-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 нафта і дистиляти (бензин А-95 або еквівалент, бензин А-92 або еквівалент, дизельне паливо, скраплений газ)
Джерело фінансування закупівлі. Кошти підприємства.
Торги відмінено
8 814 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 88 146.00 UAH
мін. крок: 1% або 88 146.00 UAH
Період уточнення:
16.09.2019 16:30 - 04.11.2019 09:00
Відповідь надана
про надання уточнення до наданих Замовником відповідей учасникам
Номер:
38b3592211e14294a31e774f58fd8c8b
Дата опублікування:
01.10.2019 16:22
Опис:
Ознайомившись з наданими на попередні запитання відповіді, можна зазначити, що Замовник формально підійшов до цього, не надавши по суті заданих питань жодної відповіді.
На прохання пояснити необхідність надання довідок про відкриття рахунків, заборгованість по кредитах та залишок на рахунках Вами було процитовано загальні вимоги Закону, щодо змісту тендерної документації. При цьому відповідь по суті не надано.
В чому необхідність надання таких довідок? Як може вплинути зібрана Вами таким чином інформація при вирішинні питання щодо переможця процедури закупівлі та укладання договору, якщо Законом не передбачено підстав для дискваліфікації учасника навіть за наявності у нього заборгованості за кредитами і накладення арешту?
Відповідь на інше запитання щодо дозволів та ліцензій на провадження відповідної господарської діяльності взагалі не надана.
Нагадую Замовнику, що надання роз*яснень, відповідно до вимог ст 23 Закону, є обовязком, а не правом Замовника. При цьому, звертаю увагу, що при зверненні до вас у запитанні було чітке посилання на норми законодавства України щодо ліцензування діяльності з обігу пального.
Повторно запитуємо вас. Яку ліцензію необхідно подати у складі тендерної пропозиції, на право роздрібної торгівлі паливом чи на право оптової торгівлі паливом? Просимо надати пряму відповідь на зазначене питання.
У випадку подальшого маніпулювання та ухиляння від відповідей на запитання будемо змушені звернутися до суб*єктів регулювання та контролю у сфері закупівель визначених Розділом ІІ Закону.
Відповідь:
Даною закупівлею передбачено форму відпуску товару – скретч-карти або талони, тому учасником у складі тендерної пропозиції згідно з чинним законодавством України надається Ліцензія на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі.
Дата відповіді:
03.10.2019 16:23
Відповідь надана
тендерна документація
Номер:
625e143891a84ae9b677ace55610cc8e
Дата опублікування:
30.09.2019 17:31
Опис:
Прошу розяснити необхідність подання довідок про відкриття рахунків та про відсутність заборгованості за кредитами з усіх банків в яких відкриті рахунки. Яким чином наявність такої інформації може вплинути на результат закупівлі? Отримання таких довідок є оплачуваним, що безпідставно збільшує витрати учасників закупівлі, при цьому наявність такої інформації, навіть в тому разі, якщо є заборгованість за кредитами, не може вплинути на результат закупівлі. Це не може бути підставою для діскваліфікації учасника.
Відповідь:
Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради (далі – замовник) повідомляє наступне. Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Замовником встановлено вимогу про надання у складі тендерної пропозиції оригіналу довідки (або іншого документу) з податкової інспекції (фіскальної служби) про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Дана довідка підтверджує, що учасник надав оригінали довідок про наявність поточного рахунку (поточних рахунків) з усіх обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках, довідок з банків про наявність/відсутність заборгованості за кредитами та наявність коштів на рахунках. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови поставки товару (очікувана вартість закупівлі 8 814 600,00 грн), чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах; чи застосовувалось банківською установою право закриття рахунку та відмови від договору рахунку в односторонньому порядку відповідно до загальних умов відкриття та ведення рахунків. На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. На підставі вищевикладеного замовник не вбачає у вимозі надати довідки з банківських установ про відкриття рахунків дискримінаційних вимог. Дана вимога не може вважатись незаконною. Отримання довідок з установ банку є процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків здійснюється через електронний документообіг.
