-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Контролери
Торги не відбулися
11 924 805.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 178 872.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 178 872.00 UAH
Період оскарження:
19.09.2019 10:54 - 22.12.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
скарга на умови тендерної документації
Номер:
351ff0558eee43faa3b41093fcdd5f4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-19-000340-a.c3
Назва:
скарга на умови тендерної документації
Скарга:
скарга на умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- оплата.pdf 14.11.2019 19:15
- Скарга на умови тендерної документації 13.11.2019 року.pdf 14.11.2019 19:15
- рішення від 19.11.2019 № 16898.pdf 19.11.2019 21:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.11.2019 № 17476.pdf 28.11.2019 17:29
- рішення від 27.11.2019 № 17476.pdf 02.12.2019 22:20
- Пояснення в АМКУ.pdf 27.11.2019 09:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.11.2019 19:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.12.2019 22:20
Дата виконання рішення Замовником:
04.12.2019 19:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення органу оскарження та внесені відповідні зміни
Скарга
Виконана замовником
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
f5245b05714e47de945a71d6d88bbc50
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-19-000340-a.a2
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Скарга на умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Оплата.pdf 16.10.2019 19:58
- Скарга.pdf 16.10.2019 19:58
- Рішення від 18.10.2019 №14988.pdf 21.10.2019 10:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.11.2019 №15920.pdf 05.11.2019 16:47
- Рішення від 04.11.2019 №15920.pdf 07.11.2019 23:05
- АМКУ про усунення порушення.pdf 22.10.2019 15:36
- ПРОТОКОЛ внесееня змін.pdf 22.10.2019 15:37
- ТД зміни.pdf 22.10.2019 15:37
- Пояснення в АМКУ.pdf 01.11.2019 12:55
- ТЗ+моніторинг.pdf 01.11.2019 13:01
- ТД.pdf 01.11.2019 13:01
- ТД у вигляді закреслених даних.pdf 01.11.2019 13:01
- Протокол процедура 424.pdf 01.11.2019 13:01
- Протокол відповіді на питання 496.pdf 01.11.2019 13:02
- ПРОТОКОЛ відповіді на питання 491.pdf 01.11.2019 13:02
- ПРОТОКОЛ відповіді на питання 516.pdf 01.11.2019 13:02
- ПРОТОКОЛ відповіді на питання 501.pdf 01.11.2019 13:02
- Протокол відповіді на питання 490.pdf 01.11.2019 13:03
- Протокол відповіді на питання 486.pdf 01.11.2019 13:03
- Повідомлення учасникам.pdf 01.11.2019 13:03
- копія довідки ТОВ Росток -ЕЛЕКОМ.pdf 01.11.2019 13:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.10.2019 19:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.11.2019 23:05
Дата виконання рішення Замовником:
11.11.2019 13:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником викаонано рішення органу оскарження та внесені відповідні зміни
Скарга
Відхилено
Скарга на умови Тендерної документації
Номер:
f3e2a6a6e12d45a280a09198b8a59b07
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-19-000340-a.a1
Назва:
Скарга на умови Тендерної документації
Скарга:
Орган оскарження Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ, вул. Василя Липківського, 45
Скаржник (учасник торгів) Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМКОН ТРАФІК»
Код ЄДРПОУ 41138650
вул. Автогенна, будинок 10/2,
м.Харків, 61099
тел.: (057) 717-40-92
e-mail: info@komkon.ua
Замовник торгів Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху""
Юридична адреса: вул. Чистяківська, 19-А, м. Київ, Україна, поштовий індекс 03062
Фактична адреса: вул. Чистяківська, 19-А, м. Київ, Україна, поштовий індекс 03062
телефон для контактів. (044) 374-11-01
Email: vdzkds@ukr.net
Предмет закупівлі «Код ДК 021:2015-34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (Контролери)»
Номер оголошення №UA-2019-09-19-000340-a
Період оскарження 17.10.2019 0000
СКАРГА
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами)
Підстави, через які подається скарга, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, дата, коли суб'єкту оскарження стало відомо про такі рішення, дії або бездіяльність. Обґрунтування вимог. Обґрунтування наявності порушених прав скаржника
19 вересня 2019 року Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху" (далі Замовник, код ЄДРПОУ 32955518) оголосило в системі «Прозоро» про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю: «Код ДК 021:2015-34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (Контролери)» (ID закупівлі UA-2019-09-19-000340-a).
Разом з оголошенням Замовником було оприлюднено тендерну документацію (далі ТД) на закупівлю: «Код ДК 021:2015-34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (Контролери)».
