-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна панель).
Завершена
2 980 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 29 000.00 UAH
Період уточнення:
11.10.2019 13:24 - 18.10.2019 02:00
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
36e5ead6d3b248488ae38c2d448d047e
Дата опублікування:
17.10.2019 17:08
Опис:
Доброго дня! Шановний тендерний комітет!
Таке питання до Вас:
Згідно Додатка 1 п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів:
Підтверджується копіями (не менше 2-х) договорів із закупівлі аналогічного товару за останні два роки (та договори, які виконуються у поточному році), які зазначені в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копіями видаткових накладних та/або оригіналами листів-відгуків контрагентів).
Уточніть будь ласка, чи достатньо буде для підтвердження даної вимоги надати два договори закупівлі аналогічного товару за 2018-2019 роки, які повністю виконані? Дякуємо!
Відповідь:
Дякуємо за запитання і повідомляємо, що Звичайно для підтвердження даної вимоги достатьньо буде надати два договори закупівлі аналогічного товару за 2018-2019 роки, які повністю виконані.
Дата відповіді:
18.10.2019 09:19
Відповідь надана
Сервісний центр
Номер:
b2a39efe7465464a928be108460de50d
Дата опублікування:
16.10.2019 11:48
Опис:
Доброго дня! В Законі України “Про захист прав споживачів” зазначено, що доставка великогабаритного товару в сервісний центр і назад споживачеві повинна здійснюватись за рахунок Постачальника. Чи буде братись до уваги пропозиція з сервісним центром в іншій області, ніж Закарпатська (Львівська, Івано-Франківська), але всі витрати по гарантійному обслуговуванню будуть здійснені за рахунок Постачальника?
Відповідь:
Доброго Дня! На ваше запитання тендерний комітет повідомляє, що буде внесено зміни до п 4 Додатку 2 тендерної документації, а саме: Замість - Наявність сервісного центру в Закарпатський області. Гарантійний лист від офіційного сервісного центру щодо здійснення гарантійних зобов'язань сертифікованими фахівцями на території Замовника, вказати адресу та контактний телефон такого сервісного центру. Буде - Гарантійний лист, яким учасник у разі визначення його переможцем, а в подальшому постачальником, зобов’язується за свій рахунок усунути дефекти виробу (товару), виявлені протягом гарантійного строку, або замінити товар.
Дата відповіді:
17.10.2019 13:44
Відповідь надана
Технічні характеристики
Номер:
fe5a3d7ded5d4363b78ef9f8c43c2272
Дата опублікування:
15.10.2019 10:42
Опис:
Доброго дня. Чому замовник вказує Full HD роздільну здатність панелі? Всі виробники давно перейшли на 4К. Full HD це в 4 рази гірше ніж 4К та створює значний дискомфорт для вчителя при користуванні. Така вимога у разом з повною відсутністтю кокретних вимог до документів якості призведе до постачання застарілого обладнання з непідтвердженою якісттю, яке до того ж буде некомфортно використовувати для вчителів та учнів.
Відповідь:
Витяг з Протоколу № 12 від 16.10.2019 Про розгляд звернення до технічних вимог предмета закупівлі: Код ДК 021:2015: 32320000-2 „Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна панель)” UA-2019-10-11-001908-b, що надійшли через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу.
Члени тендерного комітету, які згідно статті 22 Закону України „Про публічні закупівлі” (далі Закон) здійснювали підготовку тендерної документації із зазначеного предмета закупівлі і повідомили, що у додатку 2 тендерної документації Технічні вимоги (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) передбачено, що роздільна здатність: не менше Full HD (1920х1080 пікселів) або еквівалент.
Також зазначили, що згідно статті 5 Закону учасники всіх форм власності та органійно-правових форм буруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Оскільки зазначена вимога не є дискримінацією учасників, запропоновано відмовити учаснику у задоволені зазначеної вимоги.
Дата відповіді:
16.10.2019 11:03