• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"ДК 021:2015 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи" поточний ремонт кабінету №105 рентген відділення за адресою: м.Дніпро, провулок Фестивальний,1.

Торги відмінено

750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Період оскарження: 09.09.2019 16:55 - 20.09.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Не відповідність Дефектного акту до обсягам та складу робіт

Номер: 89ed14902d0247b0a69a1e086953f868
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-09-001936-b.b3
Назва: Не відповідність Дефектного акту до обсягам та складу робіт
Вимога:
13.09.2019 проведено огляд об’єктів з поточних ремонтів рентген кабінету № 105 на відповідність фактичним обсягам складу робіт зазначених у Дефектних актах лотів UA-2019-09-09-001917-b та UA-2019-09-09-001936-b (Додаток 4). При огляді лоту UA-2019-09-09-001936-b встановлено не відповідність зазначених у дефектному акті наступних робіт: До п.5 Дефектного акут включені роботи з розбирання цементних покриттів підлог у обсязі 79,2м2, та улаштування стяжок з рентген розчином 28,3м2. Виникає питання, навіщо проводити демонтажні роботи з розбирання підлоги з рентгенозахисного розчину, а потім його улаштування. Крім того у акті зазначені роботи із знімання дверних полотен, та демонтажу дверних коробок, тоді як монтажні роботи з їх встановлення у дефектному акті відсутні. Таким чином на Вашу думку, як можливе проведення робіт двох підрядних організацій на одному об’єкті, тоді як наприклад один може виконувати роботи з улаштуванню стелі, а інший підлоги. Або проведення робіт тільки однією організацією у разі не прийняття акцепту пропозиції учасника конкурсних торгів за іншою закупівлею. Також виникає питання у прийнятті обсягів фактично виконаних робіт. На нашу думку вищезазначені роботи повинні бути об’єднані у єдину закупівлю, а не розбивати лот на декілька, що є неприпустимим. Крім того, при розмові під час проведення огляду з заступником ген. Директора балансоутримувача Горічкиною Н.М. зазначила, що незалежно від дефектного акту обов’язковою умовою є заміна стояків холодної, гарячої води та водовідведення, а також заміна умивальнику. У жодному з дефектних актів виставлених на торги лотів зазначені роботи не наведено! Таким чином на Вашу думку, як можливе проведення робіт двох підрядних організацій на одному об’єкті, тоді як наприклад один може виконувати роботи з улаштуванню стелі, а інший підлоги. Або проведення робіт тільки однією організацією у разі не прийняття акцепту пропозиції учасника конкурсних торгів за іншою закупівлею. Також виникає питання у прийнятті обсягів фактично виконаних робіт. На нашу думку вищезазначені роботи повинні бути об’єднані у єдину закупівлю, а не розбивати лот на декілька, що є неприпустимим.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до процедури за Кодом ДК 021:2015 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи" поточний ремонт кабінету №105 рентген відділення за адресою: м.Дніпро, провулок Фестивальний,1 Замовником в Додатку 4 до Документації (дефектному акті) визначено обсяги робіт. Яким чином Ваше підприємство може визначати обсяг робіт спираючись на інформацію, яка отримана в усній формі від балансоутримувача Горічкиної Н.М.  і може вплинути на узгоджені дефектні акти які визначені замовником та опубліковані в процедурі закупівлі № UA-2019-09-09-001936-b.  Додаток 4 до Документації Форма №8 ЗАТВЕРДЖЕНО ( назва організації, що затверджує ) ___________________ ( посада, підпис, ініціали, прізвище ) “_____” ____________________________20__ р. ДЕФЕКТНИЙ АКТ Поточний ремонт кабінету №105 рентген відділення за адресою м. Дніпро провулок Фестивальний,1. Умови виконання робіт Об'єми робіт Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість Примітка 2 3 4 5 Очищення вручну внутрішніх поверхонь стін від олiйної, перхлорвiнiлової фарби м2 192,3 Штукатурення рентгенозахисним розчином стiн по бетону, цеглi або каменю, товщина шару 30 мм м2 18 При збiльшеннi ( до 37 мм) при штукатуреннi рентгенозахисним розчином стiн по бетону, цеглi або каменю додавати м2 18 Штукатурення стiн рентгенозахисним розчином по сiтцi без улаштування каркасу Знімання засклених віконних рам Демонтаж віконних коробок в кам’яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах Розбирання відливів з листової сталі Знімання підвіконних дощок м2 м2 шт м м 2 38,9 18.9 6 10,5 2,625 Заповнення вiконних прорiзiв готовими блоками площею бiльше 3 м2 з металлопластику в кам'яних стiнах житлових і громадських будівель м2 18,9 Установлення пластикових пiдвiконних дошок м 10,5 Установлення віконних зливів м 10,5 Заповнення дверних прорізів ламінованими дверними блоками із застосуванням анкерів і монтажної піни, блок 3 Установлення замків дверних урiзних шт 3 Заповнення дверних прорізів рентгенозахистних дверей із застосуванням анкерів і монтажної піни блок 2 Монтаж ставень рентгенозахисних блок 2 Монтаж вiнiпластових труб для електропроводки дiаметром до 25 мм м 165 Затягування першого проводу перерiзом до 2,5 мм2 в труби м 165 Монтаж свiтильникiв для люмiнесцентних ламп, якi встановлюються в пiдвiсних стелях, кiлькiсть ламп понад 2 до 4 шт шт 10 Установлення вимикачiв утопленого типу при схованiй проводцi, 1-клавiшних шт 4 Установлення штепсельних розеток шт 15 Склав ______________________________________________ [посада, підпис ( ініціали, прізвище)] Перевірив _____________________________________________ Контактна особа визначена в тендерній документації закупівель та має вичерпну інформацію щодо проведення даної процедури: Відповідальний за проведення торгів: З загальних питань, пов’язаних з проведенням закупівлі та документацією: заступник генерального директора з адміністративно технічних питань Панишева Л.П. тел: 790-05-00.Адреса: м. Дніпро пр. Мануйлівський,29 З питань специфікації : Заступник генерального директора з адміністративно технічних питань – Панишева Л.П.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

