-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги бібліотек і архівів - за кодом ДК 016:2010 - 91.01.1 (Послуги зі створення комп’ютерних архівів - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 72252000-6; Архівування документації управління пайової участі Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації))
У відділ з питань адміністрування пайової участі Департаменту економіки та інвестицій наявний великий масив документів на паперових носіях, який формувався протягом 1999-2016 років. За весь період роботи підрозділу архівування документів не проводилось. Відповідно до наказу Міністерства юстиції України «Про затвердження Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання» від 11 листопада 2014 року № 1886/5, крім архівування паперових документів є необхідність створення електронного архіву.
Завершена
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
04.11.2016 15:29 - 09.11.2016 23:59
Вимога
Вирішена
Скарга на рішення щодо визначення переможця
Номер:
aab7c3d6659f47a7b14187f90d1a414e
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-04-000794-a.c5
Назва:
Скарга на рішення щодо визначення переможця
Вимога:
Пункт 5 Додатку №2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА АУКЦІОНУ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» вимагає наявність документального підтвердження кваліфікації, а саме представлення копії виконаного аналогічного договору, який укладено в 2013-2016 роках та документ (документи), що підтверджує (-ють) їх виконання: копія акта (актів) наданих послуг, та/або копія акта (актів) звірки, та/або копія податкової (податкових) накладних. Додатком №1 Технічні вимоги визначено (деталізовано) перелік послуг та вимоги до послуг, що закуповуються. Таким чином, договір та акти виконаних робіт повинні містити зазначені в технічних вимогах перелік послуг. Документи, що представлені учасником конкурсу – ТОВ «Документальний сервіс» , якого кваліфікували я к переможця, не відповідають заявленим вимогам до кваліфікації, а саме: 1. Акт надання послуг до договору № 73-691 – містить тільки одну складову послуги (сканування) 2. Акт к дог. 11102016_1 от 11.10.2016 – містить тільки одну складову послуги (сканування) і взагалі не затверджений замовником послуг 3. Акти надання послуг до договору № 16_06_14 і Акти надання послуг до договору № 16_06_14(2) також не містять заявленого переліку послуг, крім того – виконавцем виступає інша компанія. Таким чином Учасником не підтверджено відповідність вимогам Замовника в частині досвіду виконання аналогічних договорів.
Пов'язані документи:
Замовник
- На вимогу від 24.11.docx 24.11.2016 12:31
Дата подачі:
24.11.2016 10:31
Вирішення:
Ми цінуємо Вашу увагу до закупівлі, ініційованої Департаментом економіки та інвестицій та дякуємо за виявлену небайдужість і активну позицію в закупівельному процесі загалом. На Вашу вимогу від 24.11.2016 стосовно рішення замовника щодо визначення переможця від 18.11.2016 № 2/ПБА повідомляємо.
Замовником, на підтвердження досвіду учасника, встановлено вимогу щодо надання ним копії виконаного аналогічного договору, який укладено в 2013-2016 роках та документ (документи), що підтверджує (-ють) факт його виконання.
Учасником ТОВ «ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС» надано копії чотирьох аналогічних договорів, враховуючи договори, укладені його афілійованими підприємствами, про що учасник сповіщає замовника листом, наданим у складі електронної пропозиції.
Одночасно, замовникові для встановлення відповідності пропозиції учасника встановленій вимозі в частині підтвердження досвіду достатньо наявності у її складі одного аналогічного договору, проте замовник не заперечує проти надання учасником додаткових документів, що засвідчують його досвід.
Аналогічним договором в межах зазначеної закупівлі є договір, що є аналогічним за предметом закупівлі, а саме, в межах якого учасником було надано послуги бібліотек і архівів - за кодом ДК 016:2010 - 91.01.1 та/або послуги зі створення комп’ютерних архівів - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 72252000-6.
Пропозиція учасника ТОВ «ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС» містить копію договору від 11.10.2016 № 91.01.1 (далі Договір), предмет якого є аналогічним до оголошеного за кодом ДК 016:2010. Згідно умов договору, про який йдеться, послуги надаються поетапно. На підтвердження факту надання послуг за етапом 1 Договору учасником надано акт від 04.11.2016 № 359 (далі акт), який засвідчує надання учасником послуг, що відповідають встановленому обсягу та якості. Деталізація послуг, наведених у акті, дозволяє встановити відповідність послуг предмету договору.
Враховуючи зазначене, у замовника відсутні підстави відхиляти пропозицію ТОВ «ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС».
