• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Двері металеві протипожежні, пластикові вікна

Двері металеві протипожежні, пластикові вікна

Торги відмінено

605 969.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 029.85 UAH
Період уточнення: 10.10.2019 16:32 - 18.10.2019 01:00
Відповідь надана

Уточнення технічної специфікації

Номер: d0d073df4ba74621b57d701e9f46f862
Дата опублікування: 16.10.2019 10:38
Опис: Просимо розяснити або випраити помилку щодо п.20 технічного завдання по металевим дверям, а саме: "Двері металеві протипожежні внутрішні глухі одностворчаті (100 х 2050)". Уточніть будь-ласка ширину дверної коробки.
Відповідь: Доброго дня! Вибачте за технічну помилку по п. 20 технічного завдання. Повинно бути: "Двері металеві протипожежні внутрішні глухі одностворчаті (1000 х 2050)".
Дата відповіді: 17.10.2019 14:55
Відповідь надана

Додаткові послуги

Номер: f22232ca631a453db2c99ea5f97bdce1
Дата опублікування: 16.10.2019 10:07
Опис: Доброго дня! Додаткові послуги, які повинні входити у вартість товару, страхування, транспортування, завантажування, розвантажування, демонтажу, монтажу, вивезення демонтованого та інші. Та інші. це які? Просимо вказати конкретно. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Під іншими послугами мається на увазі перенесення від місця демонтажу до відправної точки транспортування та навпаки, прибирання будівельних відходів та сміття, відновлюючий ремонт відкосів та стін після демонтажу та монтажу.
Дата відповіді: 17.10.2019 14:52
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: 933abb95fa57472089e5d439fa02b50f
Дата опублікування: 11.10.2019 15:15
Опис: Доброго дня! Звертаємось до вас з проханням внести зміни до тендерної документації, а саме - розділити закупівлю на лоти, що значно збільшить коло потенційних учасників та дозволить провести закупівлю з максимальною економією та ефективністю.
Відповідь: Доброго дня! Замовник визначає предмет закупівлі, керуючись алгоритмом, прописаним в абзаці другому пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 року № 454, а саме: предмет закупівлі товарів і послуг замовник визначає згідно з пунктами 17 і 32 частини 1 статті 1 Закону та на основі ДК 021:2015, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Планування та проведення процедур закупівель належить виключно до повноважень тендерного комітету замовника. Тому, замовником було прийняте рішення проводити закупівлю відповідно річного плану без поділу на лоти, одним предметом закупівлі.
Дата відповіді: 15.10.2019 14:42
Відповідь надана

Умови тендерної документації

Номер: 01c7ba715ef44edaa44b540c4311f3e0
Дата опублікування: 10.10.2019 17:54
Опис: Шоновний Замовнику. Чи можливо внести зміни до тендерної документації і розділити металопластикові вікна та протипожежні двері на різні лоти? Такий розподіл допоможе збільшити кількість потенційних учасників, що зможуть запропонувати найбільш економічновигідну пропозицію, адже технології виготовлення данних виробів дуже відрізняються, тому дуже мало виробників які займаються виготовленням продукції обох напрямків одночасно.
Відповідь: Доброго дня! Замовник визначає предмет закупівлі, керуючись алгоритмом, прописаним в абзаці другому пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 року № 454, а саме: предмет закупівлі товарів і послуг замовник визначає згідно з пунктами 17 і 32 частини 1 статті 1 Закону та на основі ДК 021:2015, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Планування та проведення процедур закупівель належить виключно до повноважень тендерного комітету замовника. Тому, замовником було прийняте рішення проводити закупівлю відповідно річного плану без поділу на лоти, одним предметом закупівлі.
Дата відповіді: 15.10.2019 14:42