• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

229 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 296.00 UAH
Період уточнення: 18.09.2019 09:01 - 23.09.2019 10:00
Відповідь надана

офісний папір вторинної сировини

Номер: 8621f9c5988149ba84dd23c6ad4d1491
Дата опублікування: 19.09.2019 10:40
Опис: Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Відповідь: 09.07.2019 року тендерним комітетом Дніпропетровського окружного адміністративного суду було оголошено закупівлю (ідентифікатор UA-2019-07-09-002101-b) за кодом ДК 021:2015 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (лот 1 - папір для письма). Технічні вимоги до паперу були визначені згідно сертифікатів якості для паперу класу «В» як такі, що мають високу та належну якість. Проте, по даній закупівлі потенційним учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» 19.07.2019 року до Антимонопольного комітету України було подано скаргу щодо зменшення якості паперу. Рішенням Антимонопольного комітету України № 10951-р/пк-пз від 09.08.2019 року зобов’язано тендерний комітет Дніпропетровського окружного адміністративного суду внести зміни до тендерної документації за кодом ДК 021:2015 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (лот 1 - папір для письма) та привести у відповідність технічні характеристики до предмету закупівлі. У своєму рішенні Антимонопольного комітету України № 10951-р/пк-пз від 09.08.2019 року вказав, що дії Дніпропетровського окружного адміністративного суду, як Замовника, в частині встановлення вимог, які були визначені тендерною документацією порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На виконання рішення Антимонопольного комітету України та керуючись нормами законодавства у сфері публічних закупівель, тендерним комітетом Дніпропетровського окружного адміністративного суду прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації задля встановлення більш розширених характеристик, які не звужують коло учасників, а навпаки дають змогу більшому колу учасників приймати участь у закупівлі паперу. Визначаючи технічні характеристики паперу, Замовник самостійно для забезпечення власних потреб, обирає предмет закупівлі з урахуванням технічних та якісних характеристик, які необхідні для високоякісної техніки та її належного функціонування, а також специфіки документообігу в цілому роботи судової системи. Окремо звертаємо Вашу увагу на тому, що вимога змінити характеристики паперу, які пропонує Ваша компанія, повністю співпадають з технічними характеристиками Замовника, які викладені у Додатку 2 до тендерної документації. Також доцільно зауважити, що висновки, які наведені у Вашому запитанні може бути розцінена тендерним комітетом як вимога дискримінаційного характеру. В тендерній документації зазначені вимоги до паперу, які відповідають параметрам досить широкому колу виробників. Ваша вимога зазначити конкретні показники технічних характеристик паперу носить дискримінаційний характер та суперечить принципам Закону України "Про публічні закупівлі", що обмежує участь у процедурі закупівлі інших учасників, а також може змінити якість предмета закупівлі. Але ж, враховуючи наведені приклади у Вашому електронному листі тендерний комітет Дніпропетровського окружного адміністративного суду вдячний за поставлені запитання.
Дата відповіді: 24.09.2019 10:34