• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Контролери

Торги не відбулися

11 924 805.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 178 872.00 UAH
Період уточнення: 19.09.2019 10:54 - 16.12.2019 10:00
Відповідь надана

Про комплектність устаткування

Номер: e97fa27b1e6247dfa484c2c5467bc85b
Дата опублікування: 09.12.2019 17:38
Опис: Шановний Замовник Доброго дня. В Ваших відповідях та в Технічних вимогах тендерної документації визначено, що дорожній контроллер має бути укомплектований всіма необхідними пристроями зв'язку по провідному каналу, Ethernet. GPRS, 3G.4G по оптичному каналу з синхронізацією часу з ЦПК, але в комплектації визначено лиша комплектність дорожнього контроллера лише з GPS приймачем. Просимо шановного Замовника привести у відповыдність комплектність дорожнього контроллера з усіма необхідними опціями, необхідними пристроями зв'язку та інженерними пультами чи NoteBook.
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до пункту 27 Додатку №4 до тендерної документації визначено, що контролери повинні бути скомплектовані всім необхідним обладнанням для підтримки всіх каналів зв’язку згідно тендерної документації. Відповідно до пункту 29, пункту 30 Додатку №4 до тендерної документації визначено, що контролери мають бути укомплектовані пристроями для синхронізації по GPS. Комплектація партії контролерів викладена в пункту 20 Додатку № 4 до тендерної документації. Відповідність щодо комплектації контролерів викладена в пункті 1 Додатку №4 до тендерної документації.
Дата відповіді: 10.12.2019 10:00
Відповідь надана

Про комплектність устаткування

Номер: 2ddf0129fbb74ecca6832fd900eee4df
Дата опублікування: 07.12.2019 20:01
Опис: Доброго дня шановний Замовник. В Технічних Вимогах ТД визначено, що дорожні контролери маєть бути укомплектовані повним переліком пристроїв для звязку з існуючою АСКДР. Питання: Чи повинні всі встановлені пристрої зв'язку здійснювати інформаційну взаємодію з АСКДР одночасно чи послідовно? Якщо використання має бути послідовно, то яким чином повинно здійснюватись переключення між пристроями зв'язку? Чи передбачається одночасне підключення пристроїв зв'язку до дорожнього контроллера?
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п.27 Додатку № 4 до тендерної документації зазначено, що контролер повинен комплектуватись обладнанням, яке повинно забезпечувати зв’язком центрального пункту керування, що встановлені у Замовника та контролером відповідно до п.5.2.1.8 .ДСТУ 4158-2003, тобто кожним із наступних способів: - Провідний. - Ethernet. - GPRS. - 3G.4G. - Зв’язку по оптичному каналу з синхронізацією часу з ЦПК. Контролер повинен мати можливість здійснювати інформаційну взаємодію з усіма типами вищеперерахованих каналів зв’язку. Вибір типу зв’язку залежить від місця встановлення дорожнього контролера безпосередньо на світлофорному об’єкті згідно проектної документації. Підключення дорожнього контролера до каналу зв’язку може бути наступним – основний провідний – резервний GPRS. Переключення каналів зв’язку провадиться апаратно – програмно (одночасної їх роботи не передбачено)
Дата відповіді: 09.12.2019 15:20
Відповідь надана

