-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Сміттєсортувальна лінія
Сміттєсортувальна лінія
Торги не відбулися
5 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
Період оскарження:
23.10.2019 17:35 - 18.11.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Приведення в порядок проекту договору про закупівлю, виправлення помилок
Номер:
74b677e8f9014cf2a22d3df2432e2dc1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-23-003002-b.b6
Назва:
Приведення в порядок проекту договору про закупівлю, виправлення помилок
Вимога:
Незважаючи на допомогу консультанта Замовника за яку пропонується заплатити немалі кошти (15 000 гривень), складаючи проект договору закупівлі, консультант чи інший представник замовника допустив ряд помилок які унеможливлюють його підписання.
Очевидно що перед тим Консультант складав договір на постачання вугілля, бо в договорі закупівлі сміттєсортувальної лінії залишив пункт що стосується постачання вугілля. Вимоги до приймання по якості обладнання сміттєсортувальної лінії не можуть включати такі пункти:
6.2. Замовник має право:
6.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов'язань Постачальником, повідомивши про це його у строк за 10 календарних днів;
- невиконання заявки на поставку товару, наданої замовником. Невиконанням заявки на поставку товару є затримка з поставкою товару на п’ятнадцять календарних днів, яка засвідчена актом, за підписом представників Замовника і Постачальника;
- невідповідності якості поставленого товару. Невідповідність якості товару підтверджується шляхом відібрання проб вугілля відповідно до розділу ІІ даного договору.
Інша вимога правдоподібно також залишилася з попереднього договору:
Розділ V п. 5.4 договору закупівлі: "В момент передачі товару, Постачальник передає Замовнику видаткову накладну, акт приймання-передачі товару, Акт приймання-передачі, сервісну книжку, настанову з експлуатації." Крім видаткової накладної згадується: Акт приймання передачі товару; 2. Акт приймання-передачі.
Можливо постачальники вугілля надають крім видаткової накладної додатково Акт приймання передачі товару і окремо Акт приймання-передачі, тобто три документи оформляється для передачі товару.
Під час цієї закупівлі мова йде про закупівлю сміттєсортувальної лінії, а не вугілля, тобто товару який має зовсім інші властивості і приймання передачі здійснюється за іншими приципами. Тому,
Вимагаємо внести зміни до проекту договору закупівлі вилучивши/змінивши пункти 5.4 та 6.2.1.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.11.2019 14:39
Вирішення:
В проекті договору допущено технічну помилку, Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Вимагаємо зняти lдискримінаційні обмеження на максимальну вагу тюку спресованої вторсировини.
Номер:
1407eb12087844a7baa77329a9516862
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-23-003002-b.c5
Назва:
Вимагаємо зняти lдискримінаційні обмеження на максимальну вагу тюку спресованої вторсировини.
Вимога:
Вилучити дискримінаційну вимога в технічному завданні щодо пакетувального преса п. 10. Технічних вимог
Зазвичай якість пресу визначається якнайважчим тюком що виходить після пресування, так як це зменшує транспортні видатки на пресовану вторсировину. Вторсировина приймається за вагою, і чим тяжчий тюк тим більше вторсировини в нього входить, відповідно покращуються економічні показники. В п. 10 технічного завдання серед вимог до пресу: • маса тюка макулатура – до 320 кг
• маса тюка ПЕТ пляшка – до 150 кг;
• маса тюка Ж/Б банка – до 80 кг;
Чим керувався Замовник обмежуючи якісне пресувальне обладнання, яке може спресувати тюки що матимуть більшу вагу? Ми б зрозуміли обмеження яке б стосувалося що вага після пресування мала б бути не меншою за якесь значення, а вимогою "не більше" замовник обмежує більш якісне та сучасне обладнання від участі в закупівлі. Для прикладу, максимальна вага тюка (макулатура) вказується 320 кг. У провідних німецьких виробників пресувального обладнання це Presona та HSM вага тюка (макулатура) складає 450-700 кг. в залежності від моделі. І це та щільність якою гордяться відомі компанії. Давши максимальну продуктивність 320 кг. замовник з якоїсь причини обмежує якісне, сучасне пресувальне обладнання від участі в закупівлі. Такі преса є неефективними та економічно не вигідними. Вважаємо вимогу про максимальну вагу тюку спресованої втор сировини дискримінаційною, та такою що обмежує усіх європейських виробників пакувальних пресі.
