• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Картриджі, комплектуючі та витратні до друкуючих засобів

Завершена

460 699.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 303.00 UAH
Період уточнення: 24.09.2019 20:04 - 30.09.2019 10:00
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 1751f0d152074fd2a587da816f54a738
Дата опублікування: 27.09.2019 14:55
Опис: Добрий день! Шановний Замовник, доводимо до Вашого відома, що п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.» Так як Ви у Додатку №2 до Тендерної документації вказуєте фірми-виробника та модель картриджа, не надаєте детальний опис товарів, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, та встановлюєте додаткові вимоги до учасників, що пропонують еквівалент, просимо: 1. пояснити відсутність у складі документації детального опису товару, що плануєте закуповувати; 2. обґрунтуйте необхідність подання у складі пропозиції «офіційного підтвердження представництвом фірми-виробника/офіційного представника Виробника принтерів щодо сумісності картриджів/комплектуючих», адже, така вимога ставить учасників торгів у залежність від взаємовідносин з виробником чи представником товаровиробника в Україні, та стосується виключно учасників, що пропонують еквівалент, тобто є дискримінацією та обмежує конкуренцію. Крім того, жоден виробник або його офіційне представництво ніколи не погодять можливість використання еквівалентного товару замість оригінального, а у зв’язку з цим усуваються від участі в торгах учасники, що пропонують еквівалент товару, який за технічними характеристиками відповідає товару виробників та торгових марок, що вказані в Додатку № 2 до Тендерної документації; 3. як використання еквівалента предмета закупівлі може погіршити якість роботи співробітників вашої установи, за умови, що такий еквівалент буде мати ті ж характеристики та забезпечується гарантією виробника еквівалентного товару, що й оригінал?
Відповідь: Добрий день. Державна казначейська служба України стосовно Вашого питання повідомляє наступне. Щодо детального опису товару Детальний опис визначено в розділі 2 Додатку № 2 Тендерної документації. Щодо обґрунтування підтвердження сумісності Підтвердження сумісності вимагається для засвідчення працездатності Товару, який пропонується, з відповідним обладнанням Замовника з метою унеможливлення фінансових втрат. Щодо використання еквіваленту В Тендерній документації передбачено використання еквіваленту за умови виконання пункту 2 розділі 2 Додатку № 2 Тендерної документації.
Дата відповіді: 02.10.2019 11:19
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: 2b08bfc7a2674f2fa75c453d40e05b80
Дата опублікування: 25.09.2019 07:02
Опис: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Державна казначейська служба України щодо Вашого запитання повідомляє наступне. Щодо еквіваленту Еквівалентні моделі від інших виробників будуть розглядатися Замовником у випадку, якщо буде виконана умова Замовника щодо сумісності товару, яка визначена у пункті 2 розділу 2 Додатку № 2 Тендерної документації. Щодо моделі запропонованого товару Вимогами тендерної документації встановлено форму та структуру тендерної пропозиції, в якій передбачено заповнення назви товару із зазначенням конкретної торгової марки чи моделі. Щодо участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ В вимогах Тендерної документації відсутні будь-які обмеження щодо участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель за цінами пропозицій, зазначеними учасниками шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про Учасників. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір. Тому, у разі участі в процедурі закупівлі одночасно Учасників - платників ПДВ та не платників ПДВ, оцінка пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою за цінами пропозицій зазначеними Учасниками.
Дата відповіді: 26.09.2019 11:18