-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів
Лот № 1 - Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів - 800 од.; Лот № 2 - Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів - 5 од.; Лот № 3 - Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів - 300 од.
Торги не відбулися
10 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 7 500.00 UAH
Період оскарження:
16.10.2019 17:57 - 13.11.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі у закупівлі за Лотом № 1
Номер:
3838e4d2228942128ddefad8760d301f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-16-003926-b.a4
Назва:
Скарга про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі у закупівлі за Лотом № 1
Скарга:
На підставі наведених фактів у вкладеній Скарзі, про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст.3,5, 22, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника внести зміни у пункти 2.1.3 Технічного завдання Лот № 1 щодо товщини стінки контейнера, товщини кришки, ваги контейнера. А у разі неможливості, виключити дані вимоги з пункту 2.1.3 Технічного завдання Лот № 1.
3. Виключити з п 5. (Організаційні вимоги до учасників закупівлі) документу під назвою «+3 ТЗ - Лот 1» від 16.10.2019, вимогу щодо того, що Учасник повинен надати у складі пропозиції дилерські посвідчення або завірену в установленому порядку копію дилерського договору (лише для дилерів) через невідповідність її ЗУ Про публічні закупівлі.
4. Привести у відповідність до ЗУ Про публічні закупівлі тендерну документацію (з додатками) розміщену на сайті Уповноваженого органу.
Додатки:
1. Платіжне доручення № 1406 від 12.11.2019.
2. Копія Рішення АМКУ № 2679-р/пк-пз від 11.03.2019.
3. Копія Рішення АМКУ від 14.03.2017 № 1207.
4. Копія Рішення від 05.08.2019 № 640/9921/19.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Платіжне доручення № 1406 від 12.11.2019.pdf 12.11.2019 15:09
- 2. Копія Рішення АМКУ від 11.03.2019 № 2679 (1).pdf 12.11.2019 15:09
- 3. Копія Рішення від АМКУ від 14.03.2017 № 1207.pdf 12.11.2019 15:09
- 4. Копія Рішення від 05.08.2019.pdf 12.11.2019 15:09
- Скарга в АМКУ UA-2019-10-16-003926-b Лот № 1.pdf 12.11.2019 15:09
- рішення від 15.11.2019 № 16717 + лист Замовнику .pdf 15.11.2019 17:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.11.2019 № 17620.pdf 29.11.2019 19:33
- рішення від 28.11.2019 № 17620 .pdf 03.12.2019 22:03
- Пояснення UA-2019-10-16-003926-b.pdf 22.11.2019 16:21
- Протокол №220.PDF 22.11.2019 16:21
- До пояснення - запитання і відповідь щодо товщини стінок і ваги.jpg 22.11.2019 16:21
- До пояснення - запитання і відповідь щодо товщини кришки.jpg 22.11.2019 16:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.11.2019 15:09
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.12.2019 22:03
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі у закупівлі за Лотом № 1
Номер:
1e9bb619f49548f898a6536fd446bd8f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-16-003926-b.b3
Назва:
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі у закупівлі за Лотом № 1
Вимога:
вимога в файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 07.11.2019 15:34
- Протокол №224.PDF 12.11.2019 16:37
Дата подачі:
07.11.2019 15:34
Вирішення:
Відхилити вимогу учасника оскільки: замовник у відповідності до потреби визначає технічні, якісні та кількісні характеристики товару з урахуванням принципів визначених Законом України «Про публічні закупівлі», а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з визначенням у «ДЕРЖАВНІ САНІТАРНІ НОРМИ ТА ПРАВИЛА УТРИМАННЯ ТЕРИТОРІЙ НАСЕЛЕНИХ МІСЦЬ», затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 17.03.2011 № 145, контейнер для зберігання побутових відходів (контейнер) - металева або пластикова ємність, призначена для збирання та зберігання побутових відходів, виготовлена згідно з вимогами державних стандартів. Звертаємо Вашу увагу, що у технічному завданні з усіма його додатками до предмету закупівлі Лоту 1, а також у тендерній документації відсутня вимога щодо відповідності товару європейському стандарту EN 840-3. Натомість державний стандарт ДСТУ 8476:2015 не містить вимог щодо товщини кришки контейнера, товщини стінок контейнера, а також ваги.
Товщина кришки контейнера, товщина стінок контейнера і як наслідок його вага є необхідною складовою предмета закупівлі та повинна бути не меншою, ніж зазначено у технічному завданні. Контейнери призначені для комунального підприємства, яке використовує контейнери для відходів протягом тривалого часу, і дійшло висновку, що контейнери з зазначеними параметрами не так швидко деформуються та виходять з ладу, а ризик виникнення тріщини є мінімальним. Також на території міста для якого призначені контейнери діє унітарна система збору відходів, тому до них потрапляють відходи різної щільності та форми, в тому числі дрібні будівельні відходи, що є також підвищує вимоги до міцності товару.
Посилаючись на вищезазначене, тендерний комітет не вважає вимоги щодо товщини стінок, товщини кришки та ваги предмету закупівель дискримінацією Учасників, оскільки дослідження ринку встановили, що на ринку є мінімум 3 учасники, які можуть зробити поставку відповідного товару, зазначеного в тендерній документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі у закупівлі за Лотом № 3
Номер:
ed287dfa2e58491f8512a5f58e3bdceb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-16-003926-b.b2
Назва:
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі у закупівлі за Лотом № 3
Вимога:
На підставі наведених фактів у Вимозі, про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст.3,5, 22, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни у пункт 2.1.3 Додатку № 1(Лот № 3) щодо цинкового покриття. А у разі неможливості, виключити з пункту 2.1.3 Додатку № 1(Лот № 3) вимогу щодо цинкового покриття.
2. Виключити з п 5. (Організаційні вимоги до учасників закупівлі) документу під назвою «+3 ТЗ - Лот 3» від 16.10.2019, вимогу щодо того, що Учасник повинен надати у складі пропозиції дилерські посвідчення або завірену в установленому порядку копію дилерського договору (лише для дилерів) через невідповідність її ЗУ Про публічні закупівлі.
3. Виключити вимогу визначену на сторінці 8 тендерної документації під пунктом 10. «Учасник повинен надати завірену копію дилерського договору або копію офіційного листа/документа від виробника, що підтверджує повноваження учасника торгів на реалізацію продукції від імені виробника, завірену Учасником» через невідповідність її ЗУ Про публічні закупівлі.
4. Привести у відповідність до ЗУ Про публічні закупівлі тендерну документацію(з додатками) розміщену на сайті Уповноваженого органу.
ДОДАТКИ:
1. Лист від ТОВ «Екран» перша Українська цинковня № 36/19 від 31.10.2019.
2. Рішення АМКУ від 14.03.2017 № 1207.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога UA-2019-10-16-003926-b (1).pdf 01.11.2019 16:45
- 1. Лист від ТОВ Екран (перша Українська цинковня).pdf 01.11.2019 16:45
- 2. Рішення від 14.03.2017 № 1207.pdf 01.11.2019 16:45
- Протокол №220.PDF 05.11.2019 17:11
Дата подачі:
01.11.2019 16:45
Вирішення:
Уважно вивчивши суть вимоги, задовольнити вимогу потенційного учасника частково оскільки:
- Замовник у відповідності до потреби визначає технічні, якісні та кількісні характеристики товару з урахуванням принципів, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», а саме добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Товар планується використовувати у комунальному господарстві для збору побутових відходів вологість, яких досягає 50%, що є агресивним середовищем для виробів з металу та вимагає підвищеної надійності. Відповідно до ДСТУ 8476:2015 гальванічний захисний покрив контейнерів забезпечується відповідно до ГОСТ 9.307. Відповідно до п. 2.2 ГОСТ 9.307 товщина покриття повинна бути не менше 40 мкм та не більше 200 мкм та визначатися умовами експлуатації оцинкованих виробів.
Враховуючи досвід подібних закупівель, вважаємо за необхідне придбати товар належної якості, оскільки дослідження ринку встановило, що на ринку є мінімум 3 учасники, які можуть зробити поставку відповідного товару, зазначеного в тендерній документації.
Вимогу в цій частині відхилити.
- Вимога до учасників, наведена у п. 5 документу під назвою «+3 ТЗ - Лот 3» від 16.10.2019, стосується лише дилерів (у визначенні відповідно до норм діючого законодавства) про що і вказано в документі. Якщо учасник за визначенням не є дилером зазначена вимога до нього не застосовується.
Вимогу в цій частині відхилити.
- Стосовно вимоги зазначеної на сторінці 8 тендерної документації під пунктом 10 запропоновано видалити зазначений пункт з тендерної документації.
Вимогу в цій частині задовольнити.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Привести документацію у відповідність до дотримання процедури торгів згідно з чинним законодавством.
Номер:
b9589aca978549249595d5f2140ec1c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-16-003926-b.b1
Назва:
Привести документацію у відповідність до дотримання процедури торгів згідно з чинним законодавством.
Вимога:
Згідно з чинним законодательсву визначення переможця торгів проводиться протягом 5 днів з моменту проведення торгів. Потім з моменту обьвленія переможця до укладення договору відводиться від 10 до 20 днів. Таким чином переможець навіть при мінімальних термінах процедур не зможе поставити продукцію в 2019 гору, а тим більше до 20.12.2019 як вказано в документаціі.І якщо враховувати реальні терміни поставки обсягу продукції зазначеного в ТД то на її поставку піде близько місяця Таким чином Замовнику необхідно ретельно прересмотреть документацію, привести її до реальних термінів виконання, врахувати особливості тендерного законодавства для реального проведення торгів дати можливість Учасникам реально в них брати участь і реально виконувати
зобов'язання.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №212.PDF 18.10.2019 10:03
Дата подачі:
17.10.2019 13:58
Вирішення:
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме п. 2 ст. 21 розд. IV в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кількість та місце поставки товарів, а також строк поставки товарів, що і зроблено Замовником. Відповідно до п. 2 ст. 5 розд. І замовник забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Відповідно до ст. 48, ст. 3 бюджетного кодексу розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років. Додатково повідомити що участь у закупівлях є вільною і абсолютно добровільно.
Статус вимоги:
Відхилено