-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт приміщень (санітарної кімнати на 11 поверсі, маніпуляційної на 11-му поверсі, оглядової №5, санвузла на 1 поверсі, палат №311; №314 1-го нейрохірургічного відділення; палат №1116; №1117 Інфарктного відділення та приміщення харчоблоку) Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги по вул. Братиславській, 3 Деснянського району м. Києва (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Торги відмінено
1 743 447.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 717.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 717.24 UAH
Період уточнення:
10.09.2019 15:26 - 15.09.2019 16:00
Відповідь надана
Просимо надати роз’яснення
Номер:
ff081918fa2c41bc8e60c6a550cde65c
Дата опублікування:
15.09.2019 10:40
Опис:
Шановний Замовнику!
Просимо надати роз’яснення (уточнення) з наступних питань.
Згідно умов тендерної документації відповідно до Додатку № 1 Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі відповідно до Таблиці 1 вимагається Довідка про виконання аналогічного договору в медичних закладах. Просимо надати роз’яснення (з посиланням на нормативно-правову документацію) щодо тлумачення «аналогічності договору», тобто який саме договір Ви оцінюватимете в даній закупівлі як аналогічний.
Чи буде причиною для дискваліфікації надання договору за предметом закупівлі «Капітальний ремонт приміщень медичного закладу згідно ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація»?
Згідно з пп.1.3. п.5 розділу ІІІ тендерної документації необхідно надати:
1.Сканкопію завіреного відповідного кваліфікаційного сертифікату у інженера-кошторисника- з оригіналу сертифіката робиться копія, яку завіряє інженер кошторисник ми її скануємо та надаємо в складі тендерної пропозиції - чи правильно ми розуміємо?
2. Сканкопії відповідних сертифікатів чи інших документів, які підтверджують кваліфікацію всіх працівників, які будуть залучені до виконання договору (надання послуг) – це надані в складі тендерної документації скани документів з оригіналів без будь-яких будь-ким завірянь - чи правильно ми розуміємо?
3. Сканкопії документів, що підтверджують атестацію всіх працівників, які будуть залучені до виконання договору (надання послуг), з питань охорони праці та техніки безпеки - це надані в складі тендерної документації скани документів з оригіналів без будь-яких будь-ким завірянь - чи правильно ми розуміємо? – Які саме це повинні бутидокументи?
4. Дозволи та протоколи перевірки знань охорони праці та промислової безпеки при виконанні робіт підвищеної безпеки (виконання робіт на висоті, зварюванні) – в якому вигляді повинні бути подані ? Дозволи – це посвідчення чи якийсь інший документ? Дозволи та протоколи перевірки знань повинні бути надані лише на виконання робіт на висоті та зварюванні чи і на якісь інші роботи, бо в роз'ясенні на вимогу номер : UA-2019-09-10-002405-b.c1Ви пишете «Відповідно до пп.1.3. п.5 розділу ІІІ тендерної документації вимагається надання Дозволів та протоколів перевірки знань охорони праці та промислової безпеки при виконанні робіт підвищеної безпеки (виконання робіт на висоті, зварюванні). Дана вимога цілком виправдана, оскільки обсяг робіт передбачає зокрема демонтаж та монтаж вікон та супутні роботи, роботи з кисневими газами.» - а це зовсім інші дозволи та протоколи перевірки знань охорони праці.
5. Якщо є невідповідність у прізвищах працівників, тобто в довідці одне, а в сертифікаті чи будь-якому підтверджуючому кваліфікацію працівника документі ,інше - чи потрібно додатково надавати документи, які саме, на підтвердження того, що це є одна й та ж особа. Можливо достатньо листа - роз’яснення.
Згідно з вимогами Таблиці4 Тендерної документації «Інші документи що вимагаються замовником» п. 3.Документи,які повинен подати Учасник для підтвердження відповідності матеріалів передбачає надання Сканкопій сертифікатів на матеріали (основні).- які матеріали вважаються основними? Сертифікати на товар надаються при здійсненні закупівлі.
Чи буде причиною для дискваліфікації надання листа - роз’яснення про неможливість надання сертифікатів на матеріали, так як фактично сертифікати надаються при закупівлі товарів, а по факту дана процедура буде здійснена для даних торгів лише у разі визнання переможцями?
Відповідь:
Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше перше запитання зазначаємо, що відповідно до листів-роз'яснень МЕРТУ та практики АМКУ аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, навіть не залежності від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні.
Стосовно Ваших питань щодо документів на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», згідно з п.5 розділу ІІІ тендерної документації, звертаємо увагу, якщо уважно прочитаєте тендерну документацію, то знайдете інформацію наступного змісту «Всі, визначені цією документацією, документи тендерної пропозиції Учасника та видані йому в ОРИГІНАЛІ, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді СКАНОВАНОЇ КОПІЇ З ОРИГІНАЛУ документу. Документи, видані учаснику У ВИГЛЯДІ КОПІЇ, надаються учасником у вигляді СКАНОВАНОЇ КОПІЇ З КОПІЇ ТАКОГО ДОКУМЕНТУ, засвідченого підписом та печаткою (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з діючим законодавством) учасника. Документи, що складаються учасником у довільній формі, надаються на фірмовому бланку учасника (за наявності) за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та завіряються печаткою учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з діючим законодавством)». Отже сертифікат інженера-кошторисника подається як сканкопія оригіналу документа та сканкопія документу, засвідченого тим, на кого виданий документ. Усі інші сертифікати, дозволи, протоколи та посвідчення подаються як сканкопії з ОРИГІНАЛІВ. Якщо наявна невідповідність у прізвищах, очевидно, необхідне підтвердження.
Щодо сканкопій сертифікатів на матеріали (основні). Основними рахуються матеріали такі як лаки, фарби, суміші, покриття та інш. Враховуючи, що учасники мають досвід виконання аналогічних договорів, отже співпрацюють з відповідними виробниками, чи представниками, чи постачальниками матеріалів. Проте, в будь-якому випадку, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства або Учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації не зобов’язаний складати один або декілька з вказаних документів, такий Учасник надає лист-роз'яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання тих чи інших документів (що також зазначено в тендерній документації).
Дата відповіді:
16.09.2019 12:27