-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт з заходами термомодернізації будівлі закладу освіти "Дробишевська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Лиманської міської ради Донецької області". Коригування
Торги не відбулися
58 274 211.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 100 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 100 000.00 UAH
Період уточнення:
17.09.2019 15:40 - 23.09.2019 00:00
Відповідь надана
Вимога щодо усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
965cbd01af7d4f03af3bab9ee535b660
Дата опублікування:
21.09.2019 10:00
Опис:
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників.
Тендерна документація та оголошення про проведення торгів містять явно дискримінаційні вимоги, які звужують коло потенційних учасників, а саме:
1. Строк оплати за виконані роботи становить 690 (!!!) днів на умовах післяоплати. Тобто, учасник має виконати роботи та чекати близько 2-х років на проведення оплати. Така вимога протирічить і положенням бюджетного законодавства, так як бюджетні зобов’язання беруться в рамках бюджетного року. Вимагаємо зазначити реальний строк здійснення оплати.
2. Тендерна документація містить кваліфікаційний критерій «5.4. Наявність фінансової спроможності». Відповідно до статті 22 Закону тендерна документація повинна містити «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16». Статтею 16 Закону встановлено «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.». Таким чином, замовником неправомірно включено до тендерної документації кваліфікаційний критерій «Наявність фінансової спроможності», якого не передбачено Законом. Вимагаємо виключити вказаний критерій.
3. Тендерна документація вимагає надання не менше 3-х аналогічних договорів та документів до них, як підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Дана вимога прямо суперечить статті 16 Закону, яка містить імперативну норму щодо надання договору (тобто одного договору). Невідповідність цієї вимоги Закону підтверджено сталою практикою АМКУ, який підтверджує незаконність вимагати більше ніж один аналогічний договір. Вимагаємо прибрати вимоги щодо надання не менше 3- договорів.
4. Вимога тендерної документації «Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років.» є суто дискримінаційною та направлена виключно на обмеження кола учасників, якщо компанія має досвід роботи 3 роки та має виконані аналогічні договори чому вона не може прийняти участь у вашому тендері ? Чому саме 4 рокі, а не 10, 8, 6, або 2 ? Вимагаємо прибрати вимогу щодо досвіду учасника не менше 4-х років.
5. Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 22.03.2016 № 490 форма оголошення про проведення відкритих торгів повинна містити «10-2. Джерело фінансування закупівлі.». Ваше оголошення не містить даної інформації і в разі проведення моніторингу закупівлі ДАСУ проведення цієї процедури буде визнано таким, що здійснено з порушеннями і процедура має бути відмінена. Дана ситуація порушує права учасників, які витратять кошти на участь в процедурі. Вимагаємо привести форму оголошення у відповідність.
Вимагаємо усунути вищевказані порушення Закону.
Відповідь:
На Вашу вимогу щодо усунення порушень Закону України "Про публічні закупівлі" тендерний комітет КП "УКБ" Дружківської міської ради надає наступну відповідь.
1. Тендерною документацією не пепредбачено надання авансу підряднику, тому оплата робіт планується по фактично виконаним роботам, які будуть оформлені відповідними актами приймання робіт. Оскільки роботи будуть проводитися до 30.09.2021 року то оплачуватися роботи будуть на протязі 690 днів, а ні після 960 днів.
2. Стосовно фінансової спроможності тендерний комітет пояснює наступне, що у зв'язку з тим, що закупівля не передбачає виплату авансу, а це приблизно 20 мільонів гривень то була встановлена фінансова спроможність для переможця, з метою уникнення участі підприємства, яке не має можливості на первоначальному єтапі оплачувати придбання за свої кошти матеріалів та виплату зарабітної плати своїм працівникам, а также з метою уникнення участі підприємств з ознаками фіктивності та шахраїв. Тендерний комітет не вважає це за діскрімінація участників торгів тому, що фактично виконувати роботи без виплати авансу може не кожне підприємство. Цей критерій тендерний
Дата відповіді:
25.09.2019 10:51