незаконні вимоги

Номер: 2488dbeda5af4315a0c4661befec86b7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-09-001936-b.b2
Назва: незаконні вимоги
Вимога:
Відповідно до : Документ 922-VIII, чинний, поточна редакція — Редакція від 01.01.2019, підстава - 2629-VIII ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі. Стаття 16. Кваліфікаційні критерії. П. 4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Повідомляє, що: 1. в межах чинного законодавства України відсутні посилання на обов'язкову оренду складських приміщення для ведення підприємницької діяльності. 2. межах чинного законодавства України відсутні посилання на обов'язкову наявність у підприємства місцезнаходження машин та механізмів, в межах Дніпропетровської області. З ЯКОЮ МЕТОЮ ВИ ЦЕ ВИМАГАЄТЕ? ЯКІ ПІДСТАВИ? ОБМЕЖИТИ КІЛЬКІСТЬ УЧАСНИКІВ? З таким же успіхом тоді потрібно ще вимагати наявність у підприємства літака, яхту, чотириповерховий будинок і тільки в центрі міста і тільки на проспекті Дмитра Яворницького. Відповідно чинного законодавства України. Підприємство не зобов’язані мати складські приміщення та не зобов’язані мати транспорт ще і тільки на території саме Дніпропетровської області. Також відповідно до Стаття 16. Кваліфікаційні критерії. Вимагати наявність таких документів що підтверджує наявність транспорту та складу ви не маєте права! Тому ця вимога є не правомірною з точки зору закону України та закону публічних закупівель Прозорро. Ви зобов’язані виконувати закони Україні. Тому ці вимоги потрібно вилучити. Також повідомляємо що учасник закупівлі має право скористуватися Стаття 18. Порядок оскарження процедур закупівлі. Штрафи в системі публічних закупівель ProZorro За порушення принципів та процедур у системі публічних закупівель Прозоро передбачені штрафи, розмір яких залежить від конкретного порушення. Особи, до яких застосовується покарання в вигляді штрафу за недотримання процедур, передбачених системою публічних закупівель ProZorro — працівники, які безпосередньо здійснюють організацію та проведення процедур закупівель, тобто голова та члени Тендерного комітету та Уповноважені особи. За що у системі публічних закупівель ProZorro передбачені штрафи Адміністративним правопорушенням вважається недотримання Замовником процедур, визначених у наступних нормативно-правових актах: Закон України «Про публічні закупівлі» 922-VIII від 25.12.2015 року; П. 4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників. Підприємства не зобов’язані маті склад. Та не зобов’язані мати/ орендувати транспорт. Ві не метає права згідно Закон України «Про публічні закупівлі» вимагати це. За порушення норм законодавства про закупівлі передбачено накладення адміністративного стягнення на винних посадових (службових) осіб у вигляді штрафу в розмірі: від 700 до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (11 900–17 000 грн) — за частиною 1 статті 164-14 КУпАП та від 1000 до 1500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (17 000–25 500 грн) — за частиною 2 статті 164-14 КУпАП. Крім цього, відповідно до вимог пункту 5 частини 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» від 03.07.2011 № 3674-VI у разі винесення судовим органом постанови про накладення адміністративного стягнення з правопорушника на користь держави стягується судовий збір у розмірі 0,2 розміру мінімальної заробітної плати. Тобто відповідальність за порушення принципів та процедур у системі публічних закупівель Прозоро від 17 000 - 25 000 грн. Вимога ці незаконні вимоги прибрати
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний скаржник, якщо Ваше підприємство не відповідає кваліфікаційним критеріям до Учасника (зазначено лише один такий критерій відповідно до статтею 16 Закону) то не варто звинувачувати посадових осіб замовника безпідставно, так як відповідно до чинного законодавства у юридичної особи є таке право, як недоторканність ділової репутації, а також на інші немайнові права, що можуть їй належати. Звинувачуючи посадових осіб медичної установи у «корупційному зговорі» та погрожуючи штрафними санкціями Ви принижуєте ділову репутацію нашого закладу. Поняття «ділова репутація» знайшло своє вираження у Постанові Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 №1, де діловою репутацією юридичної особи розуміється оцінка її підприємницької, громадської, професійної чи іншої діяльності, яку здійснює така особа як учасник суспільних відносин. Аналізуючи ст. 201 та ст. 1116 ЦК України можна зробити висновок, що ділова репутація є немайновим благом, отже охороняється чинним законодавством України. Порушення права на недоторканність ділової репутації полягає в розповсюдженні неправдивих відомостей про юридичну особу, внаслідок чого вона зазнає немайнової шкоди. У разі наявності порушень, юридична особа має право вимагати відшкодування матеріальної та моральної шкоди за приниження її ділової репутації Комунальний заклад «Міська клінічна лікарня №9»Дніпровської міської ради як і будь-яка інша особа має право на захист ділової репутації, у тому числі шляхом звернення до суду з вимогою щодо відшкодування шкоди порушником. Якщо Ви продовжите безпідставно звинувачувати посадових осіб Замовника в якихось «домовленостях», ми будемо змушені звернутися до правоохоронних органів та суду з метою захисту ділової репутації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Порущення: Стаття 3. Принципи здійснення закупівель. дискримінація учасників;