Система керування

Номер: dad5954f8a324a988990717dea96ec04
Дата опублікування: 10.10.2019 13:21
Опис: Розглянувши умови тендерної документації та відповіді на попередні питання зрозуміло, що для участі в тендері учасник повинен забезпечити підключення дорожніх контролерів до однієї з двох систем керування дорожнім рухом м.Києва, а саме: «eTraffic 4.7.1TF виробництва ТОВ "Росток-Елеком", м.Київ та SWARCO CLOUD виробництва SWARCO AG, Австрія.» Просимо надати уточнення, скільки об’єктів працює під керуванням eTraffic 4.7.1TF виробництва ТОВ «Росток-ЕЛЕКОМ», а скільки – під керуванням SWARCO CLOUD виробництва SWARCO AG, Австрія, та які типи зв`язку використовуються в кожній з цих систем. Від відповіді на це питання залежить вибір системи учасником закупівлі.
Відповідь: Запитання учасників закупівлі повинні стосуватися виключно суті та змісту Тендерної документації. Щодо типу зв’язку він викладений в п.27 Технічних вимог «Контролер повинен комплектуватись обладнанням, яке повинно забезпечувати зв’язком центрального пункту керування, що встановлені у Замовника та контролером відповідно до п.6.2.1.8. ДСТУ 4158 – 2003 тобто кожним із наступних способів : - Провідний - Ethernet - GPRS - 3G, 4G - зв’язку по оптичному каналу з синхронізацією часу з ЦПК.
Дата відповіді: 11.10.2019 09:15
Відповідь надана

дискримінаційне ставлення до учасників

Номер: 9bf681cfac8c4423b6378ca1c8af2ee1
Дата опублікування: 03.10.2019 22:45
Опис: Доброго дня. Ознайомившись з вашими відповідями по вище вказаним питанням складається враження що ваша організація неоднаково ставиться до усіх потенційних учасників по цим торгам. Хоча відповідно до ч.1 ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі" Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Однак вами створен такі умови що в даних торгах мають ожливість прийняти участь тільки дві організації ТОВ «Росток-Елеком, м.Київ та SWARCO AG, Австрія, На цей час ваші дії схожі на змову між учасниками тта Замовником торгів що суперечить ЗУ України "Про публічні закупівлі" та ЗУ "Про захист екномічної конкуренції". Також хочемо нагадати, що при підготовці ТД Замовник повинен у складі технічних характеристик надати інформацію в повному обсязі для того, щоб була можливсть для правильної підготовки тендерної пропозиції учасниками, а ні відсилати учасників до третіх осіб для отримання інформації це є грубе порушення наших прав, як потенційних учасників даних торгів. Для врегулювання даного питання ми всеж таки просимо надати нам повну відповідь та документи по вище зазначеним питанням: 1). "Як відомо для організації каналу зв’язку між ЦПК та ДК застосовується не тільки комплекс технічних засобів, а й пакет прикладного програмного забезпечення, в тому числі протокол обміну даними. Без знання такого протоколу вказаний обмін принципово неможливий. В тендерній документації такий протокол не приведений, що суттєво обмежує коло можливих учасників процедури закупівлі тільки підприємствами – розробниками АСКДР та афілійованими з ними компаніями, що є порушенням частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій вказано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому для забезпечення виконання вказаної Замовником вимоги прошу надати протокол обміну інформацією між ЦПК та ДК для кожного виду зв’язку.". 