Вимагаємо зняти lдискримінаційні обмеження на максимальну вагу тюку спресованої вторсировини.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.11.2019 14:22
Вирішення:
Замовником буде внесено зміни в ТД з врахуванням вашої вимоги.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Опис, характеристики, розміри майданчика для монтажу сміттєсортувальної лінії
Номер:
65752c70eb04462bbd06be2155672271
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-23-003002-b.b4
Назва:
Опис, характеристики, розміри майданчика для монтажу сміттєсортувальної лінії
Вимога:
Враховуючи що замовник ставить вимогу провести монтажні та пусконалагоджувальні роботи у стислі терміни (13 календарних днів) необхідна інформація про ступінь готовності ділянки для монтажу. Замовник опублікував лише те що майданчик відкритий та що причмокнули для завантажувального бункера має глибину 30 см. Вимагаємо опублікувати наступні характеристики майданчика: 1. розміри (план-схема); 2. Чи облаштовано забетоноване покриття, його розміри та характеристики. 3. Дати можливість нашим фахівцям провести огляд майданчика та визначити ступінь його готовності до монтажу обладнання. Просимо вказати час, місце, години роботи та телефон контактної особи.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.11.2019 10:45
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо, що площа міського сміттєзвалища 1,5 га, станом на сьогоднішній день бетонного покриття немає. Майданчик знаходиться за адресою Чернівецька область, Вижницький район, с. Майдан, вул. Майданська, 7б.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога припинити порушення процедури публікації інформації що роз'яснює предмет закупівлі
Номер:
7a5bd480bea8478aa981c4b2e5f4a9f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-23-003002-b.b3
Назва:
Вимога припинити порушення процедури публікації інформації що роз'яснює предмет закупівлі
Вимога:
Незважаючи на звернення стосовно порушення процедури посадові особи замовника продовжують правопорушення. У відповідь на запитання учасника за наявності відповіді замовник зобов'язаний її опублікувати протягом трьох робочих днів. Якщо замовник не готовий надати інформацію він продовжує період уточнень мінімум на сім днів. Замість того щоб продовжити період уточнень замовник вказує що відповідь буде надана пізніше, система сприймає це як відповідь на запитання або звернення і не продовжує період уточнень. Такими маніпулятивними діями замовник порушує права учасників отримати та проаналізувати інформацію щодо предмету закупівлі. Так як це звернення публікується вже втретє, замовник продовжує маніпуляції в системі, в разі не продовження процедури закупівлі і зловживання продовжуватиметься, протягом двох днів ми будемо змушені звернутися до органу оскарження, а також до Державної аудиторської служби, також, враховуючи що закупівля відбувається за кошти державного бюджету, звернення буде направлене в Рахункову палату. Для притягнення до відповідальності посадових осіб замовника, враховуючи що усі докази порушення процедури оприлюднення інформації заяву про правопорушення буде скеровано у Департамент захисту економіки Національної поліції України у Чернівецькій області.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.11.2019 11:31
Вирішення:
Шановний учасник! Тендерним комітетом було надано відповіді на ваші вимоги відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі". Також Вам було повідомлено, що будуть вноситись зміни в ТД з врахуванням поставлених Вами запитань.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Відсутність реакції голови тендерного комітету на порушення при закупівлі
Номер:
03ae0c8da9234c0cba0e9563eb2126a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-23-003002-b.b2
Назва:
Відсутність реакції голови тендерного комітету на порушення при закупівлі
Вимога:
Голові тендерного комітету Вижницької міської ради
На сьогоднішній день з заданих питань стосовно уточнення предмету закупівлі Вашим консультантом що "юридично-консультаційні послуги щодо застосування Замовником процедур для закупівель товарів, робіт і послуг відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі»" чи посадовою особою що відповідальна за закупівлю, на сім з запитань у відповіді було оприлюднено відписки що не містять жодної інформації по суті. Такі дії підпадають під Ч. 1 ст. 16414 КпАП "порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом" і Тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від 700 до 1000 нмдг (тобто від 11900 грн. до 17000 грн.). Вимагаємо вжити заходів негайного реагування до Вашого консультанта та посадових для припиняння правопорушення та надання чітких роз'яснень щодо предмету закупівлі та вичерпних відповідей на поставленні запитання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.11.2019 10:44
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником найближчим часом буде внесено зміни в тендерну документацію з врахуванням поставлених Вами запитань.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимагаємо: 1. Надати вичерпні та чіткі відповіді на поставлені запитання; 2. Продовжити період уточнень на той час який необхідний Замовнику для аналізу ТЗ та умов закупівлі та надати учасникам можливість проаналізувати відповіді надані Замовником та в разі потреби зробити уточнення в передбачений Законом час. 3. Так як у визначений ТД час замовником не було надано роз’яснень щодо змісту тендерної документації, продовжити строк подання тендерних пропозицій не менше як на сім днів.
Номер:
7284be3d9aa148229d3852ddc3a5516e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-23-003002-b.a1
Назва:
Вимагаємо: 1. Надати вичерпні та чіткі відповіді на поставлені запитання; 2. Продовжити період уточнень на той час який необхідний Замовнику для аналізу ТЗ та умов закупівлі та надати учасникам можливість проаналізувати відповіді надані Замовником та в разі потреби зробити уточнення в передбачений Законом час. 3. Так як у визначений ТД час замовником не було надано роз’яснень щодо змісту тендерної документації, продовжити строк подання тендерних пропозицій не менше як на сім днів.
Вимога:
31 жовтня 2019 р.
№ 1031/19
Голові тендерного комітету Вижницької міської ради
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
(Сміттєсортувальна лінія, код закупілі UA-2019-10-23-003002-b)
Протягом 22 років будучи виробником смітєсортувальних ліній, маючи десятки виконаних в Україні проектів ми аналізуємо опубліковане Вами оголошення, та розглядаємо можливість надати пропозицію під час закупівлі Сміттєсортувальної лінії. Ми задали декілька уточнюючих запитань для уточнення тендерної документації та властивостей предмету закупівлі які були або проігноровані відповідями не по суті або Замовник відповів що відповідь дасть пізніше.
В опублікованій Замовником, тендерній документації, розділі ІІ. Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації п. 1, абзац 4 говориться:
«у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів.»
У супереч цьому на наші запитання Замовником не було дано роз’яснень щодо змісту тендерної документації, протягом 3-х днів, а було надано відповіді про те що Замовник аналізуватиме. Ось деякі відповіді:
«Замовником буде додатково проаналізовано ТЗ, в разі помилки буде скориговано кількість транспортерів.»;
«Вимога стосовно аналогічних договорів буде додатково проаналізована Замовником.»;
«Замовником буде додатково проаналізовано ТЗ.».
Вважаємо що відповіді без інформації не є роз’ясненням змісту тендерної пропозиції, таким чином відповідей у передбачений ТД час ми не отримали, що обмежує наше право уточнити технічне завдання та прийняти рішення стосовно участі у закупівлі.
По суті для прийняття рішення щодо участі ми вимагаємо відповісти на суттєві питання щодо закупівлі відповіді на які не були надані усупереч тендерній документації:
1. Чи входить до вартості предмету закупівлі монтажні, пусконалагоджувальні роботи та навчання персоналу? Якщо ні то чи планує Замовник здійснювати ці роботи своїми силами чи буде додаткова закупівля цих робіт?
2. Чи буде вважати Замовник порушення якщо учасник запропонує за ту саму суму закупівлі обладнання з покращеними властивостями збільшивши потужність двигунів для надійної та перебійної роботи обладнання чи Замовник відхилить таку пропозицію?
3. Замовник двічі згадує про дрібний метал, металеву бляшанку, коли говорить про контейнер та про прес. Вручну відібрати металеву бляшанку і корок дуже складно або неможливо. Відсутність згадки в ТЗ про магнітний сепаратор, це упущення чи він буде закуповуватися додатково?
4. Вказана Замовником конструкція приймального бункера може використовуватися або для сортування «сухих» (зібраних роздільним способом в окремий контейнер) відходів або на ручне (лопатами) завантаження, якщо йде мова про змішані відходи, в іншому випадку приймальний транспортер зупинятиметься від найменшого перезавантаження через високу насипну щільність відходів. Якщо учасник запропонує інакшу конструкцію завантажувального бункера, з більш потужним приводом, але яка дозволятиме завантажувати змішані відходи або дозовано зі сміттєвоза або навантажувачем чи буде така пропозиція відхилена через невідповідність?
