• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги бібліотек і архівів - за кодом ДК 016:2010 - 91.01.1 (Послуги зі створення комп’ютерних архівів - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 72252000-6; Архівування документації управління пайової участі Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації))

У відділ з питань адміністрування пайової участі Департаменту економіки та інвестицій наявний великий масив документів на паперових носіях, який формувався протягом 1999-2016 років. За весь період роботи підрозділу архівування документів не проводилось. Відповідно до наказу Міністерства юстиції України «Про затвердження Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання» від 11 листопада 2014 року № 1886/5, крім архівування паперових документів є необхідність створення електронного архіву.

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 04.11.2016 15:29 - 09.11.2016 23:59
Вимога
Вирішена

Скарга на рішення щодо визначення переможця

Номер: aab7c3d6659f47a7b14187f90d1a414e
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-04-000794-a.c5
Назва: Скарга на рішення щодо визначення переможця
Вимога:
Пункт 5 Додатку №2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА АУКЦІОНУ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» вимагає наявність документального підтвердження кваліфікації, а саме представлення копії виконаного аналогічного договору, який укладено в 2013-2016 роках та документ (документи), що підтверджує (-ють) їх виконання: копія акта (актів) наданих послуг, та/або копія акта (актів) звірки, та/або копія податкової (податкових) накладних. Додатком №1 Технічні вимоги визначено (деталізовано) перелік послуг та вимоги до послуг, що закуповуються. Таким чином, договір та акти виконаних робіт повинні містити зазначені в технічних вимогах перелік послуг. Документи, що представлені учасником конкурсу – ТОВ «Документальний сервіс» , якого кваліфікували я к переможця, не відповідають заявленим вимогам до кваліфікації, а саме: 1. Акт надання послуг до договору № 73-691 – містить тільки одну складову послуги (сканування) 2. Акт к дог. 11102016_1 от 11.10.2016 – містить тільки одну складову послуги (сканування) і взагалі не затверджений замовником послуг 3. Акти надання послуг до договору № 16_06_14 і Акти надання послуг до договору № 16_06_14(2) також не містять заявленого переліку послуг, крім того – виконавцем виступає інша компанія. Таким чином Учасником не підтверджено відповідність вимогам Замовника в частині досвіду виконання аналогічних договорів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ми цінуємо Вашу увагу до закупівлі, ініційованої Департаментом економіки та інвестицій та дякуємо за виявлену небайдужість і активну позицію в закупівельному процесі загалом. На Вашу вимогу від 24.11.2016 стосовно рішення замовника щодо визначення переможця від 18.11.2016 № 2/ПБА повідомляємо. Замовником, на підтвердження досвіду учасника, встановлено вимогу щодо надання ним копії виконаного аналогічного договору, який укладено в 2013-2016 роках та документ (документи), що підтверджує (-ють) факт його виконання. Учасником ТОВ «ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС» надано копії чотирьох аналогічних договорів, враховуючи договори, укладені його афілійованими підприємствами, про що учасник сповіщає замовника листом, наданим у складі електронної пропозиції. Одночасно, замовникові для встановлення відповідності пропозиції учасника встановленій вимозі в частині підтвердження досвіду достатньо наявності у її складі одного аналогічного договору, проте замовник не заперечує проти надання учасником додаткових документів, що засвідчують його досвід. Аналогічним договором в межах зазначеної закупівлі є договір, що є аналогічним за предметом закупівлі, а саме, в межах якого учасником було надано послуги бібліотек і архівів - за кодом ДК 016:2010 - 91.01.1 та/або послуги зі створення комп’ютерних архівів - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 72252000-6. Пропозиція учасника ТОВ «ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС» містить копію договору від 11.10.2016 № 91.01.1 (далі  Договір), предмет якого є аналогічним до оголошеного за кодом ДК 016:2010. Згідно умов договору, про який йдеться, послуги надаються поетапно. На підтвердження факту надання послуг за етапом 1 Договору учасником надано акт від 04.11.2016 № 359 (далі  акт), який засвідчує надання учасником послуг, що відповідають встановленому обсягу та якості. Деталізація послуг, наведених у акті, дозволяє встановити відповідність послуг предмету договору. Враховуючи зазначене, у замовника відсутні підстави відхиляти пропозицію ТОВ «ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС».
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга на рішення щодо визначення переможця

Номер: e652dee3a6a64ae6b0679055d823269e
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-04-000794-a.b4
Назва: Скарга на рішення щодо визначення переможця
Вимога:
Пункт 5 Додатку №2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА АУКЦІОНУ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» вимагає наявність документального підтвердження кваліфікації, а саме представлення копії виконаного аналогічного договору, який укладено в 2013-2016 роках та документ (документи), що підтверджує (-ють) їх виконання: копія акта (актів) наданих послуг, та/або копія акта (актів) звірки, та/або копія податкової (податкових) накладних. Додатком №1 Технічні вимоги визначено (деталізовано) перелік послуг та вимоги до послуг, що закуповуються. Таким чином, договір та акти виконаних робіт повинні містити зазначені в технічних вимогах перелік послуг. Документи, що представлені учасником конкурсу – ТОВ «Документальний сервіс» , якого кваліфікували я к переможця, не відповідають заявленим вимогам до кваліфікації, а саме: 1. Акт надання послуг до договору № 73-691 – містить тільки одну складову послуги (сканування) 2. Акт к дог. 11102016_1 от 11.10.2016 – містить тільки одну складову послуги (сканування) і взагалі не затверджений замовником послуг 3. Акти надання послуг до договору № 16_06_14 і Акти надання послуг до договору № 16_06_14(2) також не містять заявленого переліку послуг, крім того – виконавцем виступає інша компанія. Таким чином Учасником не підтверджено відповідність вимогам Замовника в частині досвіду виконання аналогічних договорів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 23.11.2016 14:04
Скарга
Відкликано скаржником

скарга на рішення щодо визначення переможця

Номер: abe49f384fe4476f9c7deed220ca5520
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-04-000794-a.a3
Назва: скарга на рішення щодо визначення переможця
Скарга:
Пункт 5 Додатку №2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА АУКЦІОНУ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» вимагає наявність документального підтвердження кваліфікації, а саме представлення копії виконаного аналогічного договору, який укладено в 2013-2016 роках та документ (документи), що підтверджує (-ють) їх виконання: копія акта (актів) наданих послуг, та/або копія акта (актів) звірки, та/або копія податкової (податкових) накладних. Додатком №1 Технічні вимоги визначено (деталізовано) перелік послуг та вимоги до послуг, що закуповуються. Таким чином, договір та акти виконаних робіт повинні містити зазначені в технічних вимогах перелік послуг. Документи, що представлені учасником конкурсу – ТОВ «Документальний сервіс» , якого кваліфікували я к переможця, не відповідають заявленим вимогам до кваліфікації, а саме: 1. Акт надання послуг до договору № 73-691 – містить тільки одну складову послуги (сканування) 2. Акт к дог. 11102016_1 от 11.10.2016 – містить тільки одну складову послуги (сканування) і взагалі не затверджений замовником послуг 3. Акти надання послуг до договору № 16_06_14 і Акти надання послуг до договору № 16_06_14(2) також не містять заявленого переліку послуг, крім того – виконавцем виступає інша компанія. Таким чином Учасником не підтверджено відповідність вимогам Замовника в частині досвіду виконання аналогічних договорів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 23.11.2016 14:04
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Цифрова Країна", Вдовиченко Наталя Євгеніївна info@digitalland.org http://www.digitalland.org
Вимога
Відхилено

Запит на роз'яснення щодо відповідності вимог Закону України "Про здійснення публічних закупівель"

Номер: dca5fc6057944866ba2b91c81cc0f84c
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-04-000794-a.b2
Назва: Запит на роз'яснення щодо відповідності вимог Закону України "Про здійснення публічних закупівель"
Вимога:
Запит на роз'яснення щодо відповідності вимог Закону України "Про здійснення публічних закупівель"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Роз`яснення на запит ПП «Лабораторія інформаційних технологій»
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 10.11.2016 12:33
Підтвердження вирішення: Шановний учаснику! Роз`яснення з питань, порушених у Вашому зверненні, надано Замовником та оприлюднено у Системі електронних закупівель від 09.11.2016 року.
Вимога
Відхилено

Запит на роз'яснення щодо відповідності вимог Закону України "Про здійснення публічних закупівель"

