-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів
Лот № 1 - Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів - 800 од.; Лот № 2 - Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів - 5 од.; Лот № 3 - Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів - 300 од.
Торги не відбулися
10 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 7 500.00 UAH
Період уточнення:
16.10.2019 17:57 - 07.11.2019 17:45
Відповідь надана
Терміни виконання
Номер:
830a25b6e84f4895ada485e3945f4620
Дата опублікування:
18.10.2019 15:56
Опис:
По друге звертаемся за розясненням -стосовно термінів поставки товару та термінів проведення торгів.Термін виконання поставки до 20.12 а торги проводяться 23.12.Надайте пояснення що до відповідності термінів ,а також як можна виконати поставку товасру,коли торги ще не пройшли.Разом с цим згідно з чинним законодавством визначення переможця торгів проводиться протягом 5 днів з моменту проведення торгів. Потім з моменту обьвленія переможця до укладення договору відводиться від 10 до 20 днів. Таким чином переможець навіть при мінімальних термінах процедур не зможе поставити продукцію в 2019 гору, а тим більше до 20.12.2019 як вказано в документаціі.І якщо враховувати реальні терміни поставки обсягу продукції зазначеного в ТД то на її поставку піде близько місяця Таким чином Замовнику необхідно ретельно прересмотреть документацію, привести її до реальних термінів виконання, врахувати особливості тендерного законодавства для реального проведення торгів дати можливість Учасникам реально в них брати участь і реально виконувати зобов'язання.
До всього іншого ваш аргумент щодо добровільної участі в торгах не звільняє вас від дотримання законів
Відповідь:
Доброго дня!
Повторно роз'яснюємо Вам, що відповідно до ст. 48, ст. 3 бюджетного кодексу розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років. Додатково, оскільки у цій закупівлі має місце етап прекваліфікації, то дата аукціону 23.12 не є остоточною і буде змінена системою автоматично після закінчення вищезазначеного етапу на більш ранню. Повторно повідомляємо, що участь у закупівлях є вільною і абсолютно добровільною.
Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
21.10.2019 10:25
Відповідь надана
Вимога щодо товщини стінок контейнера (Лот 1)
Номер:
8419a156acb54d6a8d47cbada0db41ad
Дата опублікування:
17.10.2019 16:11
Опис:
Просимо обґрунтувати вимогу стосовно Товщина стінок контейнера не менше 6,5 мм. Чому Замовник зазначає саме таку товщину. Пояснюємо, що товщина стінок контейнера ніяким чином не впливає на його міцність та довготривалість використання. Контейнери із товщиною стінок менше за 6,5 мм. використовуються для передбачених цілей та виконують такі є функції, що і контейнер із товщиною більшою. Окрім того на ринку є контейнери із різною товщиною стінки, при цьому всі вони відповідають стандарту EN 840-3. Товщина стінки контейнера не впливає на його довгострокову експлуатацію. Навіть контейнер із найбільшою товщиною стінки може вийти з ладу внаслідок неналежної експлуатації порушуючи норми інструкції. Товщина стінки не гарантує що контейнери не почнуть розтріскуватися або ламатися, або того, що вони будуть стійкими до впливу навколишнього середовища. Тому дана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до Учасників які виготовляють контейнери із товщиною стінки меншою ніж передбачає Замовник. Що значно зменшує кількість Учасників які можуть прийняти участь у тендері та запропонувати нижчу ціну, що призведе до економії коштів. Просимо виключи з тендерної документації дискримінаційну вимогу, та вимогу яка порушує норми ч.4 ст. 22 та ст 3 ЗУ Про публічні закупівлі..
Відповідь:
Доброго дня!
Закупівля проводиться відповідно до принципів, встановлених ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015р № 922-УІІІ. Керуючись пп 3 частини 2 статті 22 Закону Тендерна документація повинна містити - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію ( у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Ми використовуємо контейнери для сміття протягом тривалого часу, і дійшли висновку, що контейнери з зазначеною товщиною не так швидко деформуються та виходять з ладу, а ризик виникнення тріщини є мінімальним. Технічні характеристики предмета закупівлі відповідають або потрапляють в граничні допуски розмірів, зазначених в стандарті EN 840-3. Враховуючи досвід подібних закупівель, вважаємо за необхідне придбати товар належної якості та розмірів. Посилаючись на вищезазначене, тендерний комітет не вважає запитання щодо товщини стінок документації дискримінацією Учасників, оскільки дослідження ринку та запит комерційних пропозицій встановили що на ринку є мінімум 3 учасники, які можуть зробити поставку відповідного товару, зазначеного в тендерній документації.
