• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дератизація, дезінсекція

Дератизація, дезінсекція

Торги відмінено

1 197 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 970.00 UAH
Період оскарження: 30.10.2019 15:30 - 10.11.2019 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга на дії та бездіяльність Замовника щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації

Номер: ff2372ca5db74cce82de1a882bbf2c34
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-30-001200-c.b7
Назва: Скарга на дії та бездіяльність Замовника щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Замовник встановив дискримінаційні вимоги до потенційних учасників та безпідставно відмовляється їх вилучати чи змінювати
Дата прийняття рішення по скарзі: 03.12.2019 20:14
Автор: ТОВ "ЕМПЕКС", Олександр Штиль +380632203111 zavlabor@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Дискримінаційна вимога пп.2.2. п.2 Додатку 2 Тендерної документації встановлена дискримінаційна вимога до учасників щодо наявності в учасника працівника - інженера з охорони навколишнього середовища

Номер: 1052013c9da7443db5bc51a79856eba2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-30-001200-c.b6
Назва: Дискримінаційна вимога пп.2.2. п.2 Додатку 2 Тендерної документації встановлена дискримінаційна вимога до учасників щодо наявності в учасника працівника - інженера з охорони навколишнього середовища
Вимога:
У пп.2.2. п.2 Додатку 2 Тендерної документації встановлена дискримінаційна вимога до учасників щодо наявності в учасника працівника - інженера з охорони навколишнього середовища. Відповідно до чинних нормативно правових актів послуги з дератизації та дезіфекції надаються фахівцями, що мають спеціальну освіту, досвід та кваліфікацію, вказані у Довіднику кваліфікаційних характеристик професій, зокрема це дезінфектор, інструктор-дезіфектор та лікар-дезінфекціоніст. Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, вилучити дискримінаційну вимогу щодо наявності в учасника працівника - інженера з охорони навколишнього середовища та натомість встановити законні вимоги щодо наявності в учасника дезінфектора, інструктора-дезіфектора та лікаря-дезінфекціоніста.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу від 04-11-19 о 11:06:13, ідентифікатор вимоги: UA-2019-10-30-001200-c.b6
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 06.11.2019 09:22
Підтвердження вирішення: Шановний Учасник, ми вже надавали відповідь по суті Вашого питання раніше.
Вимога
Є відповідь

Щодо внесення змін до Тендерної документації

Номер: 76fc64d6b3764caa8ddfbce4608a5497
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-30-001200-c.b5
Назва: Щодо внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
У п.п. 2.1. та 2.2. п. 2 Додатку 2 встановлена вимога до учасників щодо відповідності спеціальностей і посад робітників та працівників Довідкам складеним за формами, що вказані у Додатку 1. Проте у Додатку 1 вказані форми відсутні. Зважаючи на викладене прошу внести зміни до Тендерної документації та вилучити вимоги, що унеможливлюють подання тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу від 04-11-19 о 10:47:16, ідентифікатор вимоги: UA-2019-10-30-001200-c.b5
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 06.11.2019 09:21
Підтвердження вирішення: Шановний Учасник, якщо у вас, як у можливого претендента на участь у даній закупівлі, немає можливості подання тендерної пропозиції, це не є приводом неодноразово писати однакові за своїм змістом скарги, домагаючись внесення змін у Тендерну документацію, яка б відповідала можливостям вашої організації.
Вимога
Є відповідь

