• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по створенню системи протидимного захисту приміщень та евакуаційних коридорів РВ

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер з налагоджування та випробування систем КВП – Труханов Сергій Валентинович, тел.(05136) 4-21-34, s_trukhanov@sunpp.atom.gov.ua; Інженер-технолог 2 кат. ВВ СМтаР – Руденко Олександр Вадимович, тел. (05136) 4-12-62, av_rudenko@sunpp.atom.gov.ua

Торги відмінено

23 261 576.11 UAH без ПДВ
мін. крок: 1.1% або 250 000.00 UAH
Період оскарження: 09.09.2019 16:10 - 29.10.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: 18a2a24f2e1b4129b22fdc5e0a511b9d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-09-001726-b.a2
Назва: Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
Скаржник має намір прийняти участь у тендері UA-2019-09-09-001726-b ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по створенню системи протидимного захисту приміщень та евакуаційних коридорів РВ за процедурою – відкриті торги. Згідно пункту 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Таким чином скарга подається у встановлений законом строк. На нашу думку, Замовник допустив значні порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що полягають у недотриманні принципів здійснення закупівель, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», обмеженні конкуренції, встановленні дискримінаційних вимог у тендерній документації, що стало підставами подання даної Скарги.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.10.2019 18:53
Дата виконання рішення Замовником: 04.11.2019 09:19
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконали рішення АМКУ в частині внесеня змін від 08.10.2019 року №14447.
Автор: ТОВ "НВП "ПК-ЕЛЕКТРИК", Віктор Шевякін +380507695441 pkelektrik2014@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА

Номер: 8eeef8aae753428cbbcab840fa43b93f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-09-001726-b.a1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Згідно абз. 7 ч. 2 ст. 22 "Про публічні закупівлі" ТД повинна містити «проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов». Проект договору про закупівлю є Додатком №2 до оприлюдненої ТД, а тому являється її невід`ємною частиною. Спираючись на пп. 4.1.1 та 4.1.2 Додатка №2 Проекту договору про закупівлю бачимо, що є прописані чіткі строки оплати за роботи та поставлене обладнання, а саме - протягом 45 календарних днів. Тому на підставі ч. 1 статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" звертаємось з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а саме введення в оману Постачальників строками оплати за роботи та поставлене обладнання протягом 45 календарних днів. Спираючись на досвід роботи з Вашим підприємством, зазначені строки оплати суперечать дійсному становищу і потребують суттєвого коригування в бік збільшення. Вважаємо, що це є істотним ризиком для бізнесу, який повинен бути закладений в ціновій пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше звернення знаходиться на розгляді. У разі позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни до ТД.
Статус вимоги: Не задоволено