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга на рішення щодо визначення переможця
Номер:
e652dee3a6a64ae6b0679055d823269e
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-04-000794-a.b4
Назва:
Скарга на рішення щодо визначення переможця
Вимога:
Пункт 5 Додатку №2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА АУКЦІОНУ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» вимагає наявність документального підтвердження кваліфікації, а саме представлення копії виконаного аналогічного договору, який укладено в 2013-2016 роках та документ (документи), що підтверджує (-ють) їх виконання: копія акта (актів) наданих послуг, та/або копія акта (актів) звірки, та/або копія податкової (податкових) накладних. Додатком №1 Технічні вимоги визначено (деталізовано) перелік послуг та вимоги до послуг, що закуповуються. Таким чином, договір та акти виконаних робіт повинні містити зазначені в технічних вимогах перелік послуг. Документи, що представлені учасником конкурсу – ТОВ «Документальний сервіс» , якого кваліфікували я к переможця, не відповідають заявленим вимогам до кваліфікації, а саме: 1. Акт надання послуг до договору № 73-691 – містить тільки одну складову послуги (сканування) 2. Акт к дог. 11102016_1 от 11.10.2016 – містить тільки одну складову послуги (сканування) і взагалі не затверджений замовником послуг 3. Акти надання послуг до договору № 16_06_14 і Акти надання послуг до договору № 16_06_14(2) також не містять заявленого переліку послуг, крім того – виконавцем виступає інша компанія. Таким чином Учасником не підтверджено відповідність вимогам Замовника в частині досвіду виконання аналогічних договорів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2016 13:56
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
23.11.2016 14:04
Скарга
Відкликано скаржником
скарга на рішення щодо визначення переможця
Номер:
abe49f384fe4476f9c7deed220ca5520
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-04-000794-a.a3
Назва:
скарга на рішення щодо визначення переможця
Скарга:
Пункт 5 Додатку №2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА АУКЦІОНУ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» вимагає наявність документального підтвердження кваліфікації, а саме представлення копії виконаного аналогічного договору, який укладено в 2013-2016 роках та документ (документи), що підтверджує (-ють) їх виконання: копія акта (актів) наданих послуг, та/або копія акта (актів) звірки, та/або копія податкової (податкових) накладних.
Додатком №1 Технічні вимоги визначено (деталізовано) перелік послуг та вимоги до послуг, що закуповуються.
Таким чином, договір та акти виконаних робіт повинні містити зазначені в технічних вимогах перелік послуг.
Документи, що представлені учасником конкурсу – ТОВ «Документальний сервіс» , якого кваліфікували я к переможця, не відповідають заявленим вимогам до кваліфікації, а саме:
1. Акт надання послуг до договору № 73-691 – містить тільки одну складову послуги (сканування)
2. Акт к дог. 11102016_1 от 11.10.2016 – містить тільки одну складову послуги (сканування) і взагалі не затверджений замовником послуг
3. Акти надання послуг до договору № 16_06_14 і Акти надання послуг до договору № 16_06_14(2) також не містять заявленого переліку послуг, крім того – виконавцем виступає інша компанія.
Таким чином Учасником не підтверджено відповідність вимогам Замовника в частині досвіду виконання аналогічних договорів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.11.2016 16:07
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
23.11.2016 14:04
Вимога
Відхилено
Запит на роз'яснення щодо відповідності вимог Закону України "Про здійснення публічних закупівель"
Номер:
dca5fc6057944866ba2b91c81cc0f84c
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-04-000794-a.b2
Назва:
Запит на роз'яснення щодо відповідності вимог Закону України "Про здійснення публічних закупівель"
Вимога:
Запит на роз'яснення щодо відповідності вимог Закону України "Про здійснення публічних закупівель"
Пов'язані документи:
Учасник
- Запит на роз'яснення 09.11.2016 17:33
Дата подачі:
09.11.2016 17:34
Вирішення:
Роз`яснення на запит ПП «Лабораторія інформаційних технологій»
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
10.11.2016 12:33
Підтвердження вирішення:
Шановний учаснику!
Роз`яснення з питань, порушених у Вашому зверненні, надано Замовником та оприлюднено у Системі електронних закупівель від 09.11.2016 року.
Вимога
Відхилено
Запит на роз'яснення щодо відповідності вимог Закону України "Про здійснення публічних закупівель"
Номер:
96102bc2349f4bbb8158199ff6f0684e
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-04-000794-a.c1
Назва:
Запит на роз'яснення щодо відповідності вимог Закону України "Про здійснення публічних закупівель"
Вимога:
ЗАПИТ НА РОЗ’ЯСНЕННЯ
ПП «Лабораторія інформаційних технологій» розглядає можливість прийняття участі у процедурі допорогової закупівлі UA-2016-11-04-000794-a «Послуги бібліотек і архівів – за кодом ДК 016:2010 - 91.01.1 (Послуги зі створення комп’ютерних архівів за кодом СРV за ДК 021:2015 - 72252000-6; Архівування документації управління пайової участі департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
У зв’язку з цим, у відповідності до статті 23 Закону України «Про здійснення публічних закупівель», просимо впродовж трьох днів надати роз’яснення (та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 цього Закону) щодо наступних питань:
1. В пункті: "Параметри кінцевого ресурсу електронного каталогу" фігурує "Інформаційно-пошукова система електронного каталогу", яка "встановлюється на програмно-апаратний комплекс збереження даних (сервер) Замовника." Будь ласка, поясніть, про яку саме "Інформаційно-пошукову система електронного каталогу" йдеться? Ця система має бути розроблена в межах цього завдання?