Щодо дискримінаційних умов в частині перевезення небезпечних вантажів

Номер: f8dfabbca7db46749e455ceb735d37c3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-30-001200-c.b4
Назва: Щодо дискримінаційних умов в частині перевезення небезпечних вантажів
Вимога:
Предметом закупівлі є "Послуги з дератизації та дезінсекції, винищування шкідників та комах і гризунів у житлових будинках комунальної власності територіальної громади Соломянського району міста Києва". Вимоги щодо проведення вказаних профілактичних заходів та суб'єктів господарювання, що їх надають встановлені Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб". Вказаним Законом не встановлено Водночас, у пп.2.4 та 2.5 п. 2 Додатку 2 Тендерної документації до учасників встановлені незаконні та дискримінаційні вимоги, які можуть бути встановлені у разі закупівлі послуг із перевезення небезпечних вантажів і така діяльність регулюється Законом України "Про перевезення небезпечних вантажів". Вимагаємо привести вимоги Тендерної документації у відповідність до положень законів України та вилучити дискримінаційні вимоги пп.2.4 та 2.5 п. 2 Додатку 2.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу від 04-11-19 о 10:43:26, ідентифікатор вимоги: UA-2019-10-30-001200-c.b4
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 06.11.2019 09:20
Підтвердження вирішення: Шановний Учасник, ми вже надавали відповідь по суті Вашого питання раніше.
Вимога
Є відповідь

Порушення законодавства України та нормативно-правових актів

Номер: cbb5b350b3fb40e790abeea202efc72a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-30-001200-c.b3
Назва: Порушення законодавства України та нормативно-правових актів
Вимога:
Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у ТД інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників, але відповідно до Законодавства України Відповідно до порядку видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів свідоцтово видається на всі транспортні засоби EX/II,EX/III,FI,AT,MEMU категорії N та О, які успішно пройшли обов’язковий технічний контроль та відповідають вимогам частини 9 ДОПНВ, які застосовуються до відповідного типу транспортних засобів з урахуванням відповідного типу транспортних засобів з урахуванням перехідних положень визначених у главі 1.6 та підрозділі 9.2.1.1 ДОПНВ. Якщо для виконання Предмету закупівлі використовується транспорт відмінний від вимог" EX/II,EX/III,FI,AT,MEMU категорії N та О" - він не підлягає отримання "Свідоцтв на перевезення небезпечних вантажів" та проходження навчання водії. В разі відмови, просимо чітко обшрунтува підставу - витяг з "Роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06" де Замовнику надається право на свій розсуд порушувати законодавство при здійсненні державних закупівель .
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу від 01.11.2019 о 16:17:10 год, ідентифікатор вимоги - UA-2019-10-30-001200-c.b3
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 04.11.2019 10:50
Підтвердження вирішення: Повідомляємо, що ми вже надавали відповідь по суті Вашого питання раніше, але ще раз спробуємо пояснити наші вимоги. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює кваліфікаційні критерії, зокрема, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників. Спосіб підтвердження та перелік документів, які повинен надати учасник, щодо його відповідності чітко визначені тендерною документацією. Згідно із Законом України «Про перевезення небезпечних вантажів» від 6 квітня 2000 р. № 1644-III (далі — Закон № 1644) небезпечний вантаж — речовини, матеріали, вироби, відходи виробничої та іншої діяльності, які внаслідок притаманних їм властивостей за наявності певних факторів можуть під час перевезення спричинити: вибух, пожежу, пошкодження технічних засобів, пристроїв, споруд та інших об’єктів, заподіяти матеріальні збитки та шкоду довкіллю, призвести до загибелі, травмування, отруєння людей, тварин, і які за міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, або за результатами випробувань в установленому порядку залежно від ступеня їх впливу на довкілля або людину віднесено до одного з класів небезпечних речовин. Перевезення небезпечних вантажів, а саме хiмiчних засобiв (дезинфектантiв) 2 - 4, 6 класів небезпеки, вiдбувається грузопасажирським транспортним засобом, вiдокремленно вiд пасажирiв, за для виключення непередбачуваних наслiдкiв, що можуть призвести до несприятливих випадкiв, а саме: розлиття, розсипання хiмічних та токсичних препаратiв тощо. Локалізація та лiквiдація факторiв токсичностi має бути виконана в межах вантажного вiддiлення транспортного засобу для безпеки людського життя та екологічної безпеки довкілля. Зазначаємо, на сьогодні перевезення небезпечних вантажів територією України здійснюються відповідно до вимог Законів України «Про перевезення небезпечних вантажів» від 6 квітня 2000 р. № 1644-ІІІ, «Про приєднання України до Європейської угоди про Міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ)» від 2 березня 2000 р. № 1511-ІІІ та Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 4 вересня 2018 р. № 656. Тому, ваше бажання використовувати пасажирський транспорт для перевезення хімічних засобів (дезінфектантів) при цьому не маючи свідоцтва водія ДОПНВ, порушує всі норми вищезазначених нормативних документів та базується виключно на Вашому суб’єктивному баченні, при цьому змушуєте Замовника свідомо порушити принципи здійснення закупівель згідно з Законом України «Про публічні закупівлі». На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що підстави для задоволення Вашої вимоги, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», відсутні.
Вимога
Є відповідь

