• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Код ДК 016-2010 81.30.1 - Послуги щодо благоустрою території, код ДК 021:2015 90900000-6 Послуги з прибирання та санітарно-гігієнічні послуги (лот №1 – послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Дніпровського району; лот №2 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Заводського району; лот №3 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Вознесенівського району; лот №4 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Олександрівського району; лот №5 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Комунарського району; лот №6 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Хортицького району; лот №7 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Шевченківського району)

послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період, згідно вимог Замовника

Прекваліфікація

від початку періоду пройшло 3 236 днів

13 743 610.46 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 3 759.37 UAH
Період уточнення: 07.10.2016 16:04 - 29.10.2016 17:00
Відповідь надана

стосовно кількості працівників

Номер: 50445b491ea54dbba1e236ec80da06b0
Дата опублікування: 27.10.2016 12:10
Опис: ДКТ, Додаток №10, пункт 6. Дайте будь ласка роз'яснення, для участі у тендері штат працівників підприємства повинен складатися не меньше ніж 100 робітників? Чи ця вимога стосується тільки переможців?
Відповідь: Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, вимоги тендерної документації в тому числі: 1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно додатку №3 тендерної документації; 2. Гарантій лист від учасника про залучення достатньої кількості працівників (наявність у учасника та/або субпідрядника на момент укладення договору не менш 100 працівників за кожним лотом) до укладення договору».
Дата відповіді: 28.10.2016 09:31
Відповідь надана

Просимо надати роз'яснення

Номер: 420266f0f6d647f3b29533664dfcd7b8
Дата опублікування: 11.10.2016 13:15
Опис: Розглянувши ДКТ, у п.4.4 стор.2 зазначено,що термін надання послуг-до 31 грудня 2016 року, в Додатку №9 Істотні умови договору та додатку №10 Договір про надання послуг п.4.1 також визначено, що термін надання послуг-до 31 грудня 2016 року. Що стосується Технічного завдання (додаток №5) п.2 Термін надання послуг: листопад 2016р.-31.12.2017року. Просимо дати відповідь, щодо терміну надання послуг: до 2016 чи 2017 року?
Відповідь: Дякую за Ваше запитання, дійсно в технічному завданні була допущена помилка, а саме зазначено 2017 рік замість 2016. Термін надання послуг до 31.12.2016. Найближчим часом буде внесено відповідні зміни.
Відповідь надана

у якому вигляді повинен бути розрахунок?

Номер: 553c6db8e8b046619bfcbaaf44f3cffb
Дата опублікування: 11.10.2016 11:10
Опис: Добрий ранок! Цікавить питання: у якому вигляді повинен надаватися розрахунок ціни та/або калькуляція??? Чи є обов'язковим надання розрахунків сформованих у програмі АВК, або будь-якій іншій програмі для складання кошторисів?!
Відповідь: Тендерна документація не містить форми розрахунку та вимог, щодо програми в якій буде сформовано розрахунок. Розрахунок повинен містити всі витрати учасника.
Відповідь надана

просим уточнить информацию

Номер: e7e6de450da64130abc498468ffc2dd4
Дата опублікування: 10.10.2016 12:09
Опис: Добрый день, подскажите не допущена ли ошибка в ДКТ?! Указано, что работы должны проводится до конца года (т.е. до 31.12.2016г.). Но сами закупки (начало аукциона датируются датой 13.12.2016г.), т.е. на выполнение работ предусматривается всего полмесяца...К тому же, процедура подписания договора согласно ДКТ: "Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця." Также просим уточнить документацию подавать отдельно по каждому лоту?
Відповідь: «Но сами закупки (начало аукциона датируются датой 13.12.2016г.)» - система закупівель визначила максимальний строк до аукціону. Згідно ч.3 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» строк подачі тендерних пропозицій не пізніше 30 днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквіваленту для товарів та послуг 133 тисячі євро. Після завершення періоду подачі пропозицій, розкриваються всі деталі технічної частини пропозицій Учасників. Замовник проводить передкваліфікацію (максимально триває 20 робочих днів) відповідності Учасників технічним вимогам та завантажуєте в систему протокол рішення по кожній з поданих пропозицій. Відповідно, до участі в аукціоні допускаються лише ті Учасники, які були підтверджені Замовником як ті, що відповідають технічним вимогам та кваліфікаційним вимогам. Система планує аукціон таким чином, щоб час до початку аукціону становив не менше 5 днів. Тому електрона система закупівель визначила максимальний строк до аукціону. Згідно ч.1 ст.25 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом.