-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональні комп'ютери в комплекті
Торги не відбулися
501 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 505.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 505.00 UAH
Період уточнення:
10.10.2019 16:36 - 15.10.2019 17:00
Відповідь надана
Документація
Номер:
b47ac424b7d44dfe8d97befd53b726d8
Дата опублікування:
12.10.2019 12:03
Опис:
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Доброго дня! Не допускаються на торги аналоги і еквіваленти товару. Системні блоки на базі процесора AMD розглядатися не будуть.
Дата відповіді:
15.10.2019 10:29
Відповідь надана
Документація
Номер:
14461ea7a5be416fa81c57da58477332
Дата опублікування:
12.10.2019 12:03
Опис:
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь:
Доброго дня! Потрібна тільки поставка товару.
Дата відповіді:
15.10.2019 10:28
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
5b7cdf4086434ffebc2102b7b45d0c59
Дата опублікування:
11.10.2019 06:35
Опис:
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
Доброго дня! Не допускаються на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка зазначена в технічних вимогах Документації.
До участі в закупівлі допускаються фізичні особи підприємці - не платники ПДВ. Їхня ціна після аукціону буде розглядатись як остаточна (без додавання суми ПДВ 20% чи порівнювання цін всіх учасників без врахування ПДВ).
Дата відповіді:
11.10.2019 14:49
Відповідь надана
Питання про погодження предмету закупівлі відповідно до Національної програми інформатизації
Номер:
3d5717403c5645aea11b3f404ea23f74
Дата опублікування:
10.10.2019 17:56
Опис:
Шановний Замовник!
Згідно з абз. 4 ст. 2 Закону України «Про Національну програму інформатизації» програми та проекти (або їх частини), які спрямовані на створення, розвиток та інтеграцію інформаційних систем, мереж, ресурсів та інформаційних технологій чи передбачають придбання засобів інформатизації з метою забезпечення функціонування державних органів, органів місцевого самоврядування, установ, організацій, що утримуються за рахунок бюджетних коштів, виконуються як складові частини Національної програми інформатизації, якщо інше не передбачено законодавством.
Відповідно до абз. 5 ст. 26 Закону України «Про Національну програму інформатизації» державні органи та органи місцевого самоврядування, установи та організації, які утримуються за рахунок бюджетних коштів, подають Генеральному державному замовнику інформацію про створення, розвиток та інтеграцію, незалежно від джерел фінансування, інформаційних систем, мереж, ресурсів та інформаційних технологій, що забезпечують функціонування цих органів, установ, організацій, за винятком інформації, пов'язаної з національною безпекою та обороною держави.
Згідно з п. 13 Постанови Кабінету Міністрів України №1352 від 31.08.1998 «Про затвердження Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації» під час виконання завдань (проектів) Національної програми інформатизації державні замовники беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі за такими завданнями
(проектами) після їх погодження з Генеральним державним замовником
у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 100 тис. гривень.
Відповідно до п. 10 Постанови Кабінету Міністрів України №1048 від 25.07.2002 р. «Про затвердження Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів) про результати розгляду поданих документів Генеральний державний замовник Програми інформує протягом не більш як 45 календарних днів державного замовника проекту інформатизації
З метою уникнення подальших непорозумінь стосовно можливої затримки, у підписанні договору просимо вказати вихідний номер та дату листа з яким Ви як Замовник звертались до Державного агентства з питань електронного урядування для погодження предмету закупівлі, а також вихідний номер та дату листа Державного агентства з питань електронного урядування України, яким погоджено або непогоджено предмет закупівлі.
Посилання щодо інформації з погодження програми надаємо: https://www.e.gov.ua/ua/projects/nacionalna-programa-informatizaciyi/pogodzhennya-npi?v=5d6f783592a16
Відповідь:
Доброго дня! Вихідний номер та дата листа з яким ми як Замовник звертались до Державного агентства з питань електронного урядування для погодження предмету закупівлі - №2/2058/04-27 від 24.09.2019 р.
Вихідного номера та дати листа з Державного агентства з питань електронного урядування України ще немає у зв'язку із великою кількістю листів, які надходять до Державного агентсва. В усному порядку Державне агентство з питань електронного урядування України дозволило подавати процедуру закупівлі.
Дата відповіді:
15.10.2019 15:18
Відповідь надана
Чи будуть розглядатися пропозиції
Номер:
1f4dfa4066a94a88933c324a81b76b89
Дата опублікування:
10.10.2019 17:12
Опис:
Чи будуть розглядатися пропозиції в яких немає власних сервісних центрів в місті Львів, але є портнерскіе відносини з сервісними центрами в місті Львів.
Відповідь:
Доброго дня! Пропозиції, в яких немає власних сервісних центрів в м.Львів розглядатись не будуть (згідно Тендерної документації Додатку №1 Таблиця №1 пункту 1.2. має бути інформаційна довідка про наявність власного сервісного центру у м. Львові із зазначенням фактичної адреси, номера телефону).
Дата відповіді:
15.10.2019 10:26