Дискримінаційна вимога до учасників щодо наявності в учасника працівника - інженера з охорони навколишнього середовища.

Номер: a4eed44eb0bc488dab427c848e8600b7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-30-001200-c.b2
Назва: Дискримінаційна вимога до учасників щодо наявності в учасника працівника - інженера з охорони навколишнього середовища.
Вимога:
У пп.2.2. п.2 Додатку 2 Тендерної документації встановлена дискримінаційна вимога до учасників щодо наявності в учасника працівника - інженера з охорони навколишнього середовища. Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Інженер з охорони навколишнього середовища Завдання та обов’язки. Здійснює контроль за додержанням у підрозділах підприємства чинного екологічного законодавства, інструкцій, стандартів і нормативів з охорони навколишнього середовища, сприяє зниженню шкідливого впливу виробничих факторів на життя і здоров’я працівників. Розроблює проекти перспективних і поточних планів з охорони навколишнього середовища, контролює їх виконання. Бере участь у проведенні екологічної експертизи техніко-екологічних обґрунтувань, проектів розширення і реконструкції діючих виробництв, а також створюваних нових технологій і устаткування, розробленні заходів з упровадження нової техніки. Бере участь у проведенні науково-дослідних і дослідних робіт з очищення промислових стічних вод, запобігання забрудненню навколишнього середовища, викидів шкідливих речовин в атмосферу, зменшення або повної ліквідації технологічних відходів, раціонального використання земельних і водних ресурсів. Здійснює контроль за додержанням технологічних режимів природоохоронних об’єктів, аналізує їх роботу, стежить за додержанням екологічних стандартів і нормативів, за станом навколишнього середовища в районі розташування підприємства. Складає технологічні регламенти, графіки аналітичного контролю, паспорти, інструкції та іншу технічну документацію. Бере участь у перевірці відповідності технічного стану устаткування вимогам охорони навколишнього середовища і раціонального природокористування. Складає встановлену звітність про виконання заходів з охорони навколишнього середовища, бере участь у роботі комісій з проведення екологічної експертизи діяльності підприємства. Виходячи з викладеного, функції і завдання, що виконуються інженером з охорони навколишнього середовища жодним чином не стосуються предмету закупівлі, проведення дератизації та дезінсекції. Вимагаємо вилучити з Тендерної документації дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу від 01.11.2019 о 15:25:38 год., ідентифікатор вимоги - UA-2019-10-30-001200-c.b2
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 04.11.2019 10:06
Підтвердження вирішення: Оскільки виконавець послуг повинен надавати послуги з дезінсекції та дератизації в житлових багатоповерхових будинках, то він повинен забезпечити відповідний рівень безпеки мешканців будинків шляхом належної організації та контролю виконання робіт. Крім того, здійснювати контроль за додержанням технологічних режимів природоохоронних об’єктів, аналізувати їх роботу, стежить за додержанням екологічних стандартів і нормативів, за станом навколишнього середовища в районі розташування підприємства, яким надаються послуги. Складати технологічні регламенти, графіки аналітичного контролю, паспорти, інструкції та іншу технічну документацію. Брати участь у перевірці відповідності технічного стану устаткування вимогам охорони навколишнього середовища і раціонального природокористування. Складати встановлену звітність про виконання заходів з охорони навколишнього середовища, брати участь у роботі комісій з проведення екологічної експертизи діяльності підприємства. Тому ми обґрунтовано вважаємо, що підприємства-надавачі послуг повинні мати відповідного фахівця з інженерно-технічного складу з кваліфікацією за напрямком діяльності. На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що підстави для задоволення Вашої вимоги, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», відсутні.
Вимога
Вирішена

