• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Сміттєсортувальна лінія

Сміттєсортувальна лінія

Торги не відбулися

5 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
Період уточнення: 23.10.2019 17:35 - 12.11.2019 19:00
Відповідь надана

Уточнення щодо властивостей пакувального преса

Номер: 925dbbb4119047ccbea2f5531542081e
Дата опублікування: 08.11.2019 11:54
Опис: Зазвичай якість пресу визначається якнайважчим тюком що виходить після пресування, так як це зменшує транспортні видатки на пресовану вторсировину. Вторсировина приймається за вагою, і чим тяжчий тюк тим більше вторсировини в нього входить, відповідно покращуються економічні показники. В п. 10 технічного завдання серед вимог до пресу: • маса тюка макулатура – до 320 кг • маса тюка ПЕТ пляшка – до 150 кг; • маса тюка Ж/Б банка – до 80 кг; Чим керувався Замовник обмежуючи якісне пресувальне обладнання, яке може спресувати тюки що матимуть більшу вагу? Ми б зрозуміли обмеження яке б стосувалося що вага після пресування мала б бути не меншою за якесь значення, а вимогою "не більше" замовник обмежує більш якісне та сучасне обладнання від участі в закупівлі. Для прикладу, максимальна вага тюка (макулатура) вказується 380 кг. У відомих німецьких виробників пресувального обладнання це Presona та HSM вага тюка (макулатура) складає 450-700 кг. в залежності від моделі. І це та щільність якою гордяться відомі компанії. Давши максимальну продуктивність 380 кг. замовник з якоїсь причини обмежує якісне, сучасне пресувальне обладнання від участі в закупівлі. Хочемо бути коректними, але ця вимога ТЗ виглядає мяко кажучи дискримінаційною.
Відповідь: Замовником буде внесено зміни в ТД з врахуванням вашого запитання.
Дата відповіді: 12.11.2019 16:40
Відповідь надана

Проби вугілля

Номер: e773dbcf597043bf939054bbcb8ea540
Дата опублікування: 08.11.2019 11:13
Опис: Розділ 6 п. 6.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов'язань Постачальником, повідомивши про це його у строк за 10 календарних днів; - невиконання заявки на поставку товару, наданої замовником. Невиконанням заявки на поставку товару є затримка з поставкою товару на п’ятнадцять календарних днів, яка засвідчена актом, за підписом представників Замовника і Постачальника; - невідповідності якості поставленого товару. Невідповідність якості товару підтверджується шляхом відібрання проб вугілля відповідно до розділу ІІ даного договору. Прохання розяснити про які проби вугілля йде мова і яке відношення вони мають до предмету закупівлі.
Відповідь: В проекті договору допущено технічну помилку, Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 12.11.2019 16:41
Відповідь надана

Уточнення стосовно Актів передачі обладнання

Номер: 5646ee9dd76747fa90fa409cb3e7881d
Дата опублікування: 08.11.2019 11:10
Опис: Розділ V п. 5.4 договору закупівлі: "В момент передачі товару, Постачальник передає Замовнику видаткову накладну, акт приймання-передачі товару, Акт приймання-передачі, сервісну книжку, настанову з експлуатації." Крім видаткової накладної згадується: Акт приймання передачі товару; 2. Акт приймання-передачі. Йде мова про описку чи про акт введення комплексу в експлуатацію? Прохання роз'яснити що це за два акти і чим вони відрізняються.
Відповідь: Замовником буде внесено зміни в проект договору з врахуванням вашого запитання.
Дата відповіді: 12.11.2019 16:39
Відповідь надана

Уточнення стосовно вимог до якості обладнання

Номер: a38eb667e60e4f26bc60cca462c872cd
Дата опублікування: 08.11.2019 11:05
Опис: У розділі ІІ п 1.3. договору закупівлі вказано: Якість, технічні характеристики товару, що поставляється за цим Договором, повинні відповідати стандартам, технічним умовам, іншій документації, відповідаючи умовам до якості товару, який передається за даним договором. Що має на увазі Замовник згадуючи "Іншій документації". Прохання опублікувати виключний та чіткий перелік документів яким має відповідати якість товару що постачається.
Відповідь: Під словом «інша документація» мається на увазі «іншим вимогам щодо якості товару, який передається за даним договором».
Дата відповіді: 12.11.2019 16:38
Відповідь надана

Можливе зменшення обєму закупівлі

Номер: b0400289070f4182b8d230712cbf1a2d
Дата опублікування: 08.11.2019 11:02
Опис: Розділ І п.1.5. передбачає можливість зменшення обсягів закупівлі в залежності від реального фінансування видатків. "Обсяги закупівлі товарів можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків." Враховуючи що постачається один комплект Підіймально – транспортувальне обладнання (Сміттєсортувальна лінія) (42410000-3) (ДК 021:2015), в разі зменшення фінансування, яким чином цей обєм буде зменшено? Замовник відмовиться від окремих агрегатів чи скасує закупівлю? Коли саме Замовник буде мати підвердження реального обєму фінансування?
Відповідь: Станом на 12 листопада 2019 року в Замовника наявні кошти державного бюджету на придбання обладнання. В разі якщо рішення про виділені кошти буде скасоване уповноваженими органами то Замовник не буде здійснювати закупівлю комплексу.
Дата відповіді: 12.11.2019 16:38
Відповідь надана

