Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій,– порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовник 14.01.2020 прийняв рішення про відміну торгів відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 11.10.2019 (зі змінами), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СВП «Квазар», товариства з обмеженою відповідальністю «ТРЕЙДЕН ПЛЮС», TIDA TECHNIC LTD та приватного підприємства «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПРОМРЕСУРС», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 03.12.2019 № 84-1/12/19, № 84-21-2/12/19, № 84-21-3/12/19, № 84-21-4/12/19, № 84-21-5/12/19 та
від 14.01.2020 № 2-1/01/20, повідомлення про відхилення тендерних пропозицій від 03.12.2019 б/н та від 14.01.2020 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 03.12.2019, повідомлення про відміну від 14.01.2020 б/н, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.11.2019 № 163242 р/пк-пз, від 17.12.2019 № 18715-р/пк-пз, від 02.01.2020 № 26-р/пк-пз та від 03.01.2020 № 189-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих питань які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що на звернення за роз’ясненнями до процедури закупівлі, які оприлюднено в електронній системі закупівель 11.10.2019, 12.10.2019, 15.10.2019, 17.10.2019, 18.10.2019, Замовник оприлюднив роз’яснення на звернення 15.11.2019 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону.
Ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків RISK-1-4-1 та RISK-2-13 – не підтверджені.
Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовник 14.01.2020 прийняв рішення про відміну торгів відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону (повідомлення про відміну
від 14.01.2020 б/н).
Період усунення порушень:
31.01.2020 17:42 - 15.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
31.01.2020 17:42