Просимо виключити спогади про "Інформаційно-пошукову система електронного каталогу", як про суттєвість, яка немає відношення до Предмету закупівлі.
2. Будь ласка, поясніть, чи не протирічить Закону України "Про здійснення публічних закупівель" об'єднання в один лот різних по ДК, роду, суті, складу та компетенціям послуг: а) Систематизація та обробка справ постійного зберігання (НАФ), з особового складу та тривалого (понад 10 років) зберігання; б) Палітурна обробка справ постійного зберігання; в) Створення архіву електронних документів.
З нашої точки зору, не розділення цих послуг на різні лоти протирічить п.3 Закону України "Про здійснення державних закупівель". Крім того, ці послуги відносяться до різних статей ДК і їх не можна об'єднувати в один лот.
Просимо розділити Предмет закупівлі на наступні лоти:
- Систематизація та обробка справ постійного зберігання (НАФ), з особового складу та тривалого (понад 10 років) зберігання;
- Палітурна обробка справ постійного зберігання;
- Створення архіву електронних документів.
3. Будь ласка, поясніть, чи не протирічить Закону України "Про здійснення публічних закупівель" вимога в пункті "Мінімальні технічні вимоги до обладнання" про те, що обладнання має матиме «можливість сканування оригіналів: до А3 включно». Які саме документи формату А3 маються на увазі в зазначеному масиві документів, які підлягають обробці в складі Предмету закупівлі? Скільки їх? На який підставі цим пунктом обмежуються права Учасника по вибору устаткування для досягнення результатів послуг, які вимагаються? (бо сканування документів формату А3 може бути виконано у відповідності до Технічних вимог та вимог до результатів послуг сканерами меншого формату)?
З нашої точки зору, ця вимога шкодить свободі надання послуг учасниками, а саме – свободі вибору устаткування, результати сканування за допомогою котрого будуть відповідати Технічним вимогам (тому що, навіть, якщо в масиві є документи А3, то їх можна сканувати сканерами менших форматів).
Просимо виключити цю умову із вимог до устаткування.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.11.2016 17:25
Вирішення:
Відповіді на вимогу/скаргу надані учаснику попередньо (у якості роз"яснень)
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
09.11.2016 18:25
Підтвердження вирішення:
Шановний учаснику! З приводу Ваших вимог повідомляємо наступне:
1. Інформаційно-пошукова система електронного каталогу не потребує розробки в межах надання послуг, що закуповуються.
2. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави встановлює Закон України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Закон України «Про здійснення державних закупівель» втратив чинність від 01.08.2016 року.
Абзацом четвертим частини першої статті 2 Закону визначено, що закупівлі, здійснення яких регламентується абзацом четвертим частини першої статті 2 Закону, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому зазначеної статті (далі Допорогові закупівлі) можуть здійснюватись із застосуванням електронної системи закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Користуючись наданим законодавцем правом, враховуючи економічну ефективність використання системи електронних закупівель «ProZorro» для розпорядників бюджетних коштів, а також опосередковане сприяння бізнес-спільноті шляхом підвищення прозорості процесу здійснення закупівель, Депртамент економіки та інвестицій підтримує ініціативу міської влади щодо її використання час здійснення не лишезакупівель, регламентованих Законом, але й Допорогових закупівель, дотримуючись при цьому принципів здійснення публічних закупівель.
На етапі планування закупівель, під час визначення їх предмету Замовник керується Порядком визначення предмету закупівлі, затвердженим Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі Порядок).
Враховуючи зазначене, предмет закупівлі послуг щодо архівування документації управління пайової участі Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) визначено відповідно до пункту 1 розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку, а саме: згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника» затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви послуги.
Відповідно до приписів Положення, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Проте, враховуючи особливості послуг, що закуповуються, у Замовника відсутня така необхідність. Викладені у технічному завданні якісні та кількісні характеристики є однорідними за предметом закупівлі та деталізують кінцевий результат послуг, які повинні бути надані за результатами закупівлі.
3. Відповідність технічної спроможності учасника заявленим Замовником вимогам є обов’язковою умовою його участі в зазначеній закупівлі, оскільки містить мінімальний, але вичерпний перелік вимог, необхідних для надання такого роду послуг з урахуванням особливостей документів (графічні зображення, креслення), які потребують архівування (зокрема, 20 % документації має формат А3).
Враховуючи зазначене, вказана Замовником вимога жодним чином не суперечит принципам здійснення закупівель, встановлених Законом, та не може бкути виключена з переліку вимог.