• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"ДК 021:2015 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи" поточний ремонт кабінету №105 рентген відділення за адресою: м.Дніпро, провулок Фестивальний,1.

Торги відмінено

750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Період уточнення: 09.09.2019 16:55 - 14.09.2019 18:00
Відповідь надана

Порушення Стаття 3. Принципи здійснення закупівель. добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників;

Номер: 74c4a1a9eff0487b969f590e81f0c5e3
Дата опублікування: 11.09.2019 14:32
Опис: Відповідно вимог: I. Загальні положення. П.5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону зазначено що: Наявність у Учасника Договір оренди складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2019р. Повідомляє, що в межах чинного законодавства України відсутні посилання на обов'язкову оренду складських приміщення для ведення підприємницької діяльності. Власний склад - неминуча стаття витрат для бізнесу (оренда складу, заробітна плата, витрати на опалення, витрати на електроенергію та інші витрати) де в законі прописано що підприємство зобов'язано мати або орендувати склад ??? Ця вимога є дискримінаційним і порушенням закону про "Прозорро". ЗАЗНАЧТЕ ЗАКОН ДЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ МАТИ складське приміщення? У розділі: V. Оцінка тендерної пропозиції Пункт 2. Інша інформація в . Ціна пропозиції. При розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі, відповідно до цієї Документації; всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору; усі податки, збори та обов’язкові платежі відповідно до законодавства України, та ін. При формуванні ціни тендерної пропозиції слід врахувати вимоги Розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України. До кінцевої вартості тендерної пропозиції включаються усі витрати Учасника, в тому числі, прямі витрати, накладні витрати, витрати сторонніх організацій та прибуток, який Учасник планує одержати при виконанні договору, про що учасник надає гарантійний лист. Як що витрати сторонніх організацій та прибуток включено в суму Договору, та ще надається гарантійний лист до цього . то з якою метою ви вимагаєте??? Тому вимога є необгрунтованим і дискримінаційна. Вимогаемо прибрати
Відповідь: Добрий день! Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади регулюються нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), № 922-VIII від 25.12.2015 року. Даний Закон забезпечує ефективність та прозорість здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Однією з основних процедур закупівлі, є процедура відкритих торгів (ч.1 Ст. 12, ч 1. Ст. 20 Закону). Стаття 2 Закону визначає сферу застосування даного Закону. Відповідно до Ст. 21 Закону, інформування про проведення процедури відкритих торгів здійснюється через Оголошення про проведення процедури відкритих торгів, що безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також, частина 2 Ст. 21 Закону, містить обов’язкову інформацію, що зазначається Замовником в Оголошенні. Частина 2 Статті 22 Закону, встановлює вимоги до тендерної документації, які містять в тому числі посилання на наявність: 1) інструкції з підготовки тендерних пропозицій; 2) одного або декількох кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію; 9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина 3 Статті 22 Закону). Окрім того, норми Закону містять посилання на відповідності учасника певним критеріям оцінки. Так, статтею 16 Закону встановлені вимоги щодо підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям (надання письмового документального підтвердження), про що зазначається Замовником у тендерній документації, та які містять, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Вимога, визначена Замовником відповідно до п.п. 5 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції повністю відповідає чинному Законодавству: «Учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Замовника надає у складі своєї пропозиції: Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується), в тому числі обов’язково зазначається інформація про наявність складських або виробничих приміщень учасника. Договір оренди складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2019р. (у разі якщо складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника)».
Дата відповіді: 16.09.2019 09:28
Відповідь надана

Порушення Стаття 3. Принципи здійснення закупівель. добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників;

Номер: 6c2a934a0fc542369b3ce653e5097454
Дата опублікування: 11.09.2019 14:28
Опис: Відповідно вимог у Додаток 2 до Документації. Кваліфікаційні критерії: п. 4. З метою своєчасного виконання робіт та уникнення випадків недобросовісної конкуренції, учасники у складі своєї пропозиції повинні надати інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо можливості місцезнаходження машин та механізмів, в межах Дніпропетровської області, на час виконання робіт із зазначенням адреси. 1). Ця вимога є дискримінаційним, так як обмежує коло учасників! 2) по-друге учасник який виграв тендер навіть при знаходженні автопарку машин в сусідній області на час проведення робіт з легкістю може перебазувати автомобілі на територію Дніпропетровської області. 2 Інша інформація У розділі: V. Оцінка тендерної пропозиції Пункт 2. Інша інформація в . Ціна пропозиції. Вказвнно що, При розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі, відповідно до цієї Документації; всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору; усі податки, збори та обов’язкові платежі відповідно до законодавства України, та ін. При формуванні ціни тендерної пропозиції слід врахувати вимоги Розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України. До кінцевої вартості тендерної пропозиції включаються усі витрати Учасника, в тому числі, прямі витрати, накладні витрати, витрати сторонніх організацій та прибуток, який Учасник планує одержати при виконанні договору, про що учасник надає гарантійний лист. Як що витрати сторонніх організацій та прибуток включено в суму Договору, та ще надається гарантійний лист до цього . то з якою метою ви вимагаєте перебазувати автомобілі на територію Дніпропетровської області.??? Усі витрати по доставці, транспортуванню, навантажувально-розвантажувальні роботи включені у вартість товарів. Доставка, навантаження, розвантаження товарів, матеріалів, виробів та конструкцій здійснюється транспортом та силами постачальника і включається до їх вартості.Тому вимога машин і механізмів на території конкретної області є необгрунтованими і дискримінаційним. Вимога його прибрати
Відповідь: Добрий день! Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади регулюються нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), № 922-VIII від 25.12.2015 року. Даний Закон забезпечує ефективність та прозорість здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Однією з основних процедур закупівлі, є процедура відкритих торгів (ч.1 Ст. 12, ч 1. Ст. 20 Закону). Стаття 2 Закону визначає сферу застосування даного Закону. Відповідно до Ст. 21 Закону, інформування про проведення процедури відкритих торгів здійснюється через Оголошення про проведення процедури відкритих торгів, що безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також, частина 2 Ст. 21 Закону, містить обов’язкову інформацію, що зазначається Замовником в Оголошенні. Частина 2 Статті 22 Закону, встановлює вимоги до тендерної документації, які містять в тому числі посилання на наявність: 1) інструкції з підготовки тендерних пропозицій; 2) одного або декількох кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію; 9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина 3 Статті 22 Закону). Окрім того, норми Закону містять посилання на відповідності учасника певним критеріям оцінки. Так, статтею 16 Закону встановлені вимоги щодо підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям (надання письмового документального підтвердження), про що зазначається Замовником у тендерній документації, та які містять, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Вимога, визначена Замовником відповідно до п.п. 5 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції повністю відповідає чинному Законодавству: «Учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Замовника надає у складі своєї пропозиції: Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується), в тому числі обов’язково зазначається інформація про наявність складських або виробничих приміщень учасника. Договір оренди складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2019р. (у разі якщо складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника)».
Дата відповіді: 16.09.2019 09:27