-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області та штучних споруд на них
На потреби 2020-2022 років
Завершена
3 874 304 185.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 387 430.42 UAH
мін. крок: 0% або 387 430.42 UAH
Період уточнення:
21.10.2019 12:00 - 15.11.2019 15:00
Відповідь надана
Транспортні схеми перевезення асфальтобетонної суміші
Номер:
bad6ab2c88b94f18830fa8815d3597cd
Дата опублікування:
23.10.2019 14:01
Опис:
На сторінці 13 Тендерної документації, Замовником зазначено, що у разі закупівлі асфальтобетонної суміші та/або використання асфальтобетонної суміші, виготовленої на власних виробничих потужностях, Учасник має надати транспортну схему відповідно до вимог п. 20.8.2 ДБН В.2.3-4:2015 щодо найменування та місцезнаходження постачальника(-ів) та їх виробничих потужностей із зазначенням кілометражу та часу транспортування асфальтобетонної суміші (підтверджується транспортною схемою відповідно до вимог п. 20.8.2 ДБН В.2.3-4:2015). Технічне завдання до ТД (Дод. 4) складене по районах Полтавської обл., а саме: Великобагачанський р-н., Гадяцький р-н., Глобинський р-н., Гребінківський р-н., Диканський р-н., Зіньківський р-н., Карлівський р-н., Кобеляцький р-н., Козельщинський р-н., Котелевський р-н., Кременчуцький р-н., Лохвицький р-н., Лубенський р-н., Машівський р-н., Миргородський р-н., Новосанжарський р-н., Оржицький р-н., Пирятинський р-н., Полтавський р-н., Решетилівський р-н., Семенівський р-н., Хорольський р-н., Чорнухинський р-н., Чутівський р-н., Шишацький р-н. Надайте відповідь чи необхідно подавати транспортні схеми перевезення а/б суміші до кожного району окремо?
Відповідь:
Розглянувши Ваше запитання повідомляємо Вам, що Учаснику необхідно надати транспортні схеми перевезення асфальтобетонної суміші від місця розташування асфальтобетонного заводу, який Учасник планує залучати для надання послуг, відповідно до вимог тендерної документації (або власного асфальтобетонного заводу) до кожного районного центру Полтавської області.
Крім того повідомляємо Вам, що відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
28.10.2019 16:29
Відповідь надана
Узгодження договірної ціни
Номер:
4863aaacb9854385a216f6732e7054c1
Дата опублікування:
23.10.2019 14:00
Опис:
Надайте відповідь, що мав на увазі Замовник, який просить надати інформацію згідно сторінок 7-8 Тендерної документації (для узгодження) договірної ціни. Договірна ціна визначається автоматично електронним аукціоном. В чому полягає узгодження договірної ціни?
Відповідь:
Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо Вам наступне.
Виходячи зі змісту п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Водночас тендерна пропозиція подається замовнику учасником відповідно до вимог тендерної документації згідно з п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Враховуючи вищевикладене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовник на власний розсуд вирішує, яка інформація повинна входити до складу тендерної документації (така ж позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06).
Повідомляємо Вам, що відповідно до вимог тендерної документації учасник-переможець протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, з метою підтвердження достовірності інформації, що міститься у документах тендерної пропозиції, надає Замовнику пакет документів, перелік яких міститься у тендерній документації, щодо найбільш економічно вигідною (за результатом аукціону) договірної ціни для узгодження.
Дані документи надаються Учасником Замовнику з огляду на наступне.
Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. При цьому виходячи зі змісту п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Водночас тендерна пропозиція подається замовнику учасником відповідно до вимог тендерної документації згідно з п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону. Пунктом 3 частини другої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. При цьому Закон не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону. У свою чергу, ч. 6 ст. 28 Закону встановлено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Згідно з частиною першою статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. При цьому пунктом 6.2.4 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником. Разом з тим, пунктом 3.15 ДСТУ.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» визначено, що договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду (така ж позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05.08.2016 № 3302-06-24782-06). Таким чином, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у даному випадку Замовником було передбачено у тендерній документації вимогу щодо надання учасником-переможцем протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, з метою підтвердження достовірності інформації, що міститься у документах тендерної пропозиції, Замовнику пакету документів, перелік яких міститься у тендерній документації, щодо найбільш економічно вигідною (за результатом аукціону) договірної ціни для узгодження.
Також, виходячи зі змісту частини третьої статті 32 Закону, у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Дата відповіді:
28.10.2019 16:28
Відповідь надана
Аналіз вартості на послуги або оренди 1 маш./год.
Номер:
932f1f4e214a4b0bba4a15227c22b594
Дата опублікування:
23.10.2019 13:59
Опис:
2. На сторінці 7 Тендерної документації, Замовником зазначено, що Учасник – переможець надає Замовнику пакет документів для узгодження договірної ціни, а саме:
- аналіз вартості, що склалася у регіоні, на послуги та/або оренди 1 маш.-год. будівельної техніки, яка буде застосовуватися для надання (виконання) послуги (робіт), (за наявності); Надайте роз’яснення, по даній вимозі, в зв’язку з тим, що не зрозуміло чи обов’язково потрібно подавати дану інформацію.
Відповідь:
Розглянувши Ваше запитання повідомляємо Вам, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
28.10.2019 16:25