• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне

Завершена

265 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 265.00 UAH
Номер: 3a5be9706bb94c148bb453561cdaa84b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-16-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.04.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 16.04.2020 17:01 - 09.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.04.2020 № 67 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.04.2020 № 67. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-13-000765-c 13.09.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 16 частини 2 статті 22, частини 2 статті 23, частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону За результатами аналізу питання своєчасності надання Замовником відповіді на звернення встановлено порушення вимог частин 1 та 2 статті 23 Закону. За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в чинній на час проведення закупівлі редакції (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти виконавчого комітету Бібрської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік (UA-P-2019-09-13-001986-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ПП «Єврошанс», ТОВ «Закарпатоблпаливо» та ТОВ «Вуглеторфзбагачення» (в частині правомірності їх відхилення); тендерну пропозицію ПП «Сузір'я», повідомлення про намір укласти договір; договір від 24.10.2019 №32, опубліковані запити щодо надання роз’яснень до тендерної документації та до рішення Замовника, а також відповіді Замовника на вказані звернення, опубліковане Замовником пояснення на відповідний запит органу державного фінансового контролю. Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 16 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації не вказано прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. В частині 3 розділу 6 тендерної документації зазначено, що проект договору складено з урахуванням особливостей предмету закупівлі. При цьому вказано, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Окрім того, у примітках до Додатку 3 (проект договору про закупівлю) до тендерної документації вказано, що зазначені в цьому додатку умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Проте, за нормою частини 2 статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів відповідно до пропозиції учасника-переможця. Згідно з частиною 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону. При визначенні у Додатку 1 до тендерної документації інформації щодо подання документів та інформації, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами 1 і 2 статті 17 Закону здійснено посилання на лист Мінекономіки від 19.01.2017 № 3302-06/1654-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» в той час, як у січні 2019 року Уповноваженим органом (Мінекономрозвитку) опубліковано листа від 17.01.2019 № 3304-04/1983-06 щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Крім того, на порушення норм частини 2 статті 23 Закону положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних з відповідним доступом для перегляду в тендерної документації із змінами. Відповідно до вимог частини 1 статті 23 Закону у випадку звернення до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Моніторингом встановлено, що Замовником відповідь на опубліковане 19.09.2019 звернення щодо надання роз’яснень до тендерної документації, було надано (опубліковано) лише 26.09.2019, тобто з перевищенням встановленого частиною 1 статті 23 Закону строку. Відповідно до вимог частини 2 статті 23 у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Однак, проведеним моніторингом встановлено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій (відповідно до тендерної документації встановлено до 30.09.2019) було продовжено лише до 03.10.2019, що суперечить вимогам частини 2 статті 23 Закону. За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником переможцем торгів визначено ПП «Сузір’я», з яким 24.10.2019 укладено договір № 32 (далі – Договір) на суму 257 600,00 грн без ПДВ. Проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону. Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 5.2 Договору строк поставки товару – протягом 10 діб після письмового замовлення згідно з графіком узгодженого з Замовником. Строк дії укладеного Договору (пункт 10.1) до 31.12.2019 або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. За даними ІТС «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-09-13-000765-c, розділ «Перевірити оплати», а також з врахуванням опублікованого на відповідний запит органу державного фінансового контролю пояснення, встановлено, що Замовником згідно накладних №ПН-0005181 вiд 04.12.2019 та №ПН-0004732 вiд 01.11.2019 здійснено оплату за Договором на користь ПП «Сузір’я» на загальну суму 257 600,00 грн за тверде паливо. Вказана сума відповідає сумі укладеного Договору. Останню оплату Замовником проведено 11.12.2019 року. В електронній системі закупівель інформація щодо продовження строку дії Договору відсутня (додаткові угоди до договору не оприлюднювались). Однак, Замовником після виконання Договору (здійснення поставки товару та його оплати станом на 11.12.2019) та закінчення строку дії Договору станом на 31.12.2019 звіт про виконання договору опубліковано Замовником лише 29.04.2020 (під час моніторингу), тобто з порушенням строку, визначеного абзацом 10 частини 1 статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 07.05.2020 14:59 - 22.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 07.05.2020 14:59

Запити/Пояснення