• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по створенню системи протидимного захисту приміщень та евакуаційних коридорів РВ

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер з налагоджування та випробування систем КВП – Труханов Сергій Валентинович, тел.(05136) 4-21-34, s_trukhanov@sunpp.atom.gov.ua; Інженер-технолог 2 кат. ВВ СМтаР – Руденко Олександр Вадимович, тел. (05136) 4-12-62, av_rudenko@sunpp.atom.gov.ua

Торги відмінено

23 261 576.11 UAH без ПДВ
мін. крок: 1.1% або 250 000.00 UAH
Період уточнення: 09.09.2019 16:10 - 23.10.2019 17:15
Відповідь надана

ВИМОГА

Номер: 1265fd5e8f394dc18d64bcfaf996e949
Дата опублікування: 13.09.2019 19:11
Опис: Згідно абз. 7 ч. 2 ст. 22 "Про публічні закупівлі" ТД повинна містити «проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов». Проект договору про закупівлю є Додатком №2 до оприлюдненої ТД, а тому являється її невід`ємною частиною. Спираючись на пп. 4.1.1 та 4.1.2 Додатка №2 Проекту договору про закупівлю бачимо, що є прописані чіткі строки оплати за роботи та поставлене обладнання, а саме - протягом 45 календарних днів. Тому на підставі ч. 1 статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" звертаємось з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а саме введення в оману Постачальників строками оплати за роботи та поставлене обладнання протягом 45 календарних днів. Спираючись на досвід роботи з Вашим підприємством, зазначені строки оплати суперечать дійсному становищу і потребують суттєвого коригування в бік збільшення. Вважаємо, що це є істотним ризиком для бізнесу, який повинен бути закладений в ціновій пропозиції.
Відповідь: Ваше звернення знаходиться на розгляді. У разу позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни до ТД.
Дата відповіді: 17.09.2019 12:45
Відповідь надана

стосовно умов оплати в ТД

Номер: 8e657671faaf47aebd4a3eb7b516a23b
Дата опублікування: 11.09.2019 10:59
Опис: На сьогодні Ваше підприємство не виконує зобов'язання щодо оплати богру за поставлений товар. Прострочення триває вже 60 календарних днів. Чи плануєте Ви оплачувати у строкі, зазначені в ТД?
Відповідь: Згідно ч. 1 статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" питання не має відношення до умов ТД.
Дата відповіді: 13.09.2019 15:56