• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт приміщень (санітарної кімнати на 11 поверсі, маніпуляційної на 11-му поверсі, оглядової №5, санвузла на 1 поверсі, палат №311; №314 1-го нейрохірургічного відділення; палат №1116; №1117 Інфарктного відділення та приміщення харчоблоку) Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги по вул. Братиславській, 3 Деснянського району м. Києва (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Торги відмінено

1 743 447.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 717.24 UAH
Період оскарження: 10.09.2019 15:26 - 21.09.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

скарга на рішення Замовника

Номер: 06119b88289e4c4fb1e40d55ec215cdb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-10-002405-b.a2
Назва: скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга до АМКУ на рішення Замовника
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.11.2019 22:22
Дата виконання рішення Замовником: 07.11.2019 09:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відміна торгів у зв'язку із неможливістю усунути порушення
Автор: ТОВ ІНБУД-ХХ1, Березинець Ірина Володимирівна +380445741122 inbud21@ukr.net
Вимога
Вирішена

вимоги до Замовника

Номер: ff1939f5497f4198aa9c1a072d1b3575
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-10-002405-b.c1
Назва: вимоги до Замовника
Вимога:
щодо дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, на вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до пп.1.3. п.5 розділу ІІІ тендерної документації вимагається надання Дозволів та протоколів перевірки знань охорони праці та промислової безпеки при виконанні робіт підвищеної безпеки (виконання робіт на висоті, зварюванні). Дана вимога цілком виправдана, оскільки обсяг робіт передбачає зокрема демонтаж та монтаж вікон та супутні роботи, роботи з кисневими газами. Більше того Додаток 2 тендерної документації не обмежується тільки Таблицею 1. Стосовно вимоги надати довідку про досвід виконання аналогічного договору в медзакладах за формою наведеною у табл. 1 Додатку № 1 та копію відповідного договору, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. Відповідно до пп.1.1 п.5 розділу ІІІ тендерної документації вимагається надання сканкопії саме оригіналу договору (на підтвердження виконання аналогічного договору). Тому до Таблиці 1 Додатку 1 будуть внесені відповідні зміни. Згідно з пп.1.3. п.5 розділу ІІІ тендерної документації необхідно надати Сканкопії відповідних сертифікатів чи ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ, які підтверджують кваліфікацію всіх працівників, які будуть залучені до виконання договору (надання послуг). Тобто не обов’язково сертифікати, а будь-які інші документи, які підтвердять кваліфікацію маляра, сантехніка, електрика та інш.
Статус вимоги: Задоволено