Дата відповіді:
21.10.2019 14:28
Відповідь надана
Вимога щодо ваги контейнера (Лот 1)
Номер:
3d5e0addd8db412aa66bdca378dea973
Дата опублікування:
17.10.2019 16:10
Опис:
Зазначаючи вимогу щодо ваги контейнера не менше 62 кг. Замовник порушує норми ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі. Дискримінуючи Учасників які виготовляють контейнери згідно стандарту EN 840-3 проте з вагою меншою ніж зазначено Замовником. Пояснюємо, що вага контейнера не впливає на його міцність та довго тривалість у використанні. Головне згідно стандарту щоб контейнер витримував навантаження в 440 кг. Отже встановлюючи самостійно максимально допустиму вагу контейнера Замовник дискримінує тих Учасників які виготовляють контейнер з вагою меншою за 62 кг. Тим самим порушує принципи здійснення закупівель передбачених ст. 3 ЗУ про публічні закупівлі. Тому просимо внести зміни у дану вимогу, з метою приведення її у відповідність до закону, оскільки вона є дискримінаційною та необгрунтованю.
Відповідь:
Доброго дня!
Характеристики, вказані в технічному завданні, повністю відповідають або потрапляють в граничні допуски характеристик, зазначених в стандарті EN 840-3. Щодо запитуваного технічного параметру додаткових вимог Замовника не передбачено. Це впливає на кількість використаної сировини для виготовлення контейнерів та товщини стінок за для досягнення якості виробу та його довговічності. Враховуючи досвід подібних закупівель, замовник вважає за необхідне придбати товар належної якості та розмірів. Посилаючись на вищезазначене, тендерний комітет не вважає запитання щодо ваги документації дискримінацією Учасників, оскільки дослідження ринку та запит комерційних пропозицій встановили що на ринку є мінімум 3 учасники, які можуть зробити поставку відповідного товару, зазначеного в тендерній документації.
Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
21.10.2019 14:26
Відповідь надана
Щодо товщини кришки контейнера (Лот 1)
Номер:
16306575ed7949699e99b4076827c56a
Дата опублікування:
17.10.2019 16:10
Опис:
Просимо обґрунтувати вимогу стосовно Товщини кришки не менше 6 мм. Чому Замовник зазначає саме таку товщину. Пояснюємо, що товщина кришки контейнера ніяким чином не впливає на його міцність та довго тривалість використання. Контейнери із товщиною кришки менше за 6 мм. використовуються для передбачених цілей. Окрім того на ринку є контейнери із різною товщиною кришки, при цьому всі вони відповідають стандарту EN 840-3. Товщина кришки контейнера не впливає на його довгострокову експлуатацію. Навіть контейнер із найбільшою товщиною кришки може вийти з ладу внаслідок неналежної експлуатації порушуючи норми інструкції. Товщина кришки не гарантує що контейнери не почнуть розтріскуватися або ламатися, або того, що вони будуть стійкими до впливу навколишнього середовища. Враховуючи це, вищезгадана вимога є надмірною і штучно обмежує конкуренцію постачальників.Тому дана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до Учасників які виготовляють контейнери із товщиною кришки меншою ніж передбачає Замовник. Що значно зменшує кількість Учасників які можуть прийняти участь у тендері та запропонувати нижчу ціну, що призведе до економії коштів. Просимо виключи з тендерної документації дискримінаційну вимогу, та вимогу яка порушує норми ч.4 ст. 22 та ст 3 ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідь:
Замовник у відповідності до потреби визначає технічні, якісні та кількісні характеристики товару з урахуванням принципів визначених Законом України "Про публічні закупівлі" , а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Товщина кришки контейнера є необхідною складовою предмета закупівлі та повинна бути не меншою ніж зазначено у технічному завданні. Згідно з визначенням "ДЕРЖАВНІ САНІТАРНІ НОРМИ ТА ПРАВИЛА утримання територій населених місць" затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України 17.03.2011 N 145 контейнер для зберігання побутових відходів (контейнер) - металева або пластикова ємність, призначена для збирання та зберігання побутових відходів, виготовлена згідно з вимогами державних стандартів. Також у відповідності до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Дата відповіді:
21.10.2019 14:24
Відповідь надана
Проведення торгів?
Номер:
07e123052e074915915d6e7b187010a0
Дата опублікування:
17.10.2019 14:04
Опис:
Прошу повідомити -торги проводятмя по кожному лоту окремо або всі відразу одним лотом?
Відповідь:
Доброго дня!
Торги проводяться трьома лотами, що і зазначено у системі Prozorro.
Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
17.10.2019 14:09