-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги у сфері містобудування ( Розроблення генерального плану смт Брусилів Житомирської області)
Завершена
380 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 800.00 UAH
Період оскарження:
23.08.2019 14:43 - 05.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Звернення до Замовника за роз'ясненнями У ПОРЯДКУ, ВСТАНОВЛЕНОМУ СТАТТЕЮ 18 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ»
Номер:
74ce470f1a204a269114db142dc34fdd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-23-001642-c.b1
Назва:
Звернення до Замовника за роз'ясненнями У ПОРЯДКУ, ВСТАНОВЛЕНОМУ СТАТТЕЮ 18 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ»
Вимога:
Тендерним комітетом Брусилівської селищної ради (далі - Замовник) на веб- сайті «Рrоzоrrо» 23.08.2019 розміщено тендерну документацію на закупівлю Послуги у сфері містобудування ( Розроблення генерального плану смт. Брусилів Житомирської області).
10.09.2019 відбулись відкриті торги на яких Державне підприємство «Науково- дослідний і проектний інститут містобудування» (далі - ДП «НДПІ містобудування», Скаржник) запропонувало здійснити закупівлю за ціною - 240 000,00 грн.
18.09.2019 на веб-сайті «Рго/огго» Замовником торгів оприлюднено протокол тендерного комітету Брусилівської селищної ради № 51 де вказано, що тендерним комітетом ухвалено рішення «відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів по закупівлі Послуги у сфері містобудування ( Розроблення генерального плану смт Брусилів Житомирської області) — код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «71410000-5 — Послуги у сфері містобудування» - Державне підприємство «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» з наступних підстав:
«Учасником, в наданій у складі тендерної пропозиції довідці (№ 566 від 06.09.2019), що підтверджує наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які необхідні для виконання зобов’язань за договором про закупівлю, не зазначено відомостей щодо наявності в Учасника еколога. Також, відсутні документи (диплом,тощо), які підтверджують наявність у штаті Учасника працівника з екологічною освітою, що суперечить п. 5.1.1 п 5.1 розд.З Тендерної документації Замовника.
ДП «НДПІ містобудування», вважає рішення тендерного комітету Брусилівської селищної ради про відхилення тендерної пропозииії ДП «НДПІ містобудування» безпідставним, таким, що суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі», порушує права учасника та може завдати збитки державним інтересам. З огляду на зазначене Скаржник просить дане рішення скасувати, а прийняти відповідно до чинного законодавства виходячи з наступного.
У складі тендерної пропозиції ДП «НДПІ містобудування» надав довідку № 566 від 06.09.2019, що підтверджує наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які необхідні для виконання зобов’язань за договором про закупівлю в якій в числі інших спеціалістів вказав головного спеціаліста з охорони навколишнього природного середовища науково-проектного відділу інженерного захисту території та охорони навколишнього природного середовища Вдовиченко Світлану Василівну. В якості підтвердження її кваліфікації надано кваліфікаційний сертифікат інженера- проектувальника II категорії «інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) CCI (незначні наслідки) від 30.11.2016 № 11115.
Відповідно до ДБН Б1.1.-15:2015 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту» (автор ДБН - ДП «НДПІ містобудування») в складі генерального плану обов’язково в розділі «обґрунтування та пропозиції» визначаються розрахункові показники та заходи щодо розвитку дощової каналізації, інженерної підготовки та захисту території та розробляється схема «Інженерної підготовки та захисту території» (не екології, еколог - це загальна назва спеціалістів з питань охорони навколишнього природного середовища), кваліфікованим спеціалістом з питань яких є Вдовиченко С.В.
Крім того, відповідно до п. 4.5 Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 16.11.2011 № 290 «Про затвердження Порядку розроблення містобудівної документації» генеральний план населеного пункту та план зонування території розробляється суб'єктами господарювання, які мають в своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат.