Ми, ТОВ «КОМКОН ТРАФІК», як вітчизняний виробник предмету закупівлі, плануємо прийняти участь у даних торгах. Але в тендерній документації Замовником встановлені дискримінаційні вимоги по відношенню до інших учасників, окрім ТОВ «Росток-Елеком», м.Київ, та SWARCO AG, Австрія, а саме:
- Для того, щоб прийняти участь у даних торгах кожен учасник повинен враховувати, що для організації каналу зв’язку між ЦПК та ДК застосовується не тільки комплекс технічних засобів, а й пакет прикладного програмного забезпечення, в тому числі протокол обміну даними. Без знання такого протоколу вказаний обмін принципово неможливий. В тендерній документації такий протокол не приведений, що суттєво обмежує коло можливих учасників процедури закупівлі тільки підприємствами – розробниками АСКДР та афілійованими з ними компаніями, що є порушенням частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій вказано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Технічна частина тендерної документації виписана таким чином, що на цей час жоден учасник, окрім ТОВ «Росток-Елеком», м.Київ, та SWARCO AG, Австрія, не мають можливості прийняти участь у даних торгах.
27 вересня 2019 року та повторно 03 жовтня 2019 року ми звернулися до Замовника з проханням уточнити технічну частину ТД та надати протокол обміну інформацією між ЦПК та ДК для кожного виду зв’язку. Але Замовник відмовив нам у задоволенні цього прохання, зазначивши у відповідь: «За отриманням (придбанням) даних протоколів просимо звертатися до ТОВ «Росток-Елеком», м.Київ, та SWARCO AG, Австрія. Замовник даних протоколів не має». Це спонукає нас, як потенційних учасників у порушення статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про захист економічно конкуренції» вести перемовини з іншими потенційними учасниками, замість того, щоб привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства.
Виходячи з наданої Замовником відповіді, можна зробити висновок: Замовник всупереч ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» бажає залишити дискримінаційні вимоги по відношенню до учасників даних торгів.
Вказані факти недотримання Замовником законодавства із закупівель призводять до порушення вказаних вище принципів закупівель. Замовник в порушення вказаних норм Закону обмежив об'єктивну конкуренцію шляхом не надання в повному обсязі характеристик предмету закупівлі та встановлення дискримінаційних технічних вимог.
На підставі зазначеного вище ми просимо, або внести відповідні зміни до технічних характеристик, або збільшити інформацію про технічні характеристики предмету закупівлі, а саме: надати протокол обміну даними.
Керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі «Код ДК 021:2015-34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (Контролери)», ID закупівлі №UA-2019-09-19-000340-a на строк винесення рішення за скаргою.
3. Розглянути вказані порушення, допущені замовником на закупівлю «Код ДК 021:2015-34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (Контролери)», ID закупівлі №UA-2019-09-19-000340-a.
4. Прийняти рішення про встановлення порушень та дискримінаційних вимог у тендерній документації та зобов'язати замовника внести відповідні зміни до тендерній документації та надати протокол обміну даними на закупівлю Код ДК 021:2015-34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (Контролери)», ID закупівлі №UA-2019-09-19-000340-a.
Додатки:
- Документ підтверджуючий оплату за подання скарги;
- Тендерна документація;
Директор
ТОВ «КОМКОН ТРАФІК» С.І. Стаханов
Пов'язані документи:
Учасник
- Скан-копія платіжного доручення 15.10.2019 11:19
- скарга 15.10.2019 11:19
- ТД 15.10.2019 11:19
- рішення від 18.10.2019 №14975 + лист замовнику.pdf 18.10.2019 20:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.11.2019 № 15940.pdf 05.11.2019 16:26
- рішення від 04.11.2019 № 15940.pdf 07.11.2019 22:10
- Пояснення в АМКУ.pdf 01.11.2019 12:54
- ТЗ+моніторинг.pdf 01.11.2019 12:56
- ТД.pdf 01.11.2019 12:57
- ТД у вигляді закреслених даних.pdf 01.11.2019 12:57
- ТД зміни.pdf 01.11.2019 12:58
- Протокол процедура 424.pdf 01.11.2019 12:58
- Протокол внесення змін 527.pdf 01.11.2019 12:58
- Протокол відповіді на питання 496.pdf 01.11.2019 12:58
- ПРОТОКОЛ відповіді на питання 491.pdf 01.11.2019 12:58
- ПРОТОКОЛ відповіді на питання 516.pdf 01.11.2019 12:59
- ПРОТОКОЛ відповіді на питання 501.pdf 01.11.2019 12:59
- Протокол відповіді на питання 490.pdf 01.11.2019 12:59
- Протокол відповіді на питання 486.pdf 01.11.2019 13:00
- Повідомлення учасникам.pdf 01.11.2019 13:00
- Дорожный контроллер КДК-02 скриншот.pdf 01.11.2019 13:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.10.2019 11:19
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
07.11.2019 22:11