• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Лампа дворежимна світлодіодна

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.

Торги не відбулися

2 480 447.64 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 804.00 UAH
Номер: 88e165fd7f9449eabefbe238e1f87ee8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-11-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.01.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 11.01.2020 13:45 - 01.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.01.2020 № 5 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 10.01.2020 № 5 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2 UA-2019-10-11-000410-c 11.10.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, opanashchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій,– порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовник 14.01.2020 прийняв рішення про відміну торгів відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 11.10.2019 (зі змінами), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СВП «Квазар», товариства з обмеженою відповідальністю «ТРЕЙДЕН ПЛЮС», TIDA TECHNIC LTD та приватного підприємства «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПРОМРЕСУРС», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 03.12.2019 № 84-1/12/19, № 84-21-2/12/19, № 84-21-3/12/19, № 84-21-4/12/19, № 84-21-5/12/19 та від 14.01.2020 № 2-1/01/20, повідомлення про відхилення тендерних пропозицій від 03.12.2019 б/н та від 14.01.2020 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 03.12.2019, повідомлення про відміну від 14.01.2020 б/н, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.11.2019 № 163242 р/пк-пз, від 17.12.2019 № 18715-р/пк-пз, від 02.01.2020 № 26-р/пк-пз та від 03.01.2020 № 189-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих питань які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що на звернення за роз’ясненнями до процедури закупівлі, які оприлюднено в електронній системі закупівель 11.10.2019, 12.10.2019, 15.10.2019, 17.10.2019, 18.10.2019, Замовник оприлюднив роз’яснення на звернення 15.11.2019 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону. Ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків RISK-1-4-1 та RISK-2-13 – не підтверджені. Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовник 14.01.2020 прийняв рішення про відміну торгів відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону (повідомлення про відміну від 14.01.2020 б/н).
Період усунення порушень: 31.01.2020 17:42 - 15.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 31.01.2020 17:42