2). Ваша відповідь на поставлене раніше запитання «Ваш запит виключити з п.1 вимогу про обов’язковість наявності в тендерній документації на дорожній контролер сертифіката відповідності ДСТУ 4158-2003 не може бути виконаним, оскільки контролери, що плануються до закупівлі, будуть працювати у складі АСКДР. Вимоги до роботи контролерів у складі АСКДР, як периферійних пристроїв, наведені в ДСТУ 4158:2003 у пунктах 5.2, 6.2.1.5-6.2.1.15.» вводить в оману, бо ДСТУ 4158-2003 в явному вигляді формує тільки вимоги до всієї АСКДР, а до периферійних тільки в загальному вигляді. Знайдіть, будь ласка, в явному вигляді в 5.2, 6.2.1.5-6.2.1.15 хоч одну згадку про «дорожній контролер». Її нема. Також нема таких згадок і про інші конкретні периферійні засоби. П. 5.2 взагалі відноситься до керувальних та інформаційних функцій АСКДР в цілому. Таким чином ДСТУ 4158-2003 є основою для розробки конкретних вимог ДСТУ для конкретних периферійних пристроїв АСКДР. Одним з таких і є ДСТУ 4157-2003 Безпека дорожнього руху. Засоби технічні периферійні автоматизованих систем керування дорожнім рухом. Типи, загальні технічні вимоги та вимоги безпеки. (до речі ДСТУ 4157-2003 та ДСТУ 4158-2003 затверджено та надано чинності одним і тим же наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003р.№ 53). Цей стандарт поширюється на конкретні периферійні технічні засоби автоматизованих систем керування дорожнім рухом: дорожні контролери, детектори транспорту та детектори стану навколищнього стану, які призначено для убезпечення дорожнього руху за допомогою регулювання транспортних засобів та пішоходів. Вказані вами загальні вимоги 6.2.1.5-6.2.1.15 ДСТУ 4158-2003 імплементуються через п.п. 6.1 – 6.4, 7, А1 ДСТУ 4157-2003. Спеціальні функції дорожніх контролерів вказані в п.5.2 ДСТУ 4157-2003. В п. 5.2.1 напряму вказано, що дорожні контролери, які розроблені за вимогами даного ДСТУ, забезпечують перемикання світлофорів як на локальному (відокремленому) перехресті, так і на перехресті, яке входить до складу АСКДР. Таким чином вимога Замовника про «обов’язковість наявності в тендерній документації на дорожній контролер сертифіката відповідності ДСТУ 4158-2003» є такою, що носить суто формальний та дискримінаційний характер, бо не є конструктивною і може бути виконана тільки віртуальним трактуванням вимог ДСТУ 4158-2003. Її потрібно відмінити. У разі не надання інформації по цьому питанню ми будемо вимушені звернутися за захистом порушених наших прав до Уповноваженого органу з питань розгляду скарг, правоооронних органів та до інших контролюючих органів. Заздалегіть дякуємо за розуміння.
Відповідь: Замовник в своїй діяльності керується виключно нормами чинного законодавства. По питанню 1. Замовник є власником технічних засобів АСКДР та програмного забезпечення до нього. Протоколи обміну даними – не є окремим програмним забезпеченням, а являються внутрішнім механізмом роботи даного ПЗ. Замовник користується даним ПЗ виключно, як користувач. Також, Замовник не може розповсюджувати дане ПЗ та втручатися в механізми його роботи, оскільки воно захищене авторським правом. Нам не зрозуміла вимога надати Учаснику протоколи обміну даними, оскільки, Замовник їх фізично не має. Учасник пропонує Замовнику «взломати» дане ПЗ та надати Учаснику програмний код? Це протизаконно. Замовник не обмежує Учасників в реалізації можливості роботи контролерів в складі існуючої АСКДР. По питанню №2. Вимоги пункту 5.2 ДСТУ 4157-2003 до контролера, як елемента АСКДР, обмежуються виключно вимогою наявності зв’язку з АСКДР. Пункт 5.2 ДСТУ 4158-2003 надає розширений перелік функцій периферійних засобів (включно з контролером) для роботи у складі АСКДР, включаючи керувальні та інформаційні функції. Наявність таких функцій повинна бути підтверджена сертифікатом відповідності. Дана вимога не може бути дискримінаційною.
Дата відповіді: 04.10.2019 14:06
Відповідь надана

