• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Персональні комп'ютери в комплекті

Торги не відбулися

501 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 505.00 UAH
Період оскарження: 10.10.2019 16:36 - 21.10.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Умови

Номер: 68e9f609ceaa4349895fceadd67e218a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-10-001000-c.c1
Назва: Умови
Вимога:
Шановний Замовнику! Шановний Замовнику! Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні зікупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «У гарантійних випадках, що виникли не з вини Замовника, відновлення працездатності несправного товару або заміна несправних блоків здійснюється протягом всього гарантійного терміну Учасником за власний рахунок та у час, що не перевищує 24 години з моменту надходження звернення Замовника.». Звертаємо увагу, що не всі гарантійні випадки, які можуть виникнути з товаром, підлягають усуненню/ремонту протягом 24 годин, тож ця вимога не є правомірною. Для Учасників, що знаходяться у віддалених від Замовника містах/областях неможливо за 24 години провести заміну товару, що вийшов в ладу і або не підлягає ремонту, або потребує тривалого ремонту. Крім того наявна вимога : «1.2. Інформаційна довідка про наявність ВЛАСНОГО сервісного центру у м. Львові із зазначенням фактичної адреси, номера телефону.» . Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ сервісний центр, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНОГО» з тендерної документації івикластивимогу в наступній редакції: «1.2. Інформаційна довідка про наявність сервісного центру у м. Львові, що здійснюватиме гарантійне обслуговування товару, із зазначенням фактичної адреси, номера телефону.», а також, переглянути строки усунення несправностей зі сторони сервісних центрів в сторону збільшення.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! Протоколом №16102019 від 16.10.2019р. внесено зміни до тендерної документації і викладено тендерну документацію в новій редакції.
Статус вимоги: Задоволено