Номер: 96102bc2349f4bbb8158199ff6f0684e
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-04-000794-a.c1
Назва: Запит на роз'яснення щодо відповідності вимог Закону України "Про здійснення публічних закупівель"
Вимога:
ЗАПИТ НА РОЗ’ЯСНЕННЯ ПП «Лабораторія інформаційних технологій» розглядає можливість прийняття участі у процедурі допорогової закупівлі UA-2016-11-04-000794-a «Послуги бібліотек і архівів – за кодом ДК 016:2010 - 91.01.1 (Послуги зі створення комп’ютерних архівів за кодом СРV за ДК 021:2015 - 72252000-6; Архівування документації управління пайової участі департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). У зв’язку з цим, у відповідності до статті 23 Закону України «Про здійснення публічних закупівель», просимо впродовж трьох днів надати роз’яснення (та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 цього Закону) щодо наступних питань: 1. В пункті: "Параметри кінцевого ресурсу електронного каталогу" фігурує "Інформаційно-пошукова система електронного каталогу", яка "встановлюється на програмно-апаратний комплекс збереження даних (сервер) Замовника." Будь ласка, поясніть, про яку саме "Інформаційно-пошукову система електронного каталогу" йдеться? Ця система має бути розроблена в межах цього завдання? Просимо виключити спогади про "Інформаційно-пошукову система електронного каталогу", як про суттєвість, яка немає відношення до Предмету закупівлі. 2. Будь ласка, поясніть, чи не протирічить Закону України "Про здійснення публічних закупівель" об'єднання в один лот різних по ДК, роду, суті, складу та компетенціям послуг: а) Систематизація та обробка справ постійного зберігання (НАФ), з особового складу та тривалого (понад 10 років) зберігання; б) Палітурна обробка справ постійного зберігання; в) Створення архіву електронних документів. З нашої точки зору, не розділення цих послуг на різні лоти протирічить п.3 Закону України "Про здійснення державних закупівель". Крім того, ці послуги відносяться до різних статей ДК і їх не можна об'єднувати в один лот. Просимо розділити Предмет закупівлі на наступні лоти: - Систематизація та обробка справ постійного зберігання (НАФ), з особового складу та тривалого (понад 10 років) зберігання; - Палітурна обробка справ постійного зберігання; - Створення архіву електронних документів. 3. Будь ласка, поясніть, чи не протирічить Закону України "Про здійснення публічних закупівель" вимога в пункті "Мінімальні технічні вимоги до обладнання" про те, що обладнання має матиме «можливість сканування оригіналів: до А3 включно». Які саме документи формату А3 маються на увазі в зазначеному масиві документів, які підлягають обробці в складі Предмету закупівлі? Скільки їх? На який підставі цим пунктом обмежуються права Учасника по вибору устаткування для досягнення результатів послуг, які вимагаються? (бо сканування документів формату А3 може бути виконано у відповідності до Технічних вимог та вимог до результатів послуг сканерами меншого формату)? З нашої точки зору, ця вимога шкодить свободі надання послуг учасниками, а саме – свободі вибору устаткування, результати сканування за допомогою котрого будуть відповідати Технічним вимогам (тому що, навіть, якщо в масиві є документи А3, то їх можна сканувати сканерами менших форматів). Просимо виключити цю умову із вимог до устаткування.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповіді на вимогу/скаргу надані учаснику попередньо (у якості роз"яснень)
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 09.11.2016 18:25
Підтвердження вирішення: Шановний учаснику! З приводу Ваших вимог повідомляємо наступне: 1. Інформаційно-пошукова система електронного каталогу не потребує розробки в межах надання послуг, що закуповуються. 2. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави встановлює Закон України «Про публічні закупівлі» (далі  Закон). Закон України «Про здійснення державних закупівель» втратив чинність від 01.08.2016 року. Абзацом четвертим частини першої статті 2 Закону визначено, що закупівлі, здійснення яких регламентується абзацом четвертим частини першої статті 2 Закону,  вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому зазначеної статті (далі  Допорогові закупівлі) можуть здійснюватись із застосуванням електронної системи закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Користуючись наданим законодавцем правом, враховуючи економічну ефективність використання системи електронних закупівель «ProZorro» для розпорядників бюджетних коштів, а також опосередковане сприяння бізнес-спільноті шляхом підвищення прозорості процесу здійснення закупівель, Депртамент економіки та інвестицій підтримує ініціативу міської влади щодо її використання час здійснення не лишезакупівель, регламентованих Законом, але й Допорогових закупівель, дотримуючись при цьому принципів здійснення публічних закупівель. На етапі планування закупівель, під час визначення їх предмету Замовник керується Порядком визначення предмету закупівлі, затвердженим Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі  Порядок). Враховуючи зазначене, предмет закупівлі послуг щодо архівування документації управління пайової участі Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) визначено відповідно до пункту 1 розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку, а саме: згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника» затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви послуги. Відповідно до приписів Положення, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Проте, враховуючи особливості послуг, що закуповуються, у Замовника відсутня така необхідність. Викладені у технічному завданні якісні та кількісні характеристики є однорідними за предметом закупівлі та деталізують кінцевий результат послуг, які повинні бути надані за результатами закупівлі. 3. Відповідність технічної спроможності учасника заявленим Замовником вимогам є обов’язковою умовою його участі в зазначеній закупівлі, оскільки містить мінімальний, але вичерпний перелік вимог, необхідних для надання такого роду послуг з урахуванням особливостей документів (графічні зображення, креслення), які потребують архівування (зокрема, 20 % документації має формат А3). Враховуючи зазначене, вказана Замовником вимога жодним чином не суперечит принципам здійснення закупівель, встановлених Законом, та не може бкути виключена з переліку вимог.