• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Двері металеві протипожежні, пластикові вікна

Двері металеві протипожежні, пластикові вікна

Торги відмінено

605 969.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 029.85 UAH
Номер: 089f384707b14b1e853aff9b44350583
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-08-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.11.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 08.11.2019 09:42 - 30.11.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ 07.11.2019 Одеса № 391 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 07.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 07.11.2019 Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 07.11.2019 № 391 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 6. UA-2019-10-10-000997-c 10.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, elvira.lupashko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації (далі - ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням тендерного комітету управління освіти, культури, спорту та молодіжної політики Южненської міської ради (далі – Замовник) протокол від 10.10.2019 № 154, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю ФІРМА «ТОМЭТ ЛТД» (далі – ТОВ ФІРМА «ТОМЭТ ЛТД»), повідомлення про намір укласти договір, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 01.11.2019 № 163, відповідь Замовника на запит на пояснення, отримана через електронну систему закупівель 12.11.2019. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у підпункті 3.5.6 пункту 5 розділу 3 ТД установив вимогу надання переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, в тому числі документу, шляхом дозавантаження його до поданої тендерної пропозиції на веб – порталі Уповноваженого органу, що підтверджує відсутність підстави, визначеної частини 2 статті 17 Закону, а саме: довідку, видану уповноваженим органом, про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів перед бюджетами всіх рівнів (для іноземних осіб – довідка уповноваженого органу щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та її офіційний переклад українською мовою). При цьому переможець торгів ТОВ ФІРМА «ТОМЭТ ЛТД» у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, не надав Замовнику шляхом дозавантаження до поданої тендерної пропозиції на веб – порталі Уповноваженого органу довідку, видану уповноваженим органом про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів перед бюджетами всіх рівнів, чим не дотримано вимогу підпункту 3.5.6 пункту 5 розділу 3 ТД. Однак на порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ ФІРМА «ТОМЭТ ЛТД» через ненадання ним як переможцем торгів документу, що підтверджує відсутність підстави, передбачених статтею 17 Закону.
Період усунення порушень: 15.11.2019 14:47 - 30.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 15.11.2019 14:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: УХВАЛИЛИ: Щодо першого питання порядку денного: Прийняти до виконання зобов’язання Південного офісу Держаудитслужби щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 44220000-8 «Столярні вироби» (Двері металеві протипожежні, пластикові вікна), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-10-10-000997-c. Щодо другого питання порядку денного: Закупівлю (UA-2019-10-10-000997-c) двері металеві протипожежні, пластикові вікна згідно предмету закупівлі: показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 44220000-8 «Столярні вироби» (Двері металеві протипожежні, пластикові вікна) відмінити у відповідності до вимог частини 1 статті 31 Розділу IV Закону. Щодо третього питання порядку денного: Подати на оприлюднення через авторизований електронний майданчик повідомлення про відміну відкритих торгів на Веб-порталі Уповноваженого органу у порядку, передбаченому частиною 3 статті 31 Закону.
Дата публікації звіту: 19.11.2019 16:08

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 19.11.2019 16:36

Запити/Пояснення