-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Випробування дорожньо-будівельних матеріалів
Торги відмінено
1 074 150.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 107.42 UAH
мін. крок: 0% або 107.42 UAH
Період уточнення:
27.08.2019 17:02 - 02.09.2019 18:00
Відповідь надана
Випробування асфальтобетонної суміші
Номер:
c56fc594a72848949b432c8b3623ee80
Дата опублікування:
02.09.2019 14:25
Опис:
В Технічному завданні в додатку №4 п. 1 "Визначення показників властивостей асфальтобетонних сумішей відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.7-119-2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови (зі змінами)". Дайте роз'яснення які саме показники властивостей асфальтобетону треба визначати.
Відповідь:
З приводу поставленого запитання повідомляємо, що потрібно визначати всі показники, приведені у таблиці 8 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний.
Дата відповіді:
05.09.2019 11:12
Відповідь надана
Обсяги робіт
Номер:
86558398568b430589a159ef1a4d1516
Дата опублікування:
02.09.2019 10:36
Опис:
Які обяги для визначення показників властивостей асфальтобетонів, відібраних з покриття відповідно до вимог ДСТУ Б.В.2.7-119-2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови (зі змінами) та ДБН В.2.3.4-2015 Автомобільні дороги. Проектування. Будівництво – 100 кернів чи 200 кернів ? На сторінкі №4 (місце, кількість, обсяг поставки товарів) та в проекті договору вказано 100 кернів, а в технічному завданні 200 кернів.
Відповідь:
Доброго дня! Кількість випробувань - 100 кернів. Замовником будуть внесені відповідні зміни да тендерної документації та буде виправлено технічну помилку.
Дата відповіді:
02.09.2019 11:06
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
05fa8d9996444af8b827a4b3d8fe8399
Дата опублікування:
30.08.2019 12:12
Опис:
Чому у пункті 3 технічного завдання оцінка рівності покриттів за міжнародним індексом рівності (IRI) повинна виконуватися у відповідності до вимог СОУ 45.2-00018112-078:2012, а не ДСТУ 8745:2017 Автомобільні дороги. Методи вимірювання нерівностей основи і покриття дорожнього одягу?
Адже саме цей стандарт установлює вимоги до методів і засобів вимірювання показників, які використовують
для оцінювання нерівностей основи і покриття дорожнього одягу під час проектування доріг, операційного та приймального контролю якості, а також під час оцінювання транспортно-експлуатаційного стану
автомобільних доріг у тому числі і оцінювання рівності за міжнародним індексом рівності(IRI).
Відповідь:
З приводу поставленого запитання повідомляємо Вам, що в СОУ подано методику вимірювань та приведені базові та гранично допустимі показники рівності дорожнього покриття за IRI, а в ДСТУ подано тільки методи вимірювань.
Повідомляємо, що всі випробування проводяться відповідно до діючих нормативних документів на момент проведення випробувань.
Дата відповіді:
04.09.2019 09:29