В ч.4 ст.16 Закону вказано «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Враховуючи викладене, керуючись чинним законодавством України, ДП «НДПІ містобудування» просить скасувати рішення, яке прийнято на засіданні тендерного комітету, протокол від 18.09.2019 № 51 та прийняти рішення у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі»
В іншому випадку вимушені будемо звернутися до Органу оскарження та правоохоронних органів.
Дата подачі:
19.09.2019 13:11
Вирішення:
Тендерний комітет Брусилівської селищної ради за результатами розгляду Вимоги ДП «НДПІ містобудування» повідомляє наступне.
Зауваження, які наведені у вимозі, є необґрунтованими, оскільки рішення тендерного комітету прийнято відповідно до пп.4 п.1 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
1. Замовником, Брусилівською селищною радою, в тендерній документації було заявлено вимогу щодо наявності в учасника кваліфікованого фахівця еколога. Така спеціальність , як екологія затверджена в Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 р. №266 «Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти». Посилання учасника на те, що «еколог - це загальна назва спеціалістів з питань охорони навколишнього природного середовища» не мають під собою жодного нормативно-правового підгрунтя.
Відповідно вимоги Брусилівської селищної ради (Замовника) в тендерній документації були обгрунтованими та відповідають нормам чинного законодавства.
2. Відповідно до п.7 статті 1 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» стратегічна екологічна оцінка - процедура визначення, опису та оцінювання наслідків виконання документів державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, виправданих альтернатив, розроблення заходів із запобігання, зменшення та пом’якшення можливих негативних наслідків, яка включає визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки, складання звіту про стратегічну екологічну оцінку, проведення громадського обговорення та консультацій (за потреби - транскордонних консультацій), врахування у документі державного планування звіту про стратегічну екологічну оцінку, результатів громадського обговорення та консультацій, інформування про затвердження документа державного планування та здійснюється у порядку, визначеному цим Законом.
У ст. 3 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» вказано, що метою стратегічної екологічної оцінки є сприяння сталому розвитку шляхом забезпечення охорони довкілля, безпеки життєдіяльності населення та охорони його здоров’я, інтегрування екологічних вимог під час розроблення та затвердження документів державного планування.
У ч.4 статті 2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» зазначено, що містобудівна документація підлягає стратегічній екологічній оцінці в порядку, встановленому Законом України "Про стратегічну екологічну оцінку". Розділ "Охорона навколишнього природного середовища", що розробляється у складі проекту містобудівної документації, одночасно є звітом про стратегічну екологічну оцінку, який має відповідати вимогам Закону України "Про стратегічну екологічну оцінку".
Виходячи із важливості стратегічної екологічної оцінки та законодавчих вимог встановлених щодо необхідності її проведення, замовником і були встановлені у п.5.1.1. тендерної документації вимоги щодо наявності відповідних працівників, у тому числі еколога із наданням диплома, що підтверджує відповідну освіту. До того ж, Національний класифікатор України класифікатор професій ДК 003:2010 містить професію «еколог» за кодом 2211.2.
Згідно з п.2 Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554 кваліфікаційний сертифікат - документ установленого зразка, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов'язані із
створенням об'єктів архітектури, що зазначені в такому документі і
належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554. У переліку робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію, зокрема, зазначено:
1.Розроблення містобудівної документації.
2. Архітектурне та інженерно-будівельне проектування.
Поданий у складі тендерної пропозиції ДП «НДПІ містобудування» сертифікат інженера-проектувальника II категорії «інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) CCI (незначні наслідки) від 30.11.2016 № 11115 виданий за найменуванням професії «інженер-проектувальник», що не відповідає предмету закупівлі – розроблення містобудівної документації. Таким чином учасник ДП «НДПІ містобудування» не виконав вимог тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, Замовник об’єктивно розглянув тендерну пропозицію учасника ДП «НДПІ містобудування» та з дотриманням чинного законодавства прийняв рішення про відхилення даної тендерної пропозиції за результатом закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено