-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональні комп'ютери в комплекті
Торги не відбулися
501 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 505.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 505.00 UAH
Період оскарження:
10.10.2019 16:36 - 21.10.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Умови
Номер:
68e9f609ceaa4349895fceadd67e218a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-10-001000-c.c1
Назва:
Умови
Вимога:
Шановний Замовнику!
Шановний Замовнику! Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні зікупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «У гарантійних випадках, що виникли не з вини Замовника, відновлення працездатності несправного товару або заміна несправних блоків здійснюється протягом всього гарантійного терміну Учасником за власний рахунок та у час, що не перевищує 24 години з моменту надходження звернення Замовника.». Звертаємо увагу, що не всі гарантійні випадки, які можуть виникнути з товаром, підлягають усуненню/ремонту протягом 24 годин, тож ця вимога не є правомірною. Для Учасників, що знаходяться у віддалених від Замовника містах/областях неможливо за 24 години провести заміну товару, що вийшов в ладу і або не підлягає ремонту, або потребує тривалого ремонту.
Крім того наявна вимога : «1.2. Інформаційна довідка про наявність ВЛАСНОГО сервісного центру у м. Львові із зазначенням фактичної адреси, номера телефону.» . Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ сервісний центр, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНОГО» з тендерної документації івикластивимогу в наступній редакції: «1.2. Інформаційна довідка про наявність сервісного центру у м. Львові, що здійснюватиме гарантійне обслуговування товару, із зазначенням фактичної адреси, номера телефону.», а також, переглянути строки усунення несправностей зі сторони сервісних центрів в сторону збільшення.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол зміна ТД Комп'ютери.pdf 17.10.2019 13:05
Дата подачі:
15.10.2019 12:22
Вирішення:
Доброго дня! Протоколом №16102019 від 16.10.2019р. внесено зміни до тендерної документації і викладено тендерну документацію в новій редакції.
Статус вимоги:
Задоволено