5. Проаналізувавши агрегати лінії та заявлену потужність ми розуміємо що або йде мова не про сміття в традиційному розумінні – тобто змішані відходи, сухі, мокрі, все що потрапляє до контейнера ТПВ, а лише про сухі, тобто зібрані в окремий контейнер для роздільного збору. Різниця в тому що змішані відходи є в три-чотири рази тяжчими та їх насипна щільність є набагато вищою, і для їх сортування необхідне обладнання що є в декілька разів потужніше ніж зазначено в Технічному завданні Замовника. Для сортування змішаних відходів лінія з заявленими характеристиками непридатна.
- Просимо прояснити, які відходи планує сортувати замовник, сухі (роздільно зібрані) чи вологі (усе що потрапляє в контейнер, органіка, і т.п. без попереднього сортування?
- Яка кількість ТПВ на добу поступатиме в тоннах, і в кубічних метрах?
- Скільки годин на добу працюватиме лінія?
- Яка продуктивність лінії необхідна замовнику тон/год., або м.куб/год.
6. Запитання стосовно 5-ї позиції, Конвеєр подачі втор сировини на сортувальний конвеєр? Для чого встановлювати додатковий конвеєр для переміщення сировини між барабаном та сортувальним транспортером кабіни, якщо транспортер кабіни може бути довшим, з обмежувачами і сировина з барабану потраплятиме одразу на конвеєр для сортування?
Якщо учасник запропонує таке рішення, яке повністю відповідає кінцевій меті, тому щоб з барабана сировина поступила на сортувальний конвеєр кабіни, чи задовольнить така пропозиція Замовника, чи вона буде відхилена?
7. Додаток 2 тендерної документації передбачає подання:Виконання аналогічних договорів про поставку сміттєсортувальних ліній/станцій за 2017 рік або за 2018 рік або за 2019 рік (подається як мінімум 1 копію завірених учасником договорів та оригінал позитивного листа – відгуку виданого не раніше жовтня 2019 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів) та фото діючих ліній/станцій, що співпадають з копіями поданих аналогічних договорів з виказанням місця (адреси) де вони зроблені з зазначенням контактних даних підприємства що її експлуатує.
Слово договір подано в множині. Чи правильно ми розуміємо що перелік виконаних договорів має включати два або більше договори, і це є кваліфікаційною вимогою для учасника мати досвід виконання більше ніж один договір, але завірених копій для підтвердження достатньо подати один? Також подати відгук, фото так контакти замовника. Чи принципово для замовника якщо фото будуть зроблені на лінії що лише запущена і працює лише місяць, чи має бути відгук та договір та фото про поставлену сміттєсортувальну лініїю яка пропрацювала хоча б рік (чотири сезони), що було б логічно бо стало б очевидним чи така лінія є здатною до сортування змішаних відходів що збираються в Україні?
8. Двічі подано той самий транспортер. Уточнення стосовно технічних характеристик предмету закупівлі пункт ТЗ: 8 і 9 позиція це два однакових транспортери, це помилка чи вони обидва потрібні Замовнику?
Вимагаємо:
1. Надати вичерпні та чіткі відповіді на поставлені запитання;
2. Продовжити період уточнень на той час який необхідний Замовнику для аналізу ТЗ та умов закупівлі та надати учасникам можливість проаналізувати відповіді надані Замовником та в разі потреби зробити уточнення в передбачений Законом час.
3. Так як у визначений ТД час замовником не було надано роз’яснень щодо змісту тендерної документації, продовжити строк подання тендерних пропозицій не менше як на сім днів.
З повагою,
Директрор ТОВ «Хаммель-Україна» Михайло Куценко
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про усунення порушень в процесі закупівлі 31.10.2019 09:20
- Вимога про усунення порушень в процесі закупівлі та продовження терміну для уточнень ТД.pdf 31.10.2019 09:20
Дата подачі:
31.10.2019 09:21
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником найближчим часом буде внесено зміни в тендерну документацію з врахуванням поставлених Вами запитань.
Статус вимоги:
Задоволено