-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Двері металеві протипожежні, пластикові вікна
Двері металеві протипожежні, пластикові вікна
Торги відмінено
605 969.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 029.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 029.85 UAH
Номер:
089f384707b14b1e853aff9b44350583
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-08-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.11.2019 00:00
Період моніторингу:
08.11.2019 09:42 - 30.11.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
07.11.2019 Одеса № 391
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 07.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 07.11.2019
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 07.11.2019 № 391
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
6. UA-2019-10-10-000997-c 10.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації (далі - ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням тендерного комітету управління освіти, культури, спорту та молодіжної політики Южненської міської ради (далі – Замовник) протокол від 10.10.2019 № 154, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю ФІРМА «ТОМЭТ ЛТД» (далі – ТОВ ФІРМА «ТОМЭТ ЛТД»), повідомлення про намір укласти договір, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 01.11.2019 № 163, відповідь Замовника на запит на пояснення, отримана через електронну систему закупівель 12.11.2019.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у підпункті 3.5.6 пункту 5 розділу 3 ТД установив вимогу надання переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, в тому числі документу, шляхом дозавантаження його до поданої тендерної пропозиції на веб – порталі Уповноваженого органу, що підтверджує відсутність підстави, визначеної частини 2 статті 17 Закону, а саме: довідку, видану уповноваженим органом, про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів перед бюджетами всіх рівнів (для іноземних осіб – довідка уповноваженого органу щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та її офіційний переклад українською мовою).
При цьому переможець торгів ТОВ ФІРМА «ТОМЭТ ЛТД» у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, не надав Замовнику шляхом дозавантаження до поданої тендерної пропозиції на веб – порталі Уповноваженого органу довідку, видану уповноваженим органом про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів перед бюджетами всіх рівнів, чим не дотримано вимогу підпункту 3.5.6 пункту 5 розділу 3 ТД.
Однак на порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ ФІРМА «ТОМЭТ ЛТД» через ненадання ним як переможцем торгів документу, що підтверджує відсутність підстави, передбачених статтею 17 Закону.
Період усунення порушень:
15.11.2019 14:47 - 30.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
15.11.2019 14:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
УХВАЛИЛИ:
Щодо першого питання порядку денного:
Прийняти до виконання зобов’язання Південного офісу Держаудитслужби щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 44220000-8 «Столярні вироби» (Двері металеві протипожежні, пластикові вікна), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-10-10-000997-c.
Щодо другого питання порядку денного:
Закупівлю (UA-2019-10-10-000997-c) двері металеві протипожежні, пластикові вікна згідно предмету закупівлі: показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 44220000-8 «Столярні вироби» (Двері металеві протипожежні, пластикові вікна) відмінити у відповідності до вимог частини 1 статті 31 Розділу IV Закону.
Щодо третього питання порядку денного:
Подати на оприлюднення через авторизований електронний майданчик повідомлення про відміну відкритих торгів на Веб-порталі Уповноваженого органу у порядку, передбаченому частиною 3 статті 31 Закону.
Дата публікації звіту:
19.11.2019 16:08
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
19.11.2019 16:36
Запити/Пояснення
Номер:
f358a032e4b04cd4bd77e8ea424f064c
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
11.11.2019 15:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби» (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-10-10-000997-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень.
Яким чином Замовник може обґрунтувати не прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції переможця Товариство з обмеженою відповідальністю ФІРМА «ТОМЭТ ЛТД» у зв’язку із ненаданням ним документу, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої частиною 2 статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тоді як переможець у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, не надав Замовнику шляхом дозавантаження до поданої тендерної пропозиції на веб – порталі Уповноваженого органу довідку, видану уповноваженим органом про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів перед бюджетами всіх рівнів (вимога підпункту 3.5.6 пункту 5 розділу 3 тендерної документації)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
1703b06445e5469b84936a20defbdebb
Назва:
Надання пояснення на запит
Дата опублікування:
12.11.2019 16:59
Опис:
Тендерний комітет Управління освіти, культури, спорту та молодіжної політики Южненської міської ради повідомляє, що 05.02.2018 року в Міністерстві юстиціії України за № 139/31581 зареєстровано спільний наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства фінансів України від 17.01.2018 року № 37/11 "Про затвердження Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі". Метою прийняття наказу є спрощення доступу суб'єктів господарської діяльності до торгів шляхом проведення автоматичної перевірки відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до частини 2 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі". Взаємодія електронної системи закупівель "ПРОЗОРРО" та інформаційних систем ДФС здійснюється на центральному рівні в електронній формі, що дозволяє забезпечити під час проведення торгів автоматичну перевірку відсутності або наявності у Учасника процедури закупівлі заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи ДФС.
Так, відповідно до вищевикладеного, ТОВ Фірмою "ТОМЭТ ЛТД" надано документ "Інформація (Квитанція № 2) з ДФС про відсутність заборгованості", у якому зазначено, що у вказаного підприємства відсутня заборгованість перед бюджетом станом на 10:09:16, 04.11.2019 року. Зазначений документ містить електронний цифровий підпис, справжність якого перевірено Замовником за допомогою сервісу Міністерства юстиції України (https://czo.gov.ua/verify). Відповідно до отриманої інформації, підпис накладений Головним управлінням ДПС в Одеській област, співробітником Дерев'янко Аллою Володимирівною 04.11.2019 року.
Таким чином, відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" надана інформація є документом. В подальшому Замовником додатково перевірено зазначену інформацію за допомогою сервісу наявного на сайті Державної Фіскальної служби (http://sfs.gov.ua/businesspartner) та підтверджено інформацію про відсутність заборгованості. Крім того, відповідно до умов тендерної документації, надання довідки про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів перед бюджетами всіх рівнів у паперовому вигляді не вимагалося.
Враховуючи викладене, порушень Закону України "Про публічні закупівлі" в ході проведення закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби» (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-10-10-000997-c) допущено не було.