо у п.2.3 вимагаються документи на штатних працівників?
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учасник. Згідно з частиною 1 та частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників подання ними документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких критеріїв, зокрема, щодо наявності обладнання та матеріально – технічної бази. Частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації (далі – ТД) та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у ТД інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників. Неспроможність Учасника подати всю інформацію, що вимагається Тендерною документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, віднесена на ризик Учасника. До всіх Учасників встановлено однакові вимоги.
Дата відповіді:
01.11.2019 12:57
Відповідь надана
Щодо інженерно-технічних працівників
Номер:
7a8fb502c1584cd5b7b8f8a820f45163
Дата опублікування:
31.10.2019 11:15
Опис:
п. 2.2 Додатку 2.
Прошу уточнити.
Хто ці інженерно-технічні працівники?
Яка їх мінімальна кількість має бути?
Яку роботу вони мають виконувати при наданні послуги, що закуповується?
Яким нормативно-правовим актом встановлена вимога щодо наявності у штаті підприємства, яке надає послуги профілактичної дезінфекції, інженерно-технічних працівників?
Відповідь:
Шановний Учасник, згідно з частиною 1 та частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників подання ними документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких критеріїв, зокрема, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації (далі – ТД) та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у ТД інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників.
У зв’язку з специфікою діяльності підприємства, що полягає у наданні вчасного та якісного обслуговування житлових будинків, відповідно до пункту 2.1 та пункту 2.2 Додатку 2 тендерної документації учасником повинні бути надані документи на всіх працівників відповідної кваліфікації та інженерно-технічних працівників, які будуть зазначені в довідках, визначених формою п. 2.1 та п. 2.2 Додатку 2 та які будуть долучатися до надання послуг згідно з предметом закупівлі.
Дата відповіді:
01.11.2019 13:05
Відповідь надана
Щодо автомобілів
Номер:
5c59eafd615e4828bab4eeca2c8366cc
Дата опублікування:
31.10.2019 11:06
Опис:
У п. 1.2. Додатку 2 вказано, що обов'язкова наявність автомобілів (вантажний, малотонажний, пікап)...
Прошу уточнити. Ця вимога передбачає, що учасник повинен мати щонайменше три автомобілі - одни вантажний, один малотонажний і один пікап?
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учасник. Згідно з частиною 1 та частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників подання ними документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких критеріїв, зокрема, щодо наявності обладнання та матеріально – технічної бази. Частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації (далі – ТД) та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у ТД інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників.
У зв’язку з специфікою діяльності підприємства, що полягає у наданні вчасного та якісного обслуговування житлових будинків, відповідно до вимог ТД, для оперативного виконання послуг виконавець повинен бути забезпечений достатньою кількістю автомобілів призначеного для перевезення пестицидів та агрохімікатів, кількість яких має відповідати кількості мобільних бригад згідно пункту 2.6 Додатку 2 ТД та має бути забезпечена водієм, який відповідає п. 2.4 Додатку 2 ТД.
Дата відповіді:
01.11.2019 12:40
Відповідь надана
Щодо електронного варіанту Тендерної докуметації № 2
Номер:
31bcb7553130480aa590462602e68689
Дата опублікування:
31.10.2019 10:42
Опис:
У відповіді на попередній запит Замовник відмовив у завантаженні на майданчик системи Прозоро Тендерної документації у вигляді файлів будь-якого електронного формату, який передбачав би можливість здійснення функцій пошуку по тексту та його копіювання, наприклад, *.pdf (з можливістю редагування), *.doc, *.docx тощо, мотивуючи тим, що Система може розцінювати це, як внесення змін до Тендерної документації і як наслідок - продовжити термін строку, що є неприпустимим. Проте умовами Закону передбачено, що у разі внесення змін до Тендерної документації строк для подання Тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Наразі кінцевий термін подання Пропозицій - 14 лист. 17:00, тому до 07 лист. 17:00 Замовник може виконати прохання щодо викладення документації у іншому форматі без зміни термінів. Окрім цього наголошуємо, що не стоїть питання внесення змін до умов Закупівлі, а лише зміни формату файлів документації. Просимо переглянути рішення та надати Тендерну документацію у зручному форматі для подальшої роботи з нею.
Відповідь:
Неспроможність Учасника подати всю інформацію, що вимагається Тендерною документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, віднесена на ризик Учасника. До всіх Учасників встановлено однакові вимоги.
Дата відповіді:
01.11.2019 12:33
Відповідь надана
Щодо електронного варіанту Тендерної докуметації
Номер:
b8778b254ab44cebbd72352d164316c4
Дата опублікування:
30.10.2019 16:11
Опис:
Прохання викласти Тендерну документацію у вигляді файлів будь-якого електронного формату, який передбачав би можливість здійснення функцій пошуку по тексту та його копіювання, наприклад, *.pdf (з можливістю редагування), *.doc, *.docx тощо. Поточний вигляд документації надано у вигляді сканованої копії, що виключає застосування зазначених вище функцій.
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику. Ваше питання, щодо завантаження тендерної документації у вигляді файлів будь-якого електронного формату, який передбачав би можливість здійснення функцій пошуку по тексту та його копіювання, наприклад у форматі *.pdf (з можливістю редагування), *.doc, *.docx тощо, уважно розглянуто. Повідомляємо, що Тендерна Документація по даній закупівлі завантажена на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а також не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Отже, завантаження Тендерної документації у форматі *.pdf (з можливістю редагування), *.doc, *.docx тощо (для полегшення роботи Учаснику) може розцінюватися Системою, як внесення змін до Тендерної документації і як наслідок - продовження строку, що є неприпустимим. Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення Вашого питання та завантаження Тендерної документації у форматі *.pdf (з можливістю редагування), *.doc, *.docx тощо (для полегшення Вам роботи) у Замовника відсутні.
Дата відповіді:
31.10.2019 09:15