Перевезення небезпечних ванатжів

Номер: 3cbc2bf355b7487cb117cac56c26b64f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-30-001200-c.b1
Назва: Перевезення небезпечних ванатжів
Вимога:
Відповідно до Дод 2 ТД "Кваліфікаційні критерії..." п. 2.4, 2.5 Замовником вказана дискримінаційна та безпідставна вимога щодо надання: • свідоцтва про підготовку водія транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі; • свідоцтва про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів. При перевезенні небезпечних вантажів автомобільним транспортом класифікація небезпечних вантажів здійснюється на підставі частини 2 ДОПНВ і критеріїв, розроблених Комітетом експертів ООН. В Україні також діє ДСТУ 4500-3: 2006 Вантажі небезпечні. Класифікація, який замінив однойменний ГОСТ 19433 88. ДСТУ 4500-3: 2008 «Вантажі небезпечні. Класифікація » . Вимога, викладена в п.п. 2,4;2,5 суперечить нормативно-правовим актам, чинним на момент проведення закупівлі щодо вказаного "Предмету закупівлі" в тому числі Закону України "Про пеервезення небезпечних ванатжів"-ВР, далі Закон. Відповідно до ст.1 Закону залежно від ступеня їх впливу на довкілля або людину віднесено до одного з класів небезпечних речовин; клас 6.1 - токсичні речовини не містить в переліку засобів та речовин, які можуть використовуватися в заявленій сфері діяльності щодо Предмету закупівлі ( відповідно до Коду та № небезпечності). Серед дезінфекційних засобів, зареєстрованих МОЗ України ( Реєстр дез. засобів - 2019р) та дозволених для проведення робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації також відсутні речовини та сполуки, які входять в перелік ДСТУ 4500-3: 2008 «Вантажі небезпечні. Класифікація". Засоби, які мають державну реєстарцію МОЗ для проведення робіт з дезінфекції, дезінсекції не відносяться до " Небезпечних вантажів" відповідно до Класифікатору ДСТУ 4500-3:2008. Так як Враховуючи безпідставність та дискримінаційність вимоги Замовника в ТД, просимо вилучити п.п. 2.4; 2.5 з Дод 2 тенедної документації .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу від 01.11.2019 о 10:21:10 год., ідентифікатор вимоги - UA-2019-10-30-001200-c.b1.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 04.11.2019 09:59
Підтвердження вирішення: Відповідно до статті 16 Закону України «Про перевезення небезпечних вантажів», Закону України «Про приєднання України до Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ)», статті 52 Закону України «Про дорожній рух», статті 23 Закону України «Про Національну поліцію» та керуючись наказом від 04.08.2018 № 656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», задля забезпечення безпеки перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом необхідно мати свідоцтво про підготовку водія транспортного засобу, що здійснюють внутрішнє перевезення небезпечних вантажів. Дератизаційні, дезінсекційні засоби відносяться до 2-4 класу небезпечних речовин, про що зазначено у висновках державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які зареєстровані в МОЗ України, тому перевезення зазначених засобів регламентується вищезазначеними нормативними документами. На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що підстави для задоволення Вашої вимоги, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», відсутні.
Задовільнена: Так