Дата відповіді:
01.10.2019 11:25
Відповідь надана
Розяснення вимог тендерної документації
Номер:
3292ed873d3c4057af703ab1a35731ed
Дата опублікування:
26.09.2019 15:57
Опис:
Пунктом 4 Розділу ІІІ встановлено вимогу надання довідки про термін дії тендерної пропозиції. Що саме необхідно повідомити Замовнику в зазначеній довідці? Термін дії тендерних пропозицій, відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі", визначається Замовником та є обовязковим елементом змісту тендерної документації, згідно п.10ч.2 ст22 Закону.
Пунктом 6 Розділу ІІІ та пунктом 4 РозділуVI встановлено вимогу про подання дозвілу або ліцензії на провадження відповідної господарської діяльності. Враховуючи те, що згідно вимог ст. 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" оптова та роздрібна торгівля пальним є окремими видами господарської дціяльності і ліцензії на право оптової торгівлі пальним та роздрібної торгівлі пальним є різними. Відповідно до положень Податкового кодексу України та Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927) операції із відпуску пального з паливнороздавальної колонки в паливний бак транспортних засобів, є роздрібною торгівлею. Яку з цих ліцензій (оптову чи роздрібну) необхідно надати замовнику, беручи до уваги, що данна закупівля підпадає під ознаки роздрібної торгівлі?
Відповідь:
Замовником визначено термін дії тендерних пропозицій 90 днів з дати розкриття, а Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, про термін дії його тендерної пропозиції. У разі якщо учасником буде вказано, що термін дії його тендерної пропозиції менше 90 днів з дати розкриття, така тендерна пропозиція буде визнана невідповідаючою умовам тендерної документації.
Учасник самостійно вивчає чинне законодавство України і визначає які дозволи чи ліцензії необхідно отримати для здійснення своєї господарської діяльності. У складі тендерної пропозиції учасник подає дозвіл або ліцензію на провадження відповідної господарської діяльності (постачання паливних матеріалів талонами або скетч-картами).
Дата відповіді:
01.10.2019 13:52
Відповідь надана
запитання щодо змісту тендерної документації
Номер:
ac58eb275f734333a61e134a72a785db
Дата опублікування:
26.09.2019 15:28
Опис:
Підпунктами 1.1.15, 1.1.16, 1.1.17 Розділу ІІІ тендерної документації, за цією закупівлею, встановлено вимоги про подання у складі тендерної пропозиції довідок з податкової інспекції про наявність відкритих рахунків в банках, довідок з банків про відкриття рахунків та про відсутність заборгованості по кредитах. Прошу Замовника обгрунтувати необхідність надання зазначених документів, з урахуванням того, що:
- інформацію, яка миститься у довідках ДПС та довідках банків про відкриття рахунків, може бути застосована лише для включення в договір, як інформація про реквізити учасника. При цьому, виключно учасник самостійно визначає послугами якого з банків скористатися при укладанні договору закупівлі, про що він зазначає у довідці "Інформація про учасника" (п.п. 1.1.13 розділу ІІІ ТД), проекті договору (Додаток2 ТД);
- довідка про відсутність заборгованості по кредитах взагалі не несе жодного смислового навантаження. Наявність або відсутність заборгованості за кредитами не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
В п.п 1.1.15 встановлено вимогу про подання довідки (або іншого документу) з податкової інспекції. В даний час в Україні функціонують органи Державної податкової служби. Чи можна вважати ці визначення тотожними?
Відповідь:
Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради (далі – замовник) повідомляє наступне. Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Замовником встановлено вимогу про надання у складі тендерної пропозиції оригіналу довідки (або іншого документу) з податкової інспекції (фіскальної служби) про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Дана довідка підтверджує, що учасник надав оригінали довідок про наявність поточного рахунку (поточних рахунків) з усіх обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках, довідок з банків про наявність/відсутність заборгованості за кредитами та наявність коштів на рахунках. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови поставки товару (очікувана вартість закупівлі 8 814 600,00 грн), чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах; чи застосовувалось банківською установою право закриття рахунку та відмови від договору рахунку в односторонньому порядку відповідно до загальних умов відкриття та ведення рахунків. На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. На підставі вищевикладеного замовник не вбачає у вимозі надати довідки з банківських установ про відкриття рахунків дискримінаційних вимог. Дана вимога не може вважатись незаконною. Отримання довідок з установ банку є процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків здійснюється через електронний документообіг.
Щодо п. 1.1.15: учасник може подати довідку з органів податкової служби згідно з чинним законодавством України.
Дата відповіді:
01.10.2019 11:25