до п.1 Додатку 4

Номер: a7db7484c49d4c4eb6fe92716621eb5e
Дата опублікування: 30.09.2019 16:07
Опис: Питання до п.1 Ваша відповідь на поставлене раніше запитання «Ваш запит виключити з п.1 вимогу про обов’язковість наявності в тендерній документації на дорожній контролер сертифіката відповідності ДСТУ 4158-2003 не може бути виконаним, оскільки контролери, що плануються до закупівлі, будуть працювати у складі АСКДР. Вимоги до роботи контролерів у складі АСКДР, як периферійних пристроїв, наведені в ДСТУ 4158:2003 у пунктах 5.2, 6.2.1.5-6.2.1.15.» вводить в оману, бо ДСТУ 4158-2003 в явному вигляді формує тільки вимоги до всієї АСКДР, а до периферійних тільки в загальному вигляді. Знайдіть, будь ласка, в явному вигляді в 5.2, 6.2.1.5-6.2.1.15 хоч одну згадку про «дорожній контролер». Її нема. Також нема таких згадок і про інші конкретні периферійні засоби. П. 5.2 взагалі відноситься до керувальних та інформаційних функцій АСКДР в цілому. Таким чином ДСТУ 4158-2003 є основою для розробки конкретних вимог ДСТУ для конкретних периферійних пристроїв АСКДР. Одним з таких і є ДСТУ 4157-2003 Безпека дорожнього руху. Засоби технічні периферійні автоматизованих систем керування дорожнім рухом. Типи, загальні технічні вимоги та вимоги безпеки. (до речі ДСТУ 4157-2003 та ДСТУ 4158-2003 затверджено та надано чинності одним і тим же наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003р.№ 53). Цей стандарт поширюється на конкретні периферійні технічні засоби автоматизованих систем керування дорожнім рухом: дорожні контролери, детектори транспорту та детектори стану навколищнього стану, які призначено для убезпечення дорожнього руху за допомогою регулювання транспортних засобів та пішоходів. Вказані вами загальні вимоги 6.2.1.5-6.2.1.15 ДСТУ 4158-2003 імплементуються через п.п. 6.1 – 6.4, 7, А1 ДСТУ 4157-2003. Спеціальні функції дорожніх контролерів вказані в п.5.2 ДСТУ 4157-2003. В п. 5.2.1 напряму вказано, що дорожні контролери, які розроблені за вимогами даного ДСТУ, забезпечують перемикання світлофорів як на локальному (відокремленому) перехресті, так і на перехресті, яке входить до складу АСКДР. Таким чином вимога Замовника про «обов’язковість наявності в тендерній документації на дорожній контролер сертифіката відповідності ДСТУ 4158-2003» є такою, що носить суто формальний та дискримінаційний характер, бо не є конструктивною і може бути виконана тільки віртуальним трактуванням вимог ДСТУ 4158-2003. Її потрібно відмінити.
Відповідь: Вимоги пункту 5.2 ДСТУ 4157-2003 до контролера, як елемента АСКДР, обмежуються виключно вимогою наявності звязку з АСКДР. Пункт 5.2 ДСТУ 4158-2003 надає розширений перелік функцій периферійних засобів (включно з контролером) для роботи у складі АСКДР, включаючи керувальні та інформаційні функції. Наявність таких функцій надзвичайно важлива і повинна бути підтвержена відповідним акредитованим сертифікаційним органом.
Дата відповіді: 03.10.2019 10:24
Відповідь надана

до п.27 Додатку 4

Номер: 152e844bf0f148c9a450f3d1ca2d508f
Дата опублікування: 27.09.2019 17:01
Опис: Питання до п.27 Додатку 4 1). Дійсно, відповідно до п. 6.2.1.8. ДСТУ 4158-2003 рекомендовано застосовувати як провідні , так і безпроводні канали зв’язку. В той же час в п. 6.1.2 рекомендовано «Під час створення АСКДР різного рівня складності повинен бути використаний мінімальний комплекс технічних засобів і програмного забезпечення, що виконує задачі, поставлені перед АСКДР». Для налагодження зв’язку дорожнього контролера (ДК) з ЦПК в його складі, як правило, передбачається додатковий серійний модем. Комплектування ДК модемами для всіх видів зв’язку значно збільшує невиправдані видатки Виробника ДК. Тому раціонально передбачити можливість підключення відповідного обладнання для організації всіх передбачений видів зв’язку, а реальна комплектація повинна забезпечити конкретний вид зв’язку. 2). Як відомо для організації каналу зв’язку між ЦПК та ДК застосовується не тільки комплекс технічних засобів, а й пакет прикладного програмного забезпечення, в тому числі протокол обміну даними. Без знання такого протоколу вказаний обмін принципово неможливий. В тендерній документації такий протокол не приведений, що суттєво обмежує коло можливих учасників процедури закупівлі тільки підприємствами – розробниками АСКДР та афілійованими з ними компаніями, що є порушенням частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій вказано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому для забезпечення виконання вказаної Замовником вимоги прошу надати протокол обміну інформацією між ЦПК та ДК для кожного виду зв’язку.
Відповідь: 1) Замовник має розгалужену систему перехресть з різними видами зв'язку, що вимагає мати в комплекті контролера технічні засоби для всіх видів зв'зку. Закупівля додаткових техніччних засобів на контролери поза межами даної тендерної закупівлі не передбачена. 2) Замовник є власником обладнання та прикладного програмного забезпечення існуючої АСКДР. Але, протоколи обміну даними, належать компаніям-виробникам даного ПЗ. За отриманням (придбанням) даних протоколів просимо звертатися до ТОВ «Росток-Елеком, м.Київ та SWARCO AG, Австрія. Замовник даних протоколів не має.
Дата відповіді: 01.10.2019 15:01
Відповідь надана

По п.27 Технічнх вимог.

Номер: e7d03a0bb4774652946006d4a711b688
Дата опублікування: 26.09.2019 14:15
Опис: п.27 Технічних вимог " Контролер повинен комплектуватись обладнанням, яке повинно забезпечувати зв'язком центрального пункту керування, що встановлені у Замовника та контролером відповідно до п. 6.2.1.8. ДСТУ 4158-2003 тобто кожним із наступних способів: - Провідний - Ethernet - GPRS; - 3G, 4G; - зв’язку по оптичному каналу з синхронізацією часу з ЦПК. п.20 Технічних вимог. Комплектування партії контролерів інженерним пультом або NOTE-BOOK ( з пристроєм для зняття інформації про стан ДК) із розрахунку один інженерний пульт, або NOTE-BOOK ( з пристроєм для зняття інформації про стан ДК) на кожну партію з 10-ти контролерів. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики : " "Дорожній контролер з системою точного часу GPS". Питання: Що має бути в комплекті постачання контроллерів? Просим надати повний перелік для постачання
Відповідь: Контролери повинні бути скомплектовані всім необхідним обладнанням для підтримки всіх каналів звязку, згідно вимог ТД. Обладнання для синхронізації точного часу по GPS також повинно бути у складі контролера. Поставка має включати інженерний пульт або ноутбук з комплектом ЗІП до контролера відповідно до ТД.
Дата відповіді: 30.09.2019 16:24
Відповідь надана

Щодо п.23 Технічних вимог

Номер: ca2924d89fa04a79be507be1d69b8a44
Дата опублікування: 26.09.2019 14:07
Опис: Добрий день. В п.23 Технічних вимог визначено, що контроллер має відповідати групі захисту контролера (від проникнення води, пилу ) не нижче ІР–65 цього не може бути. Це похибка. Такий рівеньзахисту забезпечити неможливо т.к. в контроллер мають бути підключені кабелі світлофорів та живлення. Просимо уточнити цей пункт вимог
Відповідь: Всі кабелі, включаючи кабелі живлення, зв'язку та світлофорів, мають бути введені в контролер через кабельні вводи, що забезпечують необхідну ступінь захисту. Виконання шафи контролера з кабельними вводами повинні забезпечувати ступінь захисту, згідно ТД.
Дата відповіді: 30.09.2019 15:48
Відповідь надана

