• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Апарат ударно-хвильової терапії)

Завершена

670 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 350.00 UAH
Період уточнення: 25.09.2019 16:45 - 30.09.2019 16:50
Відповідь надана

дискримінація

Номер: ab4525a8eb0c4a2984b61e04d1849918
Дата опублікування: 30.09.2019 15:53
Опис: Замовником свідомо встановлено дискримінаційні технічні вимоги до апарату, що є не допустимим згідно Закону України «Про публічні закупівлі» і неодноразово підтерджувалося рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Окрім того, є велика кількість виробників сучасного обладнання, які мають змогу запропонувати найбільш сучасне обладнання у процесах сканування та обробки зображень. Дане обладнання має такий же функціонал, але може відрізнятися за розмірами та вагою, що зовсім не впливає на функціональність. Також, що дуже важливо, вказане обладнання є значно дешевшим. А тому вимагаємо відмініити вказану процедуру закупівлі і при оголошені нової, керуватися принципами встановленими ст.3 Закону. Звертаємо вашу увагу що ч. 1 ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.15 р. № 922-VIII передбачено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та розробленими відповідно до нього нормативно-правовими актами, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи уповноваженого органу та органів, несуть персональну відповідальність згідно із законами України.
Відповідь: Добрий день! При встановленні медико-технічних вимог до обладнання, що закуповується, Замовник керувався виключно нормами ст.ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, зокрема основними принципами закупівель, закріпленими у статті 3 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. Фахівці лікарні хотіли б використовувати найбільш сучасне обладнання у процесах фізіотерапії та реабілітації, тому були обрані такі технічні параметри. Відповідно до Вашого зауваження щодо технічних параметрів, тендерним комітетом був зазначений параметр "не більше", тому Ви як учасник можете запропонувати сучасне обладнання відповідно до ваших технічних показників. Також просимо звернути увагу, що всі технічні параметри мають дуже велике значення, так як фізіотерапевтичний комплекс повинен бути не великим, мобільним, для можливо застосування в різних відділеннях лікарняного закладу, та мати можливість переміщення в лікарні та за її межами. Тому фахівцями були обрані саме такі параметри.
Дата відповіді: 01.10.2019 16:44
Відповідь надана

щодо предмету закупівлі

Номер: 0f471d0d24c04177b1fd23def02c1b20
Дата опублікування: 30.09.2019 15:45
Опис: Відповідно до Наказу № 454 від 17.03.2016 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (зі змінами), під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу. Тендерним комітетом зазначено предмет закупівлі в оголошенні з порушенням вимог вищевказаного наказу. А тому процедура закупівлі підлягає відміні.
Відповідь: Добрий день! Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" від 17.03.2016 № 454, нами було дотримано всіх вимог чинного законодавста. Згідно вищезгаданого наказу нами було вказано два коди чинних класифікаторів медичних виробів, а саме: ДК 021:2015 " Єдиний закупівельний словник" 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (код НК 024:2019 – 47032 Система пневматична екстракорпоральної ударнохвильової терапії для ортопедії) (Апарат ударно-хвильової терапії) Дана класифікація вказана як на першій сторінці тендерної документації, так і в медико-технічних вимогах, а також скрізь в тендерній документації. В зв'язку з особливостями системи закупівлі Prozorro, на разі не існує окремого "поля" для вказування класифікатору НК 024:201, тому нами було вирішено вказати дану класифікацію по всій тендерній документації. Тендерним комітетом було дотримано всіх вимог чинного законодавства відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" від 17.03.2016 № 454. На майбутнє просимо Вас більш детальніше дивитися тендерну документацію!
Дата відповіді: 01.10.2019 16:43
Відповідь надана

дискримінаційцні вимоги

Номер: 93540b6c45e647d79b0da1ca3019af8a
Дата опублікування: 26.09.2019 11:23
Опис: В оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель тендерній документації, Замовником встановлено вимоги, які суперечать чинному законодавству з питань публічних закупівель, законодавству України та порушують принципи здійснення закупівель. У зв’язку з чим, їх не усунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку їх проведення. Відповідно до ст.5 Закону, Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, умови тендерної документації, містять положення, що суперечать діючим нормативним документам. Згідно Додатку 2 до тендерної документації, Замовником встановлено завідомо дискримінаційні медико-технічні вимоги до апарата ударно-хвильової терапії, котрі надають переваги продукції конкретного виробника – компанії BTL. А саме, усім в сукупності медико-технічним вимогам відповідає лише 1 апарат - BTL-6000 SWT TOPLINE. Постачальників продукції інших виробників апаратів ударно-хвильової терапії позбавляють можливості взяти участь у процедурі закупівлі. Відповідно до положень ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі ч. 2 ст. 23 Закону, Замовник має право з власної ініціативи або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, а у разі неможливості виправити допущення відмінити процедуру закупівлі. Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Звертаємо вашу увагу що ч. 1 ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.15 р. № 922-VIII передбачено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та розробленими відповідно до нього нормативно-правовими актами, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи уповноваженого органу та органів, несуть персональну відповідальність згідно із законами України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення вище перелічених вимог сприятиме недискримінації учасників, зростанню конкуренції серед та максимальній економії коштів. У разі ігнорування нашої вимоги, ми будемо оскаржувати Ваші дії у постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь: Добрий день! При встановленні медико-технічних вимог до обладнання, що закуповується, Замовник керувався виключно нормами ст.ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, зокрема основними принципами закупівель, закріпленими у статті 3 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. Фахівці лікарні хотіли б використовувати найбільш сучасне обладнання у процесах сканування та обробки зображень, тому були обрані такі параметри.
Дата відповіді: 30.09.2019 08:27