Гарантія на обладнання

Номер: 19ae3e7121b64f259d448074777518cf
Дата опублікування: 08.11.2019 10:53
Опис: Розділ ІІ п. 1.4. Договору закупівлі звучить: "Гарантійний строк товару, який поставляється за цим Договором, становить 12 місяців з моменту поставки товару, у випадку правильного використання." В зв'язку з цим 2 питання: 1. Що в розумінні Замовника "правильне використання"? Чи можливо цей термін замінити на використання згідно зазначених у паспорті гарантійних умов; 2. Поставка обладнання здійснюється до 31 грудня 2019 року. Термін гарантії - 12 місяців з дати поставки. Термін здачі в експлуатацію не визначено так як залежить від часу коли Замовник підготує майданчик та проведе електроенергію. Чи дана умова означає що якщо Замовник не визначить майданчик і не повідомить про готовність до монтажу що 31 грудня 2020 учасник що постачив товар звільняється від гарантійних зобов'язань?
Відповідь: Замовником буде внесено зміни в проект договору з врахуванням вашого запитання.
Дата відповіді: 12.11.2019 16:38
Відповідь надана

Розрахунок за товар, враховуючи подані Замовником уточнення

Номер: 09f451afa9d64ab3ba71488b3b195cf8
Дата опублікування: 08.11.2019 10:12
Опис: 04.11.2019, 14:32 Замовник підтвердив що поставка товару включає в себе монтаж та здачу в експлуатацію і вона має бути здійснена до 31.12.2019 року. Пізніше внісши корективи Замовник повідомив що монтажні роботи можуть проходити пізніше після його повідомлення. Чи правильно ми розуміємо що за поставлене обладнання до 31.12.2019 року Замовник розрахується одразу після поставки, а постачальник бере на себе відповідальність провести монтаж, чи розрахунок відбуватиметься після виконання усіх монтажних, пусконалагоджувальних робіт та здачі сміттєсортувальної лінії в експлуатацію?
Відповідь: Замовник розрахується за поставлений товар до 31.12.2019р. Після готовності майданчика до монтажу Постачальник за свій власний рахунок повинен провести монтаж, пусконалагоджувальні роботи та навчання персоналу.
Дата відповіді: 12.11.2019 16:37
Відповідь надана

Місце поставки та зберігання до часу монтажу обладнання

Номер: c5941ba6f21f48fb9d1ae3ad3e3d7443
Дата опублікування: 08.11.2019 10:04
Опис: Замовник визначив місце поставки "площа міського сміттєзвалища 1,5 га, станом на сьогоднішній день бетонного покриття немає. Майданчик знаходиться за адресою Чернівецька область, Вижницький район, с. Майдан, вул. Майданська, 7б.". Додатково, замовник повідомив про те що це є відкритий майденчик на якому відсутнє електропостачання. Також з розяснень наданих Замовником зрозуміло що монтаж обладнання відбуватиметься протягом 10 днів після повідомлення про готовність майданчика до монтажу. З практики знаємо що в зимовий період підготовка майданчика в зимовий період може займати більше ніж один місяць. В звязку з цим, запитання: 1. Чи можливо переможцем провести приймання-передачі обладнання в період до 31 грудня 2019 сміттєсортувальної лінії на території виробничих площ учасника та передати обладнання на відповідальне зберігання учаснику до часу монтажу? Іншими словами чи можливий прийом обладнання на території постачальника та розрахунок за нього? Це б зняло відповідальність Замовника за зберігання обладнання до часу монтажу.
Відповідь: В разі якщо ділянка міського сміттєзвалища не буде готова до монтажу та пусконалагоджувальних робіт до 31.12.2019р. Замовник буде розглядати можливість передачі обладнання на зберігання Постачальнику.
Дата відповіді: 12.11.2019 16:37
Відповідь надана

Монтаж та пусконалагоджувальні робити, терміни

Номер: 8c9c823d463042269d8920d4e331d199
Дата опублікування: 05.11.2019 15:09
Опис: Практика більшості закупівель сортувального обладнання за останніх три роки показує що здійснити монтаж сміттєсортувальної лінії в грудні протягом 13 днів це нереалістична вимого через погоду та можливі додаткові бетонні роботи для встановлення що не можуть виконатися в холодну пору року. Зазвичай замовники прописують що поставка сортувальної лінії здійснюється до певної дати і що постачальник зобов'язаний провести монтаж та пусконалагоджувальні роботи протягом 30 днів після повідомлення замовника про готовність майданчика до монтажу. При тому тих вимогах що опублікував замовник будь-який постачальник стикнеться з холодною порою року чи снігопадом що унеможливить виконання робіт, а також з можливою неготовністю майданчика до таких робіт. В цій ситуації з'являються корупційні ризики: своєму постачальнику замовник піде на зустріч і дозволить відстрочити виконання робіт через негоду чи неготовність майданчика, а чужому, ні, і вимагатиме попри усі обставини дотримання термінів. Просимо внести зміни стосовно терміну монтажу і дати можливість виконати його протягом 30 днів після поставки або повідомлення замовника про готовність майданчика до монтажу.
Відповідь: Замовником внесено зміни в ТД. Також звертаємо Вашу увагу про безпідставні звинувачення з Вашого боку стосовно наявності "свого" учасника. Просимо надалі бути більш коректними в своїх висловлюваннях.
Дата відповіді: 07.11.2019 10:19
Відповідь надана

Ділянка для монтажу.

Номер: 08a153e363654d1389ad481407a224bb
Дата опублікування: 05.11.2019 10:52
Опис: Враховуючи стислі терміни для проведення монтажних робіт (13 календарних днів в зимовий період) та те що замовником публікується недостатньо інформації стосовно характеристи цієї ділянки є ймовірність що ділянка не буде готовою до проведення монтажних робіт з вини замовника. Якщо переможець поставить обладнання в строк, але не зможе завершити монтажні та пусконалагоджувальні роботи через неготовність майданчика до 31.12.2019 чи вважатиме замовник в такому випадку що учасник порушив терміни передачі товару?
Відповідь: Замовником внесено зміни в ТД.
Дата відповіді: 07.11.2019 10:18