до п.24 Додатку 4

Номер: 568fed2180a145b7b3b2fe4f3ec843f9
Дата опублікування: 26.09.2019 12:46
Опис: Питання до п.24. Тендерна вимога сформульована некоректно: -не надано назви існуючої АСКДР ( версії її виконання), ЦПК, програмних продуктів АСКДР та підприємства, яке їх розробило; - не надано повного переліку тих функцій існуючого ЦПК АСКДР відповідно до п. 5.2. ДСТУ 4158-2003, які залежать виключно від реалізації дорожнього контролера; - не надано характеристик інтерфейсу (вибраний Замовником тип зв’язку та відповідний протокол зв’язку) для включення дорожнього контролера в АСКДР для реалізації вимоги «Автоматичне координоване керування дорожнім рухом на групі перехресть (маршрути координації). Координоване керування дорожнім рухом на ВДМ або її фрагментах (зонах, районах).». Ненадання такої інформації порушує основне правило системи Prozorro: забезпечення можливості участі всіх учасників у процедурі торгів на рівних підставах, прозорості та відкритості закупівлі, неупередженості до учасників.
Відповідь: На даний час на підприємстві існують дві системи АСКДР: eTraffic 4.7.1TF виробництва ТОВ "Росток-Елеком", м.Київ та SWARCO CLOUD виробництва SWARCO AG, Австрія. Вичерпний список типів звязку, що мають підтримувати контролери, наведений в ТД. Контролер повинен підтримувати всі функції АСКДР згідно ТД, ДСТУ 4157 та ДСТУ 4158, включаючи координоване керування. Замовник не обмежує учасників у виборі протоколів (інтерфейсів), які реалізовані в вищенаведених типах АСКДР.
Дата відповіді: 30.09.2019 15:49
Відповідь надана

до п.1 Додатку 4

Номер: afca6d3694844eb88bd3451ab33ba390
Дата опублікування: 25.09.2019 16:41
Опис: Питання до п.1 Відомо, що видача сертифікатів органами сертифікації проводиться згідно з їх акредитацією, затвердженими методиками проведення сертифікаційних випробувань на відповідність затверджених стандартів на продукцію і оформлення протоколів цих випробувань. В даному випадку продукцією є дорожній контролер. В зв’язку з цим вимога пред’явлення сертифіката на відповідність технічних даних дорожнього контролера вимогам ДСТУ 4158 -2003 є некоректною, бо згідно з викладеним розділом «СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ» «ДСТУ 4158-2003 Безпека дорожнього руху. Автоматизовані системи керування дорожнім рухом. Загальні вимоги. …Цей стандарт поширюється на автоматизовані системи керування дорожнім рухом і встановлює вимоги до них в цілому і до окремих видів їх забезпечення.». Дорожні контролери являються периферійними технічними засобами АСКДР і для них розроблений окремий стандарт ДСТУ 4157-2003 (ДСТУ 4157-2003 Безпека дорожнього руху. Засоби технічні периферійні автоматизованих систем керування дорожнім рухом. Типи, загальні технічні вимоги та вимоги безпеки. Цей стандарт поширюється на периферійні технічні засоби автоматизованих систем керування дорожнім рухом ( дорожні контролери,…), які призначено для убезпечення дорожнього руху за допомогою регулювання транспортних засобів та пішоходів, …). В даному ДСТУ 4157-2003 наведені усі вимоги до дорожніх контролерів, які повинні забезпечитись при їх функціонуванні, в тому числі при роботі їх в складі АСКДР, вимоги до роботи якої викладені в ДСТУ 4158-2003. Тобто дорожні контролери є елементом системи АСКДР, яка є ієрархічно більш складним об’єктом та має значно більше функцій ніж дорожній контролер. Тому неупереджений професійний акредитований сертифікаційний орган не має можливостей для надання документального підтвердження відповідності характеристик дорожнього контролера у вигляді сертифікату відповідності вимогам ДСТУ 4158-2003. На основі викладеного прошу виключити з п.1 вимогу про обов’язковість наявності в тендерній документації на дорожній контролер сертифіката відповідності ДСТУ 4158-2003.
Відповідь: Ваш запит виключити з п.1 вимогу про обов’язковість наявності в тендерній документації на дорожній контролер сертифіката відповідності ДСТУ 4158-2003 не може бути виконаним, оскільки контролери, що плануються до закупівлі, будуть працювати у складі АСКДР. Вимоги до роботи контролерів у складі АСКДР, як периферійних пристроїв, наведені в ДСТУ 4158:2003 у пунктах 5.2, 6.2.1.5-6.2.1.15. Тому, для підтвердження кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, вважаємо необхідним надання учасниками сертифікатів відповідності на обидва стандарти: ДСТУ 4157:2003 та ДСТУ 4158:2003.
Дата відповіді: 27.09.2019 13:40