-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК:024:2019: 35687 - Інфузійний насос загального призначення, програмований (інфузомат), 35377 - стіл операційний універсальний гідравлічний (стіл операційний), 36550 - Модуль системи моніторингу стану пацієнта для вимірювання артеріального тиску, інвазивний (холтер моніторингова система), 35197 - Монітор частоти серцевих скорочень приліжковий (кардіомонітор), 34873 - Меблі для лікарень механічні (ліжко функціональне), 10960 – Кольпоскоп (кольпоскоп), 36465 - Настільна універсальна центрифуга (центрифуга), 35364 - Стерилізатор сухожаровий (сухожарова шафа)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 103 дні назад
8 808 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
16.10.2019 22:23 - 11.11.2019 00:00
Скарга
Відхилено
скарга на дії замовника
Номер:
bf30407d1e6a45508dd0dd14c7bde170
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-16-000776-a.c3
Назва:
скарга на дії замовника
Скарга:
скарга на дії замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга (49).pdf 04.12.2019 17:30
- ua_payment.pdf 04.12.2019 17:30
- UA-2019-10-16-000776-a-qualifications.pdf 04.12.2019 22:39
- клопотання до АМКУ 05.12.2019 16:49
- пояснення по суті скарги 10.12.2019 17:11
- рішення від 06.12..2019 №18092+ лист Замовнику.pdf 09.12.2019 10:13
- рішення від 10.12.2019 №18298.pdf 11.12.2019 23:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.12.2019 17:30
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.12.2019 23:36
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Номер:
367d45baa8704d6f90ecae576b178f67
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-16-000776-a.b2
Назва:
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Вимога:
Замовником оприлюднено оголошення № UA-2019-10-16-000776-a про проведення торгів на закупівлю товару: ДК 021:2015: 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні.
Ознайомившись з ТД вважаємо що Замовником порушено законодавство у сфері публічних закупівель, шляхом встановлення дискримінаційних вимог в тендерній Документації, а саме: в Додатку 3 ТД зазначено перелік обладнання, які Замовник планує закупити, по найменуванню 10 позицій не поділяючи ці товари на лоти. Таб. 9 і Таб. 10 по характеристикам прописано під конкретного виробника, що є порушенням вимог ст. 3, 5, ч. 2 ст. 22, ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного
Для уникнення дискримінації учасників та збільшення конкуренції, пропонуємо провести закупівлю вищевказаного товару, поділяючи його на лоти. Така точка зору ґрунтується на тому, що:
1. Гематологічний та Біохімічний аналізатори відповідно ДК 021:2015 не відносяться до зазначеної закупівлі, оскільки, як показує практика, Замовники виділяють в окремий тендер, наприклад, UA-2019-05-22-000669-c, UA-2019-10-18-000985-c, якщо брати до уваги НК:024:2019, то в ньому зазначено, що аналізатори і зовсім класифікують за іншим номером ДК 021:2015, а саме: 38432000-2
2. Запропонований Замовником перелік обладнання наданих в технічних вимогах ТД не зможе виконати один виробник в т.ч. Скаржник, оскільки в Україні немає виробника всього обладнання зазначеного в ТД
3. Неможливість учасників процедури закупівлі в т.ч. Скаржник, запропонувати товар який буде відповідати вимогам ТД по всіх позиціях предмету закупівлі.
З метою уникнення порушень вимог законодавства та дискримінації учасників, збільшення конкуренції, необхідно поділити предмет закупівлі на лоти, в т.ч. виділити в окремий лот Гематологічний та Біохімічний аналізатори
Щодо характеристик Гематологічного аналізатору Таб. 9 Дод. 3:
1. Об’єм проби для досліджень - 25 мкл (Зменшений об’єм крові призводить до зменшення точності аналіз та репрезентативності проби).
2. Прилад повинен вимірювати наступні параметри – ВИДАЛИТИ п.18 (Відсутня одиниця вимірювання, таким чином дублює п. 14,15)
3. Електричне живлення – від мережі змінного струму напругою – 200-240 В, 50-60 Гц (Українські мережі не передбачають напругу 187 В)
4. Пам'ять- дозволити 10000 досліджень (з можливістю розширення зовнішнім накопичувачем)
5. Мова інтерфейсу- дозволити російську (в більшості аналізаторів мова інтерфейсу російська)
Щодо характеристик Біохімічного аналізатору Таб. 10 Дод. 3:
1. Стандартні оптичні фільтри - прописати 340 - 670 nm (можливість встановлення інших оптичних фільтрів за вимогою Замовника) - Біохімічні методи дозволяють працювати на різних хвилях. Точно прописані довжини хвиль є обмеженням для виробників та є унікальними для кожного виробника.
2. Межі об’єму аспірації зразка – дозволити 200-990 мкл (В роботі зазвичай використовуються об’єми 500 мкл. Більші об’єми – призводять до витрат реагентів).
3. Екран - дозволити Екран ≥5" . Більшість виробників застосовують Екран ≥5". Не вплине на результат.
4. Вимоги до електроживлення дозволити 110/230 ±10В змінної (стандартними для України є 220В змінної напруги)
5. Мова інтерфейсу- дозволити російську (в більшості аналізаторів мова інтерфейсу російська)
При внесенні змін Замовником, документація буде відповідати вимогам ст. 3, 5, ст. 22 Закону та зробить умови участі у торгах прозорими, значно розширить коло їх учасників та на дасть можливість виробникам в т. ч. Скаржнику прийняти участь в Процедурі закупівлі, що в свою чергу призведе до добросовісної конкуренції; недискримінації учасників; відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням,
Враховуючи зазначене керуючись ст. 23 Закону, просимо:
1. поділити предмет закупівлі на лоти, в т.ч. виділити в окремий лот Гематологічний та Біохімічний аналізатори.
2. Внести зміни до в Таб. 9 та Таб.10 Дод. 3 ТД.
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 16.05.2018 № 4631.pdf 01.11.2019 17:30
Дата подачі:
01.11.2019 17:30
Вирішення:
Шановний учаснику! Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України розглянув ваше звернення та повідомляє наступне. До тендерної документації найближчим часом буде внесено відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Розділення на ЛОТИ
Номер:
1113d385e4064891bc8bc1ad8ba9e00f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-16-000776-a.b1
Назва:
Розділення на ЛОТИ
Вимога:
Просимо вас розділити закупівлю на ЛОТИ у відповідності до національного класифікатора НК:024:2019. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.10.2019 16:07
Вирішення:
Щодо визначення окремих частин предмета закупівлі (лоти).
Згідно пункту 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі – Порядок). Згідно з Порядком замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти).
Відповідно до Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу.
Керуючись вимогами Закону та Порядку, ЦОЗ ДКВС України визначив предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках кодів та назв медичних виробів відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів».
Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06 визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
Звертаємо увагу, що жоден нормативно-правовий акт не містить вимог щодо поділу предмета закупівлі на лоти у відповідності до НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів».
Враховуючи викладене, для поділу предмета закупівлі на лоти у відповідності до НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» правові підстави відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено