• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги бібліотек і архівів - за кодом ДК 016:2010 - 91.01.1 (Послуги зі створення комп’ютерних архівів - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 72252000-6; Архівування документації управління пайової участі Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації))

У відділ з питань адміністрування пайової участі Департаменту економіки та інвестицій наявний великий масив документів на паперових носіях, який формувався протягом 1999-2016 років. За весь період роботи підрозділу архівування документів не проводилось. Відповідно до наказу Міністерства юстиції України «Про затвердження Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання» від 11 листопада 2014 року № 1886/5, крім архівування паперових документів є необхідність створення електронного архіву.

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 1 500.00 UAH
Період уточнення: 04.11.2016 15:29 - 09.11.2016 23:59
Відповідь надана

ЗАПИТи на РОЗ'ЯСНЕННЯ

Номер: c3f626c25699410a987b00ad1a7ab84f
Дата опублікування: 09.11.2016 16:25
Опис: Прошу вважати мої запитання, які опубліковані 09.11.20-16 ЗАПИТАМИ НА РОЗ'ЯСНЕННЯ, які вимагають обов'язкової відповіді Замовника згідно Статті 10 «Закону України про публічні закупівлі»
Відповідь: Шановний учаснику! Замовником розглянуто Ваші звернення, в тому числі вимогу та надано відповіді щодо кожного з них.
Дата відповіді: 09.11.2016 18:27
Відповідь надана

Чим обгрутнване ОБМЕЖЕННЯ можливостей Учасника вимогами до обладнання ?

Номер: dacc0359b9834659af8f512e7c7c16bb
Дата опублікування: 09.11.2016 14:50
Опис: В пункті "Мінімальні технічні вимоги до обладнання" вказано, "формат сканування оригіналів: до А3 включно". Будь ласка, поясніть які саме документи формату А3 маюстья на увазі в зазанченому масиві документів, які підлягають обробці в скаладі Предмету закупівлі? Скільки їх? На який підставі цим пунктом обмежуються права Учасника по вибору утатскування для досягнення результатів послуг, які вимагаються? З нашої точки зору, ця вимога шкодить свободі надання послуг учасниками, а саме – свободі вибору устаткування, результати сканування за допомогою котрого будуть відповідати Технічним вимогам (тому ща, навіть, якща в масиві є документи А3, то їх можна сканувати сканерами менших форматів). Просимо виключити цю умову із вимог до устаткування.
Відповідь: Шановний учаснику! Ми дуже раді Вашому інтересу до закупівлі, оголошеної Депртаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міскої державної адміністрації (далі - Замовник) та сподіваємось на Вашу у ній участь. З приводу Вашого питання щодо вимог до обладнання учасника, які викладені у Технічному завданні до закупівлі повідомляємо. Відповідність технічної спроможності учасника заявленим Замовником вимогам є обов’язковою умовою його участі в зазначеній закупівлі, оскільки містить мінімальний, але вичерпний перелік вимог, необхідних для надання такого роду послуг з урахуванням особливостей документів (графічні зображення, креслення), які потребують архівування (зокрема, 20 % документації має формат А3). Враховуючи зазначене, вказана Замовником вимога жодним чином не суперечить принципам здійснення закупівель, встановлених Законом, та не може бкути виключена з переліку вимог.
Дата відповіді: 09.11.2016 18:18
Відповідь надана

Чи не протиречьть об'єднання в один лот різних по суті та складу послуг ?

Номер: 4a45f33efd134a2b96bc694717e92db4
Дата опублікування: 09.11.2016 14:26
Опис: Будь ласка, поясніть, чи не протиречить Закону України "Про здійснення публічних закупівель" об'єднання в один лот різних по ДК, роду, суті, складу та компетенціям послуг: 1) Систематизація та обробка справ постійного зберігання (НАФ), з особового складу та тривалого (понад 10 років) зберігання; 2) Палітурна обробка справ постійного зберігання; 3) Створення архіву електронних документів. З нашої точки зору, нерозділення цих послуг на різні лоти притиречить п.3 Закону України "Про здійснення державних закупівель". Крім того, ці послуги відносятся до різних статей ДК і їх не можна об'єднувати в один лот. Просимо розділити ці послуги на різні лоти, як цього вимагає Закон України "Про здійснення державних закупівель"
Відповідь: Шановний учаснику! Ми цінуємо Вашу зацікавленість закупівлями, які ініціює Депртамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міскої державної адміністрації (далі - Замовник). На Ваше питання стосовно визначення Замовником предмету закупівлі, а також пропозицій щодо виокремленння частин предмета закупівлі повідомляємо. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави встановлює Закон України «Про публічні закупівлі» (далі  Закон). Закон України «Про здійснення державних закупівель» втратив чинність від 01.08.2016 року. Абзацом четвертим частини першої статті 2 Закону визначено, що закупівлі, здійснення яких регламентується абзацом четвертим частини першої статті 2 Закону,  вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому зазначеної статті (далі  Допорогові закупівлі) можуть здійснюватись із застосуванням електронної системи закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Користуючись наданим законодавцем правом, враховуючи економічну ефективність використання системи електронних закупівель «ProZorro» для розпорядників бюджетних коштів, а також опосередковане сприяння бізнес-спільноті шляхом підвищення прозорості процесу здійснення закупівель, Депртамент економіки та інвестицій підтримує ініціативу міської влади щодо її використання час здійснення не лишезакупівель, регламентованих Законом, але й Допорогових закупівель, дотримуючись при цьому принципів здійснення публічних закупівель. На етапі планування закупівель, під час визначення їх предмету Замовник керується Порядком визначення предмету закупівлі, затвердженим Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі  Порядок). Враховуючи зазначене, предмет закупівлі послуг щодо архівування документації управління пайової участі Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) визначено відповідно до пункту 1 розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку, а саме: згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника» затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви послуги. Відповідно до приписів Положення, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Проте, враховуючи особливості послуг, що закуповуються, у Замовника відсутня така необхідність. Викладені у технічному завданні якісні та кількісні характеристики є однорідними за предметом закупівлі та деталізують кінцевий результат послуг, які повинні бути надані за результатами закупівлі. Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю!
Дата відповіді: 09.11.2016 18:16
Відповідь надана

Про яку саме "Інформаційно-пошукову система електронного каталогу" йдеться ?

Номер: dbc9a68354b84b36bc5ab7a0ef0fdbd2
Дата опублікування: 09.11.2016 14:15
Опис: В пункті: "Параметри кінцевого ресурсу електронного каталогу" фігурує "Інформаційно-пошукова система електронного каталогу", яка "встановлюється на програмно-апаратний комплекс збереження даних (сервер) Замовника." Будь даска, поясніть, про яку саме "Інформаційно-пошукову система електронного каталогу" йдеться ? Ця система має бути розроблена в межах цього завдання ?
Відповідь: розроблена в межах цього завдання ? Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше запитання. Відповідь на нього міститься у Технічному завданні відносно зазначеної закупівлі: «Електронний каталог встановлюється на технічних засобах Замовника. Роботи із завантаження в каталог інформаційного ресурсу здійснюється силами Виконавця. Налаштування операційної системи серверу здійснюється Замовником». Виходячи із зазначеного вище, Інформаційно-пошукова система електронного каталогу не потребує розробки в межах надання послуг, що закуповуються. Будемо раді Вашій участі у закупівлі!
Дата відповіді: 09.11.2016 18:18