Номер: fecc16b9cd9641af91c79e45f2d18f3a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-09-001936-b.b1
Назва: Порущення: Стаття 3. Принципи здійснення закупівель. дискримінація учасників;
Вимога:
Необгрунтованіі та дискримінаційні вимоги. Наявність у Учасника Договір оренди складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2019р. На підставі чого ви вимагаєте наявність складу і наявність машин і механізмів на території конкретної області? 1). підприємство згідно чинного законодавства не зобов'язане мати Складське або виробниче приміщення. 2) Місце розташування машин та механізмів, в межах Дніпропетровської області, із зазначеним адреси. Ця вимога дискримінаційне і не має сенсу. Всі витрати включені у вартість товарів (відповідно до ваших вимог). Вимога мати машина на території Дніпропетровської області є дискримінаційне так як різко обмежує коло учасників. Вимога або надати обгрунтовану відповідь з посиланням на норми чинного законодаства або прибрати ці вимоги. Вимоги на мають сенсу. Всі витрати включені у вартість товарів (відповідно до ваших вимог в оголошені). Відповідно яких норм або законів чинного законодавства ви це потрібно? Будь ласка надайте посилання на закони України або дані вимоги прибрати.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога, визначена Замовником відповідно до п.п.4 Додатку 2 до Документації Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством «4. З метою своєчасного виконання робіт та уникнення випадків недобросовісної конкуренції, учасники у складі своєї пропозиції повинні надати інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо можливості місцезнаходження машин та механізмів, в межах Дніпропетровської області, на час виконання робіт із зазначенням адреси». Вимога щодо надання інформаційної довідки, складеної в довільній формі, щодо можливості місцезнаходження машин та механізмів, в межах Дніпропетровської області, на час виконання робіт встановлено з метою залучення для виконання робіт за Кодом ДК 021:2015 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи" поточний ремонт кабінету №105 рентген відділення за адресою: м.Дніпро, провулок Фестивальний,1. більш досвідченого підрядника для можливості забезпечення якісного та своєчасного виконання робіт. Наразі, Закон не містить визначення терміну “дискримінаційні вимоги”, оскільки це у кожному конкретному випадку залежить від предмету закупівлі і відповідного ринку. Отже, встановлюючи вимоги до учасників, замовник має самостійно проаналізувати, яким чином та чи інша вимога вплине на проведення закупівлі, наскільки вона обгрунтована, які нормативно-правові акти її регулюють тощо. Іноді неможливо об᾿єктивно розмежувати необхідні, з точки зору замовника, вимоги до учасників та вимоги, які можуть бути розцінені як такі, що містять “дискримінаційні ознаки”.
Статус вимоги: Відхилено