• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне

Завершена

265 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 265.00 UAH
Період уточнення: 13.09.2019 17:40 - 23.09.2019 17:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 60bcf733f95648d0af7e28abec3c3f80
Дата опублікування: 20.09.2019 15:38
Опис: У Технічному завданні Замовником встановлена наступна вимога:Кожна поставка (відвантаження) вугілля кам’яного супроводжується посвідченням якості та/або паспортом якості (документом, що засвідчує якість товару). Якщо товар, згідно наданого посвідчення якості/паспорту якості, не відповідає технічним вимогам – замовник не приймає даний товар. Для цього, учасники процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надають, як зразок, зазначений вище документ про якість, виданий виробником вугілля за сертифікатом генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію на будь-яку відвантажену учаснику або постачальнику партію вугілля, що складає предмет закупівлі. При цьому, зазначені якісні документи повинні за своїми якісними показниками бути не гірше показників, що передбачені умовами тендерної документації. Дана вимоги є дискримінаційною та незаконною, оскільки дані документи видаються на вже вироблену та відвантажену партію вугілля. Для отримання посвідченням якості та/або паспортом якості, учасник повинен мати у наявності вугілля, що є предметом закупівлі ще до проведення торгів. Учасник не може бути впевнений у своїй перемозі, тому відсутні підстави для завчасної закупівлі вугілля цієї марки , яка закуповується Замовником Просимо Вас усунути дискримінаційну вимогу та тендерну документацію
Відповідь: Дата підпису це календарний день в який особа уповноважена на підписання конкретного документу здійснила підпис цього документу.
Дата відповіді: 26.09.2019 12:15
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 0303d30977ea48b087aea073328088de
Дата опублікування: 20.09.2019 11:51
Опис: Доброго дня, у Проекті договори відсутня специфікація, яка є невід'ємною частиною договору
Відповідь: Датою підпису є календарний день в який особа підписала конкретний документ. Зазначається в форматі день.місяць.рік
Дата відповіді: 26.09.2019 12:17
Відповідь надана

Уточнення

Номер: d9c65848488644e49d7de4deb3181137
Дата опублікування: 19.09.2019 15:47
Опис: У Додатку 4 Технічне завдання, Замовником зазначено що поставка товару має бути здійснена до 15 жовтня 2019 року. Яким чином учасник- переможець має поставити товар до зазначеної дати, якщо аукціон від 01.10.2019 15:23, далі розгляд пропозицій, визначення переможця і укладання договору не раніше 10 днів з дати оприлюднення про намір укласти договір ?
Відповідь: В тендерну документацію було внесено зміни. Щодо питання про дискримінаційні вимоги, повідомляємо що не обов'язково давати посвідчення якості/паспорт якості на партію вугілля яка ще не виготовлена. Можна надати як зразок ці документи на будь-яку відвантажену вами партію вугілля, як і зазначено у вимозі.
Дата відповіді: 26.09.2019 12:21
Відповідь надана

Уточнення

Номер: a4d8787d6bbc4f4cab4806bfe467415f
Дата опублікування: 19.09.2019 15:37
Опис: У розділі 5. Оцінка тендерних пропозицій встановлена наступна вимога:Керуючись ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” дана тендерна документація містить іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити. Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг, оплата яких може здійснюватися третьою особою. Вартість послуг становить 2 000,00 грн (дві тисячі гривень 00 коп.). Учасники процедури закупівлі не включають у вартість пропозиції суму коштів, що може бути сплачена на рахунок консультанта торгів згідно вказаних вище умов. Згідно з п.18 ч.1 ст.1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Згідно з п. 32 ч.1 ст.1 Закону товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Відповідно Тендерної документації, предметом закупівлі є: Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09110000-3 - Тверде паливо .Таким чином, юридично-консультаційні послуги не відносяться до предмету закупівлі. А отже, положення про їх сплату учасником-переможцем зазначених послуг не можуть бути включені до умов тендерної документації, навіть за умови добровільності їх сплати. Відповідно до ч.6 ст.28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом Згідно з положенням ст.32 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Відповідно до ч.4 ст. 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Тобто, Закон не передбачає можливість встановлення додаткових умов, якими є оплата переможцем витрат, пов’язаних з наданням послуг Замовнику третьою особою. Таким чином, вищезазначені витрати, які повинні бути відшкодовані за надання послуг третьою особою, не відносяться до предмету закупівлі, з чого слідує, що положення щодо можливості покладення на учасника-переможця процедури закупівлі суми оплати послуг консультанта не можуть бути включені до Документації. Отже, дії Замовника в частині встановлення вищезазначеної умови в тендерній документації порушують вимоги ч.4 ст.22 Закону та один з принципів здійснення закупівель, визначних ст. 3 Закону, а саме – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Вимагаємо внести відповідні змін до тендерної документації, з метою усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі». У разі виникнення у Замовника сумніву, щодо порушення ним приписів Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємо увагу останнього на постанову Вінницького міського суду Вінницької області м. Вінниця від 31.01.2017 року в справі № 127/15574/16-а , провадження № 2-а/127/148/17. Даною постановою було визнано протиправною та незаконною вимогу Замовника по оплаті послуг консультанта торгів учасниками закупівель в Документації конкурсних торгів, яка містила формулювання щодо можливості покладення такого обов’язку на учасника-переможця. Також, звертаємо вашу увагу на рішення № 7587-р/пк від 27.10.2017 р. Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке містить аналогічну правову позицію. Так, в даному рішенні органом оскарження встановлено, що включення в тендерну документацію умови щодо можливості оплати консультанта порушують вимоги ч.4 ст.22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених ст.3 Закону, а саме – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Відповідь: Щодо положення про оплату юридично-консультаційних послуг. В даному випадку відбувається використання цивільно-правового інституту, такого як – Заміна боржника в зобов’язані, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якої боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів; інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»). Щодо оплати юридично-консультаційного супроводу, що визначене у Тендерній документації зазначено вартість юридично-консультаційного супроводу процедури відкритих торгів, однак вважаємо, що дане положення не є антиконкурентним, чи то дискримінаційним, чи таким, що суперечить нормам законодавства у сфері закупівель, оскільки жодним чином не обмежує права учасників торгів, зокрема, відмова учасника від оплати даних послуг не призводить до відмови в участі в торгах чи відхилення тендерної пропозиції учасника.
Дата відповіді: 26.09.2019 12:23
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 9b29e0ab2df545a0a4b4580a82809549
Дата опублікування: 19.09.2019 15:29
Опис: Доброго дня, у ТД розділ 1.1. пункт 2.3.Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності) . Що означає у даній вимозі ДАТА ПІДПИСУ?
Відповідь: Специфікація є невід'ємною частиною договору, але не проекту договору!
Дата відповіді: 26.09.2019 12:24