• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК:024:2019: 35687 - Інфузійний насос загального призначення, програмований (інфузомат), 35377 - стіл операційний універсальний гідравлічний (стіл операційний), 36550 - Модуль системи моніторингу стану пацієнта для вимірювання артеріального тиску, інвазивний (холтер моніторингова система), 35197 - Монітор частоти серцевих скорочень приліжковий (кардіомонітор), 34873 - Меблі для лікарень механічні (ліжко функціональне), 10960 – Кольпоскоп (кольпоскоп), 36465 - Настільна універсальна центрифуга (центрифуга), 35364 - Стерилізатор сухожаровий (сухожарова шафа)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 103 дні назад

8 808 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 10 000.00 UAH
Період уточнення: 16.10.2019 22:23 - 05.11.2019 22:28
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги

Номер: 8f32a5799c804ac799ec51d2f28cd553
Дата опублікування: 04.11.2019 14:31
Опис: Щодо вимог Додатку №2 ТД підтвердження досвіду виконання аналогічного Договору: 1. Замовник зазначив, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного Договору необхідно надати Договір, який виконано протягом 2018-2019р.р. вважаємо вимогу щодо зазначеного періоду є дискримінаційними по відношенню до інших учасників торгів, які можуть надати виконаний договір на протязі 2016- 2017р.р. або інший період. Необхідно видалити вимогу щодо періоду виконання Договору. 2. Щодо надання підтверджуючих документів виконання договору: акт звіряння та розрахунки не відносяться до документів, які підтверджують виконання, а саме поставку обладнання по Договору, крім того акт звіряння можуть надати ті Учасники у яких він підписаний Замовником. Щодо розрахунків, то підтверджуючі документи можуть надати ті Учасники у яких повністю Замовники розрахувались за обладнання відповідно до Договору. А, якщо строк оплати не настав, як правило Замовники можуть оплачувати товар через декілька місяців або Замовник не розрахувався за поставлений товар . Необхідно видалити вимогу щодо надання акту звіряння та документи які підтверджують розрахунки є дискримінаційною вимогою. 3. Щодо актів приймання – передачі то зазвичай в Договорах поставки відсутні вимоги щодо акту приймання – передачі. Зазвичай Замовником прописується, що Датою поставки Товару є дата підписання уповноваженими представниками Сторін видаткових накладних. Крім того згідно до Вашого Проекту Договору відсутні вимоги щодо актів приймання – передачі. Тобто виконати вимоги можуть ті учасники у яких є акт приймання – передачі. Необхідно видалити вимогу щодо надання акту приймання – передачі, є дискримінаційною вимогою.
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України, розглянувши ваше звернення щодо внесення змін в тендеру документацію, повідомляє наступне. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Так, у додатку 2 до тендерної документації замовником встановлена вимога щодо надання копії виконаного договору (одного) за період 2018-2019. Вважаємо, що для учасника, який постійно працює та дійсно має досвід у певному виді діяльності, надання копії одного договору за 2018, або 2019 роки не є дискримінаційною вимогою. У разі, якщо учасник за останні 2 роки не виконував постачання аналогічної продукції, то виникають сумніви щодо його кваліфікації. Аналогічне питання щодо вимоги надання копії виконаного договору за період 2018-2019 розглядалось органом оскарження (АМКУ) 04.11.2019. Скаргу не було задоволено та ЦОЗ ДКВС України не зобов’язано вносити зміни до тендерної документації в частині виключення періоду виконання аналогічного договору протягом 2018-2019 року. Також, пунктом 1 додатку 2 до тендерної документації вимагається для підтвердження вказаної у довідці інформації надання копії виконаного договору, копії документів, що підтверджують виконання договору (акти звіряння, акти приймання – передачі, видаткові накладні тощо). Отже, учасник надає один або декілька з перелічених документів, або інший документ що підтверджує виконання договору в повному обсязі. Одним із документів, що підтверджує виконання договору, є документ про перерахунок замовником коштів на рахунок постачальника. Отже, потенційний учасник може надати виписку по рахунку, в якій зазначається інформація про перерахування коштів від замовника, це і буде належним підтвердженням розрахунків за поставлений товар. Зазначена вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який постачальник, який виконав умови договору і отримав кошти від замовника, може надати підтвердження розрахунків за поставлений товар, зокрема виписку по рахунку. Слід зазначити, що вищезазначені вимоги містяться у всіх процедурах закупівель, які оголошувались ЦОЗ ДКВС України. Будь-яких труднощів щодо надання відповідних документів в учасників процедури закупівлі не виникало. Таким чином, вимоги додатку 3 до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні не є дискримінаційними та повністю відповідають вимогам чинного законодавства.
Дата відповіді: 05.11.2019 14:50
Відповідь надана

Додаток 3 (пункт 7)

Номер: 3bb8ab4656d14995b711febfefe9b7ef
Дата опублікування: 01.11.2019 18:09
Опис: У додатку 3 ,«Інформація про необхідні технічні , якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності товару необхідним характеристикам.», до тендерної документації закупівлі, пунктом 7 Вами зазначено що: Товар, запропонований Учасником, повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження Учасник повинен надати копії документів наведених нижче: а) завірену копію декларації (копію сертифікату відповідності) або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту б) з урахуванням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753*, якщо Учасником торгів пропонується медичні вироби, які пройшли державну реєстрацію, внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення і дозволені для застосування на території України та були введені в обіг до дати обов’язкового застосування технічного регламенту, дозволяється пропонувати такі вироби до закінчення строку їх придатності і не більш як п’ять років з дати введення в обіг, без проходження процедури оцінки відповідності та маркування національним знаком відповідності. Для підтвердження зазначеного Учасником торгів у складі пропозиції конкурсних торгів необхідно подати завірену копію митної декларації або документу, підтверджуючого дату виготовлення запропонованого товару, або ін. документ, що підтверджує, що запропонований ним товар ввезений на митну територію України (вироблений на території України) до закінчення терміну дії Свідоцтва про державну реєстрацію такого виробу. * - Постанова КМУ від 02.10.2013. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів». В зв’язку з цим, хочемо уточнити, чи потрібно нам як учаснику надавати весь перелік документів зазначених в даному пункті, чи буде достатнього одного з перерахованих документів?
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України за результатами розгляду вашого питання повідомляє наступне. На підтвердження того, що запропонований товар, введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, Учасник повинен надати копію одного із зазначених у п. 7 додатку 3 документів. Відповідні зміни внесені до тендерної документації та будуть оприлюдненні найближчим часом відповідно до вимог чинного законодавства.
Дата відповіді: 05.11.2019 13:49
Відповідь надана

аналізатори

Номер: f066dadb6c6f4716b3edf79d25ad0f8d
Дата опублікування: 30.10.2019 15:42
Опис: В технічному завданні до аналізаторів вимагаєтьмя українська мова інтерфейсу. Така вимога значно скорочує можливість конкурентних пропозицій, тому просимо вилучити цей пункт з технічного завдання.
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України за результатами розгляду вашого звернення прийняв рішення щодо внесення відповідних змін до тендерної документації згідно чинного законодавства.
Дата відповіді: 31.10.2019 16:16
Відповідь надана

Центрифуга

Номер: 3a88a164f5a3411f90b369ab46fe8bc4
Дата опублікування: 22.10.2019 10:50
Опис: Можливість вибору ротору із переліку перерахованих та комплект поставки це різні поняття. Ви перерахували 5 абсолютно різних роторів. Просимо надати чітке пояснення: яким саме ротором має комплектуватись центрифуга - кількість та об'єм пробірок?
Відповідь: Шановний учаснику, тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України, розглянувши ваше звернення повідомляє: на сьогоднішній день в нашої установи є потреба в кутовому роторі з комплектністю пробірок 10 мл х 12 та з можливістю встановлення в центрифугу інших роторів з розмірами, вказаними в таблиці 7 додатку 3.
Дата відповіді: 25.10.2019 13:07
Відповідь надана

ЛОТИ

Номер: c63bb2ffea9e4a27b607acb91ec5c773
Дата опублікування: 17.10.2019 12:55
Опис: Просимо вас розділити предмети закупівлі на ЛОТИ у відповідності до національного класифікатора НК:024:2019
Відповідь: Щодо визначення окремих частин предмета закупівлі (лоти). Згідно пункту 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі – Порядок). Згідно з Порядком замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Відповідно до Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу. Керуючись вимогами Закону та Порядку, ЦОЗ ДКВС України визначив предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках кодів та назв медичних виробів відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів». Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06 визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника. Звертаємо увагу, що жоден нормативно-правовий акт не містить вимог щодо поділу предмета закупівлі на лоти у відповідності до НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів». Враховуючи викладене, для поділу предмета закупівлі на лоти у відповідності до НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» правові підстави відсутні.
Дата відповіді: 22.10.2019 10:19
Відповідь надана

Центрифуга

Номер: 14cf0c38abf4457d9e59b0639b67a9db
Дата опублікування: 17.10.2019 12:17
Опис: Яким саме ротором має комплектуватись центрифуга - кількість та об'єм пробірок?
Відповідь: Характеристики ротора, об’єм та кількість пробірок чітко визначені в таблиці 7 додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності товару необхідним характеристикам», а саме: Ротор кутовий – 1 шт.; Можливість вибору кутового ротору (об’єм та кількість пробірок): 7 мл×12; 10 мл×12; 20 мл×12; 50 мл×4; 15 мл×8.
Дата відповіді: 22.10.2019 10:35