-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Завершена
229 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 296.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 296.00 UAH
Період оскарження:
18.09.2019 09:01 - 29.09.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ
Номер:
5aadee0845944b82823116a81d1742b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-18-000025-c.a2
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 18.10.19 №246/юр/19.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 18.10.19.pdf 18.10.2019 16:59
- Платіжне доручення.pdf 18.10.2019 16:59
- Рішення від 22.10.2019 № 15132 (+лист Замовнику).pdf 23.10.2019 15:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.11.2019 № 16118.pdf 07.11.2019 20:41
- Рішення від 06.11.2019 № 16118.pdf 11.11.2019 23:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.10.2019 16:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.11.2019 23:57
Дата виконання рішення Замовником:
12.11.2019 14:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Прийнято рішення про скасування рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2019-09-18-000025-c., відхилення її як такої, що не відповідає умовам тендерної документації на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16118-р/пк-пз від 06.11.2019
Вимога
Є відповідь
Порушення вимог
Номер:
7c8db7d3243c4f7b949a379ab04767bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-18-000025-c.a1
Назва:
Порушення вимог
Вимога:
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-09-18-000025-c (Офісне устаткування та приладдя різне), який проходив 04.10.2019р.
За результатами аукціону встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" в повній мірі не відповідає встановленим вимогам згідно Тендерної документації Замовника (докладно наведено у вкладенні).
Крім того, згідно п.4. Розділу III Тендерної документації Замовника строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними встановлено на термін 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Учасником ТОВ "Аверс Канцелярія" надано Тендерну пропозицію, в якій строк дії складає 90 днів, що не відповідає вимогам документації.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1. Розділу III Тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Дніпропетровський окружний адміністративний суд.pdf 10.10.2019 17:04
- ПРОТОКОЛ № 126.docx 15.10.2019 13:06
Дата подачі:
10.10.2019 17:04
Вирішення:
Рішення викладено у Протоколі № 126, що додається.
Статус вимоги:
Відхилено