• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги у сфері містобудування ( Розроблення генерального плану смт Брусилів Житомирської області)

Завершена

380 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 800.00 UAH
Період уточнення: 23.08.2019 14:43 - 30.08.2019 14:48
Відповідь надана

Щодо тендерної пропозиції

Номер: 69e8c9aac03648ccb609bbe62c4f2153
Дата опублікування: 27.08.2019 23:13
Опис: У п.4.3 тендерної документації, на який посилається замовник у відповіді на попереднє питання, зазначено "1 послуга" - тобто кількість, а форма тендер на пропозиція містить стовбчик "одиниця виміру". Отже, що є одиницею виміру однієї послуги: розроблення генерального плану???
Відповідь: Шановний учаснику! В Додатку 1 до тендерної документації, в таблиці відповідно вказується : - найменування товару - код та найменування предмета закупівлі; - одиниці виміру - пуслуга; - кількість - 1 (одна) ; В колонках "Ціна..." та "Загальна вартість...), - проставляються вартісні показники по предмету закупівлі.
Дата відповіді: 28.08.2019 12:40
Відповідь надана

Щодо тендерної пропозиції

Номер: 42b262deb7ef4ebab93d1fdcd6ab1f34
Дата опублікування: 26.08.2019 12:44
Опис: Додаток 1 до тендерної документації ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ містить таблицю зі стовбчиками, зокрема, "одиниця виміру" та "кількість". Поясніть, будь ласка, що розуміє замовник під вище вказаним формулюваннями/ що має вказати учасник, зважаючи на те, що предметом закупівлі є розроблення генерального плану.
Відповідь: Шановний участник! Повідомляємо,-одиниця виміру закупівлі зазначені в п.4.3 Розділу І ТД
Дата відповіді: 27.08.2019 16:47
Відповідь надана

Дискримінаційна умова

Номер: 9ae21d2318c847d4892e396623a0c5e1
Дата опублікування: 23.08.2019 18:27
Опис: Шановний замовник! Розроблення містобудівної документації регулюється, зокрема, Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», Порядком розроблення містобудівної документації, затвердженим наказом Мінрегіону від 16.11.2011 №290, ДБН Б.1.1-15-2012 Склад та зміст генерального плану, ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування і забудова територій». Згідно з п. 4.5. Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого наказом Мінрегіону від 16.11.2011 №290 генеральний план населеного пункту та план зонування території розробляється суб'єктами господарювання, які мають в своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат. Тобто законодавством встановлена вимога до розробників містобудівної документації. Однак, замовник у п.5.1 Розділі 3. Підготовка тендерних пропозицій (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) до тендерної документації вимагає від учасників подати у складі тендерної пропозиції інженера-землевпорядника, що отримав відповідний кваліфікаційний сертифікат, еколога, географа, цим самим штучно створюючи умови для дискримінації потенційних учасників у супереч вимогам законодавства
Відповідь: Шановний учасник ! Повідомляємо, що відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник наділений правом установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в т.ч. наявність працівників відповідної кваліфікації. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Також, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому. Враховуючи це, вважаємо, що даний кваліфікаційний критерій не обмежує коло потенційних учасників та не призводить до дискримінації. Недискримінація учасників – не єдиний принцип законодавства, який підлягає захисту законом. Так, згідно положень ЗУ «Про захист економічної конкуренції», ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» за принципом добросовісної конкуренції серед учасників Закон України «Про публічні закупівлі» здійснює захист змагання між учасниками з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими учасниками, з дотриманням правових та етичних норм взаємовідносин з партнерами, внаслідок чого замовник як споживач має можливість вибирати між кількома виконавцями. З урахуванням специфіки предмета закупівлі,- розроблення генерального плану, виконання якого передбачає комплексного проведення певних робіт(послуг) ,- наявність працівників - серед них: Інженера-землевпорядника, що отримав відповідний кваліфікаційний сертифікат, еколога, географа, має суттєве значення , оскільки є додатковою гарантією якості робіт, що виконуються, злагодженості дій під час надання послуги, а тому надійнішого використання коштів за призначенням.
Дата відповіді: 28.08.2019 16:23