Номер:
517b8f728a50404fa26722238878a0e2
Пов'язаний елемент:
Закупівля
Дата опублікування:
15.10.2019 12:03
Опис:
Умови ТД Дод.№ 1 п. 2.3 ; п.3.1.порушують права та законні інтереси учасників , пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови ТД.
Встановлення зазначених вимоги порушує, зокрема, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, визначений статтею 3 Закону, а також є дискримінаційними по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі,
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників , та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, звертаємось до Замовника з вимогою усунути наведені в п.2.3 іп.3.1 дискримінаційні вимоги шлхом внесення змін в ТД,
Відповідь:
Розглянувши уважно Ваше питання повідомляємо, дані лампи будуть застосовуватись в вагонах купейної та плацкартної групи на заміщення застарілої люмінесцентної лампи ЛБ з застосування ПРА (пуско-регулюючий апарат) та лампи освітлення нічного режиму (РН 110х25 цоколь В22 та Ж54х25 цоколь В22) використання даних ламп пов`язано з безпекою життя пасажирів, гарантійні терміни від виробника, та термін служби не менше - 60 000 год. Тому вимога згідно Додатку 1, п.3.1. надання правових документів щодо виготовлення та постачання продукції які підтверджують стосунки із виробником є обов`язковим.
Відповідно до програми заощадження енергоресурсів в 2019 році, згідно наказу АТ «Укрзалізниця» від 22.11.2018 №ЦЦТех-13/1172 та з метою здійснення заходів щодо реалізації закону України «Про енергозбереження» протягом 2019 року проводилось випробування світлодіодних ламп різних виробників в існуючих світильниках. Враховуючи основні технічні показники світлодіодних ламп, що приведені в додатку №1 « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та специфіку експлуатації освітлювальних приладів на залізничному транспорті, було виявлено велику кількість відмов при напрацюванні годин світлодіодних ламп в різних температурних умовах та нестабільної напруги. Дані дворежимні світлодіодні ламп з напругою живлення 110В і 55В (без використання ПРА та лампи розжарювання чергового освілення), дають можливість відмовитись від шкідливих люмінесцентних ламп, які необхідно утилізувати за додаткові кошти, та прибрати зайве обладнання типу ПРА (пуско-регулююча апаратура), а також лампи розжарювання чергового освілення РН 110х25 цоколь В22 та Ж54х25 цоколь В22. На підтвердження результатів випробування і можливості застосування на залізничному транспорті дворежимних ламп, будь-який учасник може звернутися щодо проведення випробувань у виробничому підрозділі філії Пасажирська компанія АТ «Укрзалізниця».
Дата відповіді:
15.11.2019 17:10