-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги бібліотек і архівів - за кодом ДК 016:2010 - 91.01.1 (Послуги зі створення комп’ютерних архівів - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 72252000-6; Архівування документації управління пайової участі Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації))
У відділ з питань адміністрування пайової участі Департаменту економіки та інвестицій наявний великий масив документів на паперових носіях, який формувався протягом 1999-2016 років. За весь період роботи підрозділу архівування документів не проводилось. Відповідно до наказу Міністерства юстиції України «Про затвердження Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання» від 11 листопада 2014 року № 1886/5, крім архівування паперових документів є необхідність створення електронного архіву.
Завершена
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 1 500.00 UAH
Період уточнення:
04.11.2016 15:29 - 09.11.2016 23:59
Відповідь надана
ЗАПИТи на РОЗ'ЯСНЕННЯ
Номер:
c3f626c25699410a987b00ad1a7ab84f
Дата опублікування:
09.11.2016 16:25
Опис:
Прошу вважати мої запитання, які опубліковані 09.11.20-16 ЗАПИТАМИ НА РОЗ'ЯСНЕННЯ, які вимагають обов'язкової відповіді Замовника згідно Статті 10 «Закону України про публічні закупівлі»
Відповідь:
Шановний учаснику!
Замовником розглянуто Ваші звернення, в тому числі вимогу та надано відповіді щодо кожного з них.
Дата відповіді:
09.11.2016 18:27
Відповідь надана
Чим обгрутнване ОБМЕЖЕННЯ можливостей Учасника вимогами до обладнання ?
Номер:
dacc0359b9834659af8f512e7c7c16bb
Дата опублікування:
09.11.2016 14:50
Опис:
В пункті "Мінімальні технічні вимоги до обладнання" вказано, "формат сканування оригіналів: до А3 включно". Будь ласка, поясніть які саме документи формату А3 маюстья на увазі в зазанченому масиві документів, які підлягають обробці в скаладі Предмету закупівлі? Скільки їх? На який підставі цим пунктом обмежуються права Учасника по вибору утатскування для досягнення результатів послуг, які вимагаються?
З нашої точки зору, ця вимога шкодить свободі надання послуг учасниками, а саме – свободі вибору устаткування, результати сканування за допомогою котрого будуть відповідати Технічним вимогам (тому ща, навіть, якща в масиві є документи А3, то їх можна сканувати сканерами менших форматів).
Просимо виключити цю умову із вимог до устаткування.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Ми дуже раді Вашому інтересу до закупівлі, оголошеної Депртаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міскої державної адміністрації (далі - Замовник) та сподіваємось на Вашу у ній участь.
З приводу Вашого питання щодо вимог до обладнання учасника, які викладені у Технічному завданні до закупівлі повідомляємо.
Відповідність технічної спроможності учасника заявленим Замовником вимогам є обов’язковою умовою його участі в зазначеній закупівлі, оскільки містить мінімальний, але вичерпний перелік вимог, необхідних для надання такого роду послуг з урахуванням особливостей документів (графічні зображення, креслення), які потребують архівування (зокрема, 20 % документації має формат А3).
Враховуючи зазначене, вказана Замовником вимога жодним чином не суперечить принципам здійснення закупівель, встановлених Законом, та не може бкути виключена з переліку вимог.
Дата відповіді:
09.11.2016 18:18
Відповідь надана
Чи не протиречьть об'єднання в один лот різних по суті та складу послуг ?
Номер:
4a45f33efd134a2b96bc694717e92db4
Дата опублікування:
09.11.2016 14:26
Опис:
Будь ласка, поясніть, чи не протиречить Закону України "Про здійснення публічних закупівель" об'єднання в один лот різних по ДК, роду, суті, складу та компетенціям послуг: 1) Систематизація та обробка справ постійного зберігання (НАФ), з особового складу та тривалого (понад 10 років) зберігання; 2) Палітурна обробка справ постійного зберігання; 3) Створення архіву електронних документів.
З нашої точки зору, нерозділення цих послуг на різні лоти притиречить п.3 Закону України "Про здійснення державних закупівель". Крім того, ці послуги відносятся до різних статей ДК і їх не можна об'єднувати в один лот.
Просимо розділити ці послуги на різні лоти, як цього вимагає Закон України "Про здійснення державних закупівель"
Відповідь:
Шановний учаснику!
Ми цінуємо Вашу зацікавленість закупівлями, які ініціює Депртамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міскої державної адміністрації (далі - Замовник).
На Ваше питання стосовно визначення Замовником предмету закупівлі, а також пропозицій щодо виокремленння частин предмета закупівлі повідомляємо.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави встановлює Закон України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Закон України «Про здійснення державних закупівель» втратив чинність від 01.08.2016 року.
Абзацом четвертим частини першої статті 2 Закону визначено, що закупівлі, здійснення яких регламентується абзацом четвертим частини першої статті 2 Закону, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому зазначеної статті (далі Допорогові закупівлі) можуть здійснюватись із застосуванням електронної системи закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Користуючись наданим законодавцем правом, враховуючи економічну ефективність використання системи електронних закупівель «ProZorro» для розпорядників бюджетних коштів, а також опосередковане сприяння бізнес-спільноті шляхом підвищення прозорості процесу здійснення закупівель, Депртамент економіки та інвестицій підтримує ініціативу міської влади щодо її використання час здійснення не лишезакупівель, регламентованих Законом, але й Допорогових закупівель, дотримуючись при цьому принципів здійснення публічних закупівель.
На етапі планування закупівель, під час визначення їх предмету Замовник керується Порядком визначення предмету закупівлі, затвердженим Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі Порядок).
Враховуючи зазначене, предмет закупівлі послуг щодо архівування документації управління пайової участі Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) визначено відповідно до пункту 1 розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку, а саме: згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника» затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви послуги.
Відповідно до приписів Положення, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Проте, враховуючи особливості послуг, що закуповуються, у Замовника відсутня така необхідність. Викладені у технічному завданні якісні та кількісні характеристики є однорідними за предметом закупівлі та деталізують кінцевий результат послуг, які повинні бути надані за результатами закупівлі.
Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю!
Дата відповіді:
09.11.2016 18:16
Відповідь надана
Про яку саме "Інформаційно-пошукову система електронного каталогу" йдеться ?
Номер:
dbc9a68354b84b36bc5ab7a0ef0fdbd2
Дата опублікування:
09.11.2016 14:15
Опис:
В пункті: "Параметри кінцевого ресурсу електронного каталогу" фігурує "Інформаційно-пошукова система електронного каталогу", яка "встановлюється на програмно-апаратний комплекс збереження даних (сервер) Замовника." Будь даска, поясніть, про яку саме "Інформаційно-пошукову система електронного каталогу" йдеться ? Ця система має бути розроблена в межах цього завдання ?
Відповідь:
розроблена в межах цього завдання ?
Шановний учаснику!
Дякуємо за Ваше запитання. Відповідь на нього міститься у Технічному завданні відносно зазначеної закупівлі: «Електронний каталог встановлюється на технічних засобах Замовника. Роботи із завантаження в каталог інформаційного ресурсу здійснюється силами Виконавця. Налаштування операційної системи серверу здійснюється Замовником».
Виходячи із зазначеного вище, Інформаційно-пошукова система електронного каталогу не потребує розробки в межах надання послуг, що закуповуються.
Будемо раді Вашій участі у закупівлі!
Дата